Careyn?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Careyn?
Nee grapje, maar blij te horen dat de adviezen soms toch gelijk zijn en altijd tegenstrijdig wat soms wel het geval lijkt te zijn haha.
Balen dat het zo tegenviel. Ik heb echt een goede gehad, deed precies wat, wanneer en hoe ik het wilde en heeft me goede tips gegeven. Is me prima bevallen!quote:
Dat inderdaad. Ik had me net drie dagen geleden ingeschrevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
Careyn zo tegen gevallen Son? Lekker dan...
Hoe kan hij daar nou een reactie van krijgen? Ze hebben hem toch geen melk gevoerd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
schoolvoorbeeld allergische reactie hier....
Buikpijn, huilen, kromtrekken, veel spugen, overal weer eczeem...
Even met mijn moeder gebeld (daar waren we gisteren) en die zei: 'ja, jullie hebben thuis bijna nooit melk (dat vindt ze raar, hahaWe houden er gewoon allemaal niet heel veel van) en hier hebben we gisteren bij het brood wel allemaal een beker melk gehad en daarna is er ook nog met Florian geknuffeld'
Oja
Iets woestere reactie dan we dachten dan![]()
Hm...
En nu? Kunnen de flessen nog in de afwasmachine? Moet ik de spenen vaker uitkoken? Moeten we allemaal vaker onze handen wassen?
Soort van: beker melk leeg, Florian kusje op z'n mond....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Hoe kan hij daar nou een reactie van krijgen? Ze hebben hem toch geen melk gevoerd?
Het is pas sinds een paar dagen hoor dat ie wat minder goed slaapt. Ik denk dat we een beetje teveel gedaan hebben (verjaardag, uiteten, minimeet).quote:Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef Mereltje het volgende:
Asyniur vervelend dat je baby zo slecht slaapt. Waarom leg je hem op z'n buik? kan hij dan beter slapen?
Als ik zeker weet dat Harry moe is en hij wil niet gaan slapen, dan ga ik naast zijn wiegje zitten, leg hem in zijn favo slaaphouding en hou hem zo met zachte dwang. Ondertussen zet ik het slaapmuziekje van de babyfoon aan (wat ik dus altijd doe als hij gaat/moet slapen) en ik aai hem over zijn ruggetje. Als hij erg over zijn toeren is, dan zing ik voor hem (altijd hetzelfde liedje) en als het dan nog niet lukt dan haal ik hem er even uit totdat hij weer gekalmeerd is. Dan leg ik hem terug en begin opnieuw met bovenstaande. Ik blijf er net zo lang naast zitten totdat hij slaapt...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef ymme het volgende:
Ik merk hier dan Mart in de ochtend echt nog een slaapje nodig heeft en laat in de middag weer.
Maar meneer wilt dus gewoon niet slapen.
HIj geeft aan rond 09u00 moe te zijn, huilen, mopperen en drammen. Geen leuke baby op dat moment.
En dit zelfde weer rond 17u00. Hij slaapt van 19u30 tot 06u30 ongeveer. En van 12u00 tot 14u30 ongeveer.
Hoe krijg ik hem in godsnaam in slaap op die andere 2 momenten. Het is echt een drama tijd. Voel me er helemaal niet gelukkig mee, omdat Mart dan ook niet gelukkig is. En ik zie er steeds tegen op, tot het weer zover is. Hoe krijg ik het voor elkaar dat meneer gewoon in z'n bed gaat slapen zonder te krijsen!
MIsschien gewoon een keertje door zetten.
Haha Laura is het evenbeeld van Hannah. Ik heb het wel geprobeerd met het laten slapen in haar ledikant, maar dat werkt gewoon echt niet. Vandaag waren we bij vrienden barbecueën en ze heeft in de maxi cosi een paar lekkere slaapjes gedaan gewoon tussen de pratende mensen in. Het kindje van vrienden van ons was er ook, en die heeft zo'n totaal ander karakter dan Hannah. Hij is heel rustig en slaapt veel en lang en heeft niet veel aandacht nodig. Hannah wil alles zien en slaapt alleen korte slaapjes en gaat mopperen als ze zich verveelt. Mini-persoonlijkheidjes zijn hetquote:Op zondag 18 juli 2010 21:50 schreef sindell het volgende:
Laura heeft helemaal geen ritme![]()
Overdag slaapt ze 's ochtends een keer en 's middags een keer, en soms wat dutjes tussendoor. Ik leg haar eigenlijk nooit op bed, ze slaapt eigenlijk altijd in de wagen en vaak buiten. Ze drinkt wanneer ze zin heeft, of ik denk dat ze zin heeft. Ook op het kdv. Ik geef altijd maar de melk mee die ik heb, geen vaste hoeveelheid. De ene keer is het voldoende, de andere keer niet.
's Avonds gaat ze nu zo rond 9 uur op bed, eerder heeft geen zin want dan is ze niet moe genoeg. En dan komt ze soms 's nachts om 4 uur, maar ook wel om 5 uur of 6 uur of wanneer de wekker gaat.
Aan mij heb je dus niks Marlinde
hier werkt het goed om heb bed 'leuk' te maken. dus 1 speeltje in bed (vastbindding, geen losse troep in bed, ook niet meer dan eentje). spelen in bed mag best hierquote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef ymme het volgende:
Ik merk hier dan Mart in de ochtend echt nog een slaapje nodig heeft en laat in de middag weer.
Maar meneer wilt dus gewoon niet slapen.
HIj geeft aan rond 09u00 moe te zijn, huilen, mopperen en drammen. Geen leuke baby op dat moment.
En dit zelfde weer rond 17u00. Hij slaapt van 19u30 tot 06u30 ongeveer. En van 12u00 tot 14u30 ongeveer.
Hoe krijg ik hem in godsnaam in slaap op die andere 2 momenten. Het is echt een drama tijd. Voel me er helemaal niet gelukkig mee, omdat Mart dan ook niet gelukkig is. En ik zie er steeds tegen op, tot het weer zover is. Hoe krijg ik het voor elkaar dat meneer gewoon in z'n bed gaat slapen zonder te krijsen!
MIsschien gewoon een keertje door zetten.
en daarom blijft bij ons 7 uur kinderbedtijd er nog lekker lang in. na 7 uur geen kinderen beneden. en daarmee uitquote:Op maandag 19 juli 2010 08:59 schreef freecell het volgende:
Ow en wen er maar aan
De komende paar jaar is het even doorbikkelen tussen half 5 en half 7. Bijna in elk huis met kinderen
als ik even voor selene mag spreken: rijstebloem is:quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
Rijstebloem verdikt en blijft dus langer in het maagje zitten, daardoor minder snel honger..
En rijstebloem is, vooral die vanille!
Jen heeft nooit pap gelustquote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef simmu het volgende:
wacht maar als ravi wel rijstebloem krijgt en zij niet
ja hequote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen heeft nooit pap gelust... Zo jammer... Maar geen reden om het niet te halen zeg maar. Rijstebloem is gewoon goed voer.. Ook voor niet-babies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |