Ik eet in de ochtend meestal flakes, Jen dus ook... Omdat mama het eet...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:35 schreef simmu het volgende:
[..]
ja heken je lammetjespap? da's ook al zo lekker. gewoon melk met een beetje maizenapapje
![]()
selene (vr)eet 's ochtends trouwens nog steeds pap; een dubbele portie mijn eerste muesli danwel appelknisper. mensen gaan huilen als ze ons zien ontbijten, want sangdrax en ik eten ook pap en/of muesli. we zijn trouwe nutricia klantjes
lekker zeg!!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Mereltje het volgende:
Eindelijk even een lekker lang nachtje slaap gehadDame was gisteravond van 21.00-00.00 uur wel wakker met buikkrampjes en veel huilen, maar heeft geslapen tot 6.00 uur (heb ik haar toen wakker gemaakt). Er zat misschien wel wat veel tijd tussen maar ze heeft toch in 24 uur 9 voedingen gehad.
Ik geloof dat ik me toch stiekum nog best zorgen heb gemaakt afgelopen weekend (en da's vast ook niet goed voor de productiequote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben net bij het consultatiebureau geweest voor een extra weegsessie... en hoera, ons kereltje is niet meer afgevallen! Hij is nu sinds donderdag 80 gram aangekomen. Da's toch weer best netjes voor 4 dagen tijd, toch? En het is nog steeds een hartstikke vrolijke baby.. hij lag al brabbelend, lachend en kwijlend in de weegschaal rond te kijken![]()
De CB-mevrouw dacht dat het een samenloop van omstandigheden was: én voor het eerste hele nachten doorslapen en daardoor een (of soms zelfs twee) voedingen minder krijgen; én mama weer aan het werk, dus overdag alleen gekolfte flesjes (wat waarschijnlijk toch wel minder is dan zelf melken); én het warme weer...
Ik ga voorlopig maar proberen minstens 3 keer te kolven op m'n werk; en 's avonds voor ik naar bed ga, Lars toch maar een keertje wakker maken voor nog een voeding... en dan hopen we dat zijn groeicurve echt een groeicurve blijft, en geen krimpcurve meer. Donderdag weer wegen.
nou floris was eigenlijk nooit echt druk. had ook niet bepaalde momenten dat ie drukker was. maar misschien sliep ik er wel doorheen kan ook nog;)quote:Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Sonnetje, Nanique doet dat nog steeds.. De kraamverzorgster zei de eerste week al was ze in je buik ook rond die tijd heel druk.. en ja dat was ze.. Nu 5 weken verder en ze houd dat nog steeds aardig vol.. Na zoveel weken moet dat er vanzelf af gaan*hoop het*
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef freecell het volgende:
Tandjes merk ik verder niks van, ja kauwen en kwijlen, maar dat doetie al tijden
Ik maakte me gewoon even hard zorgen toen dat kleine ventje zo hard lag te gillen en later toen hij wat gekalmeerd was, maar als hij mijn ogen dan zag heel zachtjes gaan piepen
al die middeltjes in een keer toepassen. dus overdag zo'n stickerding op je toet en voor het slapen gaan dat bekende zalfje.en uiteraard alles wat je doet en er niet aankomen. everquote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef appelfan het volgende:
Succes freecell!
Ik heb echt een $&&$$@&()$ dag. Omdat ik gister te lang in de zon ben geweest ben ik verbrand. Au.
Maar nog erger; daardoor heb ik een koortslip! Gvd ik heb een kleine baby thuis!
Iemand tips? Ik was nu echt de hele tijd zijn spulletjes en mijn handen met dettol ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |