quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Er loopt hier opeens iemand allerlei keukenlades schoon te maken en op truimen en mij te vragen wat er voor rare culinaire attributen in die lades liggen.
Zo kwam ik er achter dat ik in het trotse bezit van een ijstang ben, een aspergeschiller, wat slakkentangen en kreeftenvorken maar werd mij ook nog gevraagd naar het nut van een ander attribuut, waarvan ik geen idee heb.
Oh...wen ongesteld wordt ze niet meer, maar die symptomen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Wel lief van Ross
Hoop dat je een beetje lekker kan slapen. Volgens mij is er geen ander konijn op fok die zoveel naamtopics heeft gehad
Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Foto van het attribuut, dan gaan wij raden(Morgenvroeg dus haha)
Maar ja, er zijn zoveel keukenhulpdingetjes die oh zo handig lijken, maar die je in het echt noooooit gebruikt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Dat vriendje van Emmah misschien(ben naam van het konijn kwijt, geweldig topic
)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
JA! Foto golfer, nu ben ik nieuwsgierig
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest ook heel erg denken aan tupperware.
Qua tupperwarekleur hebben ook nog een mooie bruine beslagkom![]()
Meieieieied dat gebruiken we ook dagelijksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, we hebben ook nog een appelboor en een meloenbolletjesmaker gevonden in die keukenlade.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, we hebben ook nog een appelboor en een meloenbolletjesmaker gevonden in die keukenlade.
Ow, ik dacht dat je het liever niet had in het topic, gewoon 1 foto lukt dat ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
kan je foto in topic plaatsen bluez, link werkt niet op pokkelientje
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:
quote:
Dag lieve konijnenmamaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
En maak gewoon lekker misbruik van die harde worst.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
SOLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb werkelijk waar geen flauw ideeOh en ik kan best een foto hebben hoor, alleen niet een hele serie en al helemaal niet als ze heel groot zijn
Truste Isa
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi allemaalNet weer wat bruidsfoto's weggewerkt
Niet voor jullie overigens
Dat komt later wel
Maar de bruid wilde wat foto's om te laten zien tijdens een presentatie morgen op kantoor
![]()
lolz, maakt niet uit. Ik heb een pittige dag donderdag, en ben denk ik blij als ik de avond even voor mezelf hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SOLIk kan niet donderdagavond
Ik was vergeten dat mijn moeder jarig is die dag
Maar ik zou misschien wel kunnen als ik zeker wist dat ze naar Blijdorp zou gaan met mijn zus en neefje
Maar dat weet ik dus neit zeker
Mwjah....da's dan pech hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Als er eenmaal foto's zijn gemaakt van wat dan ook waar je mee te maken hebt, wil je ze eigenlijk metéén zien is mijn ervaring
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lolz, maakt niet uit. Ik heb een pittige dag donderdag, en ben denk ik blij als ik de avond even voor mezelf hebOh en de bbq ligt toch nog bij vriendlief. Tof btw van de foto's! enig idee wanneer je van je hobby je beroep kan maken?
Spread the wordquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Fotograaf nodig? Of weet je iemand die er eentje nodig heeft? Neem contact opBen niet duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke presentator hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
Dankzij P. zijn wij dus op zoek gegaan naar Rick Stein en zitten we nu dus nog even te genieten van zijn serie Far Eastern Odyssey
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Zal in ieder geval als ik hoor dat iemand een fotograaf nodig heeft jou aanraden
Vet cool ende gaafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spread the wordIk ga je zeker aanraden als het nodig is.
En de koormeiden ook hoorde ik zo hier en daar
Met Jolanda Kabaal van Glasschervenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:het 'Spel zonder grenzen' komt terug!! (alleen dan onder de naam 'Stedenspel')
![]()
![]()
Vind dat zo koddig he..
![]()
Ja, dat is dan wel weer jammer.. maar ik ben in staat dat door de vingers te zienquote:
DIE LUCHT.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer jammer.. maar ik ben in staat dat door de vingers te zien![]()
![]()
grrrr waar komen al die vliegen toch vandaanWe hebben die deurhor niet voor janjoker opgehangen zou je zeggen
hee wat leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:33 schreef MissHobje het volgende:
Isa![]()
en verder hier![]()
En ook![]()
Op naar amsterdam zo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee wat leuk![]()
museumplein of grachten?
De grachten zijn langquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop voor je dat er nog een plekje is. ze verwachten 1 miljoen mensen en zondag was met 180.000 man het plein al vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Te klein voor een ei..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:49 schreef Laydina het volgende:
Whutje 1,2,3 dat is toch gewoon zo'n eisnijder voor plakjes?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop voor je dat er nog een plekje is. ze verwachten 1 miljoen mensen en zondag was met 180.000 man het plein al vol
Nou.. en zo breed is het niet he.. past het ei er nog niet tussen.. 5cm is niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
nee joh.. ze zei dat het 5 cm groot was. Zo groot zijn eieren niet
ik zou het dan terugbrengen naar de winkel en zeggen dat het ei niet pastequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. en zo breed is het niet he.. past het ei er nog niet tussen.. 5cm is niet zo veel hoor
precies! zeker zo. mn zusje was naar de finale op het museumplein en ze zei achteraf dat ze nog nooit zo'n leuk feest had gehad, ook al ging ze om 23u direct weer naar huis (normaal stapt ze altijd tot 5u ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ben ook benieuwden anders duiken we een andere kant op en gaan lekker wat eten
Back up plannen zat hehe.
Gaat om de beleving van het gebeuren
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik zou het dan terugbrengen naar de winkel en zeggen dat het ei niet paste
Voor een Ei of een Aardappel heb je echt niet iets scherps nodigs. Een dun stuk metaal en wat kracht voldoet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:10 schreef Laydina het volgende:
Maar losstaand daarvan, als het een snijding is.. dan zit er weinig materiaal om te snijen bij. Want in dat ding zit niet echt iets scherps ofzo.
Je zou idd nog iets verwachten waarmee je het kan aandrukken ofzo. of juist het snijgedeelte
Een dun metaaldingetjeb edoel ik dan ook. Dat werkt als iets scherps dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor een Ei of een Aardappel heb je echt niet iets scherps nodigs. Een dun stuk metaal en wat kracht voldoet.
Ik denk dat het een aardappel snijder is ofzo.
Zo klein vind ik het er niet uitzien of zit ik naar het verkeerde te kijken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een dun metaaldingetjeb edoel ik dan ook. Dat werkt als iets scherps dan.
Maar dat zie ik ook niet bij de afbeelding.
Als een ei al niet werkt (dat ding te klein is) dan werkt een aardappel al helemaal niet
Dat dacht ik dus ook, maar iemand anders zei dat ie te klein was daarvoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo klein vind ik het er niet uitzien of zit ik naar het verkeerde te kijken?.
Ik zie ook metalen dingen er tussen.
Je ziet het duidelijk op die 2de fotoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar iemand anders zei dat ie te klein was daarvoor
Oeeh die zie je? dan is het een eiersnijder!
Volgens Bluezz is het maar 5 cm lang.. dat is niet heel groot.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo klein vind ik het er niet uitzien of zit ik naar het verkeerde te kijken?.
Ik zie ook metalen dingen er tussen.
Ik denk het toch echt niet.. de snijmesjes komen ook niet tot de onderkant.. en ze staan niet gelijk. En er past echt geen ei doorheen, volgens mij is het te smal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Laydina het volgende:
Oeeh die zie je? dan is het een eiersnijder!
Uhm.. zij leven toch al 3 eeuwwisselingen? Dus dat zou heel goed kunnen dat het van voor die tijd isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarnaast zien eiersnijers er al eeuwen zo uit:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
kan dat voorwerp niet naar tussen Kunst en Kitsch? misschien levert het nog wel EUR 2000 op ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |