je kunt er bijv. "normaal" mee omgaan en hem duidelijk maken wat je wilt met betrekking tot die oorbel. of je doet kansloos en post je situatie op een forum.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef oudermetvraag het volgende:
Hallo,
mijn zoon komt vandaag bij mij zitten in de tuin (wat al uitzondering is)
en zegt ma ik wil graag een oorbel vindt jij dit goed.
ik zeg whaaat ???
en dat ik er nog even over na wil denken.
wie weet hoe je hier mee moet om gaan ??
Wat zij zegt. Waarschijnlijk zal het er niet uitzien, maar dan is hij wel gelijk genezen. Zo'n gaatje groeit ook vrij snel weer dicht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet zo moeilijk doen & gewoon laten doen.
Als hij spijt heeft kan 't ding er toch uit.
Hoe oud was jij toen je je eerste oorbel kreeg, Swets?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij nou om een prins albert komt vragen begrijp ik je topic, maar kom op zeg, zoiets triviaals als een oorbel
ik heb er nooit 1 gewildquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen je je eerste oorbel kreeg, Swets?
Zijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:37 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Waarschijnlijk zal het er niet uitzien, maar dan is hij wel gelijk genezen. Zo'n gaatje groeit ook vrij snel weer dicht.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet zo moeilijk doen & gewoon laten doen.
Als hij spijt heeft kan 't ding er toch uit.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:44 schreef Iced_Lips het volgende:
Zeker zo'n eentje met "diamanten" knop is wel behoorlijk aso. Het zijn vaak wel een lager opgeleide tokkie-familieleden die zo'n ding hebben. Als z'n vrienden ook zulke hebben, moet je je afvragen of hij wel de juiste vrienden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |