abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:45:28 #126
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_84867644
Van wat ik op internet en in boeken gelezen heb houdt het regenseizoen niet in dat het de hele dag regent toch? Bovendien is de natuur natuurlijk wel lekker groen in juli/augustus.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:34:36 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_84870351
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Tinos85 het volgende:

Van wat ik op internet en in boeken gelezen heb houdt het regenseizoen niet in dat het de hele dag regent toch? Bovendien is de natuur natuurlijk wel lekker groen in juli/augustus.
Niet echt, maar je kunt wel pech hebben dat je een dag of drie achter elkaar regen hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:35:58 #128
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_84870427
Het risico neem ik dan maar, toch van plan om rond te trekken en volgend jaar heb ik helaas nog niet de vrijheid om eerder in het jaar te gaan.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:40:31 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_84870697
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef Tinos85 het volgende:

Het risico neem ik dan maar, toch van plan om rond te trekken en volgend jaar heb ik helaas nog niet de vrijheid om eerder in het jaar te gaan.
Is zeker de moeite waard hoor, hier regent het ook. :P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:08:07 #130
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_84872536
En hard ook! :o
pi_84889372
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef Manono het volgende:

[..]

misschien mis ik iets maar ik snap niet zo goed wat je hier zegt, augustus is laagseizoen wat thailand betreft, hoogseizoen is november-april
Hotels noemen juli-augustus vaak "high season" en november-februari "peak season", omdat veel vakantiegangers uit Europa in juli en augustus die kant op gaan.
pi_84889445
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Tinos85 het volgende:
Meestal kan het erg hard plenzen, en lopen de straten helemaal vol, maar al kort daarop is de regenbui alweer voorbij. Wel is het meestal bewolkt tijdens het regenseizoen, dat is wel jammer als je veel op het strand wil liggen. Sommige eilanden hebben beter weer, zoals Ko Samui.
pi_84891678
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Sommige eilanden hebben beter weer, zoals Ko Samui.
Ik denk dat je Koh Samet bedoelt.
Alhoewel het natuurlijk op Samui ook goed weer kan zijn tijdens het regenseizoen, staat het eiland er niet bekend om dat het daar dan toch vaak zonnig is.
Samet daarintegen wel, het wordt wel het zonnigste eiland genoemd.
pi_84899933
Ik ben sinds Dinsdag terug van 17 dagen Pattaya,gewoon met de KLM koste wel wat maargoed heb niet zo,n zin in overstappen en alles.
Wel weer een geweldige tijd daar gehad,kan ook niet anders in Pattaya, ;)
Paar flinke regenbuien gehad en wat bewolking maar het rotste vindt toch die benauwdheid,echt hele dag zweten al loop je maar ff dan al gelijk zweten.
Maargoed 17 dagen daar,en alleen het zwembad en de barretjes en disco,s en gogo clubs gezien,geen enkele excursie gedaan,doen we volgende keer wel mischien.
Wel veel Indiers en Russen en gezinnen met kinderen ook best veel,niet echt een stad voor kinderen vindt ik maargoed.
Pattaya blijft toch de nr 1 vakantie plaats voor mij,alles nog redelijk goedkoop voor hoe lang nog,heel veel mooie vrouwen,lekker eten,Singha,s smaken goed,massages zijn er overal te krijgen.
Volgend jaar weer,maar eerst ff sparen haha
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:13:12 #135
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_84903909
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef chelloboy het volgende:
Pattaya blijft toch de nr 1 vakantie plaats voor mij,alles nog redelijk goedkoop voor hoe lang nog,heel veel mooie vrouwen,lekker eten,Singha,s smaken goed,massages zijn er overal te krijgen.
Volgend jaar weer,maar eerst ff sparen haha
Vertel, vertel! :Y
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_84906149
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Vertel, vertel! :Y
Nou het is toch algemeen bekend dat Pattaya bekend staat om de vele vele mooie vrouwen van alle leeftijden die alles voor je doen voor een klein bedrag ( althans voor ons) je kunt ze huren voor een paar uur of hele dag of heel je vakantie,net wat je zelf wil.
Slimste is gewoon voor een dag,of Shortime is een paar uurtjes want er lopen altijd nog mooiere rond dan met diegene waar je op dat moment mee bent.
Klink raar maar zo werkt het daar gewoon,niemand kijk er van op,alleen ze kunnen raar doen als je uit de zelfde bar verschillende meiden meeneemt,dat is gezichtsverlies voor degene die je het eerst meenam.
Massages overal,heb er in mijn hotel een paar gedaan oliemassage dat is uur alles masseren,maar de massage meiden die in de salons werken die doen hetzelfde alleen ze vragen of je iets extra wil tegen een kleine vergoeding,alleen hun baas mag het niet weten haha.
Als man zijnde moet je dit een keer meegemaakt hebben,het is nu mijn 2 keer daar en ga volgend jaar weer.
En diegene die zeggen vieze sextoerist,nou of je bent jaloers dat je kan,mag of durf maar als je dit geen leuke vakantie bestemming vindt dan weet ik ook niet meer,
Degene met de meeste kritiek,zijn er zelf nooit geweest.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_84906230
Dat zal het hem wel zijn ja :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:13:49 #138
62913 Blik
The one and Only!
pi_84909670
de verhalen die ik hoor over Pattaya, is juist de reden waarom ik daar met een grote boog omheen ben gegaan...

en de overtuiging dat iedereen Pattaya wel een geniale bestemming moet vinden vanwege de welwillende dames vind ik nog wel het ergste
pi_84909744
Heeft iemand toevallig het 8 uur journaal op nederland 1 gezien?

Daar zat een 'Red Shirt'-leider doodleuk te vertellen dat hij een sponsor zocht die wapens kon leveren zodat ze de strijd met geweld door konden zetten -O-
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:18:03 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_84909879
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand toevallig het 8 uur journaal op nederland 1 gezien?

Daar zat een 'Red Shirt'-leider doodleuk te vertellen dat hij een sponsor zocht die wapens kon leveren zodat ze de strijd met geweld door konden zetten -O-
Is het geld van Thaksin op dan? :o
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:04:19 #141
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_84912389
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:06 schreef chelloboy het volgende:

[..]
Als man zijnde moet je dit een keer meegemaakt hebben,het is nu mijn 2 keer daar en ga volgend jaar weer.
En diegene die zeggen vieze sextoerist,nou of je bent jaloers dat je kan,mag of durf maar als je dit geen leuke vakantie bestemming vindt dan weet ik ook niet meer,
Degene met de meeste kritiek,zijn er zelf nooit geweest.
Ach het is maar waar je je prioriteiten legt. Ik zal jou niet als een vieze sextoerist bestempelen, Maar zo te lezen heb je ook niets meer gedaan in die hele vakantie dan de sextoerist uithangen. Van mij mag je, maar het is zo jammer dat je niets anders gezien hebt dan het hedonistische Pattaya, waar ik zelf overigens nog nooit geweest ben, en ook nooit zal komen, want ik rij er altijd met een grote boog omheen. Het is toch zoiets als Salou tot de macht tien, maar dan erger, en naar verluidt over een paar jaar een volledig geannexeerde Russische enclave?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_84913058
pattaya is wel te doen hoor qua entertainment,cultuur en cullinair

je kan daar bij jomtiem dan lekker gaan watersporten, golfen
qua restaurants ben je ook lekker voorzien. Moom Aroy! lekker seafood vreten bij naklua
Sanctuary of Truth zit daar ook
discotheken zijn ook goed voorzien weliswaar in WS maar goed.

je hoeft niet elke uur van de dag op walking street te zitten hoor.
pi_84913152
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Blik het volgende:
de verhalen die ik hoor over Pattaya, is juist de reden waarom ik daar met een grote boog omheen ben gegaan...

en de overtuiging dat iedereen Pattaya wel een geniale bestemming moet vinden vanwege de welwillende dames vind ik nog wel het ergste
phuket en met name patong/bangla is precies hetzelfde
en daar hoor je niemand over :')

/edit wat zeg ik.
overal waar toeristen komen in thailand is het precies zo als in pattaya
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:21:13 #144
62913 Blik
The one and Only!
pi_84925974
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef YebCar het volgende:

[..]

phuket en met name patong/bangla is precies hetzelfde
en daar hoor je niemand over :')

/edit wat zeg ik.
overal waar toeristen komen in thailand is het precies zo als in pattaya

Dat laatste durf ik zeker te betwijfelen, er zullen vast en zeker overal gogo-bars e.d. zijn maar niet op een dergelijke schaal als in Pattaya
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:35:12 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_84927166
Even aan vraagje aan de kenners, als je eind september/begin oktober Ko Samui gaat bezoeken, heb je dan nog een beetje kans op lekker weer, of moet je er rekening mee houden dat de regen je om de oren vliegt?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_84928930
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:06 schreef chelloboy het volgende:sextoeristisch verhaal
Gast _O-
Kansloos gewoon :')

patong is idd ook drama.. Ben blij dat we daar (noodgedwongen overigens) maar 1 dag zaten. Wat een draaaaaama.
Wel goedkope accomodaties hehe, 350 bath incl airco
pi_84929683
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:06 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Zolang het leeftijdsverschil maar niet te hoog wordt...
Ouwe opa's met jonge meisjes met een leeftijdsverschil van 20+ :r (en soms wel 40+ :') )
Die mensen zijn echt triest en zijn de ware sextoeristen; gadverdamme :r Om te huilen gewoon :')
pi_84931707
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:00 schreef poo het volgende:

[..]

Zolang het leeftijdsverschil maar niet te hoog wordt...
Ouwe opa's met jonge meisjes met een leeftijdsverschil van 20+ :r (en soms wel 40+ :') )
Die mensen zijn echt triest en zijn de ware sextoeristen; gadverdamme :r Om te huilen gewoon :')
:D Wat heeft het leeftijdsverschil er nou mee te maken? (mits meerderjarig).
Een sekstoerist is iemand die op vakantie gaat naar een land om daar (goedkoop) betaalde seks te hebben.
Of je nou 20 ben of 60 doet niet terzake. In beide gevallen is het voor die meisjes geld verdienen en doen ze het echt niet voor de lol.
pi_84931792
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:59 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

:D Wat heeft het leeftijdsverschil er nou mee te maken? (mits meerderjarig).
Een sekstoerist is iemand die op vakantie gaat naar een land om daar (goedkoop) seks te hebben.
Of je nou 20 ben of 60 doet niet terzake. In beide gevallen is het voor die meisjes geld verdienen en doen ze het echt niet voor de lol.
Het is gewoon het idee, het komt pedo-achtig over op me als ik zo'n sextoerist zie met een meisje wat zijn dochter zou kunnen zijn :P
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:17:03 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_84934563
Gaan we het nou alleen over (vieze) sexmannetjes hebben ;(

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Even aan vraagje aan de kenners, als je eind september/begin oktober Ko Samui gaat bezoeken, heb je dan nog een beetje kans op lekker weer, of moet je er rekening mee houden dat de regen je om de oren vliegt?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')