quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Er loopt hier opeens iemand allerlei keukenlades schoon te maken en op truimen en mij te vragen wat er voor rare culinaire attributen in die lades liggen.
Zo kwam ik er achter dat ik in het trotse bezit van een ijstang ben, een aspergeschiller, wat slakkentangen en kreeftenvorken maar werd mij ook nog gevraagd naar het nut van een ander attribuut, waarvan ik geen idee heb.
Oh...wen ongesteld wordt ze niet meer, maar die symptomen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Je bent liefEn ik ga naar bed, slaap lekker allemaal.
(Ross begon me net droge worst te voeren omdat hij door had dat ik vandaag nog niets heb gegeten)
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Wel lief van Ross
Hoop dat je een beetje lekker kan slapen. Volgens mij is er geen ander konijn op fok die zoveel naamtopics heeft gehad
Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Foto van het attribuut, dan gaan wij raden(Morgenvroeg dus haha)
Maar ja, er zijn zoveel keukenhulpdingetjes die oh zo handig lijken, maar die je in het echt noooooit gebruikt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Dat vriendje van Emmah misschien(ben naam van het konijn kwijt, geweldig topic
)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
JA! Foto golfer, nu ben ik nieuwsgierig
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest ook heel erg denken aan tupperware.
Qua tupperwarekleur hebben ook nog een mooie bruine beslagkom![]()
Meieieieied dat gebruiken we ook dagelijksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, we hebben ook nog een appelboor en een meloenbolletjesmaker gevonden in die keukenlade.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, we hebben ook nog een appelboor en een meloenbolletjesmaker gevonden in die keukenlade.
Ow, ik dacht dat je het liever niet had in het topic, gewoon 1 foto lukt dat ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
kan je foto in topic plaatsen bluez, link werkt niet op pokkelientje
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:
quote:
Dag lieve konijnenmamaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
En maak gewoon lekker misbruik van die harde worst.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
SOLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb werkelijk waar geen flauw ideeOh en ik kan best een foto hebben hoor, alleen niet een hele serie en al helemaal niet als ze heel groot zijn
Truste Isa
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi allemaalNet weer wat bruidsfoto's weggewerkt
Niet voor jullie overigens
Dat komt later wel
Maar de bruid wilde wat foto's om te laten zien tijdens een presentatie morgen op kantoor
![]()
lolz, maakt niet uit. Ik heb een pittige dag donderdag, en ben denk ik blij als ik de avond even voor mezelf hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SOLIk kan niet donderdagavond
Ik was vergeten dat mijn moeder jarig is die dag
Maar ik zou misschien wel kunnen als ik zeker wist dat ze naar Blijdorp zou gaan met mijn zus en neefje
Maar dat weet ik dus neit zeker
Mwjah....da's dan pech hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Als er eenmaal foto's zijn gemaakt van wat dan ook waar je mee te maken hebt, wil je ze eigenlijk metéén zien is mijn ervaring
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lolz, maakt niet uit. Ik heb een pittige dag donderdag, en ben denk ik blij als ik de avond even voor mezelf hebOh en de bbq ligt toch nog bij vriendlief. Tof btw van de foto's! enig idee wanneer je van je hobby je beroep kan maken?
Spread the wordquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Fotograaf nodig? Of weet je iemand die er eentje nodig heeft? Neem contact opBen niet duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke presentator hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
Dankzij P. zijn wij dus op zoek gegaan naar Rick Stein en zitten we nu dus nog even te genieten van zijn serie Far Eastern Odyssey
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Zal in ieder geval als ik hoor dat iemand een fotograaf nodig heeft jou aanraden
Vet cool ende gaafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spread the wordIk ga je zeker aanraden als het nodig is.
En de koormeiden ook hoorde ik zo hier en daar
Met Jolanda Kabaal van Glasschervenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:het 'Spel zonder grenzen' komt terug!! (alleen dan onder de naam 'Stedenspel')
![]()
![]()
Vind dat zo koddig he..
![]()
Ja, dat is dan wel weer jammer.. maar ik ben in staat dat door de vingers te zienquote:
DIE LUCHT.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer jammer.. maar ik ben in staat dat door de vingers te zien![]()
![]()
grrrr waar komen al die vliegen toch vandaanWe hebben die deurhor niet voor janjoker opgehangen zou je zeggen
hee wat leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:33 schreef MissHobje het volgende:
Isa![]()
en verder hier![]()
En ook![]()
Op naar amsterdam zo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee wat leuk![]()
museumplein of grachten?
De grachten zijn langquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop voor je dat er nog een plekje is. ze verwachten 1 miljoen mensen en zondag was met 180.000 man het plein al vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Te klein voor een ei..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:49 schreef Laydina het volgende:
Whutje 1,2,3 dat is toch gewoon zo'n eisnijder voor plakjes?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop voor je dat er nog een plekje is. ze verwachten 1 miljoen mensen en zondag was met 180.000 man het plein al vol
Nou.. en zo breed is het niet he.. past het ei er nog niet tussen.. 5cm is niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
nee joh.. ze zei dat het 5 cm groot was. Zo groot zijn eieren niet
ik zou het dan terugbrengen naar de winkel en zeggen dat het ei niet pastequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. en zo breed is het niet he.. past het ei er nog niet tussen.. 5cm is niet zo veel hoor
precies! zeker zo. mn zusje was naar de finale op het museumplein en ze zei achteraf dat ze nog nooit zo'n leuk feest had gehad, ook al ging ze om 23u direct weer naar huis (normaal stapt ze altijd tot 5u ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ben ook benieuwden anders duiken we een andere kant op en gaan lekker wat eten
Back up plannen zat hehe.
Gaat om de beleving van het gebeuren
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik zou het dan terugbrengen naar de winkel en zeggen dat het ei niet paste
Voor een Ei of een Aardappel heb je echt niet iets scherps nodigs. Een dun stuk metaal en wat kracht voldoet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:10 schreef Laydina het volgende:
Maar losstaand daarvan, als het een snijding is.. dan zit er weinig materiaal om te snijen bij. Want in dat ding zit niet echt iets scherps ofzo.
Je zou idd nog iets verwachten waarmee je het kan aandrukken ofzo. of juist het snijgedeelte
Een dun metaaldingetjeb edoel ik dan ook. Dat werkt als iets scherps dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor een Ei of een Aardappel heb je echt niet iets scherps nodigs. Een dun stuk metaal en wat kracht voldoet.
Ik denk dat het een aardappel snijder is ofzo.
Zo klein vind ik het er niet uitzien of zit ik naar het verkeerde te kijken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een dun metaaldingetjeb edoel ik dan ook. Dat werkt als iets scherps dan.
Maar dat zie ik ook niet bij de afbeelding.
Als een ei al niet werkt (dat ding te klein is) dan werkt een aardappel al helemaal niet
Dat dacht ik dus ook, maar iemand anders zei dat ie te klein was daarvoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo klein vind ik het er niet uitzien of zit ik naar het verkeerde te kijken?.
Ik zie ook metalen dingen er tussen.
Je ziet het duidelijk op die 2de fotoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar iemand anders zei dat ie te klein was daarvoor
Oeeh die zie je? dan is het een eiersnijder!
Volgens Bluezz is het maar 5 cm lang.. dat is niet heel groot.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo klein vind ik het er niet uitzien of zit ik naar het verkeerde te kijken?.
Ik zie ook metalen dingen er tussen.
Ik denk het toch echt niet.. de snijmesjes komen ook niet tot de onderkant.. en ze staan niet gelijk. En er past echt geen ei doorheen, volgens mij is het te smal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Laydina het volgende:
Oeeh die zie je? dan is het een eiersnijder!
Uhm.. zij leven toch al 3 eeuwwisselingen? Dus dat zou heel goed kunnen dat het van voor die tijd isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarnaast zien eiersnijers er al eeuwen zo uit:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
kan dat voorwerp niet naar tussen Kunst en Kitsch? misschien levert het nog wel EUR 2000 op ofzo
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
De Whut is een bean slicer.
(Envoor Isa wegens dierenverdriet.)
lolz! vanavond weer een normale nachtrustquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
De Whut is een bean slicer.
(Envoor Isa wegens dierenverdriet.)
Zolang die maar niet gaat interviewen of autoque lezenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tom is goedwant hij heeft een hond die Bobby heet en met Sam heeft gespeeld
![]()
![]()
Snijbonen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk dat Hobje naar Amsterdam isZe hebben het wel verdiend; veel toeschouwers
En P, van je hobby je beroep maken lijkt me super. Waar vind je dat je echt heel goed in bent? Ik vind met name je concertfoto's zo sprekend, maar voor de rest nog niet zoveel van je gezien eerlijk gezegd.
En een beanslicer? Hoe werkt dat dan? Leg je dan dikke kidneybeans en bruine bonen 1 voor 1 neer en chop chop??
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef borisz het volgende:
Oma heeft nog zo'n ouderwetse draai snijbonen molen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
zij die puppies gaan ontvoeren groeten u
dat wordt natuurlijk alleen maar prut!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Isabeau het volgende:
En een beanslicer? Hoe werkt dat dan? Leg je dan dikke kidneybeans en bruine bonen 1 voor 1 neer en chop chop??
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:57 schreef SeaOfLove het volgende:
dat wordt natuurlijk alleen maar prut!stom nutteloos ding wat al 40 jaar in de keukenla ligt bij bluez
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef SeaOfLove het volgende:
zou iemand zo lief willen zijn om ajb iets voor mij op te zoeken op internet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Laydina het volgende:
ik zou het dan terugbrengen naar de winkel en zeggen dat het ei niet paste
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit me wel af te vragen hoe je die bonen er dan daadwerkelijk doorheen trekt..Lijkt me nog wel een enorm gepruts..
Wij hebben hem wel in de retro kleur natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist het niet. Ik heb gegoogeld op 'Spong (merknaam die te lezen was op één van je foto's) kitchen slicer' en dan afbeeldingen. Pagina 2 was raak.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Gek ding
Oh en snijbonen *ril
Lienekien tnxHoe wist je dat
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben hem wel in de retro kleur natuurlijkOp de camping voer ik de oranje lijn hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik wist het niet. Ik heb gegoogeld op 'Spong (merknaam die te lezen was op één van je foto's) kitchen slicer' en dan afbeeldingen. Pagina 2 was raak.
Met 'spong' en 'snijder' kwam ik nergens. Overstappen op het Engels wil dan wel eens helpen.
Klinkt leuk B., gesprek al gehad of alleen geschreven tot nu toequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef borisz het volgende:
Gesolliciteerd als archiefmedewerker in Amsterdam. Gaat allemaal over financiële huishouding rond 1900. Ben benieuwd of het wat wordt.
Kijk eens in de koelkast?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef LieLie het volgende:
De batterijen zijn terug!
Nu de oplader nog..
Alleen gereageerd op een vacaturequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt leuk B., gesprek al gehad of alleen geschreven tot nu toe
Nee, ligt ie niet!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk eens in de koelkast?
Wanneer ga je?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Even op tv kijken of we hobb en FF zien op TV(die ging toch ook?).Na WK74 en WK78 kregen de aanvoerder en trainer ook een lintje. EK88 ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Even op tv kijken of we hobb en FF zien op TV(die ging toch ook?).Tja, bij de olympische spelen krijgen ze ook een lintje. Als je 12 jaar in de gemeenteraad zit krijg je ook automatisch een lintje, al doe je niks. Dan vind ik de finale van een WK halen toch ook wel bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even op tv kijken of we hobb en FF zien op TV(die ging toch ook?).nope, voor zover alleen Hobje. ik ben alleen op kantoor dus moet werken. als straks een ict mannetje is langsgeweest ga ik naar huis, daar verder werken want begin grieperig te worden helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hahaha oh dat zou een mooie zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef golfer het volgende:
Ik had niet verwacht dat er daadwerkelijk toch zoveel mensen naar een huldiging gaan voor een verloren finale.
Die belachelijke rondvaart gaat ook alleen maar door omdat SBS een paar miljoen voor de uitzendrechten aan de KNVB heeft betaald.
Ik las al ergens het voorstel om langs de route met rode en gele kaarten naar de spelers te zwaaien.
ja precies, ik dacht ook al. wie heeft zo'n ding nou niet? het is onmisbaar in de keuken hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef golfer het volgende:
Oh, en Lienekien, wat knap dat je het mysterie van onze keukeladevondst hebt opgelost.![]()
Ik snap niet hoe we tot nu toe hebben kunnen leven zonder gebruik te maken van die bonensnijder.
Ik vind de rest natuurlijk ook tofquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Isabeau het volgende:
En P, van je hobby je beroep maken lijkt me super. Waar vind je dat je echt heel goed in bent? Ik vind met name je concertfoto's zo sprekend, maar voor de rest nog niet zoveel van je gezien eerlijk gezegd.
bofkontquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Ole het volgende:
Ik loop er straks even naartoe. Wel 40 meter![]()
Maar op de bruggen en de Herengracht is het al wel druk hoor. Kan ze hier horen schreeuwen
ja lekker makkelijk. Soms ook een nadeel, heb net eindelijk de verf van mijn ramen gekregen. Leuk zo'n verfbomquote:
Waarschijnlijk waren ze bij de buren vergeten een verfpot binnen te zetten. Dat is niet handig op een vrijdagavond, en dan NL Uruguayquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
een verfbom?stelletje clowns daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
haha nee je mist niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Ole het volgende:
Nou Leuk, Guus Meeuwis en Gerard Joling treden straks ook op![]()
Naar het Museumplein ga ik zeker niet!
was het maar waarquote:
-edit-quote:
thanks. zou het echt niet leuk vinden maar door dit soort dingen kan het helaas gebeuren, als je ook samenwerkt. hoop ook dat ze het begrijpt net als jijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
was het maar waar
En FF klote zeg van al dat gedoe. Maar ik mag aannemen dat je vriendin ook best wel kan snappen dat je het wel moest vertellen en er niet onder uit kwam. Ik mag aannemen dat ze weet dat jij dat niet graag vertelde en dat je het beste met haar voor hebt.
Dus als ze je hierdoor laat vallen is dat juist een kutstreek van haar en dan is ze het niet waard om je vriendin te zijn.
kon die tuinkabouter niet beter op het trappetje staan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ben ik de enige die hier last van heeft?Heb ik hier op mijn werk ook inderdaad, ligt aan die oeroude IE versie. Maar als je <ctrl> Z doet heb je je tekst weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Bea!quote:
aah dankjewel, dat bespaart me een hoopquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb ik hier op mijn werk ook inderdaad, ligt aan die oeroude IE versie. Maar als je <ctrl> Z doet heb je je tekst weer terug
Stuur eens een mail naar de digitale afdeling dat er een nieuwe IEversie moet komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb ik hier op mijn werk ook inderdaad, ligt aan die oeroude IE versie. Maar als je <ctrl> Z doet heb je je tekst weer terug
Een van de redenend dat ik hier soms wat kortaf post is dat ik hele teksten opnieuw moest gaan zitten tikkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah dankjewel, dat bespaart me een hoop![]()
Teveel webbased applicaties hier, gaat niet gebeuren voorlopig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Stuur eens een mail naar de digitale afdeling dat er een nieuwe IEversie moet komen. Of beter gezegd gewoon google Chrome.
die opmerking wordt in mijn fam. niet gemaakt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bea!![]()
en ja.. cadeautjes zijn altijd vervelend, zeker als mensen zeggen; maakt mij niet uit, kijk maar
die van mij werden ook een stuk meer kortafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een van de redenend dat ik hier soms wat kortaf post is dat ik hele teksten opnieuw moest gaan zitten tikkenVorige week bedacht ik me ineens dat dit wel eens kon helpen
haah dan die gezichten zien als ze het cadeau hebben uitgepakt en even niet weten wat ze moeten zeggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:36 schreef z80 het volgende:
dan weten ze al dat ze iets krijgen dat ze zeker niet willen hebben![]()
Trouwens jouw schuld Kappie, we moesten rustig aan doen omdat jij moest overleggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef TAV74 het volgende:
Kijk nou wat je doet FFHele topic is overleden
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit.. ontvoering is niet gelukt.. maar wat een lieve pup zeg![]()
Wat heb je toch een superbaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Den_Haag het volgende:
Balen FF. maar het is niet jouw schuld
Naar China Town geweest in Yokohama![]()
Moest van een van onze Japanse klanten hier
zo eens slapen![]()
Je ziet toch dat ik er weer ben johquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trouwens jouw schuld Kappie, we moesten rustig aan doen omdat jij moest overleggen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je toch een superbaan![]()
Slaap lekker*zingt lullaby
heeft Sam hem nog even een beetje opgevoed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit.. ontvoering is niet gelukt.. maar wat een lieve pup zeg![]()
Nja Sam vond het te warm om te veel te spelen met haar geloof ik.. maar hij was wel liefquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
heeft Sam hem nog even een beetje opgevoed?
Yupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Lijkt me wel tof een keer jaquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef Aure het volgende:
Haha ik ging net regenboogijsjes halen en er stond een jongetje voor me bij de kassa en hij was echt superenthousiast over mn keuze" Die ijsjes hebben wij ook mevrouw! Die zijn écht lekker! En ze hebben ook groen! Kijk maar!"
Ik ben niet in rotterdam vandaag! Sorry!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
En ijs
Kom je niet wat langs brengen hier in de Alexanderpolder?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben niet in rotterdam vandaag! Sorry!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hoosbuitjeNu al lang al weer over..
Zie je, het maakt geen ruk uit dat Oranje 2e is geworden, het feest is er niet minder om![]()
Ja, ben ook over op de toer. Die boottocht vond ik nog wel leuk om te zien, maar zwaaiend op een podium met kutmuziek sla ik overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:02 schreef golfer het volgende:
Tour is best spannend.![]()
Die feestviering voor een verloren finale laat ik maar even voor wat het is.
Dan te bedenken dat Vorm overmorgen keept tegen Tiranaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi feestje dit. Je ziet die jongens genieten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Gele trui is de gele trui alweer kwijt roept golfer vanaf de bank [ afbeelding ]
Over 4 jaar Brazilie. Dan wordt het vooral savonds en snachts voetbal kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Wel een bijzonder WK was dit. Mooi maandje.
definieer 'gezond'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:26 schreef Laydina het volgende:
Hoe gezond zijn peultjes? iemand enig idee?
is het een goede '2 ons groente per dag'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
definieer 'gezond'
Macronutrienten? Micronutrienten?
als je het net zoals alle andere groentes niet 20x per maand eet natuurlijk welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
is het een goede '2 ons groente per dag'
Ik hoorde/las ergens dat doperwten dat namelijk weer niet waren.. geen idee waarom overigens.. maarja dus ik dacht even vragen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
als je het net zoals alle andere groentes niet 20x per maand eet natuurlijk wel
Zit je in de Alexanderpolder?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
En ijs
Kom je niet wat langs brengen hier in de Alexanderpolder?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)n-notenbranderij.ece
Zou het FF's fabriekje zijn?
Bye bye LieLie! Ben je wel op tijd terug om me uit te lachen als ik vertrek?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef LieLie het volgende:
Liefjens!![]()
Alles zit in de auto, de camping is uitgekozen (weer wat anders dan wat ik laatst liet zien) en we zijn er klaar voor!
Zo even wat eten, wat relaxen, buren gedag zeggen (zorgen voor post en planten) en dan op tijd naar bed!
Vannacht om drie uur/half vier willen we vertrekken en dan zitten we na twintig minuten op het Duitse netwerk en ben ik internetloos!
Dus bij deze alvast een prettige drie weken voor iedereen! Maar spiek vanavond ook nog wel even![]()
Wanneer vertrek je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bye bye LieLie! Ben je wel op tijd terug om me uit te lachen als ik vertrek?
Mwaaa, weet niet precies, maar ná 7 augustus in elk geval.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben t ja. Gat in t dak van 20 bij 6, afvoerpijp weggebrand en nu met verzekeringen bezig. Overal lekkage en ik ga nu kijken wat nog meer. Ben alleen op kantoor (baas in Afrika) dus heeel druk nu
Oh, dan zit ik op de eerste rij om je uit te lachen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mwaaa, weet niet precies, maar ná 7 augustus in elk geval.
Als we niet lichamelijk en geestelijk ingestort zijn.
Wat voel je je dan notig als mens he.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben t ja. Gat in t dak van 20 bij 6, afvoerpijp weggebrand en nu met verzekeringen bezig. Overal lekkage en ik ga nu kijken wat nog meer. Ben alleen op kantoor (baas in Afrika) dus heeel druk nu
Hè fijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik op de eerste rij om je uit te lachen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voel je je dan notig als mens he.
Die vergeten we niet snel meerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Das het pand naast ons volgens mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
Zit je in de Alexanderpolder?![]()
Kun je even zwaaien naar mijn oud-collega's bie de krant.
Wees blij dat FF en jij niet verkoold zijn. Om een goede afloop mag gelachen worden.quote:
Ja, 1 tot 3 dagenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
K**zooi, de migraine blijft zeurenZo'n naar, slap gevoel bij m'n oog.
Ik ben momenteel een beetje gevoelig en happerig, sorry steerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wees blij dat FF en jij niet verkoold zijn. Om een goede afloop mag gelachen worden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een beetje gevoelig en happerig, sorry steerIk ga niet voor niets in therapie
Walnotig of cashewnotig Steer? Dat maakt nogal verschil..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jeetje FFquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een beetje gevoelig en happerig, sorry steerIk ga niet voor niets in therapie
Ik weet t, daarom had ik mn post ook geeditquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ze/we bedoelen het niet kwaad.. in tegendeel..
Succes! En veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik weet t, daarom had ik mn post ook geedit
Anyhow, ik ga vanavond gelukkig wat leuks doen. Uit eten met mn vader, en hem het grote nieuws vertellen.. Ben benieuwd.
Tot straks!
Daar kwam ik, toen ik nog een soort baasje bij PCM was, ook gemiddeld 2x per week. Had 2 kantoren. 1 aan de Wibautstraat in Amsterdam en eentje in dat gebouw van toen nog NRC-Handelsblad/AD in die polder.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
Zit je in de Alexanderpolder?![]()
Kun je even zwaaien naar mijn oud-collega's bie de krant.
[..]
hahaha shit dat ben ik. En jes, ben nog heel. Wel koorts, wilde om 15u weg en toen gebeurde het. Ben er nog steeds helaas... Lees als ik thuis kom terugquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat FF in de driekwartbroek?
Pas je wel een beetje op jezelf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaha shit dat ben ik. En jes, ben nog heel. Wel koorts, wilde om 15u weg en toen gebeurde het. Ben er nog steeds helaas... Lees als ik thuis kom terugoja, er was hier ontploffing en ramen begonnen te trillen bij me. Best gevaarlijk hier, overal waar ik loop vallen stukken beton naar beneden. Oh de brandweer is er weer..
Dat is eigenlijk heel goed. Je hoort zo vaak dat mensen de eerste dagen migraine of stress of ziekerig zijn, gewoon de vermoeidheid kan er dan eerst even goed uit. Lekker aan toegeven, ik kom ff naast je liggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga geloof ik maar eens een B&G dutje doen.. vermoeidheid van het afgelopen schooljaar komt er uit. Ben blij dat we niet al te snel op vakantie gaan, eerst bijkomen is noodzakelijk geloof ik..
Daar heb ik dit jaar geen last van gehad gelukkig maar meestal als ik een tentamenweek gehad had was ik ook nog dagen moe.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga geloof ik maar eens een B&G dutje doen.. vermoeidheid van het afgelopen schooljaar komt er uit. Ben blij dat we niet al te snel op vakantie gaan, eerst bijkomen is noodzakelijk geloof ik..
Wat fijn dat je ongedeerd bent FFquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaha shit dat ben ik. En jes, ben nog heel. Wel koorts, wilde om 15u weg en toen gebeurde het. Ben er nog steeds helaas... Lees als ik thuis kom terugoja, er was hier ontploffing en ramen begonnen te trillen bij me. Best gevaarlijk hier, overal waar ik loop vallen stukken beton naar beneden. Oh de brandweer is er weer..
helaas, ik hoor net dat we (productiechef en ik) avondwacht houden/rouleren. Er zijn hier nog veel mensen van verzekering, taxatie, 2 brandweerwagens, nog n wagen en ramptoeristen, fotografen en pers. Het dak moet gedicht worden voor t noodweer evt vannacht/morgen. Hoop echt niet op half 11 ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
FFWhoa, wat een schrik joh! Gelukkig ben je ongedeerd, hopelijk kun je snel naar huis.
Dude, ik hoop dat het zaterdag wel over is, ja. ik geloof niet dat ik ooit langer dan drie dagen onder zeil ben geweest. De post van Nederland naar Belgie duurt overigens twee dagen, andersom is dat twee à drie keer zo lang
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
helaas, ik hoor net dat we (productiechef en ik) avondwacht houden/rouleren. Er zijn hier nog veel mensen van verzekering, taxatie, 2 brandweerwagens, nog n wagen en ramptoeristen, fotografen en pers. Het dak moet gedicht worden voor t noodweer evt vannacht/morgen. Hoop echt niet op half 11 ofzo
baas komt morgen om 6u terug op Schiphol en gaat dan gelijk door. We hopen gauw weer te werken maar zal denk ergens vlg week pas weer productiewerk kunnen doen. Verzekering is er voor alle schade gelukkig. Er zal nog veel moeten gebeurenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
FF, moet jij nu gaan beslissen of de fabriek open blijft? Moet je dit allemaal zelf regelen, zonder hulp van je baas? En wat was de aanleiding van deze brand?
kep 3x brand hier meegemaakt. 3x zat de baas in Afrika..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg! Vervelend ook dat je baas nou net toevallig weg is.
En sinds wanneer speelt Steer piano. In de bieb
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
kep 3x brand hier meegemaakt. 3x zat de baas in Afrika..
Sinds 22 jaar en sinds een maandjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En sinds wanneer speelt Steer piano. In de bieb
quote:
Een digitale. Koptelefoon kun je aan de balie lenen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je blijft me verbazenEn er staat een piano in de bieb?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Een digitale. Koptelefoon kun je aan de balie lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |