QFTquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
En over 11 dagen is het gewoon ALWEER weekend!
Jeuj! 27 december heb ik eindelijk vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
WeekendIk ben zoo toe aan vakantie! Of dat iedereen hier op vakantie is en ik rustig kan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeuj! 27 december heb ik eindelijk vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook zoietsHoop eigenlijk dat ik nog ergens een weekje ertussen uit kan, maar zowel financieel als tijdtechnisch zal het lastig worden.... break ups
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Sweetquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Tain het volgende:
Morgen weer lekker naar het ziekenhuis voor een MRI scan
YESHquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Yesh, vrijdag naar Slagsmålsklubben!!
Baas Paulquote:
Gaafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Yesh, vrijdag naar Slagsmålsklubben!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
In Tivoli, 15 euroquote:
Nee man, niet doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
YESH
EN spank zeg ff ja of nee
Gewoon zomaar want heb geen muntje voor kop/munt
Wa's mis mee?quote:
1x geweest voor Coheed & Cambria en toen was het geluid kutquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, alleen ik vind het leuker om een man heen
Toen wilde niemand met me mee drheenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Tain het volgende:
[..]
1x geweest voor Coheed & Cambria en toen was het geluid kut
Misschien ook maar eens een kans geven, maar eerst Top Gear, IT Crowd en Futurama kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Begonnen met true blood. Toffe serie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens een kans geven, maar eerst Top Gear, IT Crowd en Futurama kijken
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Tain het volgende:
Morgen weer lekker naar het ziekenhuis voor een MRI scan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toen wilde niemand met me mee drheen
Heb dr een keertje Mastodon gezien en dat viel goed te pruimen, net als Boemklatsch trouwens
Ik heb niet genoeg voorstellingsvermogen om te zien hoe die beweging nuttig kan zijn in de slaapkamer, behalve de meest moeilijke manier om een kusje te geven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, alleen ik vind het leuker om een man heen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg voorstellingsvermogen om te zien hoe die beweging nuttig kan zijn in de slaapkamer, behalve de meest moeilijke manier om een kusje te geven.
Edit: ok, meest gevaarlijke manier voor een pijpbeurt boven een afgrond. Handig.
Draadloze flitser?quote:
Maar je zegt zelf dat je het liever rond een man doetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet alles hoeft nuttig te zijn in de slaapkamer
Het is gewoon een leuke manier om de buikspieren te trainen
Van verschillende kanten inflitsenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat heb je aan een draadloze flitser? Behalve als flashbang
Ik ook hoor! Nog eventjes dan mag ik alleen nog maar lenenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef KneusTeun het volgende:
Bijna weekend? het is toch vakantieOf ben ik hier de enige die nog op de centen van de belasting betaler leeft?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Maar je zegt zelf dat je het liever rond een man doet. Jij gebruikt mannen als meubulair?
![]()
[ afbeelding ]
gave foto's makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat heb je aan een draadloze flitser? Behalve als flashbang
Dat is de IKEA böytöy.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Oe waar kan je zo'n kast kopen... of is het gewoon een efficiënte manier om je toyboys op te slaan
Maar on-topic, ik hou van stoeien en gek doen en ik vind dat een belangrijk onderdeel van een relatie, dus dan gebeuren dat soort dingen soms gewoon omdat het kan.
Pff ben kapot, zo nog uit eten en me concentreren...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat is de IKEA böytöy.
Wat een straf om uit eten te gaan zeg. We hadden hapjes tijdens de company meeting dus avondeten wordt gewoon kwark en een appel en na het sporten wat noodles oid.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij een harde oostenwind kun je haar ophalen in Polen
Zakendiners met zakenvrouwenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is een zakendiner, dus het is niet alleen maar lekker eten en genieten, hoewel dat ook een prima setting isEn heb zin om eerst lekker te douchen enzo, maar daar is geen tijd meer voor
die vindt ik wel geniaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Maar je zegt zelf dat je het liever rond een man doet. Jij gebruikt mannen als meubulair?
![]()
[ afbeelding ]
was de tandarts in kwestie vrouwelijk?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Tering ben naar de tandarts geweest en nu heb ik zwaar pijn in me rug :s
lol, dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik t bericht las:quote:
Ik voel me net jou toen je 2 weken lang de tuin om gespit hebtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef badboynova het volgende:
Ik gooi de xbox maar ff aan, want hier is het rustig.
P.s
Bijna een nieuwe xbox, en 6 weken vakantie.
Het enige verschil is wel, ik heb een graat in den rugquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik voel me net jou toen je 2 weken lang de tuin om gespit hebt
Foei!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit mn telefoon is kapot (ging ineens uit zichzelf opnieuw opstarten en wil nu echt met geen mogelijkheid meer aan), maar ik heb mn 360 daarentegen weer gefixed door hem te verhittenvoor de zesde keer inmiddels! Maar ik mag pas een nieuwe kopen van mezelf als ik mn bachelor heb, cadeautje enzow
Als het een Sony Ericsson is kun je hem rebootenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit mn telefoon is kapot (ging ineens uit zichzelf opnieuw opstarten en wil nu echt met geen mogelijkheid meer aan), maar ik heb mn 360 daarentegen weer gefixed door hem te verhittenvoor de zesde keer inmiddels! Maar ik mag pas een nieuwe kopen van mezelf als ik mn bachelor heb, cadeautje enzow
Wat is sweetquote:
Zeker omdat die ene aflevering waarin ze hem oplaten draven als een of andere Ocean's Twelve gozer op waarheid berust?quote:
Maar dat is niet de aflevering met Kip Drordyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zeker omdat die ene aflevering waarin ze hem oplaten draven als een of andere Ocean's Twelve gozer op waarheid berust?
quote:
Vakantiequote:
zulkequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een enerverende training achter de rug. Ik had vanmiddag een teamgenootje gesmst of we training hadden ivm zomerstop en zij smste dat we zelf geen training hadden, maar gewoon met de honkbal mee konden doen, dat had zij de week daarvoor ook al gedaan. Kom ik vanavond op de training was ze er nog niet. Ik een half uur wachten maar er kwam helemaal niemand. Uiteindelijk heb ik dus in mn eentje met tien mannen meegetraind en zelfs mn allereerste honkbalwedstrijd gespeeldEn ik heb daarin zelfs nog twee uitjes gemaakt!1!1!
Joah. FF een mop upje aan het doen. Dikke tering ook. Heb ik bijna alle intel, moet ik nog één Reflex vinden ergens.quote:
Ik ben niet zolang bezig ermee, maar ik moet wel zeggen dat de game vet is tot nu toe (zeker het schrik gehalte)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Joah. FF een mop upje aan het doen. Dikke tering ook. Heb ik bijna alle intel, moet ik nog één Reflex vinden ergens.
Nope, hot tub time machinequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Stil hier.
Zit iedereen Twilight te kijken ofzo?
i call shot gun, dan heb ik tenminste plek tijdens de bbqquote:
Valt wel mee. FEAR 1 had toffere schrikmomenten, bijv.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben niet zolang bezig ermee, maar ik moet wel zeggen dat de game vet is tot nu toe (zeker het schrik gehalte)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem nog nergens gevonden voor 360, maar de achievements zijn echt ONMOGELIJK kut en vervelend
(165g als je het spel uitspeelt zonder één keer dood te gaan)U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Valt wel mee. FEAR 1 had toffere schrikmomenten, bijv.Damn, dat was al godsonmogelijk in prince of persia, en die game speel je in 30 minuten uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem nog nergens gevonden voor 360, maar de achievements zijn echt ONMOGELIJK kut en vervelend
(165g als je het spel uitspeelt zonder één keer dood te gaan)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
ik wilde gewoon met mij shot gun, alvast een plekje reserveren in je hot tubquote:
In Prince of Persia (2008 versie) zat zo'n leuke glitch voor je achievement om het spel in 10 uur uit te spelen en minder dan 100 keer gered worden. Moest je naar het einde van het spel gewoon een save doen, naar de map met saves gaan in Xbox Dashboard, het spel weer opstarten en wachten tot de credits uit waren. Kreeg je ze allebei praktisch meteenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, dat was al godsonmogelijk in prince of persia, en die game speel je in 30 minuten uit.
Had ik die maarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik wilde gewoon met mij shot gun, alvast een plekje reserveren in je hot tub
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Valt wel mee. FEAR 1 had toffere schrikmomenten, bijv.Deel 1 heb ik zelf nooit gespeeld, kan je na gaan als ik nu al met deel 2 regelmatig schrik wat 1 met mij dan doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem nog nergens gevonden voor 360, maar de achievements zijn echt ONMOGELIJK kut en vervelend
(165g als je het spel uitspeelt zonder één keer dood te gaan)xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
ik doelde op de arcade-variantquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In Prince of Persia (2008 versie) zat zo'n leuke glitch voor je achievement om het spel in 10 uur uit te spelen en minder dan 100 keer gered worden. Moest je naar het einde van het spel gewoon een save doen, naar de map met saves gaan in Xbox Dashboard, het spel weer opstarten en wachten tot de credits uit waren. Kreeg je ze allebei praktisch meteen
Ah. Die moet ik nog eens van MP afhalen. Volgende week maar eens zo'n toffe 4200 punten kaart halen (Aangezien ik FEAR Reborn en General Knoxx voor Borderlands nog wil aanschaffenquote:
Er zitten veel gore momenten in ja. Maar dat komt ook omdat FEAR 1 iets uitgebreider is als 2 (die toch vrij kort is als je de skills hebt)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef badboynova het volgende:
heeft f.e.a.r 1 ook zoveel gore als 2 of erger? (ik kijk nu naar een lijk met 4 scharen erin, en een hele grote pincet die uit ze neus steekt)
Skills heb ik niet, maar ik heb wel een happy trigger fingerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Er zitten veel gore momenten in ja. Maar dat komt ook omdat FEAR 1 iets uitgebreider is als 2 (die toch vrij kort is als je de skills hebt)
Is het iets? Heb hem al sinds vorig jaar in me movie,txt staanquote:
Jij wou niet eensquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef DJ_ het volgende:
FF14 downloaden gaat echt met een snelheid uit het jaar nul
maar wel dik mijn upload jatten
nee heb er ook niet veel zin in, maar ga het toch maar is bekijken. al is die gare dev website van hun al kut genoeg als de game ook van die kwaliteit is heb ik het gou genoeg gezienquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij wou niet eens! Kun je je eigen er nog voor op geven
![]()
?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een enerverende training achter de rug. Ik had vanmiddag een teamgenootje gesmst of we training hadden ivm zomerstop en zij smste dat we zelf geen training hadden, maar gewoon met de honkbal mee konden doen, dat had zij de week daarvoor ook al gedaan. Kom ik vanavond op de training was ze er nog niet. Ik een half uur wachten maar er kwam helemaal niemand. Uiteindelijk heb ik dus in mn eentje met tien mannen meegetraind en zelfs mn allereerste honkbalwedstrijd gespeeldEn ik heb daarin zelfs nog twee uitjes gemaakt!1!1!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben echt net wakker, ik ga eerst ontbijten en dan op de fiets naar Delft. Gisteren stoer geprobeerd om weer eens yoghurt te drinken.Nu maar weer aan het knäckebröd met thee.
Pff, ik zit aan een suid afrikaanse rooibos met dobber theesakkies.quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
TheeNog een dik halfuur, dan krijg ik mijn bakkie earl grey
Feli, ben je zo vroeg wakker omdat je aardbeien moet plukken?quote:
nee :/quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Feli, ben je zo vroeg wakker omdat je aardbeien moet plukken?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Pff, ik zit aan een suid afrikaanse rooibos met dobber theesakkies.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Feli, ben je zo vroeg wakker omdat je aardbeien moet plukken?
Ik heb er wel van gehoord, maar nooit mee gewerkt. Sterker nog, ik heb nog nooit gewerkt met graphics middleware.quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Rooibos in de ochtendEchte mannen vrouwen drinken echte thee in de ochtend
Heb jij wel eens met de PhyreEngine gewerkt btw?
[..]
Hij is zenuwachtig omdat het zijn verjaardag is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord, maar nooit mee gewerkt. Sterker nog, ik heb nog nooit gewerkt met graphics middleware.Eigenlijk altijd in-house devved gebruikt/gemaakt.
En rooibos is heul wel manlijk ende geweldig.
Gameplay programmeren is ook veel leuker, en makkelijker. Er is een reden waarom graphics programmeur soms de best betaalde positie in een studio is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gedaan... maar ga het wel serieus overwegen dit keer, al die low level dingen vind ik toch niet leuk
Rooibos is voor als je thee quotum is bereikt... voor mij is het dus strafthee
Ik heb mn 360 weer opgelapt en ik ga vandaag/morgen maar weer eens genieten van de graphics die jij tentoon steltquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Gameplay programmeren is ook veel leuker, en makkelijker. Er is een reden waarom graphics programmeur soms de best betaalde positie in een studio is.(helaas (nog) niet in mijn geval!
)
Ik ben ook nooit ver gekomenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb mn 360 weer opgelapt en ik ga vandaag/morgen maar weer eens genieten van de graphics die jij tentoon steltHeb m nog steeds niet uit die game
Heel flauw, maar op zich best vermakelijk. Zitten wel wat leuke chicks inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is het iets? Heb hem al sinds vorig jaar in me movie,txt staan
Ik vind hem tof voor een uurtje, maar daarna vind ik hem eerlijk gezegd te saai wordenquote:
Nee ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen! Lekker geslapen allemaal?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik niet![]()
Heb tyfus rugpijn sinds ik gister naar de tandarts ben geweest![]()
![]()
Nu ff gesprek bij werving en selectie bureau, hopelijk hebben ze iets
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Gameplay programmeren is ook veel leuker, en makkelijker. Er is een reden waarom graphics programmeur soms de best betaalde positie in een studio is.(helaas (nog) niet in mijn geval!
)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rugpijn van de tandarts? Doet jou tandarts andere dingen met je dan mijn tandarts?
Leuk werk zoeken wat nog goed verdient ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan verdien ik liever wat minder en doe ik liever leuker werk
PONG!quote:
fixedquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Starfox adventures is starfox+zelda+the lost world was AWESOME in 2002
in het oosten van het land is er een groot te kort aan putjes scheppers, is dat niks voor jouw ;')quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik niet![]()
Heb tyfus rugpijn sinds ik gister naar de tandarts ben geweest![]()
![]()
Nu ff gesprek bij werving en selectie bureau, hopelijk hebben ze iets
Dat soort volk laten we hier niet toe.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
in het oosten van het land is er een groot te kort aan putjes scheppers, is dat niks voor jouw ;')
Je hebt groot gelijk hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef GameBabe het volgende:
Dan verdien ik liever wat minder en doe ik liever leuker werk
Awww. Kusjekroelie broeliebroelie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Bwuh ben een beetje ziekig, zo'n naar kuchje heel de tijd en zo'n beetje druk op mn oren...
Water in het oor doen en 3 uur stokstijf blijven zitten terwijl je naar een komische serie kijkt! Werkt altijd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Bwuh ben een beetje ziekig, zo'n naar kuchje heel de tijd en zo'n beetje druk op mn oren...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Awww. Kusjekroelie broeliebroelie.
Clown Aq komt op bezoek! En ze eten patat, met mayonaise en een glas lauwe B-merk cola of fanta!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flodder, wat ga je met je kinderfeestje doen? Neem je zwembroek mee, maar we zeggen niet wat we gaan doen
Meestal lig je juist op een bed.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb echt kut geslapenwat heel raar is want ik lag vroeg in bed.
Als ik moe ben dan is m'n Nederlands niet zo goed meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Meestal lig je juist op een bed.....
ex-kofschip jeweetsquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als ik moe ben dan is m'n Nederlands niet zo goed meerOp werk spreken we veel Engels dus mijn hersenen kunnen het niet meer bijbenen. Speciaal voor jou heb ik het gefixed gefixt.
Ik ben dan al hopelijk thuis. Hoef ik die lamzakken op mijn werk niet te helpen met het opruimen van de parasollen zoals vorige keer, toen mijn baas het beter wist dan iedereen en ze lekker op liet staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
KNMI waarschuwt voor regen en onweer
Shiiiiiaaaaat. Ik ben op de fiets.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
KNMI waarschuwt voor regen en onweer
Shiiiiiaaaaat. Ik ben op de fiets.![]()
![]()
Telefoonboek van de Regio Lutjebroek 1e druk 1938?quote:
Karel had een geheim nummer en henk had 6quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Telefoonboek van de Regio Lutjebroek 1e druk 1938?![]()
(1 pagina lang, telefoon burgemeester: 1, telefoon brandweer: 2, telefoonnummer politie: 3, telefoonnummer meneer pastoor: 4)
Finkers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Karel had een geheim nummer en henk had 6
40D is niet slecht, hoewel ik liever voor de wat kleinere maatjes ga.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Morthill het volgende:
Sluiter voor mijn 40D is binnen, tijd om binnenkort eens te gaan sleutelen
In mijn eentje waarschijnlijk een stuk minder leuk.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
40D is niet slecht, hoewel ik liever voor de wat kleinere maatjes ga.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En 40 is wel erg dun hoorDe meeste babies halen de 40 nog wel denk ik
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
fixed
Maar ik ga weer aan het werk, zo functioneringsgesprek
Bah, functioneringsgesprekkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
fixed
Maar ik ga weer aan het werk, zo functioneringsgesprek
We halen hier denk ik inches en cm doorelkaar. Ik weet dat 44- een gangbare maat is. (44 inch is "de ideale maat".)quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En 40 is wel erg dun hoorDe meeste babies halen de 40 nog wel denk ik
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
We halen hier denk ik inches en cm doorelkaar. Ik weet dat 44- een gangbare maat is. (44 inch is "de ideale maat".)
Ik heb nooit met een meetlint gecontroleerd.
D cup is ook niet heel gemiddeld natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
44 inch is 110 cm... dat is behoorlijk stevig hoor... De gemiddelde vrouw is iets van 85cm ofzo denk ik...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Clown Aq komt op bezoek! En ze eten patat, met mayonaise en een glas lauwe B-merk cola of fanta!
En Flodder krijgt veel retro-spelletjes, zodat zijn vriendjes niet zoveel geld uit hoeven te geven!
Hebben jullie al ezeltje prik gedaan? Spijkerpoepen? Koekhappen? Een ballondier gekregen van Clown AQ?quote:
trollquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hebben jullie al ezeltje prik gedaan? Spijkerpoepen? Koekhappen? Een ballondier gekregen van Clown AQ?
"MENEER! MENEER! IK WIL EEN TANUKI MARIO!"
"Een WAT?!"
"Een Tanuki Mario?"
"Sodemieter op joh. Hier, een poedel. En nou wegwezen!"
Heul niet waarquote:
leuke verjaardag iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heul niet waar![]()
Leuke verjaardag verder?
Kindjequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die nieuwe layout blijft maar aan/uit gaan zeg. Ik vind het er goed uitzien, daar niet van. Maar zou wel fijn zijn als ze niet elke twee minuten overstappen.
Ik kan hem wel selecteren maar dan nog blijft ie steeds om-en-om slaan. Je gesprek al gehad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef GameBabe het volgende:
Sig en Nick, kappen met dat ge-emmer!
[..]
Ik heb standaard nieuw
Mijn ex had 70F, mooi maatjequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
44 inch is 110 cm... dat is behoorlijk stevig hoor... De gemiddelde vrouw is iets van 85cm ofzo denk ik...
http://www.85b.org/bra_calc.php
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kan hem wel selecteren maar dan nog blijft ie steeds om-en-om slaan. Je gesprek al gehad?
quote:
Arm kind kon dus nooit sporten?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Arm kind kon dus nooit sporten?
Als ze niet kon sporten had ze echt geen 70 gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Arm kind kon dus nooit sporten?
Haha goed puntquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ze niet kon sporten had ze echt geen 70 gehad
Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Telefoonboek van de Regio Lutjebroek 1e druk 1938?![]()
(1 pagina lang, telefoon burgemeester: 1, telefoon brandweer: 2, telefoonnummer politie: 3, telefoonnummer meneer pastoor: 4)
Heb jij World War Z gelezen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je echt goede boeken over zombies wilt lezen:
The Undead World of Oz
Adventures of Huckleberry Finn and Zombie Jim
En de beste imho is Dead America
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
WWZ en het Survival handboek ja, die zijn ook leuk, maar missen natuurlijk een beetje een samenhangend verhaal.
Dat klopt idd maar toch vond ik hem vet en vooral sommige verhalen bleven me bij
Die andere twee zijn idd half grappig (hoewel ze niet grappig geschreven zijn, is het idee er achter gewoon grappig)
Oke, toen ik de naam zag dacht ik dat het meer een parodie was ofzo op die verhalen maar misschien wel leuk ja.
Dead Amerika is een prachtig film-noir boek over een wereld waar iedereen sinds de jaren 50(?) standaard als zombie terug komt (je rot wel weg maar bent nog gewoon jezelf), totdat er een meisje ergens een keertje niet als zombie terug komt en mensen weer bang worden om "echt" dood te gaan. Hoofdpersoon is een (levende) private eye die op onderzoek uit gaat en dus de zombie-onderwereld in moet gaan om het uit te zoeken.
Klinkt ook wel aardig, ik vind ook die resident evil boeken wel tof![]()
Tsss, ga es werken ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een middagje duinrell! mn neefjes en nichtje zijn daar op kamp en het is open dag dus ben met mn zus even langs geweest. was op zich lekker rustig dus misschien volgende week mn vrijkaartjes maar gebruiken!
nu naar leap year!
En hoe voel je je nu?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef Rossdale het volgende:
Vannacht weer een aantal keer wakker geworden. Wuppie is echt gek op midden in de nacht tegen mijn gezicht aan te gaan liggen met zijn pluimstaart
Eergisteren likte dat beestje ineens mijn oor af toen ik zat te Xboxen
KittensOok al zijn ze stiekem best wel heel erg vervelend
Dus aankomende nacht slaap je weer maar een uurtje of 4 ofzoquote:
Alsof je hier niet genoeg veren krijgt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik heb weer een kont vol veren
Nu weer hard werken...
succes ermeequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga op het libelle forum hitsige vrouwtjes opgeilen, dan krijg ik ook es wat R.E.S.P.E.C.T.
BeaDDFun55?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
succes ermeeZolang ik je maar niet hier aantref omdat je mijn moeder opzoekt
quote:
Bij voorbaat dus al een kutspelquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef DJ_ het volgende:
de tering FF14 is al 24 uur aan het downloaden, en moet nog 7 uur voordat die klaar is ....
Het is een waiting simulator. Elk uur dat je wacht krijg je EXP.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bij voorbaat dus al een kutspel
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alsof je hier niet genoeg veren krijgt!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga op het libelle forum hitsige vrouwtjes opgeilen, dan krijg ik ook es wat R.E.S.P.E.C.T.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Voorbindunit...hmm...
Ik moet zo op de fiets naar Z'woude en het is echt *KUTWEER*. Zware regen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Met fiets en al in de trein
En die jongen moet toch wat doen voor zijn geld
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef koei het volgende:
Ik ben net door de regen vanaf de bios naar huis gelopen. Het regent wel hard, maar het is niet koud dus vervelend is het niet eigenlijk...
En Leap Year is wel aardig. Standaard romkom verhaal, maar dat vind ik altijd wel leuk.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen, kijken of jij cruise kan verslaan in een wet shirt
Gewoon NIET gaan..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Voorbindunit...hmm...
Ik moet zo op de fiets naar Z'woude en het is echt *KUTWEER*. Zware regen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik draag nooit blanco shirts, maar alleen gekleurde shirts met print erop, dus er valt niks aan te zien... En een foto van een nat poesje zit er ook niet meer in, die ligt alweer opgedroogd op de verwarming te slapen
quote:
Schattigquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mooi dan hoef ik niet te stressen over deadlines
Ik vond het ook niet zo spannend nee, maar het verhaal is pas af na de stranger missie in Blackwater hequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef Morthill het volgende:
wat is het einde van RDR crap zeg, je ziet het van mijlen ver aankomen en het is gewoon standaard crap in een poging geen standaard happy ending af te leveren
dat maakt het niet beterquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo spannend nee, maar het verhaal is pas af na de stranger missie in Blackwater he
Maar je heb wel kunnen rusten, vanwege je wortelkANAAL behandeling bij de tandartsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
blegh alles lag er wel uit een uurtje of 2
Best gaar dat je je dan snel verveelt![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar je heb wel kunnen rusten, vanwege je wortelkANAAL behandeling bij de tandarts
sporten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Moet zeggen dat de rugpijn haast weg is maar afgelopen nacht was het een hel
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
Sharp hoe staan de zaken er voor, zijn er al een paar polen opgepakt?
Politie en inbrakenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
nee, heb een brief gekregen dat ze geen aanwijzingen zien blablabla en ze er niks mee doen.
Echt als je een beetje slim bent kun je echt gemakkelijk geld verdienen als inbreker, ze doen dus echt niks.
Verzekering een heel gedoe (liever nooit weer, wat een werk heb je er van) maar heb mijn geld eindelijk binnen
nee, maar ik zal het eens voorstellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Politie en inbraken![]()
politie - polen 0 - 100
En hoe is het met het vrouwtje, loopt ze nog steeds als xena warrior princess gewapend door het huis.
Je kan haar ook een vervroegd kerst cadeau gevenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, maar ik zal het eens voorstellen![]()
![]()
(wel elke avond een heel ritueel alles op slot, gordijnen dicht, lamp met tijdschakelaar, 1 geheime valstrik)
Oja ik mag nog niet in hotels slapen omdat ze snachts niet alleen wil zijn zucht, woon in Lwd en werk 3 dagen in Zaltbommel momenteel. Hoef echt niet elke avond in een hotel maar 1 avond zou wel fijn zijn!)
Koop gewoon een dik woeste hond!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, maar ik zal het eens voorstellen![]()
![]()
(wel elke avond een heel ritueel alles op slot, gordijnen dicht, lamp met tijdschakelaar, 1 geheime valstrik)
Oja ik mag nog niet in hotels slapen omdat ze snachts niet alleen wil zijn zucht, woon in Lwd en werk 3 dagen in Zaltbommel momenteel. Hoef echt niet elke avond in een hotel maar 1 avond zou wel fijn zijn!)
Jammer dat je dan zelf in de bak beland... voor Cat.1 wapen bezitquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan haar ook een vervroegd kerst cadeau geven
[ afbeelding ]
Wat is dat voor ding?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan haar ook een vervroegd kerst cadeau geven
[ afbeelding ]
Ze wil geen hond helaas, ik nu ook niet maar voor later lijkt het me wel leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koop gewoon een dik woeste hond!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding?
[..]
Ze wil geen hond helaas, ik nu ook niet maar voor later lijkt het me wel leuk![]()
quote:Taser stun guns are going wireless, doubling their range.
The Taser XREP is an electrically charged dart that can be fired from up to 20 metres away with a 12-gauge shotgun. Upon impact, its barbed electrodes penetrate a victim⤙s skin, discharging a 20-second burst of electricity to ⤽distract, disorient and entice the subject to grab the projectileâ¤, says Taser. But grabbing the dart routes the shock through the hand, making it difficult to let go and spreading the pain further.
While the XREP delivers a lower voltage for a longer time, a spokeswoman for Taser says its effect is similar to existing versions.
Commercial production of the XREP is due to start later this month, with US police departments and the US military expected to be using the weapons by the end of 2009.
Zit gewoon een fabriek met een koeltoren achter die flatquote:
Mooi spulquote:
Stevige barbeknoeiquote:
Dude ik heb nooir rugklachten alleen dus nu na dat tandarts bezoekjequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef badboynova het volgende:
Zo jong en dan al rug klachten, hoe lang ben je?
Gewoon rolluiken jongenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
Grind rond je huis is afschrikmiddel nummer 1 voor inbrekers, nummer 2 is van die automatische lampen rond je huis.
Rugklachten kun je van de meest debiele bewegingen krijgen. Ik weet de eerste keer nog dat ik rugklachten had. Kwam gewoon uit een fucking stoel, rugpijn. Zo uit het nietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik heb nooir rugklachten alleen dus nu na dat tandarts bezoekje![]()
Wat opzich zelf toch vreemd is.
En ik ben 184 centimeters
Bron? ik heb namelijk niks gezien, en kan dat gebouw vanaf mijn kamer zien, zit meer richting de tornada vanaf die foto gezien.quote:
184 cm? waarom had ik dan zo'n beeld van een klein vadsig jongetje met rood haar en sproeten bij jouquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik heb nooir rugklachten alleen dus nu na dat tandarts bezoekje![]()
Wat opzich zelf toch vreemd is.
En ik ben 184 centimeters
misschien spinde je huis gewoon lekker mee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bron? ik heb namelijk niks gezien, en kan dat gebouw vanaf mijn kamer zien, zit meer richting de tornada vanaf die foto gezien.
Is 184cm lang dan? beetje gemiddeld toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
184 cm? waarom had ik dan zo'n beeld van een klein vadsig jongetje met rood haar en sproeten bij jou
Vadsig kan nog steeds natuurlijk
Ik was halo aan het doen tijdens de storm dus was niet echt aan het oplettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
misschien spinde je huis gewoon lekker mee?
ik ben over de 2 meter dus vind weinig langquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is 184cm lang dan? beetje gemiddeld toch?
Ik ben 186cm en de meeste vrienden van me zijn langer :S
Me broer is ongeveer 210 en dat is echt lachwekkend als ie naast me vriendin staatquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik ben over de 2 meter dus vind weinig lang
Fuuucking vet inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
http://vimeo.com/10829255
Zo'n dope filmpje!
Dat probleem is me bekend. Ik ben zelf 1.90m, mijn zus is 1.55mquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Me broer is ongeveer 210 en dat is echt lachwekkend als ie naast me vriendin staatme vriendin is 155 ofzo
Mooie middenmaat toch kerel? Beter dan onhandig groot zijnquote:
Geef er idd ook vrij weinig om. Nooit problemen mee gehad, ook niet met voetbal ofzo en al helemaal niet met vrouwenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mooie middenmaat toch kerel? Beter dan onhandig groot zijn
samequote:
Maar je kan wel al op vroege leeftijd bij de koekjes trommel en de drankkast van je ouders!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef koei het volgende:
Maar je mag bijvoorbeeld niet in de El Condor!
Volgens een onderzoek van het CBS uit 1999 was de volwassen inwoner van Nederland toen gemiddeld 173,5 cm lang. Volwassen mannen waren gemiddeld 180 cm (mannen rond de 20 zijn nog 3 tot 4 centimeter langer) en volwassen vrouwen waren 167 cm. Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is 184cm lang dan? beetje gemiddeld toch?
Ik ben 186cm en de meeste vrienden van me zijn langer :S
Ja maar jij loopt toch vaak op stelten? Dan valt dat niet zo op?quote:
quote:
quote:
Spanky, kun jij me even een mail sturen die aan alle cutscenemensjes is gestuurd? Klapanuss heeft ook alle contactpersonen verwijderd dus ben die emailadressen kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |