en waarom dan niet ??quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef KermitKikker het volgende:
Het is overduidelijk dat je zoon niet op het VWO hoort.
Omdat mensen die zulke bespottelijke ideeen hebben niet tot de toekomstige elite van Nederland behoren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
Je hebt de elite, en je hebt de cognitieve elite.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Omdat mensen die zulke bespottelijke ideeen hebben niet tot de toekomstige elite van Nederland behoren!
tenzij je het goed schoonhoud.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
nee maar omdat als je het er uit haalt een verhoogd risico loop op ontstekingen
jij denkt bij elk wondje dat je een ontsteking oploopt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
nee maar omdat als je het er uit haalt een verhoogd risico loop op ontstekingen
pics?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Glennz het volgende:
Ik had een gaatje laten schieten toen ik 14 was. Ook tijdje bling gehad enz. maar nu niet meer. Nu gewoon een hele kleine. Gewoon omdat het kan. Maar ik zou zeggen, gewoon doen. Niks mis mee.
eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:41 schreef Sinnie het volgende:
Klinkt wel als een nieuw progamma van RTL.
Want alle mensen moeten maar eenheidsworst zijn en iedereen vindt hetzelfde leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef MillePlateaux het volgende:
Je hebt sowieso erg gefaald in de opvoeding wanneer iemand op 16-jarige leeftijd ook nog maar overweegt een oorbelletje te nemen.
Ik ken genoeg mensen waarbij het na zo'n lange tijd (jaren zelfs) nog wel gewoon dichtgroeit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef deedeetee het volgende:
Neen, het gaatje groeit niet dicht als je de oorbel maanden hebt gedragen.
Mijn God, wat een vooroordelen. Maar voor meisjes is het allemaal prima, een oorbel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef KermitKikker het volgende:
Het is overduidelijk dat je zoon niet op het VWO hoort.
Trek je het niet zo aan, FoK! bestaat veelal uit autisten en die houden niet van veranderingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn God, wat een vooroordelen. Maar voor meisjes is het allemaal prima, een oorbel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:04 schreef Stiggie het volgende:
daar word je niet blij van
wat is de echte reden dat hij het wil? vriendjes? cristiano ronaldo? rappers? backstreetboys?
1 woord: FOK!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn God, wat een vooroordelen. Maar voor meisjes is het allemaal prima, een oorbel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:04 schreef Stiggie het volgende:
wat is de echte reden dat hij het wil? vriendjes? cristiano ronaldo? rappers? backstreetboys?
Oja Take That komt weer bij elkaar, ik zie een verband...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:04 schreef Stiggie het volgende:
QFT, wat een gezeik over een oorbel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon doen! Als hij het leuk vind, prima toch. Als hij het niet leuk vind, kan hij er weer uit!
dat is helemaal erg en is had gezegd dat wel oke is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
QFT, wat een gezeik over een oorbel.
kijk als hij dit wilde had ik het nog wel gesnapt..
[ afbeelding ]
tokkie mam?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef mixje456 het volgende:
serieus een oorbel verbieden![]()
dat die gast van 16 dat nog gaat vragen, toen mijn broer 4 was had hij al een oorbel.
Toen ik 13 was bood mijn moeder voor mijn verjaardag een navelpiercing aan. En zei ze als je aan de pil wilt moet je het gewoon zeggen.
Toen ik 12 was zei mijn moeder dat als ik rookte,ik dat gewoon moest doen ,en dat ze het geen probleem vind.
Toen ik 14 was vertelde mijn moeder mij dat als ik blowde,ze het liever wil weten,maar dat ze het niet gaat verbieden,omdat het me eigen keus is.
ik heb geen navelpiercing, En ik rook niet en blow ook niet.
haha nee,totaal niet. Maar ze wil me gewoon vrij laten om me eigen keuzes te maken omdat ze weet dat als ze dit verbied ik het stiekem ga doen. Maarja,ik ben niet echt zo'n meisje die blowt ofzo,ik vind dat meer voor meisjes die stoer willen zijn voor de jongens en zich daarna gaan gedragen. Want ik vind blowen nou niet echt iets wat past bij 'leuke meisjes' Ik bedoel zeg maar van : als je doutzen kroes met een jonko ziet vind je dat dan aantrekkelijk?? (even een voorbeeld)quote:
Hier, een beslisquiz om je te helpen met de "wel of niet nu een navelpiercing zetten" vraag!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef mixje456 het volgende:
Ik zal eigenlijk wel een navelpiercing willen,maar ik wil dan eerst een beetje me buik trainen en buikspieren krijg. Mijn moeder vind ook dat als ik dat wil ik het moet doen,want ik ben nog jong,en heb nog een goed lichaam
& ik had hem op me 13e niet genomen omdat ik bang was dat in de groei ,me buik zou gaan uitrekken en je zo'n litteken krijgt
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef mixje456 het volgende:
lowt ofzo,ik vind dat meer voor meisjes die stoer willen zijn voor de jongens en zich daarna gaan gedragen. Want ik vind blowen nou niet echt iets wat past bij 'leuke meisjes'
Ik wel. Als ze het niet doen om stoer te zijn maar gewoon omdat ze het fijn vinden.
Ik zal eigenlijk wel een navelpiercing willen,maar ik wil dan eerst een beetje me buik trainen en buikspieren krijg.
Ik vind een navelpiercing meer iets voor sletjes eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |