quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Amsterdam was COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Neequote:
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moment dat Bertje alleen het podium op ging in het begin vond ik echt kippenvel
Of was je er toen nog niet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Overigens... *loert naar TT*... ik ben helemaal niet klaar met Yo en Si.
Mag ik hier dan niet meer posten?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht nog... Wanneer zal ze komen
het hoort dan ook eigenlijk gewoon hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie wat Tombola en ik allebei al riepen in het topic
Tuurlijk wel.......quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Overigens... *loert naar TT*... ik ben helemaal niet klaar met Yo en Si.
Mag ik hier dan niet meer posten?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
De op is dan ook niet bepaald up-to-date
Wat dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag net iets op de herhaling van het nieuws
Ik doelde meer op dat het enige van de huldiging wat ik gezien heb de herhaling van het nieuws wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat dan?
Kan ik bij de volgende herhaling opletten.
O zo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat het enige van de huldiging wat ik gezien heb de herhaling van het nieuws was
Trusten.quote:
Mogguh sletje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Goedemorgen Qutje!
Nope.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 05:40 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
En weer een nachtje weinig geslapen. Samara heeft een flinke oorontsteking arm kind
Begint er nu wel een beetje in te hakken hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat was wel vroeg Senesta sterkte met Samara.
Nog 2 dagen werken en dan heb ik weekend.
Vrijdag ga ik met mijn moeder mee naar het ziekenhuis dus mag ik een beetje uitslapen. En dan nog 1 weekje en dan vakantie![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Barbaaf, wat een gaaf filmpje zeg, gelijk ff aan mn pa doorgemaild!
Yns, niet dat je terugleest , maar wat tof dat je baan bevalt!
Beterschap voor Samara Senes, das echt niet mis. Heeft ze al vakantie eigenlijk?
Mn zusje zit met dr kids op Texel en ik ben zwaar jaloers!
Ik heb gisteren mn hele wijsvinger, rechts natuurlijk, opengejast aan een blik, het bloed nu nog een beetje. Tis duidelijk niet mijn week.
Oh en ik vind Yo wel een golddigger maar Sil dan weer helemaal niet.
En ook Helena Bonham Carter maakt wel es een slechte film is gisteren gebleken
Jij doggiesnatcher, dan krijg je R erbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Maesje, ik had gedroomd dat Fieps dr was en dat ze heel fritsig was en dat ik dr niet meer aan je wilde geven
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij doggiesnatcher, dan krijg je R erbij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ga jij niet op vakantie naar Madeira dit jaar?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zou ik ook helemaal niet doen, ga lekker ergens met de auto heen waar ze mee kan dan?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat was wel vroeg Senesta sterkte met Samara.
Nog 2 dagen werken en dan heb ik weekend.
Vrijdag ga ik met mijn moeder mee naar het ziekenhuis dus mag ik een beetje uitslapen. En dan nog 1 weekje en dan vakantie![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Barbaaf, wat een gaaf filmpje zeg, gelijk ff aan mn pa doorgemaild!
Yns, niet dat je terugleest , maar wat tof dat je baan bevalt!
Beterschap voor Samara Senes, das echt niet mis. Heeft ze al vakantie eigenlijk?
Mn zusje zit met dr kids op Texel en ik ben zwaar jaloers!
Ik heb gisteren mn hele wijsvinger, rechts natuurlijk, opengejast aan een blik, het bloed nu nog een beetje. Tis duidelijk niet mijn week.
Oh en ik vind Yo wel een golddigger maar Sil dan weer helemaal niet.
En ook Helena Bonham Carter maakt wel es een slechte film is gisteren gebleken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef... kan je ergens vandaag tussendoor nog een uurtje pakken? Of nee, vakantie van de kinderen zeker?![]()
[..]
Lekker vooruitzicht!
Wie zorgt er voor je beestjes? Hoe heb jij dat geregeld?
[..]
Ah gatver, ook nog je vinger open gehaaldHet is echt niet jouw week inderdaad
Je zus kon het slechter treffen met het weer inderdaad op Texel! Hoewel het vandaag flink schijnt te gaan spoken...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je ergens naar een huisje gaat kun je Boor toch ook wel meenemen?
Ik weet psies hoe je je voelt, ik ben al jaren niet eens meer 1 nacht van huis geweest zonder die krengen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh een huisje zou ik dan wel weer durven hoor.
Maar ik vind thuisblijven ook niet zo erg.
Ik red het wel met een of twee keer een weekje Texel per jaar.
Ik heb nu een onwijs tof huisje op Vlieland gevonden waar ik heel graag es heen wil
Ga je mee?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil niet op zo een poep park.
Meestal mag je daar ook niet met zoveel honden.
Ik wil naar dees:
de Schulp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh joy, wij gaan zondag lekker bbquen en in het zandgat zwemmen bij een vriendin in Arcen ( die waar ik Sjon van heb ), ik heb dr helemaal zin an!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze dan niet kijkt laat je Sjon gewoon weer bij d'r achter?
What's new.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Qwea het volgende:
ik ben gewoon ruim 500 euro aan boeken kwijt voor een jaar! BELACHELIJK!smerige afzetters
Ik vind het echt belachelijk. De helft van die kutboeken gebruik je niet eens.quote:
ja maar het schandalige is dat als je ze via e-books of pdfjes zou uitbrengen, een student minder sjouwt en het minstens de helft goedkoper kanquote:
Dat was een van de punten van de Piratenpartij. Dat onderwijskosten stukken omlaag kunnen op die manier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar het schandalige is dat als je ze via e-books of pdfjes zou uitbrengen, een student minder sjouwt en het minstens de helft goedkoper kan
schoolboeken zijn zooooo 1999![]()
we hebben die techniek al jaren, en het is goedkoop, ik zie echt neit waarom
Joh, ik sleepte al die boeken van het deltion helemaal nooit mee. Zelden had ik een boek nodig en die leende ik dan gewoon van school.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar het schandalige is dat als je ze via e-books of pdfjes zou uitbrengen, een student minder sjouwt en het minstens de helft goedkoper kan
schoolboeken zijn zooooo 1999![]()
we hebben die techniek al jaren, en het is goedkoop, ik zie echt neit waarom
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
op bezoek bij familie Sjon?
heeft hij net zulke debiele broertjes en zusjes?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik doen!
Ik hoop dat ze de koekjes lust.
Die van mij hangen zich ervoor!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft er net al eentje op, in drie stukken gebroken wegens niet al teveel tandjes meer aanwezigEn ze vindt ze heerlijk!
Euhm, Vlieland is autovrij, is dat niet lastig voor je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil niet op zo een poep park.
Meestal mag je daar ook niet met zoveel honden.
Ik wil naar dees:
de Schulp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Euhm, Vlieland is autovrij, is dat niet lastig voor je.
Nee, je hebt niet eens een rijbewijs (mocht je die niet halen op kosten van suikertantetje)?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja onwijs, aangezien ik dr niet eens een heb zelf
nee joh, oh-oh bindt gewoon een vlot van hondjes aan elkaar, die zwemmen d'r naar Vlieland, en als ze aan land komt gaat het verder als een amfibisch tapijtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Euhm, Vlieland is autovrij, is dat niet lastig voor je.
Kan ik me zo voorstellen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he,eigenlijk
En naar een huisje, ik heb er over nagedacht hoor. Maar straks glipt ie daar naar buiten en dan vind ik hem echt never nooit terug natuurlijk in een vreemde omgeving... het is een glibber ook, hij heeft zo'n rare heel gladde vacht die zo uit een tuigje glipt enzo. Ik durf het niet![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind blauwvingerdag klinken als iets waar ik niet op mn werk naar ga googelen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net dat we morgen al horen wie er naar ESF 2011 gaat van Nederland
Thomas Berge () wordt genoemd. Neeeeeeeeee!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahaha, die ellende houdt gewoon niet op he, en dan smeren ze t ook nog zowat over een heel jaar uit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Strega het volgende:
Senes, wat een ramp. Arme Samara ook, met dit weer.
Oh-Oh het lijkt me een heerlijk huisje, stil, vlak bij zee, heerlijk.
Wij gaan binnenkort weer eens kijken bij je Texel adres, ik zou wel graag in september ofzo een weekje met de honden gaan.
Maar eerst woensdag de 21e het ziekenhuis en controle afwachten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK vind dat echt overdreven hoor!
Zeker als het echt die Berge wordt
Goed, maar die Berge heeft dan wel een jaar om te oefenenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed, maar die Berge heeft dan wel een jaar om te oefenen![]()
![]()
Spui maar hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Nou goed, ik zal mijn songfestivalgeleuter wel bij me houden (al heb ik nu geen ESF waar ik er mee naar toe kan *kras ende jank*) maar duim dan maar voor me dat het NIET Thomas Berge wordt morgen in elk geval. Ah, toe?
Jij kunt ze toch wel hier houden met je charmes?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Greys dat jij al songfestivalstress hebt nu is tot daar aan toe.
Maar die paar mensen die hier nog zitten die zijn hier gebleven omdat ze dr niet van houden, please jaag ze niet weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Greys dat jij al songfestivalstress hebt nu is tot daar aan toe.
Maar die paar mensen die hier nog zitten die zijn hier gebleven omdat ze dr niet van houden, please jaag ze niet weg
HTja, T. Berge, ik heb er niks mee hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus schoolboekenstress mag wel, maar songfestivalstress niet?
Nee joh, morgen is er even een shock denk ik (bij mij dan) en daarna horen we vast weer maanden niets
Verdenk je hem daarvan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Nouhou, je hebt toch een hele fijne songfestivalposse die met je meeleeft?
Mij boeit t allemaal niks hoor, t zal me boeien verder.
Oh, wel een mooie reminder, mn homo is jarig, ik zal m ff bellen en vragen of de piemelpepermuntjes lekker zijn en of ie klaarkomt van Thomas Berge of nie.
quote:
Welnee, daar gaat het al lang niet meer over het songfestivalquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Nouhou, je hebt toch een hele fijne songfestivalposse die met je meeleeft?
Mij boeit t allemaal niks hoor, t zal me boeien verder.![]()
quote:Oh, wel een mooie reminder, mn homo is jarig, ik zal m ff bellen en vragen of de piemelpepermuntjes lekker zijn en of ie klaarkomt van Thomas Berge of nie.
Ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus schoolboekenstress mag wel, maar songfestivalstress niet?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, daar gaat het al lang niet meer over het songfestival![]()
Dus ik loop een beetje met zijn songfestivalzieltje onder mijn arm, snappuwel?
[..]
Dat zál toch wel niet, dat laatste?*gruwel*
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe zoek een fijn stel homovrienden die je dr het hele jaar mee lastig kunt vallen, arm ding!![]()
Dat klinkt fout.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal je zo ff in de aanbieding gooien bij mn mannen
quote:
MOOI ZO DANquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oh nee, dan is dat maar duidelijk!
quote:
quote:
Elanden!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[Video] Eland stormt supermarkt binnen
Oh dat filmpje ook, te grappig!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[Video] Eland stormt supermarkt binnen
Oh dat filmpje ook, te grappig!
ik heb nu 100% vakantie jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Zwabbert, hoe issie daar?
Heb je nu echt vakantie tot je opleiding begint?
Weet je al of je op kamers gaat en zo ja waar?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Jezus die hond kan echt niks normaal doen ook he.
Ik had m ff op schoot, wil m neerzetten, gaat ie zo heel spastisch zn hele lijf aanspannen, heb ik m maar losgelaten.
Boem.
Mafkees
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
gaat ie nu natuurlijk snel aandoenlijk spelen met Billy, die boef!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf Sjon een cool beest vinden, waarschijnlijk omdat ik er niet iedere dag mee opgescheept zit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
misschien hebben ze de ebooks ergens in een torrent ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken voor zo'n reader maar wat zijn die duur zeg!
Als er 6 meter water in de kelder staat, heb ik hier op twee hoog ook natte voeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Helleu![]()
Heeft er al iemand 6 meter water in de kelder staan?
Ja, Fritzzllllquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Heeft er iemand een kelder van 6 meter diep ?
Zo erg?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Shit, echt, tis pikzwart en kleddernat buiten nu , we gaan maar ff de andere bushalte nemen , want die we normaal nemen die redden we nu echt niet zonder te verzuipen ....
in de kelder van fritzl kon die vrouw ook niet rechtop lopen omdat het zo laag wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, Fritzzllll![]()
Hier nog strak blauw en bloedje heet.
Dat wordt vanaaf weer gezellig; met z'n 4en aan het werk in de badkamert
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Ok, echt, mijn ramen waaiden net uit hun voegen en er kwam een tornado naar binnen, mijn hele kantoor staat blank, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, en ik kan gewoon niet naar buiten nu....
Ik ga wel naar beneden want ik vind het hier doodeng, het regent door dichte ramen en muren heen, alles staat blank!
Wtfquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Ok, echt, mijn ramen waaiden net uit hun voegen en er kwam een tornado naar binnen, mijn hele kantoor staat blank, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, en ik kan gewoon niet naar buiten nu....
Ik ga wel naar beneden want ik vind het hier doodeng, het regent door dichte ramen en muren heen, alles staat blank!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:36 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Ik wens alles boven Zuid-Limburg veel plezier ermee maar dit was zelfs mij wat teveel van het goede. Was er van overtuigd dat het dak er letterlijk afging. Hele tuin ligt vol met puin.
Hai!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej BlisseBips![]()
Al naar Kreta geweest?
het e-paper waarvan de schermen gemaakt zijn is de voornaamste reden dat ze zo duur zijn, is nieuwe techniek, dus wordt uitgebuit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken voor zo'n reader maar wat zijn die duur zeg!
Gaat altijd veul te snel, zo'n vakantiequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hai!
Ja joh, ik ben alweer bijna 2 weken terug ()
Het was weer heerlijk! Beste vakantie tot nu toe met Re
Ga jij nog?
Gedoe met Tom? Ik lees veel te weinig mee hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat altijd veul te snel, zo'n vakantie![]()
En we hebben besloten om toch maar weer ff naar Kreta te gaan.
Net alles betaald en toen kregen we dat gedoe met Tom.
Perfecte timing![]()
Nou jaaaa, m'n TommeldeBommel knapt gelukkig weer wat op, dus het was iedere cent waard
het mollenvolk dat in je fundering woont tapt je stroomquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:30 schreef Pagan het volgende:
Zo, ik heb onszelf een stroomverbruikmeter aangeschaft. Ik wil toch wel eens weten waar die 7000kWh/jaar blijft, zonder dat ik wietplantjes kweek ofzo.![]()
Zonnig en benauwd warm alhier, alles plakt aan mekaar.
Neuh, vroegah wel, maar nu niet meer. De AVC3800 staat wel 24/7 aan, samen met een oude tweede koelvriesdinges verdenk ik die twee ervan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het mollenvolk dat in je fundering woont tapt je stroom
staat je pc soms altijd aan?
dat zal best, denk dat die trafo lekker stooktquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, vroegah wel, maar nu niet meer. De AVC3800 staat wel 24/7 aan, samen met een oude tweede koelvriesdinges verdenk ik die twee ervan.
overigens, daar op doorrekenend, 45 watt continu maal 24 is 1080 watt per dag, maal 356 = 384, 5 kW per jaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best, denk dat die trafo lekker stookt
verlies van je trafo als hij onbelast onder spanning staat is ongeveer 10% van het max vermogen
450 watt maal 10% = 45 watt continu, en als er nog dingen actief zijn komt dat er nog bij
t overviel ons echt, geen vuiltje aan de lucht, en ineens pikzwart.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh zat jij er midden in?
Als ik om half was gegaan had ik er ook echt dwars door gemoeten, maar dat ging echt niet met de honden...
Ik heb echt nog nooit zo een chaos gezien na noodweer...
Denk het niet hoor, wasdroger, airco, electrisch verwarmde kas van 12m2, twee koelkasten en een vrieskast en een electrische oven. Kassa!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
en in het ergste geval zal je vriezer denk ik ook niet meer dan 1000 kWh per jaar verstoken
wth, volgens mij word je stroom echt getapt
dan is denk ik die vrieskast of de versterker het minste van je verbruikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, wasdroger, airco, electrisch verwarmde kas van 12m2, twee koelkasten en een vrieskast en een electrische oven. Kassa!
dat is idd erg liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Joh hier ging het ook zo snel, ik zag het aankomen, ging snel plassen voor ik naar huis ging, en toen ik de deur boven weer open maakte knalde mn raam open en kwam die tornado naar binnen!
Foto's maken was echt geen tijd voor, ik heb er wel een paar van de ravage , maar ik denk niet dat het wat is, want het regende zo hard dat ik mn camera niet te lang wilde blootstellen...
Grote klasse trouwens hier beneden, waar 5 buren die ik nog nooit samen heb gezien de tuintjes van 2 mensen net dus helemaal ontdaan hebben van die bomen, terwijl die mensen beide zelf niet eens thuis zijn nog!
Volgende week ook alweer een jaar sinds Spice is overleden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou een ander er ook mee uitlachen ja.
Nu hij en Bil steeds leuker spelen heb ik dr wel wat minder moeite mee, want nu heeft ie tenminste nog een functie in de groep.
Voor Chico is het ook heerlijk, die hoeft niet meer zo met de babies bezig te zijn en heeft lekker zn rust.
Gisteren zag ik zowaar Karel en Billy weer es samen dartelen, dat was al heel lang niet meer gebeurd, ik denk al sinds Frits dood is niet meer, en dat is al bijna een jaar (ongelooflijk he, bijna een jaar alweer!).
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.wetteronline.de/blitze/Deutschland.htm
>67.000 ontladingen boven Duitsland.
Ik ben mijn 5 liter biervat aan het wegzuipen van verdrietquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem d'r een borrel (of drie) op en leg je er bij neer.
Hoe klote het ook is... Het kost gewoon geld.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Heer G zit nu in het vliegtuig in Duitsland enneh...
[..]
Nou ja, ze zullen wel weten wat ze doen, die luchthavens.
gatverdammequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
>67.000 ontladingen boven Duitsland.
nou k zou dr maar niet te hard om bedelen, zo leuk is t nietquote:
jeetje, hoogspanningsmasten die omgerukt zijn door de windquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)torm_in_water__.html
Daar is het echt slecht gegaan he...
Er wordt zelfs hier en daar al gesproken over doden die daar gevallen zijn.
Komt er nu aan denk ik, want hier is het nu droogquote:
ja, je ziet op de radar dat jullie in een mild gedeelte zittenquote:
Airco en kas 2-3 maanden per jaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is denk ik die vrieskast of de versterker het minste van je verbruik
kas + airco zijn denk ik de grootste boosdoeners
(tenminste, ik neem zomaar aan dat je de oven niet continu aan laat staan)
Het was in de week dat Joel op kamp was en dat is volgende week een jaar geleden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, dat zou je wel denken, hij hoeft ieg niet ver toch?
Nok, was dat zo kort voor Frits, Spice?
Ik heb echt zo een raar tijdsbesef, kan dr geen touw aan vast knopen vaak...
Hier is het nu weer normaal, op de herrie van de kettingzagen buiten.
Mn foto's zijn niet echt de moeite, dus die doe ik morgen of zo wel ff op kantoor.
Hier begint het nu, TV valt weg, bomen staan krom, het water dat al 30 cm. hoger stond zal nog wel verder stijgen. Beetje boel gerommel ook hierboven.quote:
Dat ook, en laatst werd mij door een DA aangeraden om biogarde te geven, mits de kat in kwestie geen lactose-intolerantie heeft. (zoals Merlijn)quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wel veel takken op de weg maar geen hele bomen gelukkig.
Bij Rossi hebben ze bloed geprikt om te kijken wat zijn waardes op dit moment zijn
Hij was wel wat aangekomen 5kilo nu en hij heeft zelfs wat reserves
De DA gaat info voor ons zoeken mbt een reinigingskuur (waar veel alcohol inzit) en probiotica maar we konden ook eerst griekse yoghurt geven daar zit ook probiotica in en katten schijnen het daar ook goed op te doen.
Jaquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Pagan het volgende:
Een drupje regen hier. Milllenium 2 is op en deel 3 is niet goed te vinden, snif....
* Pagan gaat verder zoeken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je de externe HDD afkoppelt vanwege het onweer lukken je downloads met deze schijf als doel echt niet Pagan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Zo!
De buuf en ik hebben net uren op het balkon gestaan, al ijsjes etend en kletsend, om te kijken hoe aan de overkant de mannen een hele boom ontmantelden.
Tis psies de boom waar Hans altijd in zat.
Al die mannen samen met kettingzagen en zagen en touwen aan de slag, terwijl de vrouwen met bezems bezig waren en bier brachten voor de mannen, en dat drie uur lang, twas een spektakelstuk!
Nu ga ik ff een rondje met de honden, die zijn helemaal bij dat het zo lekker fris is nu
quote:
UIteraard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
zelfspot =>
![]()
* Pagan geeft het weer de schuld.
Ik vind het wel best zo, met twee grote kassen in de tuin ben ik altijd weer blij als er geen puinzooi ontstaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:44 schreef trovey het volgende:
Haai
Noodweer noemen ze dat....als ze noodweer voorspellen wil ik ook noodweer zien
. Niet een hoosbui, 1 x donder en 1 x bliksem....heb ik voor niets die balkonbakken eraf zitten te halen omdat ik rekening hield met windhozen en rukwinden en de medemens tegen een rondvliegende balkonbak met planten wilde beschermen.....zaterdag was hier veel beter.
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind het wel best zo, met twee grote kassen in de tuin ben ik altijd weer blij als er geen puinzooi ontstaat.
Je zult drie verdiepingen onder jouw bloembak staat zeg.....ff terugkoppen maar?
Jezus Christus F_R, heb je altijd dezelfde DA? Wel vreemd dat hij/zij nu pas aan een bloedonderzoek denkt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wel veel takken op de weg maar geen hele bomen gelukkig.
Bij Rossi hebben ze bloed geprikt om te kijken wat zijn waardes op dit moment zijn
Hij was wel wat aangekomen 5kilo nu en hij heeft zelfs wat reserves
De DA gaat info voor ons zoeken mbt een reinigingskuur (waar veel alcohol inzit) en probiotica maar we konden ook eerst griekse yoghurt geven daar zit ook probiotica in en katten schijnen het daar ook goed op te doen.
Ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:44 schreef trovey het volgende:
Haai
. Niet een hoosbui, 1 x donder en 1 x bliksem....heb ik voor niets die balkonbakken eraf zitten te halen omdat ik rekening hield met windhozen en rukwinden en de medemens tegen een rondvliegende balkonbak met planten wilde beschermen.....zaterdag was hier veel beter.
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:44 schreef trovey het volgende:
Haai
![]()
quote:
quote:
70%kans op regen zegt knmiquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Het wordt de komende dagen rond de 23 graden, met kans op zon én regen.
Ja daar kan je alle kanten mee op natuurlijk![]()
[..]
Heb je het nieuws wel gezien?
Caravans het water in, een dode, gewonden, boom door een hotelgevel, auto's kapot, kassen weggewaaid. Ik vond het noodweer zát eigenlijkNiet overal, maar schade genoeg zo lijkt me.
normaal is relatiefquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is het best wel slim om niet al te zeer uit te gaan van de weersverwachtingen, maar je ogen en je verstand te gebruiken.
Heb hier zo'n kind: mam, wat voor een weer is het?
Ja... KIJK dan. Je hebt die ogen niet alleen voor de mooi!!!![]()
Doe normaaaaal!!!!
Ogen kunnen tegenwoordig ook al in de toekomst kijken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is het best wel slim om niet al te zeer uit te gaan van de weersverwachtingen, maar je ogen en je verstand te gebruiken.
Heb hier zo'n kind: mam, wat voor een weer is het?
Ja... KIJK dan. Je hebt die ogen niet alleen voor de mooi!!!![]()
Doe normaaaaal!!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ogen kunnen tegenwoordig ook al in de toekomst kijken!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het knmi zit er ook de helft van de tijd naast. Vervolgens zeggen veel mensen hun plannen af terwijl dat niet nodig was geweest.
Dus hoor de verwachting, maar staar je er niet blind op en gebruik ook je eigen ogen.
punt, puntquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het knmi zit er ook de helft van de tijd naast. Vervolgens zeggen veel mensen hun plannen af terwijl dat niet nodig was geweest.
Dus hoor de verwachting, maar staar je er niet blind op en gebruik ook je eigen ogen.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
En de hele natie kan weer gerust ademhalen.
Fuck dat noodweer en die verloren Wereldcup, op het songfestival maken we wederom geen schijn van kans, weest gerust allen!
zeg, als nou eens iedereen zijn vuvuzela meeneemt naar het esf?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
En de hele natie kan weer gerust ademhalen.
Fuck dat noodweer en die verloren Wereldcup, op het songfestival maken we wederom geen schijn van kans, weest gerust allen!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
En wat is dr verdikkeme mis met Fransje Bauer dan????????
Trouwens, ik kan me herinneren dat jij wel een keer met Greys in een sauna ESF-liedjes wilde zingen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeee je hoeft echt niet weer over dat ESF te beginnen!
Qwea wil het ook niet he Qut?
Want als de Greys niet gelukkig is, dan de natie ook nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
En Greys is zeer gelukkig, want geen Thomas Berge.
Dat vergat je er nog bij te melden.
Dat gaat de natie ook aan, of ik gelukkig ben of niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets, ik laf hem!
Maar op het songfestival liever niet gewoon
Oeh, heb jij ook een deja-vu?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trouwens, ik kan me herinneren dat jij wel een keer met Greys in een sauna ESF-liedjes wilde zingen?
Of ben ik nu abuis?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Want als de Greys niet gelukkig is, dan de natie ook niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Kredietcrisis?
Who cares...
Als Greys maar happy is Medelanders!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er overheen gegroeid en Greys kreeg een nieuwe kudde dwepende ESF volgelingetjes.
Ik ben niet van die massale meets en lijstjes, dat weet je nu toch wel?
Ah, okee, dan snap ik het weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er overheen gegroeid en Greys kreeg een nieuwe kudde dwepende ESF volgelingetjes.
Ik ben niet van die massale meets en lijstjes, dat weet je nu toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
We doen wel een keer een mini-duo-meet.
Zonder ESF insteek. En als jij dan even niet oplet doe ik een Vuvuzelaatje net als dat filmpje, maar dan zing ik J'aime La Vie in je oor, onverwachts
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
We doen wel een keer een mini-duo-meet.
Zonder ESF insteek. En als jij dan even niet oplet doe ik een Vuvuzelaatje net als dat filmpje, maar dan zing ik J'aime La Vie in je oor, onverwachts
Ze projecteert haar teleurstelling in jou op het ESFquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars voor iemand die er overheen gegroeid is!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze projecteert haar teleurstelling in jou op het ESF
Mij zit niks dwars hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat het jou dwars zit want jij vraagt er naar hoor, ik nie!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greysje, je mag me minisolomeeten in je uppie met je vuvuzela
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mij zit niks dwars hoor
We hadden het laatst over Lacuna en toen las ik terug dat jij toen wel met Greys daarheen wilde dacht ik
Dus ik dacht ik vraag eens hoe het nu zit
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
In mijn uppie... mét jou dan neem ik aan he?
Want in mijn uppie helegáár in mijn uppie is meeten niezoleuk.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
In mijn uppie... mét jou dan neem ik aan he?
Want in mijn uppie helegáár in mijn uppie is meeten niezoleuk.
quote:
waarom woon je dan ook zo ver wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk deel van solo snappie nie mop?
Ik heb het meeten helemaal opgegeven
Ik zie dit als een afwijzing voor jou Zwab!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom woon je dan ook zo ver weg
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom woon je dan ook zo ver weg
Ja, met de hondjes mee toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huu, die spermabar, daar wilde ik toch al niet heen, wij hadden het over luxe hotelkamers met fijne bubbelbaden toch?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie dit als een afwijzing voor jou Zwab!
nee hoor, bapao-meets zijn speesjaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie dit als een afwijzing voor jou Zwab!
Mmmmmmmmmmm... Waarom zoekt ie dan naar woonruimte in Rotterdam?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwab heeft een open invitatie staan om kosteloos bij me in te trekken en dat weet ie hoor!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar meestal veel te saai.
Nok, jij was de laatste van wie ik verwacht had dat ie ging roepen dat we normaal moesten doen.
Saai oud wief dajje dr bent!
zeg, kom jij nu hier de sc slopen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmm... Waarom zoekt ie dan naar woonruimte in Rotterdam?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, wat zit jij nou te stoken eigenlijk!
Ik heb van Zwabber geleerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, kom jij nu hier de sc slopen?
Onder mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Zwab laat zich niet op stang jagen, die weet psies waar ie staat bij mij
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gedoe over het weer is te saai voor mij. Daarvan ga ik roepen: kiek noar buuten, megoggel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onder mijen Sjon
En Bill
En Chico
En Kees
En Karel
Doe de volgorde eens?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah.
Zwab staat heus wel boven Sjon zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |