abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84000409

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84000433
Goede TT Tain
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_84000445
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Goede TT Tain
Weet ik
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:15:47 #4
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84000635
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Goede TT Tain
QFT
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:17:14 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84000715
En over 11 dagen is het gewoon ALWEER weekend!
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:18:56 #6
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84000796
Voor mij is het in elk geval een goeie dag vandaag

En nog maar 4 dagen tot Zomerfeesten
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84000848
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
En over 11 dagen is het gewoon ALWEER weekend!

Weekend Ik ben zoo toe aan vakantie! Of dat iedereen hier op vakantie is en ik rustig kan werken
pi_84001212
Morgen weer lekker naar het ziekenhuis voor een MRI scan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:31:55 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84001404
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Weekend Ik ben zoo toe aan vakantie! Of dat iedereen hier op vakantie is en ik rustig kan werken
Jeuj! 27 december heb ik eindelijk vakantie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84001496
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jeuj! 27 december heb ik eindelijk vakantie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ook zoiets Hoop eigenlijk dat ik nog ergens een weekje ertussen uit kan, maar zowel financieel als tijdtechnisch zal het lastig worden.... break ups
pi_84001531
Nog 2 weken en dan heb ik vakantie
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:35:15 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84001569
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog 2 weken en dan heb ik vakantie
Sweet
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:36:12 #13
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84001614
morgen ben ik jarig
pi_84001669
gepikt van de weblog, maar wel de moeite waard:

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:38:34 #15
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_84001736
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Tain het volgende:

Voor je knie weer?
Do androids dream of electric sheep?
pi_84001794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:38 schreef RitseB het volgende:

[..]

Voor je knie weer?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:44:03 #17
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84001969
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:04:40 #18
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84003015
Yesh, vrijdag naar Slagsmålsklubben!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:05:18 #19
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84003052
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
YESH

EN spank zeg ff ja of nee

Gewoon zomaar want heb geen muntje voor kop/munt
pi_84003161
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:08:58 #21
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84003230
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Paul
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:09:56 #22
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84003292
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:11:16 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84003369
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Gaaf Waar komen ze?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:18:50 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84003870
Werkdag zit er op nu ff Cars 2 ( ) spelen
SPOILER
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:31:21 #25
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84004557
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gaaf Waar komen ze?
In Tivoli, 15 euro
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:31:34 #26
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84004574
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:05 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

YESH

EN spank zeg ff ja of nee

Gewoon zomaar want heb geen muntje voor kop/munt
Nee man, niet doen
pi_84004599

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84004615
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

In Tivoli, 15 euro
Tivoli
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:36:34 #29
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84004839
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef Tain het volgende:

[..]

Tivoli
Wa's mis mee?
pi_84004888
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wa's mis mee?
1x geweest voor Coheed & Cambria en toen was het geluid kut
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84004927
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat kan ik ook, alleen ik vind het leuker om een man heen
pi_84004957
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:38:51 #33
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84004967
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Tain het volgende:

[..]

1x geweest voor Coheed & Cambria en toen was het geluid kut
Toen wilde niemand met me mee drheen
Heb dr een keertje Mastodon gezien en dat viel goed te pruimen, net als Boemklatsch trouwens
pi_84005053
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:44:31 #35
182714 RitseB
pi_84005270
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef lkb9000 het volgende:

Lennart, boy!
pi_84005409
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef RitseB het volgende:

[..]

Lennart, boy!
Whattuuuup!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:47:23 #37
182714 RitseB
pi_84005474
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Whattuuuup!

Begonnen met true blood. Toffe serie.
pi_84005514
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef RitseB het volgende:

[..]

Begonnen met true blood. Toffe serie.
Misschien ook maar eens een kans geven, maar eerst Top Gear, IT Crowd en Futurama kijken
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:48:46 #39
182714 RitseB
pi_84005541
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Misschien ook maar eens een kans geven, maar eerst Top Gear, IT Crowd en Futurama kijken

Nieuwe Futurama is echt tof.
pi_84005589
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Tain het volgende:
Ik weet van niks
SPOILER
pi_84006541
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Toen wilde niemand met me mee drheen
Heb dr een keertje Mastodon gezien en dat viel goed te pruimen, net als Boemklatsch trouwens
\
Tivoli is heel goed te doen. Als het geluid een keertje slecht is, dan is dat gewoon pech/human error. Ik heb er nooit problemen gehad. Niet dat ik er heen ga voor de sublieme hi-fi geluidservaring...
pi_84006794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heb niet genoeg voorstellingsvermogen om te zien hoe die beweging nuttig kan zijn in de slaapkamer, behalve de meest moeilijke manier om een kusje te geven.

Edit: ok, meest gevaarlijke manier voor een pijpbeurt boven een afgrond. Handig.
pi_84007579

Zonet verzonden
pi_84007693
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik heb niet genoeg voorstellingsvermogen om te zien hoe die beweging nuttig kan zijn in de slaapkamer, behalve de meest moeilijke manier om een kusje te geven.

Edit: ok, meest gevaarlijke manier voor een pijpbeurt boven een afgrond. Handig.

Niet alles hoeft nuttig te zijn in de slaapkamer
Het is gewoon een leuke manier om de buikspieren te trainen
pi_84007883
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:48 schreef RitseB het volgende:

[..]

Nieuwe Futurama is echt tof.
Ghost and Horse
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:35:11 #46
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84007896
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:27 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonet verzonden
Draadloze flitser?
pi_84007914
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Niet alles hoeft nuttig te zijn in de slaapkamer
Het is gewoon een leuke manier om de buikspieren te trainen
Maar je zegt zelf dat je het liever rond een man doet . Jij gebruikt mannen als meubulair?
pi_84007943
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Draadloze flitser?

De flitser heb ik al binnen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:36:44 #49
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84007976
Bijna weekend? het is toch vakantie Of ben ik hier de enige die nog op de centen van de belasting betaler leeft?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_84008026
Wat heb je aan een draadloze flitser? Behalve als flashbang
pi_84008066
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Van verschillende kanten inflitsen

Maar als flashbang is misschien wel een beter idee
pi_84008112
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef KneusTeun het volgende:
Bijna weekend? het is toch vakantie Of ben ik hier de enige die nog op de centen van de belasting betaler leeft?
Ik ook hoor! Nog eventjes dan mag ik alleen nog maar lenen
pi_84008113
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Maar je zegt zelf dat je het liever rond een man doet . Jij gebruikt mannen als meubulair?
[ afbeelding ]

Oe waar kan je zo'n kast kopen... of is het gewoon een efficiënte manier om je toyboys op te slaan

Maar on-topic, ik hou van stoeien en gek doen en ik vind dat een belangrijk onderdeel van een relatie, dus dan gebeuren dat soort dingen soms gewoon omdat het kan.

Pff ben kapot, zo nog uit eten en me concentreren...
pi_84008169
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
gave foto's maken
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_84008373
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Oe waar kan je zo'n kast kopen... of is het gewoon een efficiënte manier om je toyboys op te slaan

Maar on-topic, ik hou van stoeien en gek doen en ik vind dat een belangrijk onderdeel van een relatie, dus dan gebeuren dat soort dingen soms gewoon omdat het kan.

Pff ben kapot, zo nog uit eten en me concentreren...
Dat is de IKEA böytöy.

Wat een straf om uit eten te gaan zeg . We hadden hapjes tijdens de company meeting dus avondeten wordt gewoon kwark en een appel en na het sporten wat noodles oid.
pi_84008503
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Dat is de IKEA böytöy.

Wat een straf om uit eten te gaan zeg . We hadden hapjes tijdens de company meeting dus avondeten wordt gewoon kwark en een appel en na het sporten wat noodles oid.

Het is een zakendiner, dus het is niet alleen maar lekker eten en genieten, hoewel dat ook een prima setting is En heb zin om eerst lekker te douchen enzo, maar daar is geen tijd meer voor
pi_84009038
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bij een harde oostenwind kun je haar ophalen in Polen

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84009047
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het is een zakendiner, dus het is niet alleen maar lekker eten en genieten, hoewel dat ook een prima setting is En heb zin om eerst lekker te douchen enzo, maar daar is geen tijd meer voor
Zakendiners met zakenvrouwen . Dat mis ik dan wel in m'n werk, reizen lukt nog wel een beetje maar voor de rest helemaal geen social events .

Ik heb net voor zessen mijn project voor het eerst werkend gekregen op real-time speeds. Ik kan naar huis
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:03:36 #59
270524 Flodder450
pi_84009060
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die vindt ik wel geniaal

aleen met vrouwen is die pas echt awesome
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:11:14 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84009328
Tering ben naar de tandarts geweest en nu heb ik zwaar pijn in me rug :s
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:12:16 #61
270524 Flodder450
pi_84009382
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Tering ben naar de tandarts geweest en nu heb ik zwaar pijn in me rug :s
was de tandarts in kwestie vrouwelijk?
pi_84009600
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84009622
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef badboynova het volgende:
pi_84010949
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84010977
hoe laat is er voetbal
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:57:56 #66
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84011120
Mis wel dat VI Oranje!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:03:05 #67
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84011304
Goeie reactie op de FP! FLodder
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:03:51 #68
270524 Flodder450
pi_84011335
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
Goeie reactie op de FP! FLodder
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:15:18 #69
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84011799
Smeerpijp
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:16:30 #70
270524 Flodder450
pi_84011850
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
Smeerpijp
lol, dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik t bericht las:

"Waar al je dromen uitkomen,dat gaat nu wel een heel wrange betekenis krijgen "
pi_84011890
Ik gooi de xbox maar ff aan, want hier is het rustig.

P.s
Bijna een nieuwe xbox, en 6 weken vakantie.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:29:14 #72
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84012347
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef badboynova het volgende:
Ik gooi de xbox maar ff aan, want hier is het rustig.

P.s
Bijna een nieuwe xbox, en 6 weken vakantie.
Ik voel me net jou toen je 2 weken lang de tuin om gespit hebt
pi_84012645
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik voel me net jou toen je 2 weken lang de tuin om gespit hebt
Het enige verschil is wel, ik heb een graat in den rug
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:40:28 #74
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84012797
Shit mn telefoon is kapot (ging ineens uit zichzelf opnieuw opstarten en wil nu echt met geen mogelijkheid meer aan), maar ik heb mn 360 daarentegen weer gefixed door hem te verhitten voor de zesde keer inmiddels! Maar ik mag pas een nieuwe kopen van mezelf als ik mn bachelor heb, cadeautje enzow
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:41:32 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84012840
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit mn telefoon is kapot (ging ineens uit zichzelf opnieuw opstarten en wil nu echt met geen mogelijkheid meer aan), maar ik heb mn 360 daarentegen weer gefixed door hem te verhitten voor de zesde keer inmiddels! Maar ik mag pas een nieuwe kopen van mezelf als ik mn bachelor heb, cadeautje enzow
Foei! Daar gaat je studieritme
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:47:51 #76
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84013116
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Als het een Sony Ericsson is kun je hem rebooten zelf een SE K800i ooit met een tutorial weer aan de praat gekregen.
(En anders heb je vette pech)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_84013503
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Sweet
Wat is sweet ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_84013763
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:04:41 #79
187674 Sigmund666
pi_84013874
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker omdat die ene aflevering waarin ze hem oplaten draven als een of andere Ocean's Twelve gozer op waarheid berust?
pi_84013984
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Zeker omdat die ene aflevering waarin ze hem oplaten draven als een of andere Ocean's Twelve gozer op waarheid berust?
Maar dat is niet de aflevering met Kip Drordy
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:10:34 #81
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84014151
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Foei! Daar gaat je studieritme
alle 5 mn papers zijn af, dus nu is het "slechts" nog maar mn scriptie! en ik gok dat mn 360 het nog maar een paar daagjes uithoudt voor ik weer aan de slag kan

En sigi, helaas is het een HTC Hero, kan ook mn recovery rom niet in dus hij is echt goed verneukt, lijkt erop alsof de on-board flash corrupt is oid... Ga hem maar opsturen en dan weer mn oude K800i uit de kast halen, ook al kan ik niet echt meer navigeren met dat joystickje... (ies kaput) was wel n mooi toestel! Lang plezier van gehad!
pi_84014406
hmm, ik ben serieus kapot, slapen gaat niet lekker als je wateroverlast hebt gehad
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:30:35 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84015090
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat is sweet ?
Vakantie
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:06:21 #84
187674 Sigmund666
pi_84020218
Stil hier.
Zit iedereen Twilight te kijken ofzo?
pi_84020827
Sig gij ook al aan f.e.a.r 2
pi_84021003
Zo, ik heb een enerverende training achter de rug. Ik had vanmiddag een teamgenootje gesmst of we training hadden ivm zomerstop en zij smste dat we zelf geen training hadden, maar gewoon met de honkbal mee konden doen, dat had zij de week daarvoor ook al gedaan. Kom ik vanavond op de training was ze er nog niet. Ik een half uur wachten maar er kwam helemaal niemand. Uiteindelijk heb ik dus in mn eentje met tien mannen meegetraind en zelfs mn allereerste honkbalwedstrijd gespeeld En ik heb daarin zelfs nog twee uitjes gemaakt!1!1!
pi_84021096
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een enerverende training achter de rug. Ik had vanmiddag een teamgenootje gesmst of we training hadden ivm zomerstop en zij smste dat we zelf geen training hadden, maar gewoon met de honkbal mee konden doen, dat had zij de week daarvoor ook al gedaan. Kom ik vanavond op de training was ze er nog niet. Ik een half uur wachten maar er kwam helemaal niemand. Uiteindelijk heb ik dus in mn eentje met tien mannen meegetraind en zelfs mn allereerste honkbalwedstrijd gespeeld En ik heb daarin zelfs nog twee uitjes gemaakt!1!1!
zulke
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:39:05 #88
187674 Sigmund666
pi_84021909
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef badboynova het volgende:
Sig gij ook al aan f.e.a.r 2
Joah. FF een mop upje aan het doen. Dikke tering ook. Heb ik bijna alle intel, moet ik nog één Reflex vinden ergens.

Edit: YES! Laatste Reflex gevonden
pi_84022124
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Joah. FF een mop upje aan het doen. Dikke tering ook. Heb ik bijna alle intel, moet ik nog één Reflex vinden ergens.
Ik ben niet zolang bezig ermee, maar ik moet wel zeggen dat de game vet is tot nu toe (zeker het schrik gehalte)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:44:35 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84022231
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Stil hier.
Zit iedereen Twilight te kijken ofzo?
Nope, hot tub time machine
pi_84022361
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

i call shot gun, dan heb ik tenminste plek tijdens de bbq .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:54:33 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84022836
Shot gun op wat?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:57:47 #93
187674 Sigmund666
pi_84023055
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

Ik ben niet zolang bezig ermee, maar ik moet wel zeggen dat de game vet is tot nu toe (zeker het schrik gehalte)
Valt wel mee. FEAR 1 had toffere schrikmomenten, bijv.
SPOILER
Ik heb hem nog nergens gevonden voor 360, maar de achievements zijn echt ONMOGELIJK kut en vervelend
(165g als je het spel uitspeelt zonder één keer dood te gaan)
pi_84023111
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

SPOILER
Ik heb hem nog nergens gevonden voor 360, maar de achievements zijn echt ONMOGELIJK kut en vervelend
Damn, dat was al godsonmogelijk in prince of persia, en die game speel je in 30 minuten uit.
pi_84023256
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Rossdale het volgende:
Shot gun op wat?
ik wilde gewoon met mij shot gun, alvast een plekje reserveren in je hot tub
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:01:14 #96
187674 Sigmund666
pi_84023283
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Damn, dat was al godsonmogelijk in prince of persia, en die game speel je in 30 minuten uit.
In Prince of Persia (2008 versie) zat zo'n leuke glitch voor je achievement om het spel in 10 uur uit te spelen en minder dan 100 keer gered worden. Moest je naar het einde van het spel gewoon een save doen, naar de map met saves gaan in Xbox Dashboard, het spel weer opstarten en wachten tot de credits uit waren. Kreeg je ze allebei praktisch meteen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:01:33 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84023300
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef badboynova het volgende:

[..]

ik wilde gewoon met mij shot gun, alvast een plekje reserveren in je hot tub
Had ik die maar
pi_84023393
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

SPOILER
Deel 1 heb ik zelf nooit gespeeld, kan je na gaan als ik nu al met deel 2 regelmatig schrik wat 1 met mij dan doet.
pi_84023452
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

In Prince of Persia (2008 versie) zat zo'n leuke glitch voor je achievement om het spel in 10 uur uit te spelen en minder dan 100 keer gered worden. Moest je naar het einde van het spel gewoon een save doen, naar de map met saves gaan in Xbox Dashboard, het spel weer opstarten en wachten tot de credits uit waren. Kreeg je ze allebei praktisch meteen
ik doelde op de arcade-variant
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:05:21 #100
187674 Sigmund666
pi_84023517
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik doelde op de arcade-variant
Ah. Die moet ik nog eens van MP afhalen. Volgende week maar eens zo'n toffe 4200 punten kaart halen (Aangezien ik FEAR Reborn en General Knoxx voor Borderlands nog wil aanschaffen )
pi_84023865
heeft f.e.a.r 1 ook zoveel gore als 2 of erger? (ik kijk nu naar een lijk met 4 scharen erin, en een hele grote pincet die uit ze neus steekt)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:15:47 #102
187674 Sigmund666
pi_84024141
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef badboynova het volgende:
heeft f.e.a.r 1 ook zoveel gore als 2 of erger? (ik kijk nu naar een lijk met 4 scharen erin, en een hele grote pincet die uit ze neus steekt)
Er zitten veel gore momenten in ja. Maar dat komt ook omdat FEAR 1 iets uitgebreider is als 2 (die toch vrij kort is als je de skills hebt)
pi_84024497
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Er zitten veel gore momenten in ja. Maar dat komt ook omdat FEAR 1 iets uitgebreider is als 2 (die toch vrij kort is als je de skills hebt)
Skills heb ik niet, maar ik heb wel een happy trigger finger
pi_84024666
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is het iets? Heb hem al sinds vorig jaar in me movie,txt staan
pi_84027510
pi_84027519
ZzzZZzzzZzzzZzzzZzzzzZ
pi_84027633
FF14 downloaden gaat echt met een snelheid uit het jaar nul

maar wel dik mijn upload jatten
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84027776
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef DJ_ het volgende:
FF14 downloaden gaat echt met een snelheid uit het jaar nul

maar wel dik mijn upload jatten
Jij wou niet eens ! Kun je je eigen er nog voor op geven ?
pi_84027906
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jij wou niet eens ! Kun je je eigen er nog voor op geven ?
nee heb er ook niet veel zin in, maar ga het toch maar is bekijken. al is die gare dev website van hun al kut genoeg als de game ook van die kwaliteit is heb ik het gou genoeg gezien ( kan 9 van de 10 keer niet inloggen door een fout paswoord , maar soms pakt die hem dus wel )

en volgens mij niet ik heb mijzelf in dec 2009 al opgegeven, en de beta ging gister open voor uitgekozen personen.

woensdag 14 juli 2010 @ 05:24:34 #110
270524 Flodder450
pi_84030935
Jarig vandaag
pi_84031228
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef koei het volgende:

Waren er nog appetijtelijke exemplaren bij?

Goedemorgen allen! Ik zit alweer braaf in de intercity van D-H naar Utrecht

En gefeli Flodder!
pi_84031253
Ik ben echt net wakker, ik ga eerst ontbijten en dan op de fiets naar Delft. Gisteren stoer geprobeerd om weer eens yoghurt te drinken. Nu maar weer aan het knäckebröd met thee.
pi_84031329
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben echt net wakker, ik ga eerst ontbijten en dan op de fiets naar Delft. Gisteren stoer geprobeerd om weer eens yoghurt te drinken. Nu maar weer aan het knäckebröd met thee.

Thee Nog een dik halfuur, dan krijg ik mijn bakkie earl grey
pi_84031335
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Thee Nog een dik halfuur, dan krijg ik mijn bakkie earl grey
Pff, ik zit aan een suid afrikaanse rooibos met dobber theesakkies.
pi_84031340
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 05:24 schreef Flodder450 het volgende:
Jarig vandaag
Feli, ben je zo vroeg wakker omdat je aardbeien moet plukken?
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:54:45 #116
270524 Flodder450
pi_84031355
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

nee :/

er komen ook n paar klasgenoten van me, dus dat wordt wel lollig
pi_84031370
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Pff, ik zit aan een suid afrikaanse rooibos met dobber theesakkies.

Rooibos in de ochtend Echte mannen vrouwen drinken echte thee in de ochtend

Heb jij wel eens met de PhyreEngine gewerkt btw?
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hij is zenuwachtig omdat het zijn verjaardag is
pi_84031414
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Rooibos in de ochtend Echte mannen vrouwen drinken echte thee in de ochtend

Heb jij wel eens met de PhyreEngine gewerkt btw?
[..]

Hij is zenuwachtig omdat het zijn verjaardag is
Ik heb er wel van gehoord, maar nooit mee gewerkt. Sterker nog, ik heb nog nooit gewerkt met graphics middleware. Eigenlijk altijd in-house devved gebruikt/gemaakt.

En rooibos is heul wel manlijk ende geweldig.
pi_84031445
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik heb er wel van gehoord, maar nooit mee gewerkt. Sterker nog, ik heb nog nooit gewerkt met graphics middleware. Eigenlijk altijd in-house devved gebruikt/gemaakt.

En rooibos is heul wel manlijk ende geweldig.

Ik heb het ook nog nooit gedaan... maar ga het wel serieus overwegen dit keer, al die low level dingen vind ik toch niet leuk

Rooibos is voor als je thee quotum is bereikt... voor mij is het dus strafthee
pi_84031457
feli flodder, speciaal voor jouw zal ik heel rustig gaan werken vandaag.
pi_84031485
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog nooit gedaan... maar ga het wel serieus overwegen dit keer, al die low level dingen vind ik toch niet leuk

Rooibos is voor als je thee quotum is bereikt... voor mij is het dus strafthee
Gameplay programmeren is ook veel leuker, en makkelijker. Er is een reden waarom graphics programmeur soms de best betaalde positie in een studio is. (helaas (nog) niet in mijn geval! )
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:20:09 #122
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84031539
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Gameplay programmeren is ook veel leuker, en makkelijker. Er is een reden waarom graphics programmeur soms de best betaalde positie in een studio is. (helaas (nog) niet in mijn geval! )
Ik heb mn 360 weer opgelapt en ik ga vandaag/morgen maar weer eens genieten van de graphics die jij tentoon stelt Heb m nog steeds niet uit die game
pi_84031565
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:20 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb mn 360 weer opgelapt en ik ga vandaag/morgen maar weer eens genieten van de graphics die jij tentoon stelt Heb m nog steeds niet uit die game
Ik ben ook nooit ver gekomen
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:25:55 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84031619
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is het iets? Heb hem al sinds vorig jaar in me movie,txt staan
Heel flauw, maar op zich best vermakelijk. Zitten wel wat leuke chicks in
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:27:33 #125
258885 Solique
I Kill You !
pi_84031640
Goedemorgen allen

Kom ik op werk, is er nog compleet niemand en de mailbox is nog leeg en geen geplande zaken.
Dan maar even fokken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:28:43 #126
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84031652
Goedemorgen! Lekker geslapen allemaal?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:28:58 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84031657
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik ben ook nooit ver gekomen
Ik vind hem tof voor een uurtje, maar daarna vind ik hem eerlijk gezegd te saai worden Beetje veel van hetzelfde
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:40:44 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84031792
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen! Lekker geslapen allemaal?
Nee ik niet

Heb tyfus rugpijn sinds ik gister naar de tandarts ben geweest

Nu ff gesprek bij werving en selectie bureau, hopelijk hebben ze iets
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:47:32 #129
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84031897
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee ik niet

Rugpijn van de tandarts? Doet jou tandarts andere dingen met je dan mijn tandarts?
pi_84032232
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Dan verdien ik liever wat minder en doe ik liever leuker werk
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Rugpijn van de tandarts? Doet jou tandarts andere dingen met je dan mijn tandarts?

Het is altijd lente in de ogen..... etc etc
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:16:01 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84032452
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Leuk werk zoeken wat nog goed verdient ook
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:17:24 #132
270524 Flodder450
pi_84032476
Starfox Adventures
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:26:31 #133
187674 Sigmund666
pi_84032666
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:17 schreef Flodder450 het volgende:
Starfox Adventures
PONG!

(Baas boven baas!)
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:37:18 #134
270524 Flodder450
pi_84032909
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

PONG!

(Baas boven baas!)
Starfox adventures is starfox+zelda+the lost world=AWESOME
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:38:43 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84032944
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:37 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Starfox adventures is starfox+zelda+the lost world was AWESOME in 2002
fixed
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:39:03 #136
270524 Flodder450
pi_84032950
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

fixed
nog steeds awesome
pi_84033090
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee ik niet

in het oosten van het land is er een groot te kort aan putjes scheppers, is dat niks voor jouw ;')
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:50:15 #138
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84033230
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

in het oosten van het land is er een groot te kort aan putjes scheppers, is dat niks voor jouw ;')
Dat soort volk laten we hier niet toe.
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:52:22 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84033292
Waarschijnlijk kan hij wel met een emmertje helpen hozen vanmiddag
pi_84033486
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef GameBabe het volgende:
Je hebt groot gelijk hoor.
Op een of andere rare manier vind ik het werk wel leuk Maar het heeft heel erg z'n ups en downs en dus veel meer stress. Gelukkig kan ik daar goed tegen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:09:50 #141
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84033733
Bwuh ben een beetje ziekig, zo'n naar kuchje heel de tijd en zo'n beetje druk op mn oren...
pi_84033828
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Bwuh ben een beetje ziekig, zo'n naar kuchje heel de tijd en zo'n beetje druk op mn oren...
Awww. Kusjekroelie broeliebroelie.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:15:06 #143
187674 Sigmund666
pi_84033910
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Water in het oor doen en 3 uur stokstijf blijven zitten terwijl je naar een komische serie kijkt! Werkt altijd.
pi_84034599
Flodder, wat ga je met je kinderfeestje doen? Neem je zwembroek mee, maar we zeggen niet wat we gaan doen
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:39:57 #145
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84034804
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Awww. Kusjekroelie broeliebroelie.
Ik voel me meteen een stuk beter!
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:53:59 #146
187674 Sigmund666
pi_84035278
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flodder, wat ga je met je kinderfeestje doen? Neem je zwembroek mee, maar we zeggen niet wat we gaan doen
Clown Aq komt op bezoek! En ze eten patat, met mayonaise en een glas lauwe B-merk cola of fanta!
En Flodder krijgt veel retro-spelletjes, zodat zijn vriendjes niet zoveel geld uit hoeven te geven!
pi_84035628
Ik heb echt kut geslapen wat heel raar is want ik lag vroeg op bed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cruise.Elroy op 14-07-2010 11:11:16 ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:08:03 #148
187674 Sigmund666
pi_84035843
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb echt kut geslapen wat heel raar is want ik lag vroeg in bed.
Meestal lig je juist op een bed.....
pi_84035977
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Meestal lig je juist op een bed.....
Als ik moe ben dan is m'n Nederlands niet zo goed meer Op werk spreken we veel Engels dus mijn hersenen kunnen het niet meer bijbenen. Speciaal voor jou heb ik het gefixed.
pi_84036231
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Als ik moe ben dan is m'n Nederlands niet zo goed meer Op werk spreken we veel Engels dus mijn hersenen kunnen het niet meer bijbenen. Speciaal voor jou heb ik het gefixed gefixt.
ex-kofschip jeweets

goedemorgen trouwens. Na een waardeloze nacht gisteren vandaag weer lekker geslapen
pi_84036362
Nee gefixed zie ik toch echt als mijn eigen kunstzinnige vrijheid, maar leuk dat je het opmerkt. Ik ben sowieso een rebel, ik volg het witte boekje ipv groene boekje! Sticking it to the man!
pi_84036923
Kut dag :/
pi_84038125
KNMI waarschuwt voor regen en onweer

Shiiiiiaaaaat. Ik ben op de fiets.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:58:29 #154
187674 Sigmund666
pi_84038231
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Ik ben dan al hopelijk thuis. Hoef ik die lamzakken op mijn werk niet te helpen met het opruimen van de parasollen zoals vorige keer, toen mijn baas het beter wist dan iedereen en ze lekker op liet staan.
Terwijl er dus een gigantische storm op stak en alles over de grond heen vloog.
pi_84038319
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Fietsen + regen =

HOOOOOOOOONNNNNNGEEEEEEEEEERRRRRRRRR
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:08:16 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84038697
Tof boek gekocht
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:16:05 #157
187674 Sigmund666
pi_84038975
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef AQuila360 het volgende:
Tof boek gekocht
Telefoonboek van de Regio Lutjebroek 1e druk 1938?
(1 pagina lang, telefoon burgemeester: 1, telefoon brandweer: 2, telefoonnummer politie: 3, telefoonnummer meneer pastoor: 4 )
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:41:12 #158
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84040012
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

(1 pagina lang, telefoon burgemeester: 1, telefoon brandweer: 2, telefoonnummer politie: 3, telefoonnummer meneer pastoor: 4 )
Karel had een geheim nummer en henk had 6
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:42:48 #159
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84040086
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Karel had een geheim nummer en henk had 6
Finkers.
pi_84040232
Sluiter voor mijn 40D is binnen, tijd om binnenkort eens te gaan sleutelen
pi_84040836
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Morthill het volgende:
Sluiter voor mijn 40D is binnen, tijd om binnenkort eens te gaan sleutelen
40D is niet slecht, hoewel ik liever voor de wat kleinere maatjes ga.
pi_84040920
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef GameBabe het volgende:
Fietsen + regen =
In mijn eentje waarschijnlijk een stuk minder leuk.

Ik heb net gegeten bij de Tosti House, duurde wat langer dan verwacht dus nu snel wat werk inhalen.
pi_84041056
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

40D is niet slecht, hoewel ik liever voor de wat kleinere maatjes ga.

En 40 is wel erg dun hoor De meeste babies halen de 40 nog wel denk ik
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:04:25 #164
182714 RitseB
pi_84041088
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het gaat over een camera he.
pi_84041117
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef RitseB het volgende:

[..]

Het ging over een camera he.

fixed

Maar ik ga weer aan het werk, zo functioneringsgesprek
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:07:36 #166
182714 RitseB
pi_84041231
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

fixed

Succes.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:08:29 #167
187674 Sigmund666
pi_84041263
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

fixed

Bah, functioneringsgesprekken
Succes.
pi_84041290
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

We halen hier denk ik inches en cm doorelkaar. Ik weet dat 44- een gangbare maat is. (44 inch is "de ideale maat".)
Ik heb nooit met een meetlint gecontroleerd.
pi_84041428
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

We halen hier denk ik inches en cm doorelkaar. Ik weet dat 44- een gangbare maat is. (44 inch is "de ideale maat".)
Ik heb nooit met een meetlint gecontroleerd.

44 inch is 110 cm... dat is behoorlijk stevig hoor... De gemiddelde vrouw is iets van 85cm ofzo denk ik...

http://www.85b.org/bra_calc.php
pi_84041672
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

44 inch is 110 cm... dat is behoorlijk stevig hoor... De gemiddelde vrouw is iets van 85cm ofzo denk ik...
D cup is ook niet heel gemiddeld natuurlijk.
Er is zelfs een film over gemaakt: http://www.imdb.com/title/tt0914837/
Mss is het bovenste omtrek vs middenomtrek oid? Geen idee. Ik doe het meer op gingerspitzengefühl.
Ik vraag er nooit meer naar sinds mij dat werd aangeraden door een vriendin van me. Blijkbaar willen vrouwen zo veel mogelijk showen, maar is de rauwe data topgeheim.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:20:33 #171
270524 Flodder450
pi_84041793
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Clown Aq komt op bezoek! En ze eten patat, met mayonaise en een glas lauwe B-merk cola of fanta!
En Flodder krijgt veel retro-spelletjes, zodat zijn vriendjes niet zoveel geld uit hoeven te geven!
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:23:38 #172
187674 Sigmund666
pi_84041958
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Hebben jullie al ezeltje prik gedaan? Spijkerpoepen? Koekhappen? Een ballondier gekregen van Clown AQ?

"MENEER! MENEER! IK WIL EEN TANUKI MARIO!"
"Een WAT?!"
"Een Tanuki Mario?"
"Sodemieter op joh. Hier, een poedel. En nou wegwezen! "
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:26:15 #173
270524 Flodder450
pi_84042101
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Hebben jullie al ezeltje prik gedaan? Spijkerpoepen? Koekhappen? Een ballondier gekregen van Clown AQ?

"MENEER! MENEER! IK WIL EEN TANUKI MARIO!"
"Een WAT?!"
"Een Tanuki Mario?"
"Sodemieter op joh. Hier, een poedel. En nou wegwezen! "
troll
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:27:27 #174
187674 Sigmund666
pi_84042151
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

troll
Heul niet waar
Leuke verjaardag verder?
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:28:16 #175
270524 Flodder450
pi_84042198
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Heul niet waar
Leuke verjaardag verder?
leuke verjaardag idd
is wel leuk ja
pi_84042289
Waarom zit je in godesnaam op FOK tijdens je verjaardag
Feli trouwens.
pi_84042434
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

troll
Kindje
pi_84042741
Die nieuwe layout blijft maar aan/uit gaan zeg. Ik vind het er goed uitzien, daar niet van. Maar zou wel fijn zijn als ze niet elke twee minuten overstappen.
pi_84042792
Sig en Nick, kappen met dat ge-emmer!
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die nieuwe layout blijft maar aan/uit gaan zeg. Ik vind het er goed uitzien, daar niet van. Maar zou wel fijn zijn als ze niet elke twee minuten overstappen.

Ik heb standaard nieuw
pi_84043285
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef GameBabe het volgende:
Sig en Nick, kappen met dat ge-emmer!
[..]

Ik heb standaard nieuw
Ik kan hem wel selecteren maar dan nog blijft ie steeds om-en-om slaan. Je gesprek al gehad?
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:46:48 #181
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84043288
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

http://www.85b.org/bra_calc.php
Mijn ex had 70F, mooi maatje
pi_84043509
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niiice
pi_84043680
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik kan hem wel selecteren maar dan nog blijft ie steeds om-en-om slaan. Je gesprek al gehad?

Nee om 2 uur Net voorbereid
quote:

[..]

Echt praktisch lijkt het me dan weer niet, en zal ook niet heel makkelijk zijn met bh's vinden... 70x zie je sowieso al een stuk minder dan 75x
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:56:26 #184
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84043791
quote:

[..]

Arm kind kon dus nooit sporten?
pi_84044128
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

woensdag 14 juli 2010 @ 14:04:45 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84044233
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Als ze niet kon sporten had ze echt geen 70 gehad
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:05:59 #187
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84044293
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als ze niet kon sporten had ze echt geen 70 gehad
Haha goed punt
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:07:38 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84044378
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Haha goed punt
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:11:24 #189
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84044577
AQ je bent geweldig
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:14:46 #190
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84044756
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee

Boneshaker

Lijkt me wel tof
pi_84045561
Als je echt goede boeken over zombies wilt lezen:
The Undead World of Oz
Adventures of Huckleberry Finn and Zombie Jim
En de beste imho is Dead America
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:33:04 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84045689
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:35:27 #193
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84045821
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je echt goede boeken over zombies wilt lezen:
The Undead World of Oz
Adventures of Huckleberry Finn and Zombie Jim
En de beste imho is Dead America
Heb jij World War Z gelezen?

Die vond ik tot nu toe het beste Dat leest als een soort verslag van 10 jaar na zo'n zombie oorlog met allemaal verschillende mensen dat is wel heel tof gedaan.

Maar die jij noemt zijn dat van die halve humor/grappige boeken? Daar hou ik nooit zo van
pi_84046664
WWZ en het Survival handboek ja, die zijn ook leuk, maar missen natuurlijk een beetje een samenhangend verhaal.
Die andere twee zijn idd half grappig (hoewel ze niet grappig geschreven zijn, is het idee er achter gewoon grappig)

Dead Amerika is een prachtig film-noir boek over een wereld waar iedereen sinds de jaren 50(?) standaard als zombie terug komt (je rot wel weg maar bent nog gewoon jezelf), totdat er een meisje ergens een keertje niet als zombie terug komt en mensen weer bang worden om "echt" dood te gaan. Hoofdpersoon is een (levende) private eye die op onderzoek uit gaat en dus de zombie-onderwereld in moet gaan om het uit te zoeken.
pi_84046727
Zo, ik ben weer thuis na een middagje duinrell! mn neefjes en nichtje zijn daar op kamp en het is open dag dus ben met mn zus even langs geweest. was op zich lekker rustig dus misschien volgende week mn vrijkaartjes maar gebruiken!

nu naar leap year!
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:57:21 #196
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84046866
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
WWZ en het Survival handboek ja, die zijn ook leuk, maar missen natuurlijk een beetje een samenhangend verhaal.
Dat klopt idd maar toch vond ik hem vet en vooral sommige verhalen bleven me bij

Die andere twee zijn idd half grappig (hoewel ze niet grappig geschreven zijn, is het idee er achter gewoon grappig)
Oke, toen ik de naam zag dacht ik dat het meer een parodie was ofzo op die verhalen maar misschien wel leuk ja.

Dead Amerika is een prachtig film-noir boek over een wereld waar iedereen sinds de jaren 50(?) standaard als zombie terug komt (je rot wel weg maar bent nog gewoon jezelf), totdat er een meisje ergens een keertje niet als zombie terug komt en mensen weer bang worden om "echt" dood te gaan. Hoofdpersoon is een (levende) private eye die op onderzoek uit gaat en dus de zombie-onderwereld in moet gaan om het uit te zoeken.
Klinkt ook wel aardig, ik vind ook die resident evil boeken wel tof

pi_84047003
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een middagje duinrell! mn neefjes en nichtje zijn daar op kamp en het is open dag dus ben met mn zus even langs geweest. was op zich lekker rustig dus misschien volgende week mn vrijkaartjes maar gebruiken!

nu naar leap year!
Tsss, ga es werken ofzo
pi_84047037
Ik heb zo'n 12uur geslapen vannacht
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:03:23 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84047128
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:01 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb zo'n 12uur geslapen vannacht
En hoe voel je je nu?
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:05:05 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84047197
Vannacht weer een aantal keer wakker geworden. Wuppie is echt gek op midden in de nacht tegen mijn gezicht aan te gaan liggen met zijn pluimstaart

Eergisteren likte dat beestje ineens mijn oor af toen ik zat te Xboxen

Kittens Ook al zijn ze stiekem best wel heel erg vervelend
pi_84047209
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

En hoe voel je je nu?
Bestwel uitgerust
pi_84047231
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef Rossdale het volgende:
Vannacht weer een aantal keer wakker geworden. Wuppie is echt gek op midden in de nacht tegen mijn gezicht aan te gaan liggen met zijn pluimstaart

Eergisteren likte dat beestje ineens mijn oor af toen ik zat te Xboxen

Kittens Ook al zijn ze stiekem best wel heel erg vervelend
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:06:31 #203
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84047255
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Bestwel uitgerust
Dus aankomende nacht slaap je weer maar een uurtje of 4 ofzo
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:10:11 #204
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84047418
Metro 2033 is trouwens ook een tof boek
pi_84049575
Zo ik heb weer een kont vol veren

Nu weer hard werken...
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:30:19 #206
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84051082
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik heb weer een kont vol veren

Nu weer hard werken...
Alsof je hier niet genoeg veren krijgt!
pi_84051156
Ik ga op het libelle forum hitsige vrouwtjes opgeilen, dan krijg ik ook es wat R.E.S.P.E.C.T.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:40:59 #208
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84051553
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga op het libelle forum hitsige vrouwtjes opgeilen, dan krijg ik ook es wat R.E.S.P.E.C.T.
succes ermee Zolang ik je maar niet hier aantref omdat je mijn moeder opzoekt
pi_84051640
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

succes ermee Zolang ik je maar niet hier aantref omdat je mijn moeder opzoekt
BeaDDFun55?
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:43:31 #210
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84051675
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

BeaDDFun55?
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:44:04 #211
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84051712
Dan zou het trouwens 54 zijn, niet 55
pi_84052050
Too old
pi_84052176
de tering FF14 is al 24 uur aan het downloaden , en moet nog 7 uur voordat die klaar is ....
pi_84052317
Bah weer allemaal van die kut rillingen over mij lijf
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:12:07 #215
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84053004
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef DJ_ het volgende:
de tering FF14 is al 24 uur aan het downloaden , en moet nog 7 uur voordat die klaar is ....
Bij voorbaat dus al een kutspel
pi_84053289
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Bij voorbaat dus al een kutspel
Het is een waiting simulator. Elk uur dat je wacht krijg je EXP.
pi_84053774
Zo droog in de trein
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Alsof je hier niet genoeg veren krijgt!

Je kan nooit genoeg units in je kont krijgen Vraag maar aan Poit als ik weer eens met mijn klantenkaart en voorbindunit in Gouda sta
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Gewoon doen, hebben de dames ook eens een pleziertje daar!
pi_84053927
Voorbindunit...hmm...

Ik moet zo op de fiets naar Z'woude en het is echt *KUTWEER*. Zware regen
pi_84054127
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Voorbindunit...hmm...

Met fiets en al in de trein

En die jongen moet toch wat doen voor zijn geld
pi_84054307
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Met fiets en al in de trein

En die jongen moet toch wat doen voor zijn geld

Ik moet kijken wat ik ga doen. Zelfs in de trein moet ik nog vanaf Leiden naar huis, dus nat word ik toch wel.
pi_84054755
Ik ben net door de regen vanaf de bios naar huis gelopen. Het regent wel hard, maar het is niet koud dus vervelend is het niet eigenlijk...

En Leap Year is wel aardig. Standaard romkom verhaal, maar dat vind ik altijd wel leuk.
pi_84055030
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef koei het volgende:
Ik ben net door de regen vanaf de bios naar huis gelopen. Het regent wel hard, maar het is niet koud dus vervelend is het niet eigenlijk...

En Leap Year is wel aardig. Standaard romkom verhaal, maar dat vind ik altijd wel leuk.

Pics or it didn't happen, kijken of jij cruise kan verslaan in een wet shirt
pi_84055503
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen, kijken of jij cruise kan verslaan in een wet shirt

Ik draag nooit blanco shirts, maar alleen gekleurde shirts met print erop, dus er valt niks aan te zien... En een foto van een nat poesje zit er ook niet meer in, die ligt alweer opgedroogd op de verwarming te slapen
pi_84055515
wat is het einde van RDR crap zeg, je ziet het van mijlen ver aankomen en het is gewoon standaard crap in een poging geen standaard happy ending af te leveren
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:09:29 #225
258885 Solique
I Kill You !
pi_84055709
Ben op tijd thuis aangekomen. Het begon al te regenen en begin nu de onweer ook al te horen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:16:18 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84056020
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Voorbindunit...hmm...

Gewoon NIET gaan..

Het schijnt nogal erg te worden
pi_84056511
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef koei het volgende:

[..]

Ik draag nooit blanco shirts, maar alleen gekleurde shirts met print erop, dus er valt niks aan te zien... En een foto van een nat poesje zit er ook niet meer in, die ligt alweer opgedroogd op de verwarming te slapen

Dan doe je inderdaad beter dan ik in mijn effen jurkje Ach ja het levert een mooi verhaal op zullen we maar denken

Zo een to go maaltijd ingekocht en zo op de bank ploffen om mijn vrouwenfilm te kijken... het leven is mooi
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:36:45 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84056923
De wereld vergaat!
pi_84056977
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
De wereld vergaat!

Mooi dan hoef ik niet te stressen over deadlines
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:43:25 #231
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84057215
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Mooi dan hoef ik niet te stressen over deadlines
Schattig

Maar het gaat er hier echt op Ergens wel mooi maar zorgt toch ook wel voor veel problemen.

Nouja als het vanaf zaterdag maar goed weer is
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:49:50 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84057525
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef Morthill het volgende:
wat is het einde van RDR crap zeg, je ziet het van mijlen ver aankomen en het is gewoon standaard crap in een poging geen standaard happy ending af te leveren
Ik vond het ook niet zo spannend nee, maar het verhaal is pas af na de stranger missie in Blackwater he
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:28:41 #233
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84059591
De storm was maar een beetje kort hier , hopelijk dat er nog wat actie in het staartje zit
pi_84060569
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet zo spannend nee, maar het verhaal is pas af na de stranger missie in Blackwater he
dat maakt het niet beter
pi_84063998
Hier is het gelukkig al voorbij, nu heerlijk alle ramen open
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:19:03 #236
270524 Flodder450
pi_84065354
hie is volgens mij maar een staartje van t hele gebeuren gevallen :/
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:24:31 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84065670
blegh alles lag er wel uit een uurtje of 2

Best gaar dat je je dan snel verveelt
pi_84066157
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
blegh alles lag er wel uit een uurtje of 2

Best gaar dat je je dan snel verveelt
Maar je heb wel kunnen rusten, vanwege je wortelkANAAL behandeling bij de tandarts
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:40:20 #239
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84066487
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef badboynova het volgende:

[..]

Maar je heb wel kunnen rusten, vanwege je wortelkANAAL behandeling bij de tandarts

Moet zeggen dat de rugpijn haast weg is maar afgelopen nacht was het een hel
pi_84068066
Zo jong en dan al rug klachten, hoe lang ben je?
pi_84068267
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat de rugpijn haast weg is maar afgelopen nacht was het een hel
sporten.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_84068429
oja, iemand die nog dropbox mogelijk gaat gebruiken? mijn ruimte is bijna op

Dan stuur ik je een linkje.
pi_84068444
Sharp hoe staan de zaken er voor, zijn er al een paar polen opgepakt?
pi_84068530
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
Sharp hoe staan de zaken er voor, zijn er al een paar polen opgepakt?

nee, heb een brief gekregen dat ze geen aanwijzingen zien blablabla en ze er niks mee doen.
Echt als je een beetje slim bent kun je echt gemakkelijk geld verdienen als inbreker, ze doen dus echt niks.

Verzekering een heel gedoe (liever nooit weer, wat een werk heb je er van) maar heb mijn geld eindelijk binnen
pi_84068881
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

nee, heb een brief gekregen dat ze geen aanwijzingen zien blablabla en ze er niks mee doen.
Echt als je een beetje slim bent kun je echt gemakkelijk geld verdienen als inbreker, ze doen dus echt niks.

Verzekering een heel gedoe (liever nooit weer, wat een werk heb je er van) maar heb mijn geld eindelijk binnen
Politie en inbraken
politie - polen 0 - 100

En hoe is het met het vrouwtje, loopt ze nog steeds als xena warrior princess gewapend door het huis.
pi_84069338
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef badboynova het volgende:

[..]

Politie en inbraken
politie - polen 0 - 100

En hoe is het met het vrouwtje, loopt ze nog steeds als xena warrior princess gewapend door het huis.
nee, maar ik zal het eens voorstellen

(wel elke avond een heel ritueel alles op slot, gordijnen dicht, lamp met tijdschakelaar, 1 geheime valstrik )

Oja ik mag nog niet in hotels slapen omdat ze snachts niet alleen wil zijn zucht, woon in Lwd en werk 3 dagen in Zaltbommel momenteel. Hoef echt niet elke avond in een hotel maar 1 avond zou wel fijn zijn!)
pi_84069790
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

(wel elke avond een heel ritueel alles op slot, gordijnen dicht, lamp met tijdschakelaar, 1 geheime valstrik )

Oja ik mag nog niet in hotels slapen omdat ze snachts niet alleen wil zijn zucht, woon in Lwd en werk 3 dagen in Zaltbommel momenteel. Hoef echt niet elke avond in een hotel maar 1 avond zou wel fijn zijn!)
Je kan haar ook een vervroegd kerst cadeau geven
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:44:33 #248
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84069875
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Koop gewoon een dik woeste hond!
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:45:49 #249
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84069930
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer dat je dan zelf in de bak beland... voor Cat.1 wapen bezit
pi_84069955
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dat voor ding?
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Koop gewoon een dik woeste hond!
[ afbeelding ]
Ze wil geen hond helaas, ik nu ook niet maar voor later lijkt het me wel leuk
pi_84070073
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Wat is dat voor ding?
[..]

Ze wil geen hond helaas, ik nu ook niet maar voor later lijkt het me wel leuk
quote:
Taser stun guns are going wireless, doubling their range.

The Taser XREP is an electrically charged dart that can be fired from up to 20 metres away with a 12-gauge shotgun. Upon impact, its barbed electrodes penetrate a victim⤙s skin, discharging a 20-second burst of electricity to ⤽distract, disorient and entice the subject to grab the projectile⤝, says Taser. But grabbing the dart routes the shock through the hand, making it difficult to let go and spreading the pain further.

While the XREP delivers a lower voltage for a longer time, a spokeswoman for Taser says its effect is similar to existing versions.

Commercial production of the XREP is due to start later this month, with US police departments and the US military expected to be using the weapons by the end of 2009.
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:50:07 #252
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84070129
Grind rond je huis is afschrikmiddel nummer 1 voor inbrekers, nummer 2 is van die automatische lampen rond je huis.
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:55:29 #253
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84070350
http://vimeo.com/10829255

Zo'n dope filmpje!
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:55:44 #254
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84070366

WTF!!
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:59:14 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84070528
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]

WTF!!
Zit gewoon een fabriek met een koeltoren achter die flat
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:00:00 #256
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84070575
LOL na 2x kijken valt me pas op dat dat me school is dat is hier 1,5 KM vandaan
pi_84070603
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef badboynova het volgende:

[..]

[..]

Mooi spul
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]

WTF!!
Stevige barbeknoei
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:06:31 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84070938
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef badboynova het volgende:
Zo jong en dan al rug klachten, hoe lang ben je?
Dude ik heb nooir rugklachten alleen dus nu na dat tandarts bezoekje

Wat opzich zelf toch vreemd is.

En ik ben 184 centimeters
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:06:33 #259
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84070941
nee dat is een bijna tornado
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:08:42 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84071060
Inbrekers en oplichters zijn allemaal klojo's
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:09:55 #261
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84071134
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
Grind rond je huis is afschrikmiddel nummer 1 voor inbrekers, nummer 2 is van die automatische lampen rond je huis.
Gewoon rolluiken jongen
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:13:58 #262
187674 Sigmund666
pi_84071339
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Rugklachten kun je van de meest debiele bewegingen krijgen. Ik weet de eerste keer nog dat ik rugklachten had. Kwam gewoon uit een fucking stoel, rugpijn. Zo uit het niets

Hier lekkere storm gehad. Was lekker van mijn werk terug aan het komen, opeens zo'n mooie grijsblauwe lucht, minuut later opeens 100km/u aan storm.
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:14:13 #263
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84071353
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
nee dat is een bijna tornado
Bron? ik heb namelijk niks gezien, en kan dat gebouw vanaf mijn kamer zien, zit meer richting de tornada vanaf die foto gezien.
pi_84071421
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

184 cm? waarom had ik dan zo'n beeld van een klein vadsig jongetje met rood haar en sproeten bij jou

Vadsig kan nog steeds natuurlijk
pi_84071485
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Bron? ik heb namelijk niks gezien, en kan dat gebouw vanaf mijn kamer zien, zit meer richting de tornada vanaf die foto gezien.
misschien spinde je huis gewoon lekker mee?
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:17:25 #266
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84071511
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

184 cm? waarom had ik dan zo'n beeld van een klein vadsig jongetje met rood haar en sproeten bij jou

Vadsig kan nog steeds natuurlijk
Is 184cm lang dan? beetje gemiddeld toch?
Ik ben 186cm en de meeste vrienden van me zijn langer :S
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:18:10 #267
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84071533
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

misschien spinde je huis gewoon lekker mee?
Ik was halo aan het doen tijdens de storm dus was niet echt aan het opletten
pi_84071668
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ik ben over de 2 meter dus vind weinig lang
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:22:28 #269
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84071723
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ik ben over de 2 meter dus vind weinig lang
Me broer is ongeveer 210 en dat is echt lachwekkend als ie naast me vriendin staat me vriendin is 155 ofzo
pi_84071854
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
http://vimeo.com/10829255

Zo'n dope filmpje!
Fuuucking vet inderdaad
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:31:07 #271
187674 Sigmund666
pi_84072095
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Me broer is ongeveer 210 en dat is echt lachwekkend als ie naast me vriendin staat me vriendin is 155 ofzo
Dat probleem is me bekend. Ik ben zelf 1.90m, mijn zus is 1.55m
Mensen geloven gewoon niet dat wij broer en zus zijn.
pi_84072350
Pa 1.94 broers 1.96 en eentje 2.00 ik ben zo rond de 2.04 a 2.05 en dan staat moeders erbij 1.65 ofzo

Mijn vriendin is 1.78 geloof ik, dus dat valt nog mee met het verschil in lengte. Wel komt er eens een vriendin langs die ook 1.55 is, schelen we een halve meter
pi_84073035
pff, 2 meter is toch echt wel te lang. Ik had een ex die volgens mij 1,95 ofzo was en dat was af en toe al onhandig zoenen terwijl ik zelf 1,73 ben. Zo'n 10 cm langer dan de bijbehorende vrouw is de perfecte lengte voor een man! Maar goed, liever een man van 2 meter dan een van 1,55.
pi_84073134
En ik ben maar 1.78
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:58:37 #275
187674 Sigmund666
pi_84073203
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik ben maar 1.78
Mooie middenmaat toch kerel? Beter dan onhandig groot zijn
pi_84073375
wanneer ben je onhandig groot? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn lengte, misschien vliegtuigstoelen maar ik check altijd gewoon in via internet en pak dan de stoelen met meer ruimte.

Zoenen ook nooit problemen mee gehad ofzo
pi_84073759
Maar je mag bijvoorbeeld niet in de El Condor!
pi_84073798
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:58 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Mooie middenmaat toch kerel? Beter dan onhandig groot zijn
Geef er idd ook vrij weinig om. Nooit problemen mee gehad, ook niet met voetbal ofzo en al helemaal niet met vrouwen
pi_84073971
Slaap lekker allen!

Omdat morgen vandaag al weer gisteren is en de beatles gewoon tof zijn

pi_84073980
quote:
En ik ben maar 1.78
same
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:17:29 #281
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84074022
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef koei het volgende:
Maar je mag bijvoorbeeld niet in de El Condor!
Maar je kan wel al op vroege leeftijd bij de koekjes trommel en de drankkast van je ouders!

Ohja en me broer is op elke feest en festival makkelijk te spotten! dat is serieus handiger dan je denkt als je met een groep bent
pi_84077214
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Volgens een onderzoek van het CBS uit 1999 was de volwassen inwoner van Nederland toen gemiddeld 173,5 cm lang. Volwassen mannen waren gemiddeld 180 cm (mannen rond de 20 zijn nog 3 tot 4 centimeter langer) en volwassen vrouwen waren 167 cm. Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden.

Ik ben met mijn 1.88 ook een van de kleinsten van de 'groep' haha
pi_84077348
ik ben 1.88, perfecte lengte. Op m'n tenen kijk ik overal bovenuit en vrouwen vinden het ook een goed maatje.
En de beatles zijn top.
is nu mijn wekker-ringtone.
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:25:51 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84077947
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

same
Ja maar jij loopt toch vaak op stelten? Dan valt dat niet zo op?
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:26:06 #285
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84077952
Vandaag kan weer een goeie dag worden!
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:26:32 #286
258885 Solique
I Kill You !
pi_84077958
Zo Goedemorgen.
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:36:01 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84078070
Wat een slechte storm gister in regio Rotterdam. Even harde regen en beetje onweer
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:38:47 #288
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84078117
quote:
En ik ben maar 1.78

Ik maar 1.73m en vriendin 1.63m! Prima
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:39:00 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84078119
Ik ben precies 30 cm langer dan mijn vriendin, maar dat geeft geen enkel probleem. Plus wanneer ik moe ben kan ik precies mijn kin op haar hoofd leggen ter ondersteuning
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:52:44 #290
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84078357
18cm slap
pi_84078424
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:52 schreef SpankmasterC het volgende:
18cm slap
!
pi_84078472
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:03:55 #293
270524 Flodder450
pi_84078554
Zo, goedemorgen

alleen wat regen en onweer gehad, niks serieus
pi_84078559

!!! vooral de intro van de eerste , en de 2de is gewoon helemaal tof
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:06:36 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84078605
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:52 schreef SpankmasterC het volgende:
18cm slap
Spanky, kun jij me even een mail sturen die aan alle cutscenemensjes is gestuurd? Klapanuss heeft ook alle contactpersonen verwijderd dus ben die emailadressen kwijt
pi_84078619
Als we dan toch bezig zijn, dan klappen we ook ff met deze mee

pi_84078629
5
pi_84078638
4
pi_84078641
3
pi_84078644
2
pi_84078656
HAHAHA foutje, 0000000000000000000000000000000000000
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')