quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Er loopt hier opeens iemand allerlei keukenlades schoon te maken en op truimen en mij te vragen wat er voor rare culinaire attributen in die lades liggen.
Zo kwam ik er achter dat ik in het trotse bezit van een ijstang ben, een aspergeschiller, wat slakkentangen en kreeftenvorken maar werd mij ook nog gevraagd naar het nut van een ander attribuut, waarvan ik geen idee heb.
Oh...wen ongesteld wordt ze niet meer, maar die symptomen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Wel lief van Ross
Hoop dat je een beetje lekker kan slapen. Volgens mij is er geen ander konijn op fok die zoveel naamtopics heeft gehad
Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Foto van het attribuut, dan gaan wij raden(Morgenvroeg dus haha)
Maar ja, er zijn zoveel keukenhulpdingetjes die oh zo handig lijken, maar die je in het echt noooooit gebruikt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Dat vriendje van Emmah misschien(ben naam van het konijn kwijt, geweldig topic
)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
JA! Foto golfer, nu ben ik nieuwsgierig
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest ook heel erg denken aan tupperware.
Qua tupperwarekleur hebben ook nog een mooie bruine beslagkom![]()
Meieieieied dat gebruiken we ook dagelijksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, we hebben ook nog een appelboor en een meloenbolletjesmaker gevonden in die keukenlade.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, we hebben ook nog een appelboor en een meloenbolletjesmaker gevonden in die keukenlade.
Ow, ik dacht dat je het liever niet had in het topic, gewoon 1 foto lukt dat ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
kan je foto in topic plaatsen bluez, link werkt niet op pokkelientje
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:
quote:
Dag lieve konijnenmamaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
En maak gewoon lekker misbruik van die harde worst.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
SOLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb werkelijk waar geen flauw ideeOh en ik kan best een foto hebben hoor, alleen niet een hele serie en al helemaal niet als ze heel groot zijn
Truste Isa
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi allemaalNet weer wat bruidsfoto's weggewerkt
Niet voor jullie overigens
Dat komt later wel
Maar de bruid wilde wat foto's om te laten zien tijdens een presentatie morgen op kantoor
![]()
lolz, maakt niet uit. Ik heb een pittige dag donderdag, en ben denk ik blij als ik de avond even voor mezelf hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SOLIk kan niet donderdagavond
Ik was vergeten dat mijn moeder jarig is die dag
Maar ik zou misschien wel kunnen als ik zeker wist dat ze naar Blijdorp zou gaan met mijn zus en neefje
Maar dat weet ik dus neit zeker
Mwjah....da's dan pech hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Als er eenmaal foto's zijn gemaakt van wat dan ook waar je mee te maken hebt, wil je ze eigenlijk metéén zien is mijn ervaring
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lolz, maakt niet uit. Ik heb een pittige dag donderdag, en ben denk ik blij als ik de avond even voor mezelf hebOh en de bbq ligt toch nog bij vriendlief. Tof btw van de foto's! enig idee wanneer je van je hobby je beroep kan maken?
Spread the wordquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Fotograaf nodig? Of weet je iemand die er eentje nodig heeft? Neem contact opBen niet duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |