abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84014665
Ik (25) heb sinds ongeveer een half jaar een hele lieve vriendin (22) die ik via een forum (doet er verder niet toe welke) heb leren kennen. Na een maandje msn'en en bellen hebben we toen afgesproken en ook in real life klikte het net zo goed. We zitten vaak op één lijn, kunnen heel goed met elkaar praten, de seks is fijn en we hebben dezelfde interesses. Het enige probleem is de afstand; zij woont nl. zo'n 150km verderop. We hebben dus een weekendrelatie. Maar er zijn toch wat dingen die me zijn gaan opvallen na die tijd en die ik niet zo goed een plaats kan geven...

Zo zit ze naar mijn idee wel heel vaak op internet. Ze heeft naast mij en haar parttime werk niet echt een sociaal leven. Ze heeft één goeie vriendin waar ze af en toe wat mee gaat doen, maar het kan ook zomaar zijn dat ze die een maand niet ziet. Als we bij elkaar zijn doen we genoeg leuke dingen, maar als ik haar doordeweeks bel of als ik iets met mijn vrienden ben wezen doen en ik vraag haar wat ze heeft gedaan, dan krijg ik meestal een antwoord van: 'mwah, niet veel. Beetje internetten.' En voor mijn gevoel doet ze ook niks anders als ze alleen is.

Ook krijgt ze wel erg veel (in mijn ogen) 'verkeerde' aandacht van andere mannen en het lijkt erop dat ze er ook van geniet. Zo heeft ze erg veel mannelijke msn-contacten en die bestaan dan vooral uit geile mannetjes die ze kent van Hyves en exen van haar die zich nooit over haar heen hebben kunnen zetten. Zo heb ik wel eens meegekeken met een chatgesprek tussen haar en zo'n msn-contact en tijdens het gesprek was die gozer constant aan het flirten en vragen wanneer ze nou eens wat gingen afspreken. Ik voelde me er echt een beetje ongemakkelijk bij, maar zij deed het af als dat ze het leuk vond om met die gasten te fucken en dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

Naar aanleiding hiervan heb ik (ja, ik weet het, het was fout van me om het te doen) in Google gezocht op haar gebruikersnaam en e-mailadres en wat ik vond, daar schrok ik toch wel een beetje van. Het blijkt namelijk dat ze wel op zo'n 30 profielensites (van hyves tot tmf tot sugababes) te vinden is, en daar dan ook nog eens weet ik hoeveel klonen heeft en een hele rits aan uitdagende foto's. Ook haar e-mail/msn-adres en naam en toenaam staan er gewoon bij. Op haar Hyves bv heeft ze al zo'n 200 foto's van zichzelf staan en de reacties die ze erop krijgt van andere Hyvers zijn ook vrij dubbelzinnig.

Dat soort dingen zitten me niet erg lekker, maar als ik dit bij haar aankaart dan wuift ze het weg en zegt ze: 'ik hou toch van jou, schatje. Ben je jaloers?'. Van nature ben ik helemaal niet jaloers, maar ik heb nu dus de hele tijd in mijn achterhoofd dat zij met al die kneuzen zit te chatten wanneer ik er niet ben en dat maakt me best wel onzeker hoe groot haar liefde is voor mij. Ik ben gek op haar hoor, maar dit soort dingen kan ik niet plaatsen. Misschien omdat ik zelf na mijn werk liever andere dingen doe, zoals sporten, een filmpje kijken of iets met vrienden doen.

Ik zou graag willen weten hoe andere mensen hier tegenaan kijken: is mijn vriendin misschien internetverslaafd of gewoon aandachtsgeil? Is dit normaal gedrag en heeft deze relatie een toekomst, of ben ik te negatief en moet ik me niet zo druk maken en genieten van wat we hebben? Alvast bedankt.
pi_84014780
Hoeren moet je dumpen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:24:50 #3
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_84014817
Vriendinnetje is onzeker, moet meer aan zichzelf i.p.v. haar internetprofielen werken.
pi_84014837
Lijkt er meer op dat ze geen contact durft te maken irl met mensen.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_84014850
Wordt leuk dan als je gaat samenwonen...
pi_84015003
Laat haar lekker haar gang gaan. Deal with it.
pi_84015033
Dumpen nu de schade nog te overzien is.
pi_84015092
Oftewel: jij bent onzeker en zij is een onzekere aandachtshoer zonder vrienden. Succes met je relatie!
pi_84015117
en dit dan om een internetforum plaatsen...
Maar als je haar als wildvreemde hebt versierd via FOK! waarom denk je dat je daarin uniek bent?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_84015124
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:25 schreef Nemephis het volgende:
Wordt leuk dan als je gaat samenwonen...
Daar ben ik dus ook bang voor. Ik wil geen vriendin die constant met andere mannen zit te chatten, die niet eens echte vrienden zijn van haar maar gewoon geile mannetjes die haar foto's zien op Hyves of weet ik welke profielensite en waarvan zij zegt dat ze die alleen maar zit te fucken. Maar ze lijkt mijn visie daarop niet te begrijpen. Ze doet alsof dit doodnormaal is.
pi_84015129
Serieuze vraag: Was jij dat niet een flirtende rukker geile op het internet dat wou afspreken met haar?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 20:32:16 ]
pi_84015143
Zeg haar dat ze een leven moet zoeken.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:32:43 #13
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_84015197
ach gewoon aanhouden tot je wat beters kunt vinden.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_84015207
Of als ze toch al zit te internetten, stuur haar dan dit topic?
pi_84015219
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg haar dat ze een leven moet zoeken.
Met bonuskorting bij de appie.
pi_84015239
Denk dat het een beetje een verkeerde titel is. Denk meer dat je vriendin internet verslaafd is en dus haar leven op internet leeft en ook geen echte contacten aangaat of moeite voor doet.
pi_84015247
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef slashyou het volgende:
Maar als je haar als wildvreemde hebt versierd via FOK! waarom denk je dat je daarin uniek bent?
Dat denk ik ook niet.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef Triggershot het volgende:
Serieuze vraag: Was jij dat niet een flirtende rukker geile op het internet dat wou afspreken met haar?
Nee. Zij heeft mij ge-pm'd, waarna we zijn gaan msn'en. En het was niet via FOK!
pi_84015250
quote:
pi_84015289
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef candywarhol het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet.
[..]

Nee. Zij heeft mij ge-pm'd, waarna we zijn gaan msn'en. En het was niet via FOK!
Geen geflirt, geen aansporing tot daten?
pi_84015369
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen geflirt, geen aansporing tot daten?
Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.
pi_84015385
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef candywarhol het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet.
Dan moet je het accepteren.
Als je een chick in de disco opduikelt mag ze daarna ook nooit meer op de dansvloer met jongens praten?
pi_84015424
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef candywarhol het volgende:

[..]

Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.
Dus in andere woorden, juist door haar / jouw instelling van online flirten, chatten afspreken is het wat tussen jullie geworden?
pi_84015458
Ze lijkt inderdaad gewoon behoorlijk onzeker en zoekt op internet steeds naar bevestiging dat ze toch best wel leuk is. Het zal je verbazen overigens hoe veel meisjes internet hiervoor gebruiken. Al doet de één dat wat meer dan de ander natuurlijk.

Verder zal je zelf moeten beslissen in hoeverre je het belangrijk vindt dat ze nauwelijks een echt sociaal leven heeft en geniet van het leven. Je kan er ook vrij weinig aan doen aangezien je zelf op afstand woont. Wat dat betreft vraag ik me af waar je je druk om maakt eigenlijk. Heb je er last van? Of gun je haar gewoon meer dan dit?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_84015460
quote:
Ik zie niet waarom dit nou verkeerd is? Ik heb haar ermee geconfronteerd en zij wuift het weg. Ik was enkel benieuwd naar de reactie van anderen; niet om zelf bespot te worden. Ik heb geen probleem met internet ofzo, maar wel als het een daginvulling is.
pi_84015569
Nou ja, het feit dat je d'r via internet kent... je had toch wel een béétje door dat ze op die manier makkelijke contacten legt?

Verder zou ik me niet druk maken, zolang ze niet afspreekt met die knapen is er niks aan de hand.

Tenzij er ineens een sextape van haar op d'r Hyves komt, zou ik haar nog niet dumpen. Eerst uitneuken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')