Nou, de gasleiding was een paar weken geleden als gesplitst, vandaag was de watermeter aan de beurt, kreeg ik vorige week een mailtje dat ze vandaag na 11 uur zouden komen.
Dus ik gereageerd, hoelaat is na 11 uur? Ik ben gewoon aan het werk, en ga daar echt geen hele dag voor vrij nemen... Kreeg ik gisterenavond om 21:00 een mailtje terug met "Bij Stedin was 14h uiteindelijk 14h30. Wegens druk verkeer. Benieuwd wat het bij Evides wordt."

Dus ik vanochtend vroeg een mailtje gestuurd dat ze me een half uur van te voren kunnen bellen, dat ik dan zorg dat ik aanwezig ben (zo doe ik het altijd, levert nooit problemen op).
Bleek dus dat ze er om 11 uur stonden (tja, na 11 uur kan om 12 uur zijn, maar ook om 4 uur pas) en waar ik was? Ik werd gebeld door iemand anders op kantoor, dus ik vroeg, waarom ben ik dan niet gebeld? Ja dat had de andere erfgenaam geprobeerd, maar kreeg niet te pakken. We zitten hier met zijn tween, en we hebben telefoontjes zat gehad, maar niet van hem. Nu komen ze met "hoge uitzondering" om 14.00 uur terug.
Pfff..... nou 2 down, one to go, de electriciteit.
Verder ben ik zelf bezig met mijn kasten (binnenkant van de kasten aan het schilderen) aardig klusje, heb er pas 1 klaar. Ik ben niet tevreden over de schilder, dus die moet ik ook weer aan zijn oor trekken.
Mijn vader is van het weekend begonnen aan mijn waskamer, daar ligt nu dubbele isolatie in op de vloer, ivm de trillingen van de wasmachine en wasdroger (wat ben ik toch een fijne bovenbuur!), en hoop dat hij deze week de vloer gaat afleggen. En dan de vloer in de woonkamer.
Beton-cire is besteld, dus ben benieuwd hoe dat gaat worden! Nog best een duur geintje ook