quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef spuitje het volgende:
Kijk, die rondvaart zou in eerste instantie bij verlies ook niet doorgaan en volgens mij had zowat iedereen daar wel vrede mee. Een huldiging op het Museumplein, o.k., want tweede worden is ook een hele prestatie! En dan werden spelers en supporters in de gelegenheid gesteld elkaar te bedanken voor de mooie weken.
En waarom die rondvaart toch is door gegaan weet ik niet, maar iemand anders misschien wel?
Ik denk vooral omdat Van Der Laan een goeie beurt wou maken om aan het begin van z'n termijn Amsterdam in de spotlight te zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef spuitje het volgende:
Kijk, die rondvaart zou in eerste instantie bij verlies ook niet doorgaan en volgens mij had zowat iedereen daar wel vrede mee. Een huldiging op het Museumplein, o.k., want tweede worden is ook een hele prestatie! En dan werden spelers en supporters in de gelegenheid gesteld elkaar te bedanken voor de mooie weken.
En waarom die rondvaart toch is door gegaan weet ik niet, maar iemand anders misschien wel?
Bullshit, al die gasten die aan de grachten stonden zijn echtwel alsnog naar het Museumplein gegaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat de gemeente Amsterdam dacht dat ze alle mensen die erop af kwamen niet konden bergen op het museumplein. Nu konden mensen op heel veel plaatsen zwaaien.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, al die gasten die aan de grachten stonden zijn echtwel alsnog naar het Museumplein gegaan.
Nee, je gaat naar Amsterdam om vijf minuten een boot langs te zien komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat weet je natuurlijk niet van te voren.
Weet je hoelang dat duurt? 20112?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is typisch de Nederlandse zesjescultuur die de verliezers onthaald alsof ze gewonnen hebben. Hoe wou je deze ploeg als ze het EK 20112 winnen (en dat kunnen ze!) nog grootschaliger onthalen als ze wel de beker meebrengen?
tot nu toe lijkt deze man me wel okequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat Van Der Laan een goeie beurt wou maken om aan het begin van z'n termijn Amsterdam in de spotlight te zetten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet je hoelang dat duurt? 20112?
Geloof er niks van dat ze dat halen![]()
Jongste hier is helemaal in de ban van 'Nederland oh Nederland'.
Dat vind ze de alleralleraller mooiste muziek die ze ooit gehoord heeft![]()
Zingt ze ook de hele dag, ze heeft zelfs de tekst opgeschreven. (Van wie zou ze dat nou hebben![]()
)
En het mooiste vind ze 'straks als het rood wit blauw..'
Ik wist niet eens dat die zin er in zat, maar dat zegt ze steeds: En dan zingen ze: Straks als het rood wit blauw... dat vind ik zó mooi!
Ik vind het zó schattig
Eberhard is een toffe peer, ik mag 'm graag. Ik stond nog een peuk naast 'm te roken op het laatste PvdA congresquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tot nu toe lijkt deze man me wel okehij komt symphatiek over bij mij.
ola ola oladat ik dat over een Burgermeester kan zeggen
![]()
![]()
en ik heb genoten van alles wat er in Amsterdam gebeurde
Denk dat Amsterdammers net zo als op koninginnendag gewoon de auto laten staan en lekker thuisblijven en zoals ik verrot lachen om die gasten die willen parkeren op een vierkante meterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
Echt hoor, ik vind het zo leuk om te zien en ik probeer me echt te verplaatsen in jullie maar het lukt mij niet zo goed.
Ik ben zelfs jaloers op die mensen in Amsterdam, dat wordt zeker feesten nog!
Voor de derde keerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Besef wel we zijn 2e geworden, voor Frankrijk, Italie, Engeland,Duitsland,Argentie en ga zo maar door![]()
![]()
![]()
Dat zeg Ik
kan me nu niks meer schelen, 2e ach, het zal nog erger wezen als we al de 1e ronde eruit lagen.quote:
Meen je dat nu? Hoorde vanmorgen een tourist zeggen dat alles gesloten was vandaag........quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan me nu niks meer schelen, 2e ach, het zal nog erger wezen als we al de 1e ronde eruit lagen.
wees blij voor mij dan Remlof, en natuurlijk voor de gemeente Amsterdam, want reken maar dat hier aan verdiend wordt en ook de kleine ondernemer verdiendhier aan, dit geeft de stad weer een injektie en dat hadden we echt wel nodig.
p.s.
Amsterdam heeft weer bewezen dat het best een feestje kan geven![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
Nu in 1vandaag "Waarom zo'n grote huldiging voor een team dat geen kampioen is geworden".
Effe kijken.
Bullshit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan me nu niks meer schelen, 2e ach, het zal nog erger wezen als we al de 1e ronde eruit lagen.
wees blij voor mij dan Remlof, en natuurlijk voor de gemeente Amsterdam, want reken maar dat hier aan verdiend wordt en ook de kleine ondernemer verdiendhier aan, dit geeft de stad weer een injektie en dat hadden we echt wel nodig.
p.s.
Amsterdam heeft weer bewezen dat het best een feestje kan geven![]()
zo denk jij erover, ik denk anders.quote:
Daar hebben we Koninginnedag voorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo denk jij erover, ik denk anders.
en ja, dan maar een beetje kapsones hebben, dan ben ik trots om ASmsterdammer te wezen als ik zo de stad zie feesten en hazes hoor zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |