Dat is extra ellendig. Ik heb gelukkig een geweldig aardige klusser in de familie en anders een buurman die ik al langer ken, dus die doet de open als er iemand een klus komt doen. Ik zou nog wel kunnen klussen, maar dan schiet het met enkel weekenden niet zo op...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef static het volgende:
Herkenbaar.
Buiten dat kan ik niet eens klussen (dat wordt een ramp) dus laat ik het meestal doen. Wat weer lastig te plannen is als je soms pas een dag vantevoren weet waar je nu weer heen moet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef static het volgende:
Heb deze in mijn hotelkamer hier staan, ding zit toch wel zo ontzettend lekker dat ik hem maar ga kopen denk ik.
http://www.bluesuntree.co(...)CjpKoCFQd76wodVTp1WA
Gezien de prijs: is dat een replica?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef static het volgende:
Heb deze in mijn hotelkamer hier staan, ding zit toch wel zo ontzettend lekker dat ik hem maar ga kopen denk ik.
http://www.bluesuntree.co(...)CjpKoCFQd76wodVTp1WA
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gezien de prijs: is dat een replica?
Als je aan de rechterkant op "about" klikt wordt vermeld dat het een Eames ontwerp is en dat het hier om een replica gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef k_man het volgende:
...
Merk ook op dat bij het namaakding nadrukkelijk nergens de ontwerpers vermeld staan. Da's vast niet toevallig.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat je in de war bent met iemand anders. Ik koop wat ik mooi vind, of dat nou 'design' (whatever that may be) is waar jij een dikke snikkel van krijgt, of een Hema wekker of stoel. Wat boeit het? Geneuzel in de marge.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:37 schreef k_man het volgende:
Als je drie topics volkletst met wat voor dure designspullen je nu weer gekocht hebt
Ik ga hem kopen, al is het alleen maar om k_man te treiteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je aan de rechterkant op "about" klikt wordt vermeld dat het een Eames ontwerp is en dat het hier om een replica gaat.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:44 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen, al is het alleen maar om k_man te treiteren.
Jij moet er mee leven, dus vooral doen. Mij heb je er niet mee. Als je jezelf belachelijk wilt maken, hou ik je niet tegen hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:44 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen, al is het alleen maar om k_man te treiteren.
Belachelijk maken nog wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je jezelf belachelijk wilt maken, hou ik je niet tegen hoor.
Ja, die bank bestaat uit delen, ik haal een stuk van de rechterkant weg en daar maak ik een lekker hoekje van in de slaapkamer.quote:Maar heb je er eigenlijk nog wel een plek voor, naast die enorme bank? Het zou niet de eerste keer zijn dat je er na aankoop achter komt dat de maatvoering niet zo handig is.
Bij Dealextreme verkopen ze die kranen zelfs:quote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef static het volgende:
[..]
Die ken ik, helaas is de waterdruk te laag voor zoiets. Eerst de badkamer e.d. maar eens op de schop en tegelijkertijd kijken of er wat aan die waterdruk te doen is.
Had jij die cursus smilie-interpretatie nou eigenlijk al afgerond?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef static het volgende:
Belachelijk maken nog wel.
Ik houd er verder over op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |