Ja, kennelijk wel.... maar dat was zeker niet m'n bedoeling, want zo geweldig vind ik het niet dat er zo'n heel spektakel van gemaakt word.quote:
Ook dat.... die heb ik niet meegekopieerd dusquote:
Doe mee, even bijkomenquote:
ach waarom, is toch mooi, mijn zoon staat er ergens die heeft zoiets van huh leuk zuipen en zwaaien is toch een feestje, en al zijn het sponsorbelangen enzo, goede reklame voor Amsterdam en ik gun het Bert zo, denk dat het hem toch heel wat doet al merk je weinig aan hem.quote:
Waarom het onzin is? Omdat je zoiets moet voorbehouden aan winnaars. Dit devalueert de eer die we echte winnaars in de toekomst kunnen geven. Daarom.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach waarom, is toch mooi, mijn zoon staat er ergens die heeft zoiets van huh leuk zuipen en zwaaien is toch een feestje, en al zijn het sponsorbelangen enzo, goede reklame voor Amsterdam en ik gun het Bert zo, denk dat het hem toch heel wat doet al merk je weinig aan hem.
ze hebben toch hun best gedaan, denk als je een speler bent dat je diep in je hart hoopte al had je 2e plaats of 3e dat je een rondje door de grachten mocht maken
nee hoor ze hebben het verdiend, en genoten van alle wedstrijden.
( al had ik diep in mijn hart eigenlijk jack een mailtje moeten sturen dat de *balkonscene*) ook hier plaats kon vinden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom het onzin is? Omdat je zoiets moet voorbehouden aan winnaars. Dit devalueert de eer die we echte winnaars in de toekomst kunnen geven. Daarom.
ach nee hoor, vind het leuk en vind het leuk voor oranje, en wees nu eerlijk, de meeste mensen hadden zin in een feestje en is toch een belevenis als je als kleine jongen/meisje daar met je ouders op de boot staat te wachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom het onzin is? Omdat je zoiets moet voorbehouden aan winnaars. Dit devalueert de eer die we echte winnaars in de toekomst kunnen geven. Daarom.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach nee hoor, vind het leuk en vind het leuk voor oranje, en wees nu eerlijk, de meeste mensen hadden zin in een feestje en is toch een belevenis als je als kleine jongen/meisje daar met je ouders op de boot staat te wachten
Maar die worden blijkbaar de komende tig jaar niet meer verwachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit team met Van Marwijk aan het hoofd heeft enorme potentie, die zie ik nog wel wat winnen. Nog een reden om ze niet nu al op het hoogste podium te zetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar die worden blijkbaar de komende tig jaar niet meer verwacht
Ja hoor, in een achteraf kamertje ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt ze hebben niet gewonnen maar een reden voor een feestje is toch altijd goed?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hoor, in een achteraf kamertje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |