Bullshit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan me nu niks meer schelen, 2e ach, het zal nog erger wezen als we al de 1e ronde eruit lagen.
wees blij voor mij dan Remlof, en natuurlijk voor de gemeente Amsterdam, want reken maar dat hier aan verdiend wordt en ook de kleine ondernemer verdiendhier aan, dit geeft de stad weer een injektie en dat hadden we echt wel nodig.
p.s.
Amsterdam heeft weer bewezen dat het best een feestje kan geven![]()
zo denk jij erover, ik denk anders.quote:
Daar hebben we Koninginnedag voorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo denk jij erover, ik denk anders.
en ja, dan maar een beetje kapsones hebben, dan ben ik trots om ASmsterdammer te wezen als ik zo de stad zie feesten en hazes hoor zingen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:13 schreef spuitje het volgende:
Kan er niets aan doen, maar die nieuwe burgemeester van Amsterdam doet me steeds denken aan een acteur. Volgens mij speelde hij vooral in kluchten en heeft hij ook "Brammetje Horlepiep" gespeeld.
Kan de man nog steeds niet serieus nemen dankzij die gedachtenkronkel in mijn hoofd!
Kapsones precies... Maar wel een berg geld in de zak. Ennuh tot nu toe gaat het goed. Maar die suporters breken regelmatig de complete stad af.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo denk jij erover, ik denk anders.
en ja, dan maar een beetje kapsones hebben, dan ben ik trots om ASmsterdammer te wezen als ik zo de stad zie feesten en hazes hoor zingen.
En daar hebben we de sportschool voor. Of ontspanningstherapie. De spelers vieren maar een feessie met en onder elkaar om te ontladen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat mensen de spanning die ze hebben opgebouwd tijdens het toernooi kunnen ontladen de anticlimax van zondag moet toch ergens heen. Dat hebben we nodig. En de spelers ook.
is me om het evenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, ik las in eerste instantie koninginnenach
amsterdam grijpt alles aan om een feestje te bouwenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daar hebben we de sportschool voor. Of ontspanningstherapie. De spelers vieren maar een feessie met en onder elkaar om te ontladen.
Wie het breed heeft. . .quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
amsterdam grijpt alles aan om een feestje te bouwen
daar stond ik nu verbaasd over he Soury, er zijn in de nacht van de finale totaal maar 12 man opgepakt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapsones precies... Maar wel een berg geld in de zak. Ennuh tot nu toe gaat het goed. Maar die suporters breken regelmatig de complete stad af.
je vergeet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:25 schreef hondjes het volgende:
Omdat ze in Amsterdam het WK willen houden.
Omdat de commercie erachter zit.
Omdat van der Laan in een goed blaadje wil komen.
Omdat ze het Oanje-gevoel ,... van want zijn we toch een een volk...willen tonen, tijdens de formatie, die nu bezig is.
Omdat de uitzendrechten voor veel geld is verkocht.
en nog veel meer .....
Ja ik ook wel eigenlijk na de nederlaag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar stond ik nu verbaasd over he Soury, er zijn in de nacht van de finale totaal maar 12 man opgepakt.
dit is ander plubliek en geen Ajax plubliek die bewust richting leidseplein trekken om de tramhokjes te verbouwen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapsones precies... Maar wel een berg geld in de zak. Ennuh tot nu toe gaat het goed. Maar die suporters breken regelmatig de complete stad af.
Van die hagenesen ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog van te voren, straks worden ze uitgejouwd of komt er heisa, dan ben ik zo weg !
maar echt niks van dat alles, allemaal blije mensen en klappen en juichen en daarna ging iedereen
gewoon braaf naar huis![]()
maar dit waren echt de buurtbewoners, niet van die domme boeren die hier ruzie komen schoppen
Op naar de honderdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef FANN het volgende:
Ik had factor 50 opgesmeerd en ik ben toch nog verbrand
Nu zijn ze dood..Kapot gevarenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef FANN het volgende:
kijk dan.. dat was voordat al die teringyuppen met die boten kwamen![]()
[ link | afbeelding ]
Ow ik ben ook heel erg van het "de boel bij elkaar houden" hoor, heb niet voor niks PvdA gestemdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat mensen de spanning die ze hebben opgebouwd tijdens het toernooi kunnen ontladen de anticlimax van zondag moet toch ergens heen. Dat hebben we nodig. En de spelers ook.
We hebben toch een piloot ergens die ervaring heeft met droppingsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik ben ook heel erg van het "de boel bij elkaar houden" hoor, heb niet voor niks PvdA gestemd
Maar een tocht over de grachten is toch echt voorbehouden aan Winnaars, zoals in 1988.
We zullen nu iets anders moeten bedenken voor het volgende EK of WK dat we winnen. In een open bus over de A2 van Maastricht naar Amsterdam bijvoorbeeld. Een tocht over de grachten in Amsterdam is vanaf vandaag voor de tweede plek. Erg jammer.
wat zijn jullie allemaal zuurquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef Gert het volgende:
Nah, ik vind het misplaatst hoor, om je hier als amsterdam(mer) voor op de borst te kloppen.
Het was juist een feest van Oranje, van en voor heel Nederland dus. En ja dat wordt dan in de hoofdstad gehouden en het zag er reuze tof uit.
Maar om dit nou op het conto te schrijven van "de Amsterdammers die zo geweldig feestjes kunnen bouwen", is mijns inziens totale onzin. De treinen zaten vol richting a'dam en als het in Utrecht was gehouden dan hadden de treinen dáár naartoe vol gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |