quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Er loopt hier opeens iemand allerlei keukenlades schoon te maken en op truimen en mij te vragen wat er voor rare culinaire attributen in die lades liggen.
Zo kwam ik er achter dat ik in het trotse bezit van een ijstang ben, een aspergeschiller, wat slakkentangen en kreeftenvorken maar werd mij ook nog gevraagd naar het nut van een ander attribuut, waarvan ik geen idee heb.
Oh...wen ongesteld wordt ze niet meer, maar die symptomen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Wel lief van Ross
Hoop dat je een beetje lekker kan slapen. Volgens mij is er geen ander konijn op fok die zoveel naamtopics heeft gehad
Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Foto van het attribuut, dan gaan wij raden(Morgenvroeg dus haha)
Maar ja, er zijn zoveel keukenhulpdingetjes die oh zo handig lijken, maar die je in het echt noooooit gebruikt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Dat vriendje van Emmah misschien(ben naam van het konijn kwijt, geweldig topic
)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
JA! Foto golfer, nu ben ik nieuwsgierig
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest ook heel erg denken aan tupperware.
Qua tupperwarekleur hebben ook nog een mooie bruine beslagkom![]()
Meieieieied dat gebruiken we ook dagelijksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, we hebben ook nog een appelboor en een meloenbolletjesmaker gevonden in die keukenlade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |