Ben jij ook duizelig als je lang stilstaat? Mijn VK zei tegen mij dat dat door mn lage bloeddruk kwam... Heel irritant vind ik het.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:55 schreef tessie het volgende:
Son, wat een lieve foto's van Floris! Wat issie leuk! Die kleine handjes! *smelt*
Ik ben ook weer goedgekeurd bij de vk. Bloed afgenomen, en ijzer getest, was netjes 7.1. En ik heb anti-D prik in mn kont gehadEn mijn bloeddruk was 125/50. Zo laag issie echt nog nooit geweest
Ik vraag me af of ze wel goed gemeten heeft haha! En anders ben ik gewoon heeeeel zennn door al mijn ontspanningsoefeningen
Over 2 weken weer dubbele afspraak om over de bevalling te praten

Doe je het met t-shirts van de vader?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat romper waslijntje vond ik destijds ook geweldig inderdaad. Maar wij wonen op een flat dus het heeft niet echt nut om te doen

Ik ben heel vaak duizelig. Maar dat heb ik ook als ik hoge bloeddruk hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben jij ook duizelig als je lang stilstaat? Mijn VK zei tegen mij dat dat door mn lage bloeddruk kwam... Heel irritant vind ik het.

En dan aan de galerij randquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je het met t-shirts van de vader?![]()
Sonnetje!

Van harte gefeliciteerd Nytar met Jonas!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef nytar het volgende:
Sorry sorry sorry, ik heb veel te lang niet van me laten horen, maar dat had een goeie reden! Op 10 juli is Jonas geboren. We hebben dus uiteindelijk niet de verjaardag van mn lief kunnen vieren en iedereen wist dat we bezig waren. Dat alles was totaal geen probleem want we hebben er een prachtkerel voor gekregen. Ik heb het een beetje te druk met genieten en wennen aan de kleine man dus ik kom later met foto's. Nu even bijlezen want ik zag dat er nog meer baby's geboren waren!
Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd Nytarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef nytar het volgende:
Sorry sorry sorry, ik heb veel te lang niet van me laten horen, maar dat had een goeie reden! Op 10 juli is Jonas geboren. We hebben dus uiteindelijk niet de verjaardag van mn lief kunnen vieren en iedereen wist dat we bezig waren. Dat alles was totaal geen probleem want we hebben er een prachtkerel voor gekregen. Ik heb het een beetje te druk met genieten en wennen aan de kleine man dus ik kom later met foto's. Nu even bijlezen want ik zag dat er nog meer baby's geboren waren!
Gefeliciteerd!!

GMTA!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Nytar!
breng ik je gelijk nog even Actie van Lodger, beval op de 10e en win!onder de aandacht aangezien jouw Jonas op de 10e geboren is(gratis zijn we toch altijd gevoelig voor toch ?)

quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nytar gefeliciteerd met je zoon! Lekker genieten!
Sonnetje, mooi jongetje heb je daar!
En even voor de dames die zijn goedgekeurd![]()
Hier ook een mijlpaal, 26 weken.![]()
Nog maar 6 weken werken. 3 examens maken. 1 deelkwalificatie, 2 officiële gesprekken voorbereiden + verslagen schrijven en niet te vergeten nog een babykamer inrichten ennnn dan kan ik met verlof..
Willen jullie even zeggen dat ik nog tijd genoeg heb en het vast allemaal wel goed komt

Ik was inderdaad in Delft in het ziekenhuis omdat Jonas in het vruchtwater had gepoept, waren we er tegelijk? Ik ben aangekomen om half 9 en om half 12 is ie geboren, net na de donder en bliksem. Het leukste was nog dat direct daarna er vuurwerk afgestoken werd! voelde heel speciaalquote:Op zondag 11 juli 2010 12:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
er was nog een jongetje geboren vannacht/vanmorgen hier in t ziekenhuis.
en volgens mij wilde nytar hier ook bevallen, dus wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |