Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Ontvoerd?quote:
Heb jij knopjes!? Can I try?quote:
Dat is een kwestie van aanpassenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef DaMart het volgende:
Alleen jammer dat de OP daardoor achterloopt.
Nieuw knopje? Welk knopje?quote:
Boh. Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ijs en ijs koudIk heb Fha vanmiddag een waterijsje gevoerd
Zo'n ijsje in zo'n zakje die je dan omhoog moet knijpen
quote:[..]
Ontvoerd?En je leek nog wel zo'n fatsoenlijke jongen
quote:
Dat zijn echt de lekkerste ijsjes zo;n beetje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ijs en ijs koudIk heb Fha vanmiddag een waterijsje gevoerd
Zo'n ijsje in zo'n zakje die je dan omhoog moet knijpen
[..]
Ontvoerd?En je leek nog wel zo'n fatsoenlijke jongen
trev ook, condor is volgens mij ook eerder geweest, alleen olle weet ik nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL kwam hier al he?![]()
Het is meer de rest die hier alleen met elkaar komt kletsen wat op mij overkomt als een udowu sc deel 482
ja maar voor dat ik kon fokken was ik ook 3 dagen verderquote:Whehehehehe, dus je hebt tot op heden gewoon nog niets kunnen doenAch, kun je in elk geval nog komen Fok!ken!
* wel.o.k kijkt nog eens naar haar uiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd erg goed![]()
Dank je wel
Dan had je toch in die auto moeten stappenquote:
Oh! Dus niet ontvoeren maar ehm lenen?quote:Ja, maar het was met toestemming.
Open nieuw deel? Ik ken alleen 'nieuw topic'quote:
Er is een nieuw knopje dat een nieuw deel met dezelfde OP opent, dan hoef je alleen de TT aan te passen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Open nieuw deel? Ik ken alleen 'nieuw topic'
Daar was het te warm en benauwd voorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan had je toch in die auto moeten stappen
Maar ik heb er genoeg en zal er wel eentje voor je bewaren voor als je wel eens in de buurt bent
quote:[..]
Oh! Dus niet ontvoeren maar ehm lenen?En wat voor hardware?
![]()
Je gaat geen posts deletenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trev ook, condor is volgens mij ook eerder geweest, alleen olle weet ik niet
[..]
ja maar voor dat ik kon fokken was ik ook 3 dagen verder
[..]
* wel.o.k kijkt nog eens naar haar ui
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Open nieuw deel? Ik ken alleen 'nieuw topic'
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
een nieuw knopje dat een nieuw deel met dezelfde OP opent, dan hoef je alleen de TT aan te passen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trev ook, condor is volgens mij ook eerder geweest, alleen olle weet ik niet
Nieuwe lay zeker?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een nieuw knopje dat een nieuw deel met dezelfde OP opent, dan hoef je alleen de TT aan te passen.
Ja maar ik vind de nieuwe layout te kauwgomballerigquote:
Wel jouw handboeien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar een UI
it's not my ass
goldiquote:
waarom is die dicht dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de sluiting van de SC in ONZ is het hier wel een heel stuk drukker geworden, er post een hele groep (vooral met elkaar) mee... en nieuwe users zijn uiteraard welkom, maar de KSC moet wel de KSC blijven, natuurlijk, en niet een nieuwe ONZ-SC.
had jij niet iets met chocolade sausquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar een UI
it's not my ass
GFquote:
Goedenavondquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
Na de sluiting van de SC in ONZ is het hier wel een heel stuk drukker geworden, er post een hele groep (vooral met elkaar) mee... en nieuwe users zijn uiteraard welkom, maar de KSC moet wel de KSC blijven, natuurlijk, en niet een nieuwe ONZ-SC.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat geen posts deleten
Ik ook niet, want ik bemoei me niet met het forum
Stomme benauwdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was het te warm en benauwd voor![]()
.
Liev.
[..]
Niet lenen, gekregen![]()
![]()
. Een oude pc en een extra harddisk.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de nieuwe layout te kauwgomballerig
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik hou niet zo van chocoladesaus... jij?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 20:18:18 ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit.
Wel topics sluiten. Daar waar Mart het niet kan of mag.
Uiteraard welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat geen posts deleten
Ik ook niet, want ik bemoei me niet met het forum
quote:
Volgens mij mag ik alleen niet in KELquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard welSpecial skills, I want to has them
quote:
Met die special skills welquote:
Nee, de rest wel. Zelfs op plaatsen waar de heren hier niet kunnen komenquote:
Hangt er ook vanaf wie er allemaal meeposten he.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond
[..]
Maar de meeste praten toch gewoon normaal mee? Of zie ik dat verkeerd?
Het is sowieso lastig om in een vast groepje mee te kunnen posten
Special skills, you has them!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de rest wel. Zelfs op plaatsen waar de heren hier niet kunnen komen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de rest wel. Zelfs op plaatsen waar de heren hier niet kunnen komen
Mwoah. Ik houd ;t voorlopig even bij de baggerlay.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is even wennen... maar na een uur wil je echt niet meer terug naar de oude layout hoor. Met het meest uitgebreide abonnement kun je zelf een hoop gaan instellen dan. En zonder abonnement kun je ook nog wel iets met achtergrondkleuren en zo, hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeligt eraan waar het op zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Ik hou niet zo van chocoladesaus... jij?
had ik het toch goedquote:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Echt wel. Je ziet de topics alleen niet. Niet dat er veel actieve topics zijn daar.quote:
Meer hoef ik ook niet te zien eigenlijk, er zijn mensen die het overal zo'n beetje tot KEL kunnen omtoveren en dat vind ik vaak al veel te veel infoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Wel het forum - niet de topics
Dat topic kan ik niet zien he, als ik KEL open.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Wel het forum - niet de topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |