Ja, kennelijk wel.... maar dat was zeker niet m'n bedoeling, want zo geweldig vind ik het niet dat er zo'n heel spektakel van gemaakt word.quote:
Ook dat.... die heb ik niet meegekopieerd dusquote:
Doe mee, even bijkomenquote:
ach waarom, is toch mooi, mijn zoon staat er ergens die heeft zoiets van huh leuk zuipen en zwaaien is toch een feestje, en al zijn het sponsorbelangen enzo, goede reklame voor Amsterdam en ik gun het Bert zo, denk dat het hem toch heel wat doet al merk je weinig aan hem.quote:
Waarom het onzin is? Omdat je zoiets moet voorbehouden aan winnaars. Dit devalueert de eer die we echte winnaars in de toekomst kunnen geven. Daarom.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach waarom, is toch mooi, mijn zoon staat er ergens die heeft zoiets van huh leuk zuipen en zwaaien is toch een feestje, en al zijn het sponsorbelangen enzo, goede reklame voor Amsterdam en ik gun het Bert zo, denk dat het hem toch heel wat doet al merk je weinig aan hem.
ze hebben toch hun best gedaan, denk als je een speler bent dat je diep in je hart hoopte al had je 2e plaats of 3e dat je een rondje door de grachten mocht maken
nee hoor ze hebben het verdiend, en genoten van alle wedstrijden.
( al had ik diep in mijn hart eigenlijk jack een mailtje moeten sturen dat de *balkonscene*) ook hier plaats kon vinden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom het onzin is? Omdat je zoiets moet voorbehouden aan winnaars. Dit devalueert de eer die we echte winnaars in de toekomst kunnen geven. Daarom.
ach nee hoor, vind het leuk en vind het leuk voor oranje, en wees nu eerlijk, de meeste mensen hadden zin in een feestje en is toch een belevenis als je als kleine jongen/meisje daar met je ouders op de boot staat te wachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom het onzin is? Omdat je zoiets moet voorbehouden aan winnaars. Dit devalueert de eer die we echte winnaars in de toekomst kunnen geven. Daarom.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach nee hoor, vind het leuk en vind het leuk voor oranje, en wees nu eerlijk, de meeste mensen hadden zin in een feestje en is toch een belevenis als je als kleine jongen/meisje daar met je ouders op de boot staat te wachten
Maar die worden blijkbaar de komende tig jaar niet meer verwachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit team met Van Marwijk aan het hoofd heeft enorme potentie, die zie ik nog wel wat winnen. Nog een reden om ze niet nu al op het hoogste podium te zetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar die worden blijkbaar de komende tig jaar niet meer verwacht
Ja hoor, in een achteraf kamertje ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt ze hebben niet gewonnen maar een reden voor een feestje is toch altijd goed?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hoor, in een achteraf kamertje ofzo
ik ben het met je eens hoor, als ze een feestje willen, prima, maar dat hoeft om mij ook niet groots en plein publicquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit team met Van Marwijk aan het hoofd heeft enorme potentie, die zie ik nog wel wat winnen. Nog een reden om ze niet nu al op het hoogste podium te zetten.
Ja als je het zo stelt, okee, maar dan vind ik wel dat als ze de volgende keer niet door de voorronden heenkomen dat die rondvaart wel iets korter moet, gewoon voor het idee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt ze hebben niet gewonnen maar een reden voor een feestje is toch altijd goed?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt, okee, maar dan vind ik wel dat als ze de volgende keer niet door de voorronden heenkomen dat die rondvaart wel iets korter moet, gewoon voor het idee.
Tegen die tijd is de Koningin inmiddels opgevreten door de wormen en dooier dan doodquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt, okee, maar dan vind ik wel dat als ze de volgende keer niet door de voorronden heenkomen dat die rondvaart wel iets korter moet, gewoon voor het idee.
En als ze zich niet kwalificeren maar wel hun best gedaan hebben in de kwalificatiewedstrijden dat we dan alleen het Museumplein doen .. okee, en een ontvangst door de Koningin
Jian bedoelt waarschijnlijk Koningin Amaliaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de Koningin inmiddels opgevreten door de wormen en dooier dan dood
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
En als ze zich niet kwalificeren maar wel hun best gedaan hebben in de kwalificatiewedstrijden dat we dan alleen het Museumplein doen .. okee, en een ontvangst door de Koningin
Ik vind alleen de burgemeester al ruim voldoendequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoop dat heel Amsterdam wegzakt in het veen
Alleen een huldiging op het Museumplein had ik een stuk gepaster gevonden dat dit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zure!
Het gaat om de finale he? De eerste 3 vallen meestal in de prijzen, goud, zilver en brons.
En ja hoor, van mij mag er voor brons op het WK ook rustig een huldigging plaatsvinden op het museumplein.
Ligt aan mij hoor, ik ben een enorme fan van het wij-gevoel, kan er ook niets aan doen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen een huldiging op het Museumplein had ik een stuk gepaster gevonden dat dit.
Sinterklaas gaat de stad in op Americo altijd, die stapt bij cs van de boot en Hoppa zo op zijn schimmelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met sinterklaas wil je zeggen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
als jullie nou niet genieten van de boot, geniet dan van de beelden vanuit de helicopter, want mijn Amsterdam is ook mooi vanuit de lucht, zo al die grachtjes
![]()
kan er niks aan doen, maar met zulke dingen ben ik gewoon trots op mijn stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |