zoiets als wat freecell doet deden wij bij selene ook en doen we wegens succes nu bij ravi ook weer. wij doen ietsje anders: bij het eerste huiltje kijk ik direct, troosten, kalmeren, etc. psies wat freecell beschrijft. alleen, als ik hem dan teruggelegd heb wacht ik ff af wat hij doet. dus dan laat ik er 5 minuutjes tussen. dan herhalen, 10 minuutjes ertussen (soms ook 2 x 8 wegens dan tussendoor buiten rokenquote:
oke dan, omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:
SonnetjeWelkom! En euh.. pic's or it didn't happen
ik ken het idee. gewoon ff time out voor jezelf nemen dan! neem lekker een gezichtsmaskertjequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef octopussy het volgende:
ach wat een lief moppieen je ziet er best fris uit voor een pasbevallen moeder Sonnetje
Mijn muppet is ook mopperig nu. Zal wel door de warmte komen ofzo. Ben blij dat mijn lief er is want ik heb nu even een lage mekkertolerantie![]()
haha, kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef simmu het volgende:
son, jd staat hier naast me te mompelen: "die's groot voor de couveuse!" wij zijn een ander maatje gewend
gewoon een moppie
Ik sta er meestal binnen een halve minuutquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:19 schreef leonieke het volgende:
Wat mij betreft, mag Thomas elke nacht 12 uur aan een stuk rustig zijn zonder te slapen.. hihi![]()
Maar ik denk dat ik net zoals jij doet bij Selene ook wel zal blijven kijken. Al zal ik misschien moeten opletten dat ik dan niet te rap naast zijn bedje sta.
Maar met een goeie conditie... Ik geraak zo rap niet bovenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik sta er meestal binnen een halve minuut
Ik ben een muts
Nee, maar ik heb er uiteraard achteraf in de auto wel een opmerking over gemaakt tegen P.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, je hebt toch wel geld gevraagd hè? Voor het maken van de pc's?![]()
Blaasjes... Vlekjes kunnen 1000 andere dingen zijn. Als het alleen vlekjes zijn, die wel meer worden dan denk ik meer richting 5e of 6e ziekte. (En dan heb je nog rode hond of mazelen, maar ik neem aan dat je niet met mart in de buurt bent geweest bij iemand met die ziekte en die komen echt nog zelden voor)quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef ymme het volgende:
Waterpokken. Begint dat met een paar rode vlekjes?
Mart krijgt er steeds meer. Nu al 4 of 5. Gisteren nog 1.
En wat is handig om hiervoor in huis te hebben? Menthol poeder ofzo?
Hij heeft nog geen koorts, dus of het waterpokken zijn weet ik niet.
Ik schat 63cm en 7800gram (zelf een poging gedaan thuis maar niet echt betrouwbaar dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef leonieke het volgende:
Hier ook de derde prikjes happyIk ben nieuwsgierig om te weten hoeveel Daan weegt en hoe groot hij is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef Asyniur het volgende:
opa zei al: laat hem maar hier; ik zeg: geef je dan nog 2x de borst vannacht?
Zo begon het hier ook, was idd zo dat de 5e fles teveel werd. Nu altijd 4 flessen schoon leeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef freecell het volgende:
En een jongetje die steeds ong. 40cc van zijn fles laat staanmisschien aan 4 toe?
Dat zijn flessen met 180ml water en 6 scheppen voeding. De laatste fles krijgt hij 3 eetlepels Rijstebloem erbij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:49 schreef leonieke het volgende:
Zijn dat dan flessen van 6 of 7 scheppen als je er maar vier meer geeft?
Ik vind trouwens dat Daan er magerder uitziet dan 7,8kg (niet dat dat dik is hé) maar Thomas is ook rond de 63cm (eigen poging) en weegt rond de 6,2kg (again, eigen poging) en ik vind hem er niet persé veel slanker uitzien.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef leonieke het volgende:
Thomas heeft er op zijn gezicht 5, op zijn ene arm 4, op zijn andere 2, op zijn ene been 8 en op zijn andere 1. Wij noemen het muggenbeten![]()
Ja mijn dochtertje heeft ook enorm last van warmteuitslag.. Allemaal rode stipjes in haar gezicht en hals.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef freecell het volgende:
Hier kleine vlekjes... warmte-uitslag
En een jongetje die steeds ong. 40cc van zijn fles laat staanmisschien aan 4 toe?
Oh nee, hoor. Toegegeven, ik zou het zo tof vinden als hij veel dingen doet die andere kinderen hier ook doen, maar gisteren was het gewoon supergrappig dat ik hem eens wou laten krijsen (want hij is toch altijd zo rustig... as ifquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Freecell, hier ook een meisje met warmte uitslag.. Op de hele warme dagen leek het wel op eczeem maar nu het iets minder warm is zie ik echt de uitslag..
Leonieke, lees elke keer een soort teleurstelling dat Thomas sommige dingen nog niet doet.. Ieder volgt een eigen ritme en lijntje hoor!! Mijn oudste leek met alles zo snel maar toen ze maar niet wou lopen was ik enorm teleurgesteld.. Maar dubbel zo trots toen ze rond de 21 maande haar eerste stapjes zette![]()
Ik moet wel toegeven dat het bij mij een tijdje geduurd heeft voor ik het allemaal herkende en in het begin stond ik eigenlijk altijd direct bij zijn bedje.quote:Hier ook een mama die de kinders laat huilen. Heb bij Shenaya voor mezelf de grens van 10 minuten aangenomen en doe dit bij Nanique nu ook! Je hoort het verschil op een gegeven moment zo goed wat ze met hun huilen bedoelen! Shenaya is aan het puberen dus die zeurt heel erg in haar huiltje nou daar ga ik niet voor naar haar toe!
Ik ga zo boodschappen doen! Manlief is jarig!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh nee, hoor. Toegegeven, ik zou het zo tof vinden als hij veel dingen doet die andere kinderen hier ook doen, maar gisteren was het gewoon supergrappig dat ik hem eens wou laten krijsen (want hij is toch altijd zo rustig... as if) en toen deed hij niets behalve op zijn rug rollen. Maar het is gewoon onze kleine luierik
![]()
Ik maak me soms gewoon wat zorgen omdat hij echt helemaal niet graag op zijn buik ligt. Ook niet meer op ons. Misschien is er wel iets aan de hand?En zeker omdat ze bij kind&gezin hebben gezegd dat we hem dagelijks op zijn buik moeten leggen, maar dat is echt geen fun gebeuren want dan krijst hij nog minimum een kwartier door
![]()
[..]
Ik moet wel toegeven dat het bij mij een tijdje geduurd heeft voor ik het allemaal herkende en in het begin stond ik eigenlijk altijd direct bij zijn bedje.
Net in het nieuws:
Ziekenhuis in Aalst, vrouw wou borstvoeding geven op gang van de spoeddienst omdat haar ligamenten gescheurd zijn en haar kindje honger had. Werd de politie erbij gehaald
Iets wat rond een gewricht zit, bij de vrouw in kwestie rond haar knie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]wat zijn ligamenten?
Leonie, als ik Harry een schone luier aan doe, leg ik hem altijd even op zijn buik om zijn broek omhoog te doen en zijn shirt goed te trekken. Snap je wat ik bedoel? Ik kondig het ook altijd aan. Ik zeg dan 1, 2 en draai hem dan op zijn buik. Als broek en shirt goed zitten draai ik hem weer terug (weer 1,2 draaien). Omdat ik hem eigenlijk altijd zo verschoon, heeft hij al heel snel geleerd goed zijn hoofd omhoog te houden en op zijn buik te liggen. Misschien een tip? Ook omdat hij effectief dus niet zo lang dan op zijn buik ligt maar wel heel veel keren per dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |