Goedemorgen,
Sorry! Ik ben inderdaad wel online, maar dan lees ik het nieuws. Met mijn werk in het buitenland en het gereis eromheen, is het vrij druk. Huis is nog niet volledig af, maar dat is momenteel nu niet hoofdzorg.
Toen ik Dinsdagavond naar mijn wasmachine liep, omdat hij lichtelijk paniekerig aan het schreeuwen was omdat hij klaar was, liep ik een hele flinke plens water tegemoet.. In eerste instantie dacht ik nog, shit lekkage van het balkon in het huis boven mij.. Om een idee te geven, het water liep letterlijk vanaf het plafond, mijn badkamer en waskamer in.
Als een gek naar boven gerend, met camera in de hand.. richting het balkon, komt ik op de 3e etage, zie ik dat het daar nog natter is... dus sprintje doorgetrokken naar de 4e etage, en daar trof ik dit aan :
(Zet vooral het geluid aan!!)
Bleek dus de watertoevoer vol continu te lopen... Dat moet al dagen zijn, want die zwerver boven me, is er helemaal niet. Die schijnt in Maastricht te zitten. En gezien de schade, kan dat ook niet anders. (let vooral op de Fohn die nog in het stopcontact zit, en in het water ligt!!)
Ongelooflijk toch? Wat een mazzel dat ik deze week gewoon in Nederland ben.. Als ik in Geneve had gezeten, had de schade helemaal niet meer te overzien geweest.
In eerste instantie leek de schade zich te beperken tot waterschade op mijn (nieuwe) verlaagde plafond in de badkamer, en het (ornamenten) plafond in mijn waskamer, de vloer in mijn waskamer, en wat schade aan mijn deurposten.
Totdat ik gisterenavond alles aan het schoonmaken was (na foto's genomen te hebben) en nu blijkt dat mijn muur in de waskamer op bepaalde delen naar voren komt, ook in mijn badkamer (ik heb natuurlijk beton-cire, geen tegels), en mijn deurpost (ca 3.10 hoog) komt van de muur af.
Ik heb ze direct aansprakelijk gehouden voor alle schade natuurlijk, maar goed, jullie snappen wel dat dat waarschijnlijk ook weer een ellen lang traject word. Ik ben er onderhand zo moe van, echt moe. Ik heb onwijs veel geld en tijd in mijn pareltje gestoken, en elke keer word het verziekt door die @*@$(@*#&)#*#_)(#_)($@&!!
Dus het gaat -nog steeds- heerlijk... Enige positieve is dat ik het onwijs naar mijn zin heb op mijn werk, ik Dinsdag mijn nieuwe auto op kan halen, maar ik zou ook zo graag eens zorgvrij willen genieten van mijn pracht huis...
En nog een positief puntje, Sexclub Mayfair twee huizen verderop word momenteel helemaal verbouwd tot 6 royale stadappartementen....... Dus dat is dan wel weer leuk nieuws, ze gaan ook vrij hard!