quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog steeds niet in de auto met mijn penis een vagina gepenetreerd btw![]()
En mijn teennagels waren iet gelakten wat hebben gelakte nagels met bdsm te maken
Fiat Multipla.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:39 schreef ellevehC86 het volgende:
In welke auto zou u het liefste uw heupgymnastiek willen uitvoeren?
Zeer simpel, vul in de zoekopdrachten het woordje "neuken" is, wacht op de resultaten en zonder toestemming te vragen kom je bij de subfora naar binnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex in de auto.
En wat weet TS van het taalgebruik in KEL vraag ik me af?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog steeds niet in de auto met mijn penis een vagina gepenetreerd btw![]()
En mijn teennagels waren iet gelakten wat hebben gelakte nagels met bdsm te maken
wat een onzinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zeer simpel, vul in de zoekopdrachten het woordje "neuken" is, wacht op de resultaten en zonder toestemming te vragen kom je bij de subfora naar binnen.
Bijdehand
Dan weet jij het toch beter?, ook bestquote:
Nou, er zijn niet veel meiden die kunnen zeggen dat ze hun bekendheid aan een zipje te danken hebben..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Anne het volgende:
Euw, wat ben ik saai dan.
Oke, in de TT staat alleen auto's. Maar de motor dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
En hij plant gewoon een picca van de Pussywagon
OT :
Done : Opfel kadeath C/D/E, MB300D, Niksan 100NX (met de uiterst comfortabele T-top), Opfel Astra Station.
To do : ons huidige wagenpark, en dan m.n. de Caprice Wagon gaat erg goed scoren denk ik zomaar
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, in de TT staat alleen auto's. Maar de motor dan?
Wil ik wel een keer doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhmm. is ook wel te doen; heb je interesse ??
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik heb ook A en een motor ter beschikking
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zeer simpel, vul in de zoekopdrachten het woordje "neuken" is, wacht op de resultaten en zonder toestemming te vragen kom je bij de subfora naar binnen.
Bijdehand
Je hebt gelijk, dat was voor het sex subforum, die lag toch ook achter slot en grendel vroeger?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:31 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was voor het sex subforum, die lag toch ook achter slot en grendel vroeger?niet voor [KEL]
Maar bedankt dat je de moeite nam het hier even voor me uit te leggen hoor![]()
![]()
Zeg eens meid, heb jij weleens in een heele grote Chevrolet gezeten?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef shifto het volgende:
Hmmm, ik wil wel delen dat het in een Citroen AX makkelijker ging dan in een Mitsu CarismaBinnekort nog eens proberen.
BX kopen, dan kan je op de motorkap gaan staan zonder deuken te veroorzaken. Het lijkt mij dat als een kont/rug/buik/stel borsten op een motorkap rust de druk dan nog meer verdeeld wordt en er dan helemaal geen deuken in komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:44 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb ooit een auto ingeruild waarvan er een deuk in de motorkap zat. Aan de verkoper van de dealer verteld dat het door een voetbal is gekomen maar ik vraag mij af of hij het geloofde ...
Best een blunder om daar ochtend tegen aan te moeten kijken, dus uitkijken met seks op de motorkap
Ik keek naar je UI en moest lachenquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
BX kopen, dan kan je op de motorkap gaan staan zonder deuken te veroorzaken. Het lijkt mij dat als een kont/rug/buik/stel borsten op een motorkap rust de druk dan nog meer verdeeld wordt en er dan helemaal geen deuken in komen.
Maar ik zou wel eens een keer de liefde achter in een Eend willen bedrijven. Achterbank er uit, voorbank/-stoelen zo ver naar voren schuiven dat ze uit de rails gaan, plaat achterin leggen, daarop een matras en krikken maar. Ik denk serieus dat dat heerlijk deint.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik keek naar je UI en moest lachen
Helaas deint een BX niet zo lekker en heeft hij na een paar uur nadat de motor uit staat zelfs helemaal geen vering meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik keek naar je UI en moest lachen
Prive?quote:
Je kan je beter afvragen waarom er in sommige middenklassers leer op de bekleding zitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Het is denk ik maar goed dat de gemiddelde autokoper bij de aanschaf van een 2e hands auto niet gaat nadenken van; "Mmm... zal de vorige eigenaar een wippie gemaakt hebben in deze auto?" Om vervolgens wat vage vlekken op de achterbank of bijrijdersstoel te zien....
Goed punt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom er in sommige middenklassers leer op de bekleding zit
Het was alleen maar een blowjob in een relatief rustige trein.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:36 schreef ellevehC86 het volgende:
Vertel je verhaal maar, dan sturen wij hem door naar de keuringscommissie
Dus eigenlijk maar een beetje half werk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was alleen maar een blowjob in een relatief rustige trein.
Het valt tegen he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:50 schreef ellevehC86 het volgende:
Dus eigenlijk maar een beetje half werk?
hoe dan ookquote:
Ik denk dat je ter plekke getest gaat worden op dopingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb met mijn (voormalige) vriendin op het parkeerterrein van het CBR in Rijswijk (achter het gebouw) een doppie gedaan in de wagen. Op een gegeven moment werd er met een licht in de auto geschenen. Meneer agent keek, wij schrokken maar voordat we een smoes konden verzinnen was hij alweer ingestapt bij zijn maatje en reden ze weg.
Zullen ze nu nog zo vriendelijk zijn of zou je je tegenwoordig direct moeten legitimeren en boetes krijgen?
Ik denk eerder dat de vrouw een soort van blaastest mag doen....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ter plekke getest gaat worden op doping
Troost je dan maar met de gedachte dat het de trein van Schiedam naar 020 was.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hoe dan ook
Ik stap dagelijks in de trein op Schiedam, wat moet ik nu wel niet gaan denken?
Ben je daar nog regelmatig te vinden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Troost je dan maar met de gedachte dat het de trein van Schiedam naar 020 was.
quote:BMW-rijder heeft meeste seks
Marktplaats-onderzoek: helft Nederlanders heeft het in auto gedaan
Emmeloord, 18 mei 2010 - Seks in de auto? De helft van de Nederlanders heeft het weleens gedaan. Vooral BMW-rijders lusten er pap van, 3 op de 5 heeft seks in de auto gehad. Ook Groningers en jongeren tussen 21 en 30 jaar doen het vaker in de wagen dan gemiddeld. In Toyota’s wordt van alle automerken het minst gesekst. Dat blijkt uit onderzoek van Marktplaats.nl onder ruim 1.000 respondenten.
Nederlanders hebben vaker seks in de auto dan dat ze er slapen. Toch is een tukje doen ook een geliefde bezigheid: 46,3% van de respondenten heeft dit weleens gedaan.
Volvo-rijders slapen van alle autobezitters het meest in hun auto.
Utrechters zijn file-flirters
Niet vies van een beetje flirten tijdens de file? Dan kun je het beste in Utrecht terecht.
Op de vraag ‘ flirt je in de file’ geven Utrechters vaker een bevestigend antwoord dan inwoners van andere provincies. Uit het onderzoek blijkt daarnaast dat Nederlandse mannen twee keer zoveel flirten dan vrouwen.
Onderzoek naar gedrag
Marktplaats.nl onderzoekt regelmatig het gedrag en de voorkeuren van haar gebruikers. “Voor Marktplaats auto’s, de meest bezochte autosite van Nederland, hebben we het gedrag van Nederlanders in de auto onder de loep genomen”, vertelt Dick Gorris, Manager Automotive van Marktplaats.nl. “Naast serieuze resultaten komen we ook geregeld ludieke uitkomsten tegen, waaronder deze.”
Nee, hooguit af en toe. De trein Sdm-Rdm en terug iets vaker, maarja, dat duurt ook maar weer 4 minuten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je daar nog regelmatig te vinden?
Lang genoeg toch? Als je het goed doet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, hooguit af en toe. De trein Sdm-Rdm en terug iets vaker, maarja, dat duurt ook maar weer 4 minuten.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:03 schreef XX-FR1908-XX het volgende:
ben al wat ouder maar in een eend is het fun
die beweegt pas echt goed mee
Dat raad ik juist mensen afquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:03 schreef XX-FR1908-XX het volgende:
ben al wat ouder maar in een eend is het fun
die beweegt pas echt goed mee
Met jezelf spelen telt nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
In deze auto:
[ afbeelding ]
En verhip, dat is gisteren nog gebeurd ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |