Tot hoe oud kan een man nog thuis wonen?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Okay, vraag aan de vrouwen. Tot hoe oud is het acceptabel dat een man thuis woont. Ga voor het gemak uit dat het verder een aantrekkelijk man is met hobbies die goed kan praten en interessant is. Hij is niet van plan om altijd thuis te blijven wonen, maar hij is student of zoiets.
Topic gestart vanwege deze topic:
Wat willen vrouwen liever?
Wat een overtrokken reactie zeg :S Als ik fulltime werk hoef ik niet ook nog te studeren en snachts te werken natuurlijk en aan kinderen begin ik sowieso de komende 10 jaar nog niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wat zal jij het zwaar hebben als je dan ook nog eens kinderen een een fulltime baan krijgt zegt! Poeh.
Welcome to life.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
Naja bij mij komen deden ze dan op zich niet echt maar het gebeurde ook wel regelmatig dat of ik daar kookte of in ieder geval hielp en daarna inderdaad gewoon nog even gezellig zitten hoor.
Natuurlijk is het dan een heel ander verhaal, maar dan is het dus ook niet makkelijker of sneller dan thuis zelf iets eten., wat wel in het vorige topic als reden werd aangehaald.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:34 schreef EggsTC het volgende:
Nee dat ook niet echt hier. Ik ga meestal nog ff voetbal zitten kijken met mn pa en bijpraten met mn broer
Draag je ook nog iets bij aan kostgeld verder? [hypotheek/huur, g/w/l, etc?]quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben zelf 29 en ik woon nog thuis. Ik draag per maand 20 euro bij aan het eten.
Vind je dat zelf een redelijke bijdrage?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben zelf 29 en ik woon nog thuis. Ik draag per maand 20 euro bij aan het eten.
Eten jullie alleen oud brood ofzo?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik draag per maand 20 euro bij aan het eten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Supersoep het volgende:
Zoveel is 150 euro natuurlijk niet, als je op jezelf woont zijn je vaste lasten vele malen hoger.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef genakt het volgende:
Ben op me 23 het huis uitgegaan. Nu woon ik weer thuis
moet 150 euro per maand betalen
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zoveel is 150 euro natuurlijk niet, als je op jezelf woont zijn je vaste lasten vele malen hoger.
Da's nog een eitje toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef genakt het volgende:
Ik denk wel dat ik alleen zou kunnen wonen, maar dat zou m'n ouders veel verdriet doen. Ze zorgen nog graag voor me.quote:Draag je ook nog iets bij aan kostgeld verder? [hypotheek/huur, g/w/l, etc?]
Heb je plannen om weg te gaan? Waarom blijf je?
En vind je jezelf zelfstandig?
Ik denk dat het eerder helpt als je niet zo close bentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef Ripley het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat mensen het prettig vinden om zo lang thuis te blijven wonen. Ik ben zelf heel close met mijn ouders en we hebben veel contact, maar ik snakte er gewoon naar om alles zelf te regelen, op mijn manier en om een ander soort relatie met mijn ouders te hebben. Je bent direct veel gelijkwaardiger als je niet meer thuis woont.
En wat vind je er zelf van? Heb je geen behoefte aan zelfstandigheid? En tot wanneer ben je van plan daar te blijven wonen dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik alleen zou kunnen wonen, maar dat zou m'n ouders veel verdriet doen. Ze zorgen nog graag voor me.
De 20 euro die ik bijdraag vinden ze voldoende en ik heb niet veel nodig, ik eet lekker wat de pot schaft. Ik maak dus ook helemaal geen eisen wat het boodschappenlijstje betreft.
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef genakt het volgende:
Misschien dat ik zou overwegen om ergens alleen te wonen als ik een hoger inkomen heb. Ik vind het geen enorm aantrekkelijk idee om nauwelijks geld te kunnen sparen terwijl ik nu zo'n 3x per jaar op vakantie kan gaan. Dat telt voor mij zwaar mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef saaw het volgende:
[..]
En wat vind je er zelf van? Heb je geen behoefte aan zelfstandigheid? En tot wanneer ben je van plan daar te blijven wonen dan?
Ik kan me er niets mij voorstellen en vind het dus mega interessant om je beweegredenen te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |