abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99313314
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

En dan bel jij niet eens even aan O-)
Ik woon om de hoek, zal ik even aanbellen en foto's nemen ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 13:05:56 #252
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99316731
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:17 schreef BertusG het volgende:

[..]

Ik woon om de hoek, zal ik even aanbellen en foto's nemen ;)
Ik zeg DOEN!
pi_99322185
:Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99448016
Goedemorgen,

Sorry! Ik ben inderdaad wel online, maar dan lees ik het nieuws. Met mijn werk in het buitenland en het gereis eromheen, is het vrij druk. Huis is nog niet volledig af, maar dat is momenteel nu niet hoofdzorg.

Toen ik Dinsdagavond naar mijn wasmachine liep, omdat hij lichtelijk paniekerig aan het schreeuwen was omdat hij klaar was, liep ik een hele flinke plens water tegemoet.. In eerste instantie dacht ik nog, shit lekkage van het balkon in het huis boven mij.. Om een idee te geven, het water liep letterlijk vanaf het plafond, mijn badkamer en waskamer in.

Als een gek naar boven gerend, met camera in de hand.. richting het balkon, komt ik op de 3e etage, zie ik dat het daar nog natter is... dus sprintje doorgetrokken naar de 4e etage, en daar trof ik dit aan :

(Zet vooral het geluid aan!!)

Bleek dus de watertoevoer vol continu te lopen... Dat moet al dagen zijn, want die zwerver boven me, is er helemaal niet. Die schijnt in Maastricht te zitten. En gezien de schade, kan dat ook niet anders. (let vooral op de Fohn die nog in het stopcontact zit, en in het water ligt!!)

Ongelooflijk toch? Wat een mazzel dat ik deze week gewoon in Nederland ben.. Als ik in Geneve had gezeten, had de schade helemaal niet meer te overzien geweest.

In eerste instantie leek de schade zich te beperken tot waterschade op mijn (nieuwe) verlaagde plafond in de badkamer, en het (ornamenten) plafond in mijn waskamer, de vloer in mijn waskamer, en wat schade aan mijn deurposten.

Totdat ik gisterenavond alles aan het schoonmaken was (na foto's genomen te hebben) en nu blijkt dat mijn muur in de waskamer op bepaalde delen naar voren komt, ook in mijn badkamer (ik heb natuurlijk beton-cire, geen tegels), en mijn deurpost (ca 3.10 hoog) komt van de muur af.

Ik heb ze direct aansprakelijk gehouden voor alle schade natuurlijk, maar goed, jullie snappen wel dat dat waarschijnlijk ook weer een ellen lang traject word. Ik ben er onderhand zo moe van, echt moe. Ik heb onwijs veel geld en tijd in mijn pareltje gestoken, en elke keer word het verziekt door die @*@$(@*#&)#*#_)(#_)($@&!!

Dus het gaat -nog steeds- heerlijk... Enige positieve is dat ik het onwijs naar mijn zin heb op mijn werk, ik Dinsdag mijn nieuwe auto op kan halen, maar ik zou ook zo graag eens zorgvrij willen genieten van mijn pracht huis...

En nog een positief puntje, Sexclub Mayfair twee huizen verderop word momenteel helemaal verbouwd tot 6 royale stadappartementen....... Dus dat is dan wel weer leuk nieuws, ze gaan ook vrij hard!
pi_99449512
Wow, dat is weer een enorme tegenvaller zo! Hopelijk kan er wat vaart achter, misschien via de verzekering oid, zodat je binnen een aanzienlijke tijd een schadevergoeding kunt krijgen. En hopelijk kan het ook weer mooi gerepareerd worden allemaal!

Maar jemig wat een domper.
Wie weet als het droogt dat er misschien nog weer een en ander rechttrekt?
pi_99450135
Nee, want het is nu al droog (omdat ik de kraan dichtgedraaid heb) en nog gaat alles kromtrekken.
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:06:55 #257
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99450142
Dam dat is nog eens een tegenvaller, het zit je ook echt niet mee met je appartement. Lijkt wel of het je allemaal niet gegund is :(

Ook lastig omdat je steeds in het buitenland zit voor je werk. Gelukkig bevalt je werk dan wel weer ;), wat voor lease auto heb je uitgekozen?
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:09:48 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_99450244
Enorm klote, zeg.

Ik snap dat die watertoevoer naar de wc steeds liep. Maar waar kwam dan de overstroming vandaan? Normaal loopt dat overvloedige water toch gewoon de pot in, via het riool weg?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 12:45:58 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_99451790
The horror!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_99452597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Enorm klote, zeg.

Ik snap dat die watertoevoer naar de wc steeds liep. Maar waar kwam dan de overstroming vandaan? Normaal loopt dat overvloedige water toch gewoon de pot in, via het riool weg?
De waterbak liep over, dus er zal wel iets niet goed gegaan zijn met die vlotter ofzo. Weet het ook niet, op dat moment was ik zo overmand van woede dat ik dacht, alles filmen en op foto, en de oorzaak (kraan dichtdraaien) tijdelijk wegnemen. De badkamer op die etage stond helemaal blank.

Lijkt inderdaad of het mij niet gegund is, maar 1 troost is, dat het allemaal komt door nalatigheid van hun kant, dus gelukkig niet iets van zijde!
pi_99455529
Zit net je hele topic door te lezen. Moeten zelf nog volledig beginnen aan onze woning.
Baalde van al die foto's die het niet meer doen en ik nog niet kon zien waar het over ging. Maar.. verrassing de laatste paar kon ik gewoon weer zien :Y Ziet er leuk uit hoor!
Ben wel beniewud net als de rest naar de laatste updates ;)
pi_99456120
Zodra alles af is zal ik een nieuw topic openen met alle voor en na foto's!
pi_99458742
Tjemig meid, het houdt ook maar niet op! Elke keer weer wat.
Zwaar balen voor je en het is nog wel zo mooi.
Wellicht een domme vraag maar: heb je nou niemand die bij jouw afwezigheid de boel een beetje in de gaten kan houden? Helaas woon ik niet in Rotterdam zelf anders zou ik met liefde elke dag eea even checken voor je. Maar als ik lees dat er iig 1 of 2 FOK!kers blijkbaar in de buurt wonen moet er toch iets te regelen zijn? Of ben ik nou ineens heel erg blont :{
Dat hele gedoe met de andere eigenaren is dus nog steeds een zooitje ellende begrijp ik.
Lekker hoor maar niet heus.
Ik kan alleen maar zeggen: sterkte met al die shit.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 17 juli 2011 @ 19:55:06 #264
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99587836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:26 schreef Xs2Shanna het volgende:
Zodra alles af is zal ik een nieuw topic openen met alle voor en na foto's!
Je huis is helaas nooit af XS2S, althans dat is mijn ervaring met verbouwingen (zeker als je het grootste gedeelte zelf doet). Er is altijd wel iets wat er nog gebeuren moet :(. Trouwens leuk gekleurde teen nagels :).

Des al niet te min ben ik wel erg benieuwd naar de voor en na foto's.
pi_102329037
Bijna buurvrouw, zijn er hier nog ontwikkelingen danwel foto's?
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 18:14:25 #266
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_102881982
Je hebt dit prachtige appartement toch niet stiekem verkocht vanwege alle problemen ? :o
pi_107837643
Is er nouhouuuuuuuuu nog nieuws???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')