Careyn?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Careyn?
Nee grapje, maar blij te horen dat de adviezen soms toch gelijk zijn en altijd tegenstrijdig wat soms wel het geval lijkt te zijn haha.
Balen dat het zo tegenviel. Ik heb echt een goede gehad, deed precies wat, wanneer en hoe ik het wilde en heeft me goede tips gegeven. Is me prima bevallen!quote:
Dat inderdaad. Ik had me net drie dagen geleden ingeschrevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
Careyn zo tegen gevallen Son? Lekker dan...
Hoe kan hij daar nou een reactie van krijgen? Ze hebben hem toch geen melk gevoerd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
schoolvoorbeeld allergische reactie hier....
Buikpijn, huilen, kromtrekken, veel spugen, overal weer eczeem...
Even met mijn moeder gebeld (daar waren we gisteren) en die zei: 'ja, jullie hebben thuis bijna nooit melk (dat vindt ze raar, hahaWe houden er gewoon allemaal niet heel veel van) en hier hebben we gisteren bij het brood wel allemaal een beker melk gehad en daarna is er ook nog met Florian geknuffeld'
Oja
Iets woestere reactie dan we dachten dan![]()
Hm...
En nu? Kunnen de flessen nog in de afwasmachine? Moet ik de spenen vaker uitkoken? Moeten we allemaal vaker onze handen wassen?
Soort van: beker melk leeg, Florian kusje op z'n mond....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Hoe kan hij daar nou een reactie van krijgen? Ze hebben hem toch geen melk gevoerd?
Het is pas sinds een paar dagen hoor dat ie wat minder goed slaapt. Ik denk dat we een beetje teveel gedaan hebben (verjaardag, uiteten, minimeet).quote:Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef Mereltje het volgende:
Asyniur vervelend dat je baby zo slecht slaapt. Waarom leg je hem op z'n buik? kan hij dan beter slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |