Lees het topic even door?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Scorpie het volgende:
En, is de totale meltdown al compleet? Worden de huizen al met een pak brinta meegegeven? Zijn er al wanhopige huiseigenaren die langs de kant van de weg proberen hun huis te slijten voor een duppie? Vallen de hypotheekgiganten al om door de enorme schuldenberg van slechte hypotheken? Gaan we allemaal al dood?
dat is niet op een dag bereikt. geef het nog 2 jaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Scorpie het volgende:
En, is de totale meltdown al compleet? Worden de huizen al met een pak brinta meegegeven? Zijn er al wanhopige huiseigenaren die langs de kant van de weg proberen hun huis te slijten voor een duppie? Vallen de hypotheekgiganten al om door de enorme schuldenberg van slechte hypotheken? Gaan we allemaal al dood?
Ja wat verliezen er veel mensen hun baan, bij iedere dorp staan de werkelozen te smeken om een baanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is niet op een dag bereikt. geef het nog 2 jaar.
we zitten nu in de fase, ik wil verkopen maar echt niet voor wat ervoor geboden wordt!
dat gaat naar de fase, damn, baan kwijt, lager besteedbaar inkomen, wie weet wat de toekomst nog voor ellende oplevert met huizenprijzen, ik ga hem snel verkopen!
Nee... die werkelozen staan in de wachtrij bij het UWVquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja wat verliezen er veel mensen hun baan, bij iedere dorp staan de werkelozen te smeken om een baan
We zijn al 4 jaar bezig zo onderhandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is niet op een dag bereikt. geef het nog 2 jaar.
we zitten nu in de fase, ik wil verkopen maar echt niet voor wat ervoor geboden wordt!
dat gaat naar de fase, damn, baan kwijt, lager besteedbaar inkomen, wie weet wat de toekomst nog voor ellende oplevert met huizenprijzen, ik ga hem snel verkopen!
Als je niet snapt dat dit een sarcastische opmerking was richting de doemdenkers kan je beter niet reageren, mkay?quote:
prijzen zijn al gezakt. woningen staan veel langer te koop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zijn al 4 jaar bezig zo onderhandHoe lang gaan we nog tijdrekken voordat de doemscenario`s laten voor wat het zijn en realistisch gaan worden.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat de gehoopte crash waarbij je zo ongeveer een huis bij je pak melk erbij kreegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
prijzen zijn al gezakt. woningen staan veel langer te koop.
jij denkt dat het opeens over is morgen en de prijzen weer gaan stijgen en er meer vraag is dan aanbod?
nah. dat hebben we jaren gehad, nu zijn het de jaren van krimp. wat is daar zo lastig aan te geloven.
Geduld! In die 15 topics zijn namelijk ook alle wanhopige "red-pogingen" van overheid en projectontwikkelaars langsgekomen. En daarvoor is het geld nu op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat de gehoopte crash waarbij je zo ongeveer een huis bij je pak melk erbij kreegniet gekomen is, zoals zovelen hier beweerden. Spit de eerste 15 topics maar eens door, daar lees je mooie quotes
Ah ja, *nog* langer wachten dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geduld! In die 15 topics zijn namelijk ook alle wanhopige "red-pogingen" van overheid en projectontwikkelaars langsgekomen. En daarvoor is het geld nu op.
Ik zie het ook zo 1-2-3 niet gebeuren. Ik verwacht voor de komende vijf jaar huizenprijzen die eerst misschien nog licht zakken, en daarna weer stijgen, wel minder dan de inflatie. Misschien dat de prijzen met 1% per jaar zullen stijgen, bij normale inflatie van ongeveer 2%.quote:
4 jaar zekerheid slaperdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ik las net dat de kabinetsformatie is mislukt ivm financiën. Oftewel: HRA.
Je kunt er de donder op zeggen dat als er nu een kabinet komt dat de HRA ongewijzigd is, dat een volgend kabinet er wel iets aan gaat doen. Dat betekent nog 4 jaar onzekerheid.
Vooral om dat de niewbouwkosten al twee jaar behoorlijk gedaald zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef vive_la_france het volgende:
huiseneigenaren verliezen geen geld, alleen een deel koopkracht dat nu toch al in de stenen zit, terwijl de huizen op termijn relatief goedkoper worden voor mensen die nieuw instappen.
En wat boeit jou de nieuwbouwkosten als je een huis wil kopen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:33 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Vooral om dat de niewbouwkosten al twee jaar behoorlijk gedaald zijn
ah. excuses wist niet dat dat beweerd is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat de gehoopte crash waarbij je zo ongeveer een huis bij je pak melk erbij kreegniet gekomen is, zoals zovelen hier beweerden. Spit de eerste 15 topics maar eens door, daar lees je mooie quotes
nee niets hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat boeit jou de nieuwbouwkosten als je een huis wil kopen bouwen?
Het is toch niet te geloven met de VVD, 18 miljard euro willen bezuinigen, maar de HRA compleet ongemoeid laten. Dat heet met recht de meest asociale partij van Nederlandquote:"Voor ons zijn 18 miljard aan ombuigingen in 2015 de absolute ondergrens. En dat zonder lastenverzwaringen, hypotheekrenteaftrek of kilometerheffing. Hierbij is het niet mogelijk gebleken tot een akkoord te komen."
Je ziet zo langzamerhand wel de hoogconjuctuur verdwijnen. Financiele sector heeft klappen gehad, allerlei luxe branches gaan nu de klappen voelen. De gewone man zal zien dat een jaarlijkse loonverhoging van x% er niet meer inzit. Het koelt in ieder geval hard af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja wat verliezen er veel mensen hun baan, bij iedere dorp staan de werkelozen te smeken om een baan
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef pberends het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rs-plus-mislukt.html
[..]
Wat een goede partij die VVD, 18 miljard euro willen bezuinigen, maar de HRA compleet ongemoeid laten. Dat heet met recht de meest sociale partij van Nederland
De laatste keer dat ik keek groeide de economiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:28 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Je ziet zo langzamerhand wel de hoogconjuctuur verdwijnen. Financiele sector heeft klappen gehad, allerlei luxe branches gaan nu de klappen voelen. De gewone man zal zien dat een jaarlijkse loonverhoging van x% er niet meer inzit. Het koelt in ieder geval hard af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |