abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:10:23 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84175602
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
en wat happy zei is mij ook gezegd
Ja duh... zelfde ziekenhuis
pi_84176540
maar de kraamzorg zei t bij mij
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:37:28 #203
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84176639
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
maar de kraamzorg zei t bij mij
Careyn?

Nee grapje, maar blij te horen dat de adviezen soms toch gelijk zijn en altijd tegenstrijdig wat soms wel het geval lijkt te zijn haha.
pi_84177268
schoolvoorbeeld allergische reactie hier....

Buikpijn, huilen, kromtrekken, veel spugen, overal weer eczeem...

Even met mijn moeder gebeld (daar waren we gisteren) en die zei: 'ja, jullie hebben thuis bijna nooit melk (dat vindt ze raar, haha We houden er gewoon allemaal niet heel veel van) en hier hebben we gisteren bij het brood wel allemaal een beker melk gehad en daarna is er ook nog met Florian geknuffeld'

Oja
Iets woestere reactie dan we dachten dan
Hm...

En nu? Kunnen de flessen nog in de afwasmachine? Moet ik de spenen vaker uitkoken? Moeten we allemaal vaker onze handen wassen?
pi_84177771
Zo hij reageert dan wel heftig op melk dan ja, als hij er zo ook al last van krijgt.
Wat zielig voor hem. Gaat het wel weer een beetje beter met hem nu?

En over de vragen betreft de flessen kun je denk ik beter even navragen aan je huisarts ofzo.

Succes en sterkte ermee!
pi_84178267
Hij slaapt nu na een voor hem heel frustrerende dag...
Vannacht sliep hij ook al beroerd, maar pas vanmorgen dacht ik: hmmmmm.... dit ziet er allergisch uit...

Zou het morgen over zijn
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:34:01 #207
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84178601
Agossie, wat sneu voor Florian. Geen idee hoe snel het over is. Als ik het vergelijk met bijvoorbeeld voedselvergiftiging, dan is dat meestal ook met een dag of 2 weer weg. Denk dat het uit zijn lichaam moet door plassen, ontlasting, spugen? Hopen dat hij zich morgen weer beter voelt.
pi_84178822
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:37 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Careyn?

Nee grapje, maar blij te horen dat de adviezen soms toch gelijk zijn en altijd tegenstrijdig wat soms wel het geval lijkt te zijn haha.

(volgende keer niet meer )
maar is idd fijn

arme florian
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:47:20 #209
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84179025
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

(volgende keer niet meer )
Balen dat het zo tegenviel. Ik heb echt een goede gehad, deed precies wat, wanneer en hoe ik het wilde en heeft me goede tips gegeven. Is me prima bevallen!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:50:40 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84179137
Careyn zo tegen gevallen Son? Lekker dan...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84179369
nou vooral de starheid was stom.
wij kregen dus voor vandaag en morgen een ander.
omdat alles goed loopt hoefde dat voor ons niet (en helemaal nadat we die vrouw van vandaag gisteravond gezien hadden).
er konden absoluut geen uren vanaf.
ook vond R 8 uur s ochtendd te vroeg, dus wilde hij dat de andere kraamverzorgster om 10 uur ofzo kwam en dan gewoon tot 4uur.
dat kon ook absoluut niet.
nou ja heel irritant allemaal.
en dat andere meisje was wel heel aardig enzo. maar de organisatie was gewoon kut

oh ja en vanochtend belde R naar careyn en toen had diegene aan de telefoon zoiets van overleg even met de verloskundige en rond t dan vandaag af.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:54:22 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84181155
Femke en mama, welkom hier!

Och arme Florian! Wat sneu
pi_84181992
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
Careyn zo tegen gevallen Son? Lekker dan...
Dat inderdaad. Ik had me net drie dagen geleden ingeschreven
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84182443
ik hoor ook goede verhalen hoor
mijn zus had twee keer leuke mensen
maar goed een gereformeerd iemand past niet echt bij ons zeg maar
mijn moeder zei zelfs u en die is maar iets jonger.
ach we hebben er een mooi verhaal bij
pi_84184986
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
schoolvoorbeeld allergische reactie hier....

Buikpijn, huilen, kromtrekken, veel spugen, overal weer eczeem...

Even met mijn moeder gebeld (daar waren we gisteren) en die zei: 'ja, jullie hebben thuis bijna nooit melk (dat vindt ze raar, haha We houden er gewoon allemaal niet heel veel van) en hier hebben we gisteren bij het brood wel allemaal een beker melk gehad en daarna is er ook nog met Florian geknuffeld'

Oja
Iets woestere reactie dan we dachten dan
Hm...

En nu? Kunnen de flessen nog in de afwasmachine? Moet ik de spenen vaker uitkoken? Moeten we allemaal vaker onze handen wassen?
Hoe kan hij daar nou een reactie van krijgen? Ze hebben hem toch geen melk gevoerd?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_84190893
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Hoe kan hij daar nou een reactie van krijgen? Ze hebben hem toch geen melk gevoerd?
Soort van: beker melk leeg, Florian kusje op z'n mond....
Kan prima, zeker aangezien er ook 2 kleine nichtjes van me waren (5 en 9)

Ik báál trouwens... Paar brieven per ongeluk op de stapel 'deze post heb ik al gehad' terechtgekomen. Eén daarvan was een brief dat de CB afspraak verzet is waar ik met beide kinderen heen moest...
Naar afgelopen vrijdag.
Op zich niet zo erg, ware het niet dat ik het net zo geregeld had dat ik komende dinsdag een vervangende arts had...
Zucht.
En ik had nog wat vragen over de voedselintroductie met Florian (met de KMA en andere allergenen ed) en ik was bij beiden benieuwd naar het gewicht... en ik wil die andere arts écht niet meer en dat had ik met de wvk overlegd en die vond het goed dat ik de vervangende arts kreeg en had me daarbij ingepland. Maargoed, dat weet het planbureau niet, dus die hebben me gewoon weer bij de arts ingedeeld.
  zondag 18 juli 2010 @ 09:19:08 #217
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_84191072
Free wat balen zeg
Hoe gaat het nu met je uk?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_84191090
Ja beter dan gisteren in ieder geval, hij werd vrolijk wakker Eczeem is een stuk minder ook.
  zondag 18 juli 2010 @ 09:41:51 #219
300054 Marlinde
pi_84191208
Gelukkig!
Hier nog tips om een baby door te laten slapen (5mnd) Ze sliep 4 dagen weer goed door, maar het is nu weer DRAMA! Hele nacht echt wakker, kletsen, kletsen, kletsen.....
Overdag slaapt ze niet gek veel, dus ik weet t nu niet meer
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 18 juli 2010 @ 10:22:14 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84191635
Freecell, gewoon bellen en nieuwe afspraak plannen bij andere arts...
Ik hoop dat de allergie van Florian snel minder wordt
vriendin van me (mais-allergie) is 2 jaar geleden afgevoerd met ambulance: anafylactische shock omdat een klasgenoot maisbrood zat te eten in hetzelfde lokaal Inmiddels kan ze door een speciale behandeling bijna alle maisprodukten weer eten en kan ze ook weer sinds jaaaaaaaaren naar de bioscoop!

Marlinde, ik heb geen tips. Vannacht was Harry ook weer vaker 'wakker'. Maar nu was ik iets wakkerder en heb hem dus niet iedere keer aangelegd
Maar toen ik hem vannacht terug op zijn buik draaide, was hij wel even flink aan het gillen. Zelfs papa werd er wakker van Toch even volgehouden en even later sliep meneertje gewoon verder. Gevalletje van veel te moe, denk ik. Maar goed, vandaag doen we lekker niks en meneertje ligt lag alweer lekker in zijn bedje te slapen...

[ Bericht 19% gewijzigd door Asyniur op 18-07-2010 10:38:29 ]
pi_84197443
Asyniur vervelend dat je baby zo slecht slaapt. Waarom leg je hem op z'n buik? kan hij dan beter slapen?

Freecel hopelijk gaat de eczeem snel weg.

Marlinde een druk kindje, het lijkt me wel erg grappig om de geklets te horen.. maar ja midden in de nacht is minder natuurlijk, hier komt er alleen maar gehuil en smakgeluiden uit voorlopig
  zondag 18 juli 2010 @ 14:15:14 #222
300054 Marlinde
pi_84197730
In het begin kon ik er nog wel om lachen, zo'n heerlijk klein frummeltje wat zo ontzettend vrolijk lag te kletsen in dr bedje Maar na een aantal weken, breekt het je echt op...
Het gekke is dat ze overdag ook zo vrolijk is en helemaal niet zoveel slaapt Mama's van baby's rond de 5 maanden, wat is jullie schema op een dag?
Wie weet kan ik daar wat aan knutselen ik geef een paar hapjes fruit en groente op een dag, in overleg met het CB en de kinderarts van Tessa
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 18 juli 2010 @ 14:18:57 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84197843
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef Mereltje het volgende:
Asyniur vervelend dat je baby zo slecht slaapt. Waarom leg je hem op z'n buik? kan hij dan beter slapen?
Het is pas sinds een paar dagen hoor dat ie wat minder goed slaapt. Ik denk dat we een beetje teveel gedaan hebben (verjaardag, uiteten, minimeet).
Hij slaapt normaal altijd op zijn buik, behalve als hij dus boos is dan gooit hij zich op zijn rug om vervolgens naar alles te slaan (ook in zijn eigen gezicht). Dus ik draai hem altijd wee rterug op zijn buik en hou hem dan even met zachte dwang op zijn plek. Dan zing ik zachtjes voor hem en dan pakt ie zijn sabbelvingers weer en dan slaapt hij meestal gewoon verder.
Zie ook slapende kindjes fototopic

Oh en kiektan!
let niet op mij aub
  zondag 18 juli 2010 @ 14:22:10 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84197930
Marlinde, geen schema hier.
's Morgens opstaan, soms sta ik alleen op omdat Harry nog slaapt. Harry uit bed halen als hij wakker is en dan even op de wc. Afhankelijk van hoe laat hij zich gemeld heeft, krijgt ie een voeding. Spelen in de box/op kleed, indien moe naar bed.
En zo de hele dag door. Soms is hij maar een uurtje op en gaat hij weer naar bed, andere keer is hij 2,5 uur wakker en gaat dan pas naar bed. Net wanneer hij moe is dus...
  zondag 18 juli 2010 @ 15:05:05 #225
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84199298
Hier eigenlijk ook geen schema Maar Thomas is natuurlijk nog laaaanggg geen vijf maanden Het is een beetje zoals bij Asyniur alleen vind ik het wel een beetje jammer dat hij 's avonds zo lang wakker blijft. Het is best leuk dat hij 's ochtends soms tot 8.30u ligt te slapen, maar het zou wel leuk zijn als hij eens voor 22.30u zou gaan slapen Al is het maar omdat we dan ook nog iets kunnen doen.
Maar ik heb goeie hoop dat het allemaal zal beteren binnen een paar maand. Want nu is het nog allemaal geen ramp (ik heb 's avonds geen werk meer, maar eens september beginnen mijn weken van gemiddeld 50u werken per week en aan dit tempo zal ik dit niet halen )
Ik blijf er trouwens van verschieten hoe weinig slaap een baby nodig heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')