abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85187697
Misschien eind Augustus?? O-)
pi_85199479
oh hoop echt dat je het gaat halen eind deze maand, gun het je van harte dat je hier de nazomer kunt gaan genieten!

ben ook reuze benieuwd naar het beton cire, ben er gek op nl dus heel benieuwd hoe het gaat staan maar denk dat het er erg goed bij gaat passen.
ziet er goed uit ondanks telefoonfoto's.
gaat het lukken in 1 weekend, de radiatoren?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_85204023
Fantastisch mooi zeg!
Ik was je topic even kwijt, maar ik ben er weer!
pi_85243093
Ik was ook even aan het zoeken naar je topic, maar kan gelukkig weer verder lurken.

Wat een mooi appartement heb je toch ^O^

Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_85339106
Nu foto's met mijn camera gemaakt! Deze heb ik Vrijdag gemaakt, in het weekend heeft mijn vader alle radiatoren opgehangen, maar ik ben niet meer geweest.

Zicht slaapkamer vanaf de woonkamer.

Zicht vanuit de slaapkamer naar de woonkamer.

Woonkamer

Kamer en-suite..

Stukje plafond erbij

De kleuren.
pi_85339136
Love it! Love it, love it!!! O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_85339197
Wat enorm moooi!!!!
Ja zal zo'n slaapkamer hebben O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85339427
Potjandorie Shanna, ik blijf ervan kwijlen :D. Wat is het toch prachtig!!!
pi_85339572
Het is zooooooooooooooooo mooi! Dat wil ik ooohoooooookkk! :9~
  Moderator maandag 16 augustus 2010 @ 18:14:48 #60
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_85359439
Wow !

Dit ziet er heel mooi uit, wat zul jij gaan genieten als je er straks woont.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_85435783
yeah nieuwe pics!
oh wat wordt het mooi!!
lijkt me zo geweldig om te zien als er straks meubels instaan. kleuren werken echt erg goed vind ik.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_85641782
Nou, de gasleiding was een paar weken geleden als gesplitst, vandaag was de watermeter aan de beurt, kreeg ik vorige week een mailtje dat ze vandaag na 11 uur zouden komen.

Dus ik gereageerd, hoelaat is na 11 uur? Ik ben gewoon aan het werk, en ga daar echt geen hele dag voor vrij nemen... Kreeg ik gisterenavond om 21:00 een mailtje terug met "Bij Stedin was 14h uiteindelijk 14h30. Wegens druk verkeer. Benieuwd wat het bij Evides wordt." 8)7 Dus ik vanochtend vroeg een mailtje gestuurd dat ze me een half uur van te voren kunnen bellen, dat ik dan zorg dat ik aanwezig ben (zo doe ik het altijd, levert nooit problemen op).

Bleek dus dat ze er om 11 uur stonden (tja, na 11 uur kan om 12 uur zijn, maar ook om 4 uur pas) en waar ik was? Ik werd gebeld door iemand anders op kantoor, dus ik vroeg, waarom ben ik dan niet gebeld? Ja dat had de andere erfgenaam geprobeerd, maar kreeg niet te pakken. We zitten hier met zijn tween, en we hebben telefoontjes zat gehad, maar niet van hem. Nu komen ze met "hoge uitzondering" om 14.00 uur terug.

Pfff..... nou 2 down, one to go, de electriciteit.

Verder ben ik zelf bezig met mijn kasten (binnenkant van de kasten aan het schilderen) aardig klusje, heb er pas 1 klaar. Ik ben niet tevreden over de schilder, dus die moet ik ook weer aan zijn oor trekken.

Mijn vader is van het weekend begonnen aan mijn waskamer, daar ligt nu dubbele isolatie in op de vloer, ivm de trillingen van de wasmachine en wasdroger (wat ben ik toch een fijne bovenbuur!), en hoop dat hij deze week de vloer gaat afleggen. En dan de vloer in de woonkamer.

Beton-cire is besteld, dus ben benieuwd hoe dat gaat worden! Nog best een duur geintje ook :(
pi_85642401
Ik zou de rest van de vloer ook gelijk isoleren vanwege de geluidsisolatie...

Makkelijkste is misschien om een fermacell vloer (estrichplaten) te laten leggen en daarboven je parket.
pi_85642524
In de waskamer ligt nu de dikste isolatie folie, en daaroverheen nog platen. In de huiskamer komt de hoogst (geluids) isolerende ondervloer.
  donderdag 2 september 2010 @ 11:48:18 #66
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_85980273
En is het gelukt om nog in augustus te verhuizen naar je woning?
pi_86122359
Oh ik was je topic helemaal vergeten! Wat wordt het al mooi! :) Hoe is het nu?
pi_86401035
Weer een gefrustreerde VVE gehad, en ben er nu gewoon echt klaar mee. Heb gezegd dat ik voorlopig niet met ze wil communiceren (met de erfgenamen, de buren staan ook achter mij!). Ze willen de kosten van de NIEUWE hoofdkabel voor de etages boven mij, vanaf de straat doorbelasten! Dat is onmogelijk! Is niet mijn huis!

Anyway. Morgen word het beton-cire geleverd, en hoop dat ze daar van de week mee gaan beginnen. De vloer in de waskamer ligt er inmiddels in, erg leuk geworden, terwijl ik nogal twijfelde, in het echt is het echt heel leuk om te zien! Mijn vader is ook aan de vloer in de slaapkamer begonnen, ziet er ook leuk uit, even wennen, want het is wel erg donker, maar dat komt wel goed. Ik was niet tevreden over de schilder, dus die moet een aantal dingen nog overdoen, en ze moeten mijn toilet nog afstucken (?? :') ) en een stukje in mijn slaapkamer tussen mijn ramen, en de afwerking moet mooier gemaakt worden. Dat kleed zo'n appartement met zulke details natuurlijk af, dus moet wel goed zijn.

Afijn geen termijn meer. Ook veel aan mijn hoofd, nieuwe baan, opa slechte diagnose gehad, moeten we gaan verhuizen, paard weer naar de kliniek moeten brengen, en ga zo maar voort... Toch even snel wat foto's droppen, om het topic warm te blijven houden (ik vind het zelf bij anderen altijd jammer als het even rustig is)...

Was/kledingkamer:

[Slaapkamer stofvrij en egaal maken...
[img]http://lh4.ggpht.com/_oYe(...)zo/s512/DSC02452.JPG[/img]

Ik heb zelf de binnenkant van mijn deuren en kasten van de en-suite gedaan, had de schilder niet meegenomen... Moet er nog eentje doen...

Ondervloer...

Klaar voor de echte vloer!

En bijna er helemaal in!!!! Even wennen, maar wel blij mee!

[ Bericht 0% gewijzigd door Xs2Shanna op 13-09-2010 22:18:04 ]
pi_86401788
Hé meid wat rot allemaal!!
Maar *O* wat gaaaaaf!!! Je huis :9~ ubercool!
Kan je vloer zo niet heel goed zien helaas maar dat komt vast wel ;)
En 2 kasten lekker joh!
pi_86419558
Wat mooi geworden zeg!!! O+
pi_86465180
Wat een prachtig mooi appartement zeg, vooral je ensuite deuren vind ik geweldig! Ik ben erg benieuwd hoe het beton-ciré er straks uit komt te zien, ik ben het ook aan het overwegen in de badkamer en het toilet.
  donderdag 16 september 2010 @ 21:14:53 #72
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_86513150
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
Afijn geen termijn meer. Ook veel aan mijn hoofd, nieuwe baan, opa slechte diagnose gehad, moeten we gaan verhuizen, paard weer naar de kliniek moeten brengen, en ga zo maar voort... Toch even snel wat foto's droppen, om het topic warm te blijven houden (ik vind het zelf bij anderen altijd jammer als het even rustig is)...

Kloten om te horen meid, maar nog even door zetten en je hebt een prachtig appartement om in te trekken. Een planning is ook maar iets om te laten zien hoe je het niet gaat doen :). Zolang het eindresultaat maar mooi wordt en tot nu toe ziet het er geweldig uit.
pi_86806940
Hoe gaat het inmiddels Shanna?
pi_87165162
In het huis gaat het goed. Althans, de schilder moet deze week dus alles opnieuw schilderen, en ze gaan de badkamer doen (ben zo benieuwd).

De vloer ligt nu zowel in de slaapkamer als in de woonkamer, yeaah! Het is erg mooi geworden, maar we hebben het snel weer onder stucloop verstopt.

En mbt de spltising. Heb er net een mailing uitgestuurd, dat ik ze een ultimatum van 5 werkdagen geef, en dat ik daarna juridische stappen onderneem.

Het hele verhaal zit vol gaten en mazen vanaf hun kant, dus laat ze maar komen.... Moet nu na 1,5 jaar weleens afgelopen zijn.
pi_87168641
ik ben benieuwd of ze nu bang worden die stomme buren van je, ik hoop zo dat het zonder juridisch getouwtrek op te lossen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')