abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2010 @ 14:36:10 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84234789
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:35 schreef simmu het volgende:

[..]

ja he ken je lammetjespap? da's ook al zo lekker. gewoon melk met een beetje maizenapapje

selene (vr)eet 's ochtends trouwens nog steeds pap; een dubbele portie mijn eerste muesli danwel appelknisper. mensen gaan huilen als ze ons zien ontbijten, want sangdrax en ik eten ook pap en/of muesli. we zijn trouwe nutricia klantjes
Ik eet in de ochtend meestal flakes, Jen dus ook... Omdat mama het eet...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84235519
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Mereltje het volgende:
Eindelijk even een lekker lang nachtje slaap gehad Dame was gisteravond van 21.00-00.00 uur wel wakker met buikkrampjes en veel huilen, maar heeft geslapen tot 6.00 uur (heb ik haar toen wakker gemaakt). Er zat misschien wel wat veel tijd tussen maar ze heeft toch in 24 uur 9 voedingen gehad.
lekker zeg!!

*jaloers*
Floris houdt ervan 's nachts wakker te zijn,..
Ach ja, komt vast wel een keer goed
Maar vind t wel apart, de hele dag valt ie tijdens de voeding in slaap, behalve als het tussen half 10 en 11 is...
Moeten we even iets op verzinnen (volgens mij vind ie t dan veel te gezellig bij papa en mama te zijn wat op zich prima is, maar als ie er ook bij slaapt is t nog veel beter haha)
pi_84238303
De oudste hier heeft ook nooit pap gelust! Wel rijstenbloem in haar flesje maar niet als echte pap Is er een leeftijd waarop je dat mag geven? Ik weet het niet meer..
Altijd blijven lachen... :)
pi_84238359
Sonnetje, Nanique doet dat nog steeds.. De kraamverzorgster zei de eerste week al was ze in je buik ook rond die tijd heel druk.. en ja dat was ze.. Nu 5 weken verder en ze houd dat nog steeds aardig vol.. Na zoveel weken moet dat er vanzelf af gaan *hoop het*
Altijd blijven lachen... :)
pi_84238601
"terug-cross-post" uit het borstvoedingstopic:
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben net bij het consultatiebureau geweest voor een extra weegsessie... en hoera, ons kereltje is niet meer afgevallen! Hij is nu sinds donderdag 80 gram aangekomen. Da's toch weer best netjes voor 4 dagen tijd, toch? En het is nog steeds een hartstikke vrolijke baby.. hij lag al brabbelend, lachend en kwijlend in de weegschaal rond te kijken

De CB-mevrouw dacht dat het een samenloop van omstandigheden was: én voor het eerste hele nachten doorslapen en daardoor een (of soms zelfs twee) voedingen minder krijgen; én mama weer aan het werk, dus overdag alleen gekolfte flesjes (wat waarschijnlijk toch wel minder is dan zelf melken); én het warme weer...

Ik ga voorlopig maar proberen minstens 3 keer te kolven op m'n werk; en 's avonds voor ik naar bed ga, Lars toch maar een keertje wakker maken voor nog een voeding... en dan hopen we dat zijn groeicurve echt een groeicurve blijft, en geen krimpcurve meer. Donderdag weer wegen.
Ik geloof dat ik me toch stiekum nog best zorgen heb gemaakt afgelopen weekend (en da's vast ook niet goed voor de productie ). Ik was net gewoon hartstikke zenuwachtig toen ik Lars op de weegschaal moest leggen. 'k heb 'm gelukkig niet laten vallen...

Toen ik bij het consultatie bureau vertelde dat we door zouden lopen naar de bibliotheek (ik was zelf hard toe aan nieuwe boeken... zonder boek is het kolven op m'n werk echt TE saai) kreeg ik een bon mee voor een BoekStart koffertje. Die is leuk!
  maandag 19 juli 2010 @ 16:45:01 #256
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84239283
Shandaly, wat een fijn nieuws dat Lars is aangekomen!! Hopen dat hij nu een mooie groeicurve laat zien!

(Leuke link van BoekStart, vanavond thuis eens beluisteren).
pi_84241809
Mart slaapt nu in z'n ledikantje
Ik legde hem erin, toen ik zijn oogjes rood vond worden. En hij sliep meteen

En vanochtend schijnt hij ook een uurtje geslapen hebben rond 09u30
En ik heb heerlijk gewerkt en vond het nog fijner om thuis te komen
pi_84241818
En sorry, verder niet bijgelezen..
pi_84246318
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Sonnetje, Nanique doet dat nog steeds.. De kraamverzorgster zei de eerste week al was ze in je buik ook rond die tijd heel druk.. en ja dat was ze.. Nu 5 weken verder en ze houd dat nog steeds aardig vol.. Na zoveel weken moet dat er vanzelf af gaan *hoop het*
nou floris was eigenlijk nooit echt druk. had ook niet bepaalde momenten dat ie drukker was. maar misschien sliep ik er wel doorheen kan ook nog;)
pi_84246499
Shandaly, HOERA! een welgemeend hoera!

En hier 39 graden ineens Hij is wel een beetje zielig, spugerig en pieperig, maar niet écht heel ziek..... (lees: toen hij nog gewone melk kreeg was hij wel 5x zo érg' )
Even in de gaten houden
pi_84248356
Gillend wakker.... zo kennen we hem zelfs niet van eerst. nog steeds 39. Maar ff HAP gebeld, dus nu wachten op telefoontje terug....

En eigenlijk wil ik niet naar de HAP zit met nierbekkenonsteking op de bank. au.. Maar TARA heeft geen rijbewijs... Gelukkig slaapt Leander -> babyfoon naar buren, kunnen we samen.
pi_84248396
en florian ligt nu op mij te pitten
  maandag 19 juli 2010 @ 20:46:40 #263
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_84248623
Free wat vervelend zeg! Heeft de HAP al gebeld? Succes iig
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 19 juli 2010 @ 20:48:12 #264
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84248677
Sterkte Free, hoop dat je mannetje snel opknapt! Kan het geen tandje zijn, bedenkt ik me net
pi_84248850
Ze hebben gebeld, vonden het niet dramatisch klinken... Zetpil en als het erger wordt weer bellen.

hm.

En toch hè?
pi_84249376
Het zou een tandje kunnen zijn?
Maar vooral wat zielig voor het kleine ventje.
Hopelijk voelt ie zich snel stukken beter!
pi_84249699
Tandjes merk ik verder niks van, ja kauwen en kwijlen, maar dat doetie al tijden

Hij ligt nu met paracetamol in bedje, even aankijken.
Hij lijkt ook hele kleine plekjes/vlekjes/bubbeltjes te krijgen op armen, benen en buik. Misschien gewoon een vlekjesziekte ( en nee, geen puntbloedingen, prima wegdrukbaar )

Ik maakte me gewoon even hard zorgen toen dat kleine ventje zo hard lag te gillen en later toen hij wat gekalmeerd was, maar als hij mijn ogen dan zag heel zachtjes gaan piepen
  maandag 19 juli 2010 @ 21:14:17 #268
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84249730
Succes freecell!

Ik heb echt een $&&$$@&()$ dag. Omdat ik gister te lang in de zon ben geweest ben ik verbrand. Au.
Maar nog erger; daardoor heb ik een koortslip! Gvd ik heb een kleine baby thuis!
Iemand tips? Ik was nu echt de hele tijd zijn spulletjes en mijn handen met dettol ...
pi_84250901
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef freecell het volgende:
Tandjes merk ik verder niks van, ja kauwen en kwijlen, maar dat doetie al tijden

Ik maakte me gewoon even hard zorgen toen dat kleine ventje zo hard lag te gillen en later toen hij wat gekalmeerd was, maar als hij mijn ogen dan zag heel zachtjes gaan piepen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_84251297
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef appelfan het volgende:
Succes freecell!

Ik heb echt een $&&$$@&()$ dag. Omdat ik gister te lang in de zon ben geweest ben ik verbrand. Au.
Maar nog erger; daardoor heb ik een koortslip! Gvd ik heb een kleine baby thuis!
Iemand tips? Ik was nu echt de hele tijd zijn spulletjes en mijn handen met dettol ...
al die middeltjes in een keer toepassen. dus overdag zo'n stickerding op je toet en voor het slapen gaan dat bekende zalfje.en uiteraard alles wat je doet en er niet aankomen. ever dat je snel opknapt!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84255151
Lang leve supervisieartsen van de HAP. Hij belde net nog even hoe het hier nu was en zei dat hij me anders wel had laten langskomen Maar inmiddels lag hij lekker op mijn schoot te pitten.

Hij zei wel: goed in de gaten houden en als je zoiets hebt van. Nou.... ik weet het niet.... gewoon langskomen.

Klinkt alsof er ergens een belmevrouw op haar lazer heeft gehad
  maandag 19 juli 2010 @ 23:04:42 #272
300054 Marlinde
pi_84255395
Free wat fijn dat de HAP nog gebeld had! Zal duimen op een goede nacht voor je
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 20 juli 2010 @ 07:43:43 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84262273
free, schrikken hoor! Hoe is het gegaan vannacht?

Shandaly, goed nieuws zeg!
had je mijn PM nog gezien over de slaapzakjes?

appelfan, geen ervaring met koortslippen. Maar kusjes uitdelen is er even niet bij in elk geval
pi_84262486
Goedemorgen!

Hier vannacht een jongetje dat een paar keer vaker dan normaal wakker werd (en veel harder schreeuwend) maar verder wel goed. En aangezien deze mama ook goed ziek is heeft TARA de helft gedaan, dus allebei een keer of drie (rara, wie is er gaar )

Maar er zit hier nu een vrij vrolijk jongetje te spelen met 38,7 Raar kind.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:26:09 #275
300054 Marlinde
pi_84262596
Free: Bah hou je mannetje maar goed in de gaten, sterkte voor vandaag en neem je rust voor zover dat kan
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')