Daar ben ik dus ook bang voor. Ik wil geen vriendin die constant met andere mannen zit te chatten, die niet eens echte vrienden zijn van haar maar gewoon geile mannetjes die haar foto's zien op Hyves of weet ik welke profielensite en waarvan zij zegt dat ze die alleen maar zit te fucken. Maar ze lijkt mijn visie daarop niet te begrijpen. Ze doet alsof dit doodnormaal is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:25 schreef Nemephis het volgende:
Wordt leuk dan als je gaat samenwonen...
Met bonuskorting bij de appie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg haar dat ze een leven moet zoeken.
Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef slashyou het volgende:en dit dan om een internetforum plaatsen...
Maar als je haar als wildvreemde hebt versierd via FOK! waarom denk je dat je daarin uniek bent?
Nee. Zij heeft mij ge-pm'd, waarna we zijn gaan msn'en. En het was niet via FOK!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef Triggershot het volgende:
Serieuze vraag: Was jij dat niet een flirtende rukker geile op het internet dat wou afspreken met haar?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef slashyou het volgende:en dit dan om een internetforum plaatsen...
Maar als je haar als wildvreemde hebt versierd via FOK! waarom denk je dat je daarin uniek bent?
Geen geflirt, geen aansporing tot daten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
[..]
Nee. Zij heeft mij ge-pm'd, waarna we zijn gaan msn'en. En het was niet via FOK!
Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen geflirt, geen aansporing tot daten?
Dan moet je het accepteren.quote:
Dus in andere woorden, juist door haar / jouw instelling van online flirten, chatten afspreken is het wat tussen jullie geworden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.
Ik zie niet waarom dit nou verkeerd is? Ik heb haar ermee geconfronteerd en zij wuift het weg. Ik was enkel benieuwd naar de reactie van anderen; niet om zelf bespot te worden. Ik heb geen probleem met internet ofzo, maar wel als het een daginvulling is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef slashyou het volgende:en dit dan om een internetforum plaatsen...
Ik vraag me af of dit in de toekomst geen problemen zal opleveren. Ik merk vaak dat ik degene ben die het initiatief neemt tot het doen van dingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef Karammel het volgende:
Ze lijkt inderdaad gewoon behoorlijk onzeker en zoekt op internet steeds naar bevestiging dat ze toch best wel leuk is. Het zal je verbazen overigens hoe veel meisjes internet hiervoor gebruiken. Al doet de één dat wat meer dan de ander natuurlijk.
Verder zal je zelf moeten beslissen in hoeverre je het belangrijk vindt dat ze nauwelijks een echt sociaal leven heeft en geniet van het leven. Je kan er ook vrij weinig aan doen aangezien je zelf op afstand woont. Wat dat betreft vraag ik me af waar je je druk om maakt eigenlijk. Heb je er last van? Of gun je haar gewoon meer dan dit?
Dus eigenlijk zitten jullie niet geheel op één lijn, misschien dat je haar teveel geïdealiseerd hebt toen je haar zelf aan het versieren was en nu een afkeer krijgt voor de manier waarop?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit in de toekomst geen problemen zal opleveren. Ik merk vaak dat ik degene ben die het initiatief neemt tot het doen van dingen.
Baas haar, ga samenwonen en installeer een proxyserver.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit in de toekomst geen problemen zal opleveren. Ik merk vaak dat ik degene ben die het initiatief neemt tot het doen van dingen.
Ik kende haar voorheen niet en om profielensites geef ik niet zoveel, dus ik kom er ook nooit. Het is een forum waar ik af en toe kom om te babbelen over mijn hobby. Van daaruit heeft zij mij ge-pm'd waarna we elkaar msn hebben uitgewisseld en daarna telefoonnummers. Maar ik ben iemand die liever belt met iemand dan dat ik naar een schermpje zit te staren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef FOKkû het volgende:
Nou ja, het feit dat je d'r via internet kent... je had toch wel een béétje door dat ze op die manier makkelijke contacten legt?![]()
Loop je niet iets te hard van stapel?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Maak een profiel aan het een geile foto van een of andere vent, probeer contact te maken met haar en spreek opnieuw met haar af als je zover bent. Als ze hier op ingaat weet je genoeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ik kende haar voorheen niet en om profielensites geef ik niet zoveel, dus ik kom er ook nooit. Het is een forum waar ik af en toe kom om te babbelen over mijn hobby. Van daaruit heeft zij mij ge-pm'd waarna we elkaar msn hebben uitgewisseld en daarna telefoonnummers. Maar ik ben iemand die liever belt met iemand dan dat ik naar een schermpje zit te staren.
Zotezien heb je je daar flink op verkeken, of heb jij ook zoveel hyves profielen en geilende vrouwen waar je mee zit te chatten de hele dag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.
Ze werkt parttime. School doet ze niet meer. Was niets voor haar. Voor de rest is die vriendin een jeugdvriendin en verder heb ik haar nog nooit over andere mensen gehoord. En nou zullen al die online-vrienden van haar niet allemaal hetzelfde zijn, maar het zit me toch niet echt lekker. Ze woont trouwens nog thuis, maar haar ouders zijn een beetje vreemd. Hangt een vrij kil sfeertje daar. Ik ben er 1x geweest om me voor te stellen, maar ik kreeg het gevoel alsof er enige wrijving was tussen hun. Maar misschien hadden ze net woorden gehad of iets in die trant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Karammel het volgende:
[..]
Loop je niet iets te hard van stapel?
Verder denk ik dat er weinig problemen zijn. Dat ze nu weinig onderneemt hoeft zeker niet te betekenen dat dit ook zo zal blijven. Al vind ik het wel wat vreemd voor iemand van 22. Werkt ze of studeert ze? Je zou verwachten dat ze als student wel een sociaal leven zou hebben.
Nou nee, profielensites doen mij niks. Ik zie er het nut niet van in. Allemaal van die zogenaamde vrienden die je daar hebt, maar die je nooit spreekt. Ik wil haar graag vertrouwen wanneer ze zegt dat het niets is, maar omdat ik nog nooit met zoiets te maken heb gehad ga ik erover nadenken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zotezien heb je je daar flink op verkeken, of heb jij ook zoveel hyves profielen en geilende vrouwen waar je mee zit te chatten de hele dag?
Hehe, en dan ook zelf op komen dagenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef slashyou het volgende:
[..]
Maak een profiel aan het een geile foto van een of andere vent, probeer contact te maken met haar en spreek opnieuw met haar af als je zover bent. Als ze hier op ingaat weet je genoeg.
Of wellicht zijn ze niet zo blij als je nummer zoveel bent, kan ook goed zijn dat ze jou niet goed geïntroduceerd heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:54 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ze woont trouwens nog thuis, maar haar ouders zijn een beetje vreemd. Hangt een vrij kil sfeertje daar. Ik ben er 1x geweest om me voor te stellen, maar ik kreeg het gevoel alsof er enige wrijving was tussen hun. Maar misschien hadden ze net woorden gehad of iets in die trant.
Dat wil ik dus niet doen, want dan is het net alsof ik haar niet vertrouw. En ik wil haar graag vertrouwen. Maar voor mij is het raar dat iemand zo met zichzelf te koop loopt op internet. En ze krijgt zeker genoeg aandacht van mij hoor, maar door dit soort dingen vraag ik mij af of het wel genoeg is, of dat dit meer een invulling is van haar dag en dat het haar echt niks doet wat al die gasten tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef slashyou het volgende:
[..]
Maak een profiel aan het een geile foto van een of andere vent, probeer contact te maken met haar en spreek opnieuw met haar af als je zover bent. Als ze hier op ingaat weet je genoeg.
Zij zit er soms wel achter als we op haar kamer zijn of bij mij, maar meestal hebben we dingen buiten de deur gepland of zijn we druk met andere dingen. Maar soms betrap ik haar dus dat ze 's nachts even gaat internetten of op haar iPhone bezig is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind de meeste reacties nogal flauw op dit topic hoor, natuurlijk moet je geen personal shit op Fok! gooien, maar als iemand dat wel doet, moet je niet zo flauw reageren..
OT: Als jij het weekend bij haar bent, gaat de pc dan wel uit voor jou?
Het is voor mij meer een probleem dan voor haar. Ik heb het idee dat zij zich van geen kwaad bewust is. Ik kan er ook niet echt over praten met haar, want zij doet alsof het heel normaal is. Vandaar dat ik me tot jullie wend, want ik zet mijn vraagtekens erbij of dat wel zo normaal is als dat zij zegt... Ik vind het niet normaal als je van het moment dat je wakker wordt totdat je naar bed gaat op internet/forums/chat- of profielensites zit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Succes TS, aandachtsgeile meiden zijn het meest lastig om een relatie mee te hebben. En het risico van vreemdgaan is ook een stuk groter, want ze wil zich geliefd voelen bij anderen.
En ik denk niet dat je het echt kan veranderen, aard van het beestje. Het is gewoon haar karakter.
Dat inderdaad, deal with it of kies een ander uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Succes TS, aandachtsgeile meiden zijn het meest lastig om een relatie mee te hebben. En het risico van vreemdgaan is ook een stuk groter, want ze wil zich geliefd voelen bij anderen.
En ik denk niet dat je het echt kan veranderen, aard van het beestje. Het is gewoon haar karakter.
Hoewel het wel uit onzekerheid lijkt voort te komen, gezien haar sociale leven dat op een laag pitje staat. Dan heb je ook niet veel anders te doen elke dag, dus zoek je toch nog dat sociale contact online.
Dus de enige manier waarop ze die online aandacht niet meer nodig heeft is als ze een sociaal leven opbouwt (naast het contact met jou) of dat ze aan haar onzekerheid werkt en een hobby zoekt ipv de hele dag te internetten.
Zo vreemd is dat niet als je in het echte leven bijna geen sociale contacten hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:04 schreef candywarhol het volgende:
Het is voor mij meer een probleem dan voor haar. Ik heb het idee dat zij zich van geen kwaad bewust is. Ik kan er ook niet echt over praten met haar, want zij doet alsof het heel normaal is. Vandaar dat ik me tot jullie wend, want ik zet mijn vraagtekens erbij of dat wel zo normaal is als dat zij zegt... Ik vind het niet normaal als je van het moment dat je wakker wordt totdat je naar bed gaat op internet/forums/chat- of profielensites zit.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus de enige manier waarop ze die online aandacht niet meer nodig heeft is als ze een sociaal leven opbouwt (naast het contact met jou) of dat ze aan haar onzekerheid werkt en een hobby zoekt ipv de hele dag te internetten.
Dan is het toch niet zo gek dat ze haar sociaal contact op internet zoekt? In haar dagelijks leven komt ze totaal niet in aanraking met mensen waar ze sociale contacten mee kan opbouwen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef candywarhol het volgende:
Ze heeft geen collega's want ze werkt voornamelijk bij mensen thuis. Ze vind haar werk zeker leuk en het is ook waar ze voor heeft geleerd, maar echt sociaal is het dus niet. Geen werk waar je nieuwe mensen ontmoet, zeg maar.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef griekjeee het volgende:
Als je dat soort aandacht van een ander nodig hebt zit het sowieso niet goed. Bovendien zeg je zelf al dat ze van allerlei uitdagende foto's op het internet heeft...Je moet het zelf weten maar ik zou er niet om bekend willen staan dat ik wat met een goedkoop hoertje heb.
Nou nou, goedkoop hoertje gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef griekjeee het volgende:
Als je dat soort aandacht van een ander nodig hebt zit het sowieso niet goed. Bovendien zeg je zelf al dat ze van allerlei uitdagende foto's op het internet heeft...Je moet het zelf weten maar ik zou er niet om bekend willen staan dat ik wat met een goedkoop hoertje heb.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou nou, goedkoop hoertje gaat wel heel ver.
Ik denk zelf TS dat die online aandacht niet heel veel voorstelt als het enkel blijft bij wat sexy foto's en onserieuze gesprekken. Maar het lost haar probleem niet op en ik kan me voorstellen dat het voor jou heel irritant is. En het is natuurlijk maar de vraag hoe ver ze het uiteindelijk zal laten komen. Misschien doet ze ook wel eens de webcam aan voor een van die mannen, of zelfs meer....want uiteindelijk lijkt ze wel op dat soort aandacht uit te zijn.
Tegenwoordig staat bijna iedere hyves van een willekeurige tienermeid van tussen de 12-20 wel minimaal één sexy foto. Maar het wordt natuurlijk een ander verhaal als je je hele hyves volplempt met enkel sexy foto's om mannelijke aandacht te krijgen ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goedkoop hoertje vind ik nog een erg milde omschrijving.
Ik weet niet precies wat de TS bedoelt met 'uitdagende foto's' maar daarbij stel ik me wel iets halfnaakt voor. Als dat zo is ben je imo een goedkoop hoertje. Ongeacht hoeveel hyves meiden hetzefde doen...die zie ik in geen ander licht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat bijna iedere hyves van een willekeurige tienermeid van tussen de 12-20 wel minimaal één sexy foto. Maar het wordt natuurlijk een ander verhaal als je je hele hyves volplempt met enkel sexy foto's om mannelijke aandacht te krijgen ja.
Zo lang het geen naaktfoto's zijn en ze niets met die aandacht doet valt het toch wel mee?
Advocaat van de duivel: Als een meid een goed lichaam heeft waar ze trots op is, waarom zou ze die dan op sexy foto's niet mogen showen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de TS bedoelt met 'uitdagende foto's' maar daarbij stel ik me wel iets halfnaakt voor. Als dat zo is ben je imo een goedkoop hoertje. Ongeacht hoeveel hyves meiden hetzefde doen...die zie ik in geen ander licht.
Het is ook geen kwestie van mogen of niet mogen. Het is maar net hoe je bent ingesteld en ik begrijp wel dat mensen er weinig mee hebben wanneer iemand zich wenst te profileren dmv sexy foto's. Het zijn over het algemeen ook niet mijn type's, maar zal me er verder ook niet druk om maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: Als een meid een goed lichaam heeft waar ze trots op is, waarom zou ze die dan op sexy foto's niet mogen showen?Natuurlijk is zo iemand dan aandachtsgeil, maar aandacht is toch ook gewoon leuk?
Om een voorbeeldje te nemen. Ik ben ook trots op mezelf en hoe ik eruit zie, maar ik moet er niet aan denken dat ik mezelf zo aan de rest van Nederland laat zien. Als ik later aan het werk ga hoeft het eerste google resultaat bij mijn potentiële nieuwe werkgever geen foto van mij in lingerie te zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: Als een meid een goed lichaam heeft waar ze trots op is, waarom zou ze die dan op sexy foto's niet mogen showen?Natuurlijk is zo iemand dan aandachtsgeil, maar aandacht is toch ook gewoon leuk?
Het hangt ook een beetje af van het soort foto's. In KPD worden ook regelmatig naakt foto's gepost door bepaalde users, maar die zijn dan wel op zo'n manier genomen dat het niet ordinair is. En de meeste users staan ook niet met hun gezicht op de foto's. Is het dan ook hoerig?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Het is ook geen kwestie van mogen of niet mogen. Het is maar net hoe je bent ingesteld en ik begrijp wel dat mensen er weinig mee hebben wanneer iemand zich wenst te profileren dmv sexy foto's. Het zijn over het algemeen ook niet mijn type's, maar zal me er verder ook niet druk om maken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Het is ook geen kwestie van mogen of niet mogen. Het is maar net hoe je bent ingesteld en ik begrijp wel dat mensen er weinig mee hebben wanneer iemand zich wenst te profileren dmv sexy foto's. Het zijn over het algemeen ook niet mijn type's, maar zal me er verder ook niet druk om maken.
Jij niet nee, maar anderen wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om een voorbeeldje te nemen. Ik ben ook trots op mezelf en hoe ik eruit zie, maar ik moet er niet aan denken dat ik mezelf zo aan de rest van Nederland laat zien.
Dat is waar. Maar het kan ook anoniem natuurlijk.quote:Als ik later aan het werk ga hoeft het eerste google resultaat bij mijn potentiële nieuwe werkgever geen foto van mij in lingerie te zijn.
Ik heb het dan vooral over hyves-profielen etc. Ik veroordeel het niet en zal het ook niet direct hoerig noemen, maar het spreekt mij simpelweg niet aan. Het zegt wel iets over een meid wanneer zij zich dmv sexy foto's wenst te profileren of zich zo wil tonen aan de wereld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje af van het soort foto'.s In KPD worden ook regelmatig naaktf oto's gepost door bepaalde users, maar die zijn dan wel op zo'n manier genomen dat het niet ordinair is. En de meeste users staan ook niet met hun gezicht op de foto's. Is het dan ook hoerig?
Dat is mijn mening ook hoor, ik kan niet zo goed tegen meiden. Maar stiekem vroeg ik me ook wel af of het wel terecht is dat soort meiden meteen als hoerig of iets anders te bestempelen, en of het niet gewoon onschuldig is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral over hyves-profielen etc. Ik veroordeel het niet en zal het ook niet direct hoerig noemen, maar het spreekt mij simpelweg niet aan. Het zegt wel iets over een meid wanneer zij zich dmv sexy foto's wenst te profileren of zich zo wil tonen aan de wereld.
Het kan er prachtig uitzien en ik ga er ook niet vanuit dat ze er iets mee willen bereiken, maar ik zou het niet echt wat vinden wanneer mijn vriendin het zou doen.
Met uitdagend bedoel ik meer een uitdagende blik en soms ook sexy kleding, niet naakt of halfnaakt. Maar waar haar profiel verschilt van andere profielen is dat alle foto's op haar profiel over haar gaan, terwijl andere gebruikers vaak foto's hebben die niet expliciet op hun zijn gericht maar ook hun omgeving. Ik heb haar daar eens op gewezen en daar schrok ze toen zo van dat ze gelijk alle foto's heeft verwijderd, maar een maand later stonden ze er weer...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de TS bedoelt met 'uitdagende foto's' maar daarbij stel ik me wel iets halfnaakt voor. Als dat zo is ben je imo een goedkoop hoertje. Ongeacht hoeveel hyves meiden hetzefde doen...die zie ik in geen ander licht.
Daarom is het ook míjn mening dat zulk gedrag tonend is voor een goedkoop hoertje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar anderen wel.
[..]
Dat is waar. Maar het kan ook anoniem natuurlijk.
Bij de vriendin van TS staat haar naam op die profielensites, dat is dan wel weer dom en heel makkelijk te googlen. Als ik TS was zou ik haar ook snel aanraden dat weg te halen.
zo denk ik er ook over. Het heeft volgens mij niet zoveel te maken met jaloezie, maar meer is de vraag zou jij verder wil met zo iemand? Dat wat je hebt beschreven over haar zegt zeker wel wat over hoe het meisje is. Dus aan jouw wat je er mee doet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral over hyves-profielen etc. Ik veroordeel het niet en zal het ook niet direct hoerig noemen, maar het spreekt mij simpelweg niet aan. Het zegt wel iets over een meid wanneer zij zich dmv sexy foto's wenst te profileren of zich zo wil tonen aan de wereld.
Het kan er prachtig uitzien en ik ga er ook niet vanuit dat ze er iets mee willen bereiken, maar ik zou het niet echt wat vinden wanneer mijn vriendin het zou doen.
'Normaal' definieer je zelf. Op het moment dat jij ergens niet mee kunt/wilt leven dan moet dat al genoeg zijn, ongeacht of anderen die mening delen. Maar succes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef candywarhol het volgende:
Zoals iemand al zei denk ik dat ze vooral het sociale aspect mist in haar leven en dit probeert op te vullen met al die vage internetcontacten. En ze is vrij onzeker, en ook al komt ze daar niet voor uit, ik merk dat soort dingen wel.
Ik ga dit weekend het er toch maar over hebben met haar dat het me niet lekker zit, want wat ik uit al de antwoorden begrijp hier is dat het dus (wat ik dacht) niet normaal is. Bedankt allen voor jullie inbreng!
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef candywarhol het volgende:
Zoals iemand al zei denk ik dat ze vooral het sociale aspect mist in haar leven en dit probeert op te vullen met al die vage internetcontacten. En ze is vrij onzeker, en ook al komt ze daar niet voor uit, ik merk dat soort dingen wel.
Ik ga dit weekend het er toch maar over hebben met haar dat het me niet lekker zit, want wat ik uit al de antwoorden begrijp hier is dat het dus (wat ik dacht) niet normaal is. Bedankt allen voor jullie inbreng!
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:45 schreef Ijscodude het volgende:
TS, ik denk zelf dat je vriendin een beetje onzeker over haarzelf is. Het gaat het niet om of ze makkelijk contact kan leggen of niet, of het nou via internet of in RL is.
Ik denk dat ze continu bevestiging wil dat ze een knappe meid is en dat ze daarom altijd veel aandacht van mannen wil via internet en profielen sites. Ze wil dit niet in RL doen omdat ze bang is voor afwijzing en dat ze de confrontatie niet wil aangaan.
Ik denk dat je haar af en toe een complimentje moet geven hoe leuk ze er uit ziet, en dat ze dat contact via die profielen websites niet nodig is. Sleep haar mee naar je vrienden of ga een keer stappen met wat vrienden en vriendinnen en sleep haar mee.
Ik denk dat praten de oplossing is. Je moet gewoon eerlijk zeggen waar jij mee zit en uitleggen dat dit niet is omdat je haar wilt volgen wat ze doet, maar dat je gewoon bezorgt bent om jezelf. Je hebt genoeg reden om vraagtekens te hebben, dus waarom ga je niet gelijk naar de bron?
Hier moest jij zijn!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:45 schreef Ijscodude het volgende:
TS, ik denk zelf dat je vriendin een beetje onzeker over haarzelf is. Het gaat het niet om of ze makkelijk contact kan leggen of niet, of het nou via internet of in RL is.
Ik denk dat ze continu bevestiging wil dat ze een knappe meid is en dat ze daarom altijd veel aandacht van mannen wil via internet en profielen sites. Ze wil dit niet in RL doen omdat ze bang is voor afwijzing en dat ze de confrontatie niet wil aangaan.
Ik denk dat je haar af en toe een complimentje moet geven hoe leuk ze er uit ziet, en dat ze dat contact via die profielen websites niet nodig is. Sleep haar mee naar je vrienden of ga een keer stappen met wat vrienden en vriendinnen en sleep haar mee.
Ik denk dat praten de oplossing is. Je moet gewoon eerlijk zeggen waar jij mee zit en uitleggen dat dit niet is omdat je haar wilt volgen wat ze doet, maar dat je gewoon bezorgt bent om jezelf. Je hebt genoeg reden om vraagtekens te hebben, dus waarom ga je niet gelijk naar de bron?
Ik ook! Jij ook zoééntje die altijd maar overal (online) om aandacht smeekte bij elk figuur die maar iets vleiends zei (terwijl je ondertussen al wist met welke bedoelingen diegene dat zei)?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:11 schreef SuperFokker het volgende:
Zo een heb ik ook gehad.
Je verandert het toch niet...en je hebt er niks aan...dumpen...serieus!!!!
Het kan wel veranderen als zijquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:11 schreef SuperFokker het volgende:
Zo een heb ik ook gehad.
Je verandert het toch niet...en je hebt er niks aan...dumpen...serieus!!!!
Ja precies...tegen alles en iedereen ook flirten...ook op stap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:42 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik ook! Jij ook zoééntje die altijd maar overal (online) om aandacht smeekte bij elk figuur die maar iets vleiends zei (terwijl je ondertussen al wist met welke bedoelingen diegene dat zei)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |