Ja historisch inderdaad, Nederland was echt nog nooit tweede geworden op een WKquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef HaagsPietje het volgende:
de armada aan bootjes en het vuurwerk waarmee Oranje verwelkomd werd en zo bedankt werd voor een historische prestatie![]()
![]()
niet in mijn leven in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja historisch inderdaad, Nederland was echt nog nooit tweede geworden op een WK
Bij de derde keer baal je gewoon en wil je dat ze een keer winnen, geloof mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
niet in mijn leven in ieder geval![]()
nooit gedacht dat ik ooit nog zou meemaken dat we de finale van een WK zouden halen! in een woord: geweldig!
daar kan ik inkomen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de derde keer baal je gewoon en wil je dat ze een keer winnen, geloof me
Het was de eerste keer dat een team voor de 3e keer in de finale stond en er geen enkele van won...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja historisch inderdaad, Nederland was echt nog nooit tweede geworden op een WK
Truequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat een team voor de 3e keer in de finale stond en er geen enkele van won...
Best historisch dus...
vond braafheid juist strontvervelend...deed me echt denken aan zo'n ordinaire schreeuwende asociale donkere aap die je hier altijd achter in de tram ziet zitten met van die gouden tanden enzo, die geen enkele rekening houden met hun medepassagiers.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef kalinhos het volgende:
Enige waar ik echt stuk om ging was Braafheid met dat petje en die Vuvuzela. Volgens mij zijn Braafheid, Boschker, vd Vaart én Sneijder echt 4 briljante gasten in de kleedkamer.
ik had het ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet nog toch wel toegeven dat die beelden van de huldiging toch wel tof zijn. Zo'n opkomst had ik niet verwacht en dacht dan ook dat het een zielige vertoning zou worden. Niets is minder waar!
volgens mij zijn alleen de mensen die de huldiging belachelijk vinden geirriteerd en maken zich erg druk...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Strani het volgende:
Kunnen we het WK forum niet tot de sluiting opsplitsen tussen mensen die er wel over heen zijn en de huldiging mooi vonden, en mensen die het er nog eventjes te moeilijk mee hebben?
Kunnen we elkaar ook niet meer irriteren.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
volgens mij zijn alleen de mensen die de huldiging belachelijk vinden geirriteerd en maken zich erg druk...
.....de rest viert namelijk feest![]()
![]()
Verzacht het de pijn een beetje als je gewoon totale domheid met 'n rascistisch randje kan uitkramen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vond braafheid juist strontvervelend...deed me echt denken aan zo'n ordinaire schreeuwende asociale donkere aap die je hier altijd achter in de tram ziet zitten met van die gouden tanden enzo, die geen enkele rekening houden met hun medepassagiers.....
Dat ligt niet aan Braafheid, je bent gewoon een enorme ziel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vond braafheid juist strontvervelend...deed me echt denken aan zo'n ordinaire schreeuwende asociale donkere aap die je hier altijd achter in de tram ziet zitten met van die gouden tanden enzo, die geen enkele rekening houden met hun medepassagiers.....
Toegegeven, prachtig om te zien hoe Iniesta tijdens deze hele voorstelling gewoon kan blijven staan ook al kijken er mensen gewoon in zijn richting! Geen rolpartij, geen gele kaartgevraag... ontroerend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |