Help mijn zoon wil oorbelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef oudermetvraag het volgende:
Hallo,
mijn zoon komt vandaag bij mij zitten in de tuin (wat al uitzondering is)
en zegt ma ik wil graag een oorbel vindt jij dit goed.
ik zeg whaaat ???
en dat ik er nog even over na wil denken.
wie weet hoe je hier mee moet om gaan ??
Edit hij is 16 en doet 4 VWO
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef blckbb het volgende:
ik had er op m'n 14e een
Zegmaar grootste fout van mijn leven
Is er ook al zo'n 3 jaar weer oud
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef northernlight81 het volgende:
TS: Wat is je grootste bezwaar tegen een oorbel dan?
Ik denk dat jongens met oorbellen dermate sociaal geaccepteerd zijn dat andere mensen niet snel iets gaan denken van je zoon (in de zin van asociaal of tuig ofzo). Aangezien hij al 16 is zou ik het hem niet verbieden, maar hem goed uitleggen waarom jij liever niet wil dat hij het doet.
Zo'n tunnel zou ik wel verbieden, wat een walgelijk gezicht is dat.
http://www.justpiercings.(...)ercing-too-large.JPG
Niet te letterlijk nemen hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een gaatje in je oor is de grootste fout van je leven? Óf je kunt heel goed relativeren of je hebt geen donder geflikt in je leven.
Voor TS. Laat hem lekker. Alsof een gaatje zoveel uitmaakt. Als hij er vanaf wil haalt hij dat ding eruit en als hij het mooi vindt laat hij een oorbel in. Het is niet alsof hij zijn hele rug laat onder tatoeëren met een leuke () drakentribal.
Die vind ik inderdaad ook foeilelijk. Daarnaast vind ik ze vooral erg vrouwelijk (lees: gay).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind een tunnel, mits subtiel mooier dan zo'n mocro diamant.
QFTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind een tunnel, mits subtiel mooier dan zo'n mocro diamant.
bij jou misschien niet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef deedeetee het volgende:
Neen, het gaatje groeit niet dicht als je de oorbel maanden hebt gedragen.
Onzichtbaar ? Of lukte het alleen niet zomaar om er weer een nieuwe oorbel in te doen ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
bij jou misschien niet..
Een vriendin van me had na 5 jaar oorbellen 1 die ze kwijt was op een festival.
na (na 1 week dus) dat festival was het dicht gegroeid
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Onzichtbaar ? Of lukte het alleen niet zomaar om er weer een nieuwe oorbel in te doen ?
je voelt wel dat er dan ooit een puntje zat maar het zou ook een moedervlek-stipje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Onzichtbaar ? Of lukte het alleen niet zomaar om er weer een nieuwe oorbel in te doen ?
jaa gaatje groeit wel dicht ok na maanden (bij mij nu zelfs na jaren nog)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef deedeetee het volgende:
onzichtbaar als in een klein, niet opvallend als je het niet weet, deukje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
hij wil zo'n soort glimmend knopje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef FrituurPanneke het volgende:
let niet op reacties boven staande, lezen waarschijnlijk het halve topic en plaatsen direct:![]()
wat wil hij precies hebben dan? een ringetje alleen of wil ie iets opvallends? ik denk dat als je je zoon verbied dan blijft die drang toch komen en doet ie het op zijn 18e alsnog zonder toestemming en gaat ie er misschien wel verder in. ga een keer met hem mee naar zo'n shop wie weet verandert ie wel van mening
hij wil zo'n glimmend knopjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef FrituurPanneke het volgende:
let niet op reacties boven staande, lezen waarschijnlijk het halve topic en plaatsen direct:![]()
wat wil hij precies hebben dan? een ringetje alleen of wil ie iets opvallends? ik denk dat als je je zoon verbied dan blijft die drang toch komen en doet ie het op zijn 18e alsnog zonder toestemming en gaat ie er misschien wel verder in. ga een keer met hem mee naar zo'n shop wie weet verandert ie wel van mening
dat zou je denken, maar volgens oudermetvraag veranderd hij dan in een :quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Sorella het volgende:
Zolang het geen knop is die half uit zijn oorlel hangt omdat het zo zwaar is, is er niets mis mee met een klein glimmend knopje
hij wil zo ietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Sorella het volgende:
Zolang het geen knop is die half uit zijn oorlel hangt omdat het zo zwaar is, is er niets mis mee met een klein glimmend knopje
Ik ken weinig marokkanen/turken met een oorbel...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat zou je denken, maar volgens oudermetvraag veranderd hij dan in een :
Turk
Homo
Aso
......
Laat maar, ze snapt het toch niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:14 schreef Bad_eendje het volgende:
Verbieden heeft sowieso geen zin. Toen ik 15 was, wou ik heel graag een ringetje bovenin mijn oor. Dit mocht van mijn ouders niet, maar ik had het alsnog gedaan. Nog geen spijt van gehad en ben inmiddels bijna 19. Gewoon vragen of hij het echt zeker weet, en als dat wel zo is.. Ach, het is maar een oorbel, kan er altijd weer uit.
kan die er de zelfde dag nog uit dan ??quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef Gibeon het volgende:
Vandaag heeft een vriend van mij (19) ook een oorbel laten schieten, een 5mm glazen dingetje. Zei van tevoren al dat t m niet zou staan, maar dat ie het gewoon moest doen. Dus, gewoon gedaan.
En inderdaad, het staat m niet dus hij gaat er binnenkort weer uit. How hard can it be?
ja natuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
kan die er de zelfde dag nog uit dan ??
nee maar omdat als je het er uit haalt een verhoogd risico loop op ontstekingenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef McWurth het volgende:
[..]
ja natuurlijk kan dat.
kan er gelijk al uit als het moet dan is het gewoon een klein wondje dat weer dicht moet groeien.
waar denk jij aan dan? een kogelwond ofzo waarbij zijn halve oor er af ligt?
en waarom dan niet ??quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef KermitKikker het volgende:
Het is overduidelijk dat je zoon niet op het VWO hoort.
Omdat mensen die zulke bespottelijke ideeen hebben niet tot de toekomstige elite van Nederland behoren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
Je hebt de elite, en je hebt de cognitieve elite.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Omdat mensen die zulke bespottelijke ideeen hebben niet tot de toekomstige elite van Nederland behoren!
tenzij je het goed schoonhoud.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
nee maar omdat als je het er uit haalt een verhoogd risico loop op ontstekingen
jij denkt bij elk wondje dat je een ontsteking oploopt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
nee maar omdat als je het er uit haalt een verhoogd risico loop op ontstekingen
pics?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Glennz het volgende:
Ik had een gaatje laten schieten toen ik 14 was. Ook tijdje bling gehad enz. maar nu niet meer. Nu gewoon een hele kleine. Gewoon omdat het kan. Maar ik zou zeggen, gewoon doen. Niks mis mee.
eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:41 schreef Sinnie het volgende:
Klinkt wel als een nieuw progamma van RTL.
Want alle mensen moeten maar eenheidsworst zijn en iedereen vindt hetzelfde leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef MillePlateaux het volgende:
Je hebt sowieso erg gefaald in de opvoeding wanneer iemand op 16-jarige leeftijd ook nog maar overweegt een oorbelletje te nemen.
Ik ken genoeg mensen waarbij het na zo'n lange tijd (jaren zelfs) nog wel gewoon dichtgroeit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef deedeetee het volgende:
Mijn God, wat een vooroordelen. Maar voor meisjes is het allemaal prima, een oorbel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef KermitKikker het volgende:
Het is overduidelijk dat je zoon niet op het VWO hoort.
Trek je het niet zo aan, FoK! bestaat veelal uit autisten en die houden niet van veranderingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn God, wat een vooroordelen. Maar voor meisjes is het allemaal prima, een oorbel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:04 schreef Stiggie het volgende:
daar word je niet blij van
wat is de echte reden dat hij het wil? vriendjes? cristiano ronaldo? rappers? backstreetboys?
1 woord: FOK!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn God, wat een vooroordelen. Maar voor meisjes is het allemaal prima, een oorbel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:04 schreef Stiggie het volgende:
wat is de echte reden dat hij het wil? vriendjes? cristiano ronaldo? rappers? backstreetboys?
Oja Take That komt weer bij elkaar, ik zie een verband...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:04 schreef Stiggie het volgende:
QFT, wat een gezeik over een oorbel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon doen! Als hij het leuk vind, prima toch. Als hij het niet leuk vind, kan hij er weer uit!
dat is helemaal erg en is had gezegd dat wel oke is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
QFT, wat een gezeik over een oorbel.
kijk als hij dit wilde had ik het nog wel gesnapt..
[ afbeelding ]
tokkie mam?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef mixje456 het volgende:
serieus een oorbel verbieden![]()
dat die gast van 16 dat nog gaat vragen, toen mijn broer 4 was had hij al een oorbel.
Toen ik 13 was bood mijn moeder voor mijn verjaardag een navelpiercing aan. En zei ze als je aan de pil wilt moet je het gewoon zeggen.
Toen ik 12 was zei mijn moeder dat als ik rookte,ik dat gewoon moest doen ,en dat ze het geen probleem vind.
Toen ik 14 was vertelde mijn moeder mij dat als ik blowde,ze het liever wil weten,maar dat ze het niet gaat verbieden,omdat het me eigen keus is.
ik heb geen navelpiercing, En ik rook niet en blow ook niet.
haha nee,totaal niet. Maar ze wil me gewoon vrij laten om me eigen keuzes te maken omdat ze weet dat als ze dit verbied ik het stiekem ga doen. Maarja,ik ben niet echt zo'n meisje die blowt ofzo,ik vind dat meer voor meisjes die stoer willen zijn voor de jongens en zich daarna gaan gedragen. Want ik vind blowen nou niet echt iets wat past bij 'leuke meisjes' Ik bedoel zeg maar van : als je doutzen kroes met een jonko ziet vind je dat dan aantrekkelijk?? (even een voorbeeld)quote:
Hier, een beslisquiz om je te helpen met de "wel of niet nu een navelpiercing zetten" vraag!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef mixje456 het volgende:
Ik zal eigenlijk wel een navelpiercing willen,maar ik wil dan eerst een beetje me buik trainen en buikspieren krijg. Mijn moeder vind ook dat als ik dat wil ik het moet doen,want ik ben nog jong,en heb nog een goed lichaam
& ik had hem op me 13e niet genomen omdat ik bang was dat in de groei ,me buik zou gaan uitrekken en je zo'n litteken krijgt
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef mixje456 het volgende:
lowt ofzo,ik vind dat meer voor meisjes die stoer willen zijn voor de jongens en zich daarna gaan gedragen. Want ik vind blowen nou niet echt iets wat past bij 'leuke meisjes'
Ik wel. Als ze het niet doen om stoer te zijn maar gewoon omdat ze het fijn vinden.
Ik zal eigenlijk wel een navelpiercing willen,maar ik wil dan eerst een beetje me buik trainen en buikspieren krijg.
Ik vind een navelpiercing meer iets voor sletjes eigenlijk.
Nee bereid je hier maar op voor:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef oudermetvraag het volgende:
Hee,
hij heeft zijn oorbel hoor is er echt blij mee.
maar nu volgend probleem hij wil als die 17 is een labret piercing.
houd deze klote tijd dan echt niet op (pubertijd) ??
Als jij het niks vind, gewoon nee zeggen. Ben je zo onzeker, jeez.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef oudermetvraag het volgende:
Hee,
Zucht je geeft niet snel op met trollen he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef oudermetvraag het volgende:
Hee,
nee zo onzeker ben ik niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:55 schreef MidwestMountain het volgende:
[..]
Als jij het niks vind, gewoon nee zeggen. Ben je zo onzeker, jeez.
Edit: Het is niks, zeg nee, doe het aub voor de maatschappij.
ja denk ik ook.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Foktokkie het volgende:
Verbieden maakt juist dat ze het gaan doen.
Wellicht meegaan als je wilt dat de oorbel fatsoenlijk wordt geschoten is een goede tip.
Geloof me, anders doet hij het stiekem en dan heeft hij meteen een infectie.
Idd wel grappig idee als mijn moeder zich hier ook even kwam registreren. Stond het forum meteen vol denk ik.![]()
Als je een oorbel al klote tijd vindt....dan heb je het maar makkelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef oudermetvraag het volgende:
Hee,
zon ding net onder je lipquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een oorbel al klote tijd vindt....dan heb je het maar makkelijk.
Wat is een labret piercing?
snap je ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een oorbel al klote tijd vindt....dan heb je het maar makkelijk.
Wat is een labret piercing?
goeie gebruikersnaamquote:
de kinderen van tegenwoordig zijn geen kinderen meer ben bang dat dat tegenwoordig weinig uithaalt meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zelfs al zou je zoon stiekem een piercing laten zetten als je op vakantie bent, zolang jij hem verzekert dat hij het huis niet meer inkomt met dat ding in z'n lip zal hij het niet doen.
Werkte bij mij iig
Komt omdat de ouders van tegenwoordig niet voet bij stuk houden.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:00 schreef McWurth het volgende:
[..]
de kinderen van tegenwoordig zijn geen kinderen meer ben bang dat dat tegenwoordig weinig uithaalt meer
niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef oudermetvraag het volgende:
HELLPPP
zijn oorbel is er in de tussen tijd al weer uit.
komt die net thuis heeft die toch die lip piercing laten zetten.
heb met hem hier de grootste ruzie over gehad nu is die boos naar vrienden toe gegaan.
hoe kan ik dit nou in vredesnaam oplossen ???
zodra hij weer thuis is vastleggen met een ketting door die lip.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef oudermetvraag het volgende:
HELLPPP
heb met hem hier de grootste ruzie over gehad nu is die boos naar vrienden toe gegaan.
ja ik hoop dat die het er weer uit haalt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:45 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
niet.
Of, je geeft hem een CD van Tokio Hotel.
"die hebben dat ook, dat vind je vast leuk!"![]()
misschien dat hij hem er dan toch uit haalt?
volgens google een paar tientjes. en hij betaald het door zijn kontje achter het station te verkopen. of met een gewoon bijbaantje natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
ja ik hoop dat die het er weer uit haalt.
maar ik vraag me nog 1 ding af wat kost dat wel niet zo'n piercing laten zetten.
en waar betaald die het van ??
is toch veel geld voor iets wat over een maand of 2 a3 weer weg is ??quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens google een paar tientjes. en hij betaald het door zijn kontje achter het station te verkopen. of met een gewoon bijbaantje natuurlijk
naar de hoeren is duurder....quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
is toch veel geld voor iets wat over een maand of 2 a3 weer weg is ??
Huh, waarom heeft hij z'n oorbel nu alweer uit dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef oudermetvraag het volgende:
HELLPPP
Blijkbaar is hij niet van plan om het er dan al uit te halen hè.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
is toch veel geld voor iets wat over een maand of 2 a3 weer weg is ??
Ja!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef mixje456 het volgende:
[..]
als je doutzen kroes met een jonko ziet vind je dat dan aantrekkelijk??
ja met eten vindt ik het lang niet zo erg hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:27 schreef Charie het volgende:
Je zoon is gewoon een draaikont, dan wil die dit en dan weer dat. De volgende maand eet hij alleen nog maar fruit wat met de Q begint. Dat zijn gewoon fases joh.
tattoo is een totaal ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
ja met eten vindt ik het lang niet zo erg hoor.
maar volgende maand mischien een tattoo en dan weer niet dat zijn toch ook geen fases te noemen
tja, ik denk dat er idd niet veel anders opziet, tis ten slotte geen klein kind meer ook al is hij officieel nog niet volwassen. Als hij het wil zal hij het toch wel doen en daar kun je dan maar beter vrede mee hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:18 schreef oudermetvraag het volgende:
hij is weer thuis en hebben weer de grootste ruzie gehad.
denk dat ik me hier maar bij neer moet leggen of niet?
ja ga me er maar proberen bij neer te leggen ook al is dit lastig blijft toch je zoonquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ik denk dat er idd niet veel anders opziet, tis ten slotte geen klein kind meer ook al is hij officieel nog niet volwassen. Als hij het wil zal hij het toch wel doen en daar kun je dan maar beter vrede mee hebben.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef oudermetvraag het volgende:
even een update het blijft gelukkig hierbij :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |