Nee hoor, de televisie is als laatste gekomen. Op de salontafel na.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef rubje het volgende:
[..]
mooi tv! maar het lijkt net alsof je zoals zovelen doen als ze een nieuwe woning hebben nl,eerst de tv aansluiten en dat dat staat en de rest van de woning nog als een rommeltje uitziet.
als ik hem zo lees, komt hij wat lullig over.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:29 schreef Markster het volgende:
als je zoveel geld hebt, waarom haal je dan geen echte speakers
No problem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:04 schreef Markster het volgende:
[..]
als ik hem zo lees, komt hij wat lullig over.
Maar ik bedoelde waarom je geen stevige houten zuilen haalt van een echt audiomerk ipv sony?
Okee. duidelijk antwoordquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef static het volgende:
[..]
No problem.
Ze staan mooi bij de rest van het interieur, zijn lekker slank, etc. Ik ben niet zo'n audiofiel, dus het maakt me niet zoveel uit. Buiten dat was het een mooie package-deal: televisie, thuisbioscoop en laptop.
Er komt iig een hoop lawaai uit, meer dan je zou verwachten. En dat in positieve zin.
Die ellende maak ik nu zelf ook mee. Die aanbetaling heb ik klaar staan, maar het blijft lastig. Ik hoor deze week of de ING het doet en anders ga ik weer wat nieuwe adviseurs zoeken. Maar goed, tips zijn altijd welkom. Ik heb nu eenmaal geen maanden de tijd, moet het binnen 4 weken hebben...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef static het volgende:
Was een erg moeilijk verhaal, de banken doen het niet. Ik heb het de verkopende partij laten regelen onder het mom van 'Jij wilt dat huis verkopen, regel dan ook de hypotheek'. Dit omdat ik wist dat een vriendje van hun in dat wereldje zit. Heb een flinke aanbetaling gedaan (ca. 30% van het totaalbedrag) en hij heeft het via de SNS geregeld.
Keep in mind dat ik al héél lang geleurd heb en tot geen enkel resultaat heb kunnen komen, zelfs niet bij mijn eigen bank waar ik toch een aanzienlijk bedrag per maand binnenkrijg qua salaris. Het was dan ook bij hoge uitzondering gedaan omdat je toch echt een Nederlands werkcontract moet hebben. Buiten dat zijn sinds afgelopen december de regels nog verder aangescherpt als ik me niet vergis.
Oeh Defqonquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef static het volgende:
De buren zullen blij met me zijn.
[ afbeelding ]
quote:Dat is een beetje overdreven.Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef JDx het volgende:
Wow, prachtig huisje! Als je een keer echt hele goede foto's hebt of een fotograaf foto's wil laten maken, kan je een mooie serie maken en sturen naar design blogs
quote:Ik durfde het zelf niet in andermans topic te zeggen, maar wellicht is het inderdaad een beetje ver gezocht
Ok, helaas. Gemeente wist het zelf ook niet, heel irritant.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef static het volgende:
Ik heb me nooit uit laten schrijven. Heb altijd een woonadres in Amsterdam gehouden.
Heb dat ding eigenlijk nooit aanstaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef Ole het volgende:
Geinig! Maar je kunt er zeker niets in opbergen he?
Nou ja, design over function, ik mag dat wel
De keukenlamp is vorige week ook maar eens opgehangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:09 schreef static het volgende:
[..]
PS: die lampkes worden vervangen door deze:
[ afbeelding ]
http://www.rietveldlicht.nl/designmerk-lirio-3479.html
Haha, zo gaan die dingen. Lijkt me ook moeilijk om in te schatten/dingen te gaan kopen terwijl je ze niet zélf dezelfde dag kunt installeren of ophangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:26 schreef static het volgende:
[..]
De keukenlamp is vorige week ook maar eens opgehangen.![]()
Iets ander model. Stond te verstoffen in een doos, compleet vergeten.
Herkenbaar. Na nu 5 maanden kwam ik erachter dat het servies nog steeds niet in de doos stond. En ik heb verder nog steeds geen goeie lampen, of kasten. Elke keer als ik er ben is het voornamelijk de kroeg in, uitbrakken voor de TV, middagjes relaxen in de stad en dan weer de kroeg in... Nooit zin om te klussen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:26 schreef static het volgende:
[..]
De keukenlamp is vorige week ook maar eens opgehangen.![]()
Iets ander model. Stond te verstoffen in een doos, compleet vergeten.
Dat is extra ellendig. Ik heb gelukkig een geweldig aardige klusser in de familie en anders een buurman die ik al langer ken, dus die doet de open als er iemand een klus komt doen. Ik zou nog wel kunnen klussen, maar dan schiet het met enkel weekenden niet zo op...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef static het volgende:
Herkenbaar.
Buiten dat kan ik niet eens klussen (dat wordt een ramp) dus laat ik het meestal doen. Wat weer lastig te plannen is als je soms pas een dag vantevoren weet waar je nu weer heen moet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef static het volgende:
Heb deze in mijn hotelkamer hier staan, ding zit toch wel zo ontzettend lekker dat ik hem maar ga kopen denk ik.
http://www.bluesuntree.co(...)CjpKoCFQd76wodVTp1WA
Gezien de prijs: is dat een replica?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef static het volgende:
Heb deze in mijn hotelkamer hier staan, ding zit toch wel zo ontzettend lekker dat ik hem maar ga kopen denk ik.
http://www.bluesuntree.co(...)CjpKoCFQd76wodVTp1WA
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gezien de prijs: is dat een replica?
Als je aan de rechterkant op "about" klikt wordt vermeld dat het een Eames ontwerp is en dat het hier om een replica gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef k_man het volgende:
...
Merk ook op dat bij het namaakding nadrukkelijk nergens de ontwerpers vermeld staan. Da's vast niet toevallig.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat je in de war bent met iemand anders. Ik koop wat ik mooi vind, of dat nou 'design' (whatever that may be) is waar jij een dikke snikkel van krijgt, of een Hema wekker of stoel. Wat boeit het? Geneuzel in de marge.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:37 schreef k_man het volgende:
Als je drie topics volkletst met wat voor dure designspullen je nu weer gekocht hebt
Ik ga hem kopen, al is het alleen maar om k_man te treiteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je aan de rechterkant op "about" klikt wordt vermeld dat het een Eames ontwerp is en dat het hier om een replica gaat.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:44 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen, al is het alleen maar om k_man te treiteren.
Jij moet er mee leven, dus vooral doen. Mij heb je er niet mee. Als je jezelf belachelijk wilt maken, hou ik je niet tegen hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:44 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen, al is het alleen maar om k_man te treiteren.
Belachelijk maken nog wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je jezelf belachelijk wilt maken, hou ik je niet tegen hoor.
Ja, die bank bestaat uit delen, ik haal een stuk van de rechterkant weg en daar maak ik een lekker hoekje van in de slaapkamer.quote:Maar heb je er eigenlijk nog wel een plek voor, naast die enorme bank? Het zou niet de eerste keer zijn dat je er na aankoop achter komt dat de maatvoering niet zo handig is.
Bij Dealextreme verkopen ze die kranen zelfs:quote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef static het volgende:
[..]
Die ken ik, helaas is de waterdruk te laag voor zoiets. Eerst de badkamer e.d. maar eens op de schop en tegelijkertijd kijken of er wat aan die waterdruk te doen is.
Had jij die cursus smilie-interpretatie nou eigenlijk al afgerond?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef static het volgende:
Belachelijk maken nog wel.
Ik houd er verder over op.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:26 schreef static het volgende:
Speciaal voor k_man de hotelkamer waar ik nu ben... Met stoel!
[ afbeelding ]
Bedoel je 'ik keek er totaal overheen', of kan/wil je computer het niet weergeven omdat je in het buitenland zit?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:26 schreef static het volgende:
Speciaal voor k_man de hotelkamer waar ik nu ben... Met stoel!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
En dan vraagt je moeder wat voor merk koelkast het is.
En dan zeg je:
Het is een Smeg, ma!
Die is ook mooi maar heeft geen aparte vriezer. Alleen zo'n laatje bovenin.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Skaai het volgende:
[..]!
Die blauwe is tof maar die bruin/bronzen helemaal
Ik ben een happy single zonder kinderen, mijn huis is dan ook een typische bachelor pad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:14 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, maar een Smeg is vaak wat onhandig qua ruimte. Ik vind het zelf ook erg leuk, maar heb er vanaf gezien omdat voor mij absolute inhoud belangrijker is en ik met inbouw de ruimte beter kon benutten.
mooi hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef static het volgende:
Kick.
Denk dat dit hem gaat worden. Volgende week thuis, even op zoek naar een dealer in de regio Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.koelen.nl/download.php?itemID=572959&field=document
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef static het volgende:
Ben stiekem - in gedachte - alweer op zoek naar iets anders, een beetje groter huis, hier om de hoek.
Maar goed, slechte timing.
woowquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef static het volgende:
Ja precies. Ben zo onrustig als de pest wat dat betreft. Mijn moeder zag het al aan komen.
Hier heb ik een oogje op laten vallen: http://www.funda.nl/koop/(...)at-78-sou-bel/fotos/
Kansloos...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:35 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, waar ik zelf wel naar gezocht heb voor mijn flatje in Amsterdam is een combinatie met een groot vries-gedeelte. Die ligt bij mij altijd vol met brood van Hartog en wat diepvries spullen van de betere traiteur. Wel zo relaxed als ik 's avonds laat aan kom, etc...
quote:
Zal een lastige klus worden met zoveel keuze.quote:welkom, onze showroom is elke werkdag tussen 09.00 en 16.30 uur geopend, u kunt gewoon binnenstappen, de leisteenfront kast staat als "blikvanger" direct naast onze recpetiebalie geplaatst.
Er staan ca. 150 modellen in de showroom, waaronder vele designuitvoeringen, in edelstaal, met glasfront etc. en dit in diverse hoogte en breedte mogelijkheden
Oh die vloerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:11 schreef static het volgende:
Ja precies. Ben zo onrustig als de pest wat dat betreft. Mijn moeder zag het al aan komen.
Hier heb ik een oogje op laten vallen: http://www.funda.nl/koop/(...)at-78-sou-bel/fotos/
'Central air' static.quote:
Ik snap hem niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |