Nope, het is echt zo!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat ze een verkapte afwijzing doet ouwe.
De lemming zal wel niet lang op zich laten wachtenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Lort het volgende:
Vraag me af hoe lang het duurt voordat het meisje in kwestie dit topic tegenkomt.
Goed punt, eerste zinnige antwoord.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:48 schreef Avey het volgende:
Tja via alleen internetcontact is het vrij makkelijk om een ideaalbeeld te scheppen... daar zal ze wel ingetrapt zijn denk ik.
Het enige wat ik kan aanraden is proberen je perfecter voor te doen dan die andere kerel
Inkoppertjequote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De lemming zal wel niet lang op zich laten wachten
Njaaa, zij is nou op safari. Tegen de tijd dat ze terug is, is het topic al gesloten... hoop ik...quote:
En je denkt dat ze je niet gaat herkennen aan deze geweldige postquote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef FOKkû het volgende:Voorbeelden kan ik niet geven, want zij loopt hier ook op FOK! rond
Nou, jullie beweerden al dat ze naïef was...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
En je denkt dat ze je niet gaat herkennen aan deze geweldige post?
quote:
Beiden 19.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:13 schreef ReWout het volgende:
Btw. om welke leeftijd gaat het hier ik neem aan 12?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:48 schreef Avey het volgende:
perfecter
Damn, is dat geen woord? Ik was niet zekerquote:
Bericht gewijzigdquote:
19 WTFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:19 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Beiden 19.
Edit: komen er nog normale reacties? Als ze erachter komt lul ik me er (hoop ik) wel uit.![]()
vanaf nu is het een woord en het betekent: meer perfect dan perfect.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Damn, is dat geen woord? Ik was niet zeker
Altijd leuk om een nieuw woord uit te vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:29 schreef Argento het volgende:
[..]
vanaf nu is het een woord en het betekent: meer perfect dan perfect.
Meh, toen ik dit topic aanmaakte had ik ook wel zoiets van: "Zij is trouwens wel erg raar". Maargoed, op FOK! kan alles!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:26 schreef ReWout het volgende:
[..]
19 WTFFFFFFFFFFFFFFFnee sorry zou haar nooit doen dan als ze 19 is en dit gedrag
![]()
![]()
Als je 15 had gezegd had ik je geloofd
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Altijd leuk om een nieuw woord uit te vinden![]()
En ze heeft nog een Mac ook nog. Dan weet je zeker dat het een freak is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:06 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Njaaa, zij is nou op safari. Tegen de tijd dat ze terug is, is het topic al gesloten... hoop ik...
Okee, na 3x lezen snapte ik die Mac grap.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze heeft nog een Mac ook nog. Dan weet je zeker dat het een freak is.
quote:
Tegenwoordig heb je wel webcam, microfoon en dat soort dingen hèquote:Op maandag 12 juli 2010 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon kenkerhard uitlachen natuurlijk. Je wilt toch geen chick die een internetrelatie heeft met iemand die ze nog nooit gezien heeft
Mwah, ik denk dat hij zich niet te veel moet bemoeien met haar internetrelatie. Kan nooit goed vallen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou haar aansporen af te spreken met haar internetlover... Eventueel in een kroeg ofzo en dat jij dan aanbiedt dat je er ook heen gaat om eventueel in te springen als het een engerd blijkt te zijn
Als ie echt niet is wat hij zegt te zijn komt ze daar dan wel achter
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef Silenus het volgende:
Als iemand zegt dat ze een 'internetrelatie' heeft moet je sowieso wegrennen. Heel hard. Niet omkijken.
Valt me nog mee dat ze het zo eerlijk verteld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef Silenus het volgende:
Als iemand zegt dat ze een 'internetrelatie' heeft moet je sowieso wegrennen. Heel hard. Niet omkijken.
Geen idee hoelang ze hem kent. Maar ze hebben volgens mij best wel lang.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je wel webcam, microfoon en dat soort dingen hè
Hoe lang heeft ze die internetliefde al? En zijn er plannen voor ontmoeting? Ik ken ook iemand online die ik ooit wel wil ontmoeten, maar mocht ik een jongen tegenkomen in real life die ik echt leuk vind, dan laat ik die niet voor een online risico schieten natuurlijk. Dus waarschijnlijk vindt ze je niet leuk genoeg of is ze echt geobserdeerd door een fantasie die ze heeft van haar internetboy.
Ik ben niet afgewezen, omdat ze niet eens weet dat ik d'r leuk vind.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze het zo eerlijk verteld.Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, iemand afwijzen irl om een internetvriend.
Oh my bad. Dan kan je er wel op aandringen dat ze hem eens ontmoet, maar wel zo dat ze er niets achter zoekt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik ben niet afgewezen, omdat ze niet eens weet dat ik d'r leuk vind.
Dan wordt het lastig. Weet ze waar hij woont? Kan ze hem altijd eens verrassenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Geen idee hoelang ze hem kent. Maar ze hebben volgens mij best wel lang.Afspraakjes zijn er nooit van gekomen, omdat hij altijd op 't laatste moment afzegt, heb ik van haar horen zeggen.
Nee, ik ben zóvaak in de friendzone beland, dat ik onderhand weet wanneer het zover is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh my bad. Dan kan je er wel op aandringen dat ze hem eens ontmoet, maar wel zo dat ze er niets achter zoekt.Al denk ik dat je in de friendzone bent beland, anders zou ze jou (iemand uit real life) wel verkiezen boven hem, en een move maken. Iemand een real life leuk vinden is toch wat meer zekerheid en heftiger (duh) dan iemand online leuk vinden.
Maar heeft ze enkel één foto van hem, of ook al gewebcammed en een echt gesprek met hem gehad bijv?
Misschien moet ik Peter R. de Vries erop afsturen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig. Weet ze waar hij woont? Kan ze hem altijd eens verrassen
Ik vind het wel verdacht. Of het is een heel onzekere jongen, of echt een wacko.
Oke, dat vind ik wel heel triest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee, ik ben zóvaak in de friendzone beland, dat ik onderhand weet wanneer het zover is.En ja, 1 enkele foto, meer niet, ALLEEN MSN verder.
Gelukkig hoef je hier niet bang te zijn dat het een pedo isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Misschien moet ik Peter R. de Vries erop afsturen!
Dit dus. Ik vermoed dus dat zij hetzelfde is overkomen, maar het niet ziet door die bord voor d'r kop.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan een vriendin van mij die na 2 dagen online met iemand te chatten al verkering met hem had, al haar diepste geheimen aan hem vertelde en zei van hem te houden. Achteraf bleek dat hij vanalles aan elkaar gelogen had, inclusief zijn naam, woonplaats, levensgeschiedenis en verleden van misbruik door zijn vader. Tja...
Dan nog vind ik het een Wacko Jacko!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je hier niet bang te zijn dat het een pedo isWant ze is al 19.
Die vriendin van mij kwam er redelijk snel achter gelukkig, hopelijk die van jou ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vermoed dus dat zij hetzelfde is overkomen, maar het niet ziet door die bord voor d'r kop.Liefde maakt blind, doof, en achterlijk.
Nee ze twijfelt geen moment aan hem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vriendin van mij kwam er redelijk snel achter gelukkig, hopelijk die van jou ook.
En ondanks haar naiviteit, heeft ze nu wel een real life vriend.
Misschien dat jij haar kan duidelijk maken dat die vent haar niet wil ontmoeten, anders had hij dat al wel gedaan en niet telkens op het laatste moment afgezegd. Twijfelt zij helemaal niet aan zijn eerlijkheid of intenties? Want mijn vriendin deed dat nog wel een beetje, daarom kwam ze er ook achter dat hij loog.
Wat betreft die ontmoeting zijn er verschillende mogelijkheden:
1) Hij is heel erg onzeker en durft haar daarom niet te ontmoeten. Dit zal waarschijnlijk niet snel veranderen en zullen ze elkaar voorlopig niet ontmoeten, of misschien nooit.
2) Hij heeft gelogen over bepaalde dingen en dat zal uitkomen als ze elkaar ontmoeten. Daarom kan/wil hij haar dus nooit ontmoeten.
3) Hij vind het enkel leuk om online met iemands gevoelens te spelen, maar is niet serieus. Ze zullen elkaar nooit ontmoeten, of hij laat haar naar een ontmoeting komen zonder zelf op te dagen.
4) Er kwam telkens echt iets tussen, waardoor hij de afspraak moest afzeggen. Maar als dit te vaak gebeurd, heeft hij andere prioriteiten en wil hij haar dus niet echt ontmoeten.
Mij lijkt 2 gezien jouw posts het meest logisch.
hoppa, opening om het kapot te maken..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Geen idee hoelang ze hem kent. Maar ze hebben volgens mij best wel lang.Afspraakjes zijn er nooit van gekomen, omdat hij altijd op 't laatste moment afzegt, heb ik van haar horen zeggen.
Die site deed het hier niet jammer genoeg. Wat is het precies?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Fortitudo het volgende:
stuur haar de tineye-link van haar vriendje.
Je moet echt proberen haar te laten inzien dat hij liegt, met bepaald bewijs. Of haar laten inzien dat een ontmoeting nooit zal gebeuren. Je kan ook juist een ontmoeting forceren in de hoop dat hij niet leuk is in het echt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee ze twijfelt geen moment aan hem.Echt verblind door de "liefde". Maja, mij lijkt optie 2 ook de meest logische.
Dat deed pijn...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:01 schreef linpunt het volgende:
Hoi,
kort geleden kwam ik erachter dat de nerd van school mij leuk vind. Hij probeert mij op allerlei bizarre manieren te versieren. Een keertje bood hij zelfs een middag romantisch "xboxen" aan. Verder is hij heel saai en doet hij onder schooltijd hele vieze dingen. (ik zal niet zeggen hoe en wat want hij zit op Fok!). Om van hem af te komen vertelde ik hem dat ik al een vriend had. Maar omdat hij me maar niet met rust wilde laten heb ik een foto van 'mijn vriend' aan hem laten zien. Die foto had ik trouwens gewoon van google geplukt onder de naam "smecky boy".
Hoe zorg ik er verder voor dat hij mij met rust laat?
liefs,
steenbokje, 19 jaar.
De enige nuttige FOK!-er van dit topic!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet echt proberen haar te laten inzien dat hij liegt, met bepaald bewijs. Of haar laten inzien dat een ontmoeting nooit zal gebeuren. Je kan ook juist een ontmoeting forceren in de hoop dat hij niet leuk is in het echt.
Echt veel andere opties zijn er niet.Tenzij ze ineens smoor wordt op iemand in real life.
Leuke lemming, maar je bericht klopt niet echt met de info die TS heeft gegeven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:01 schreef linpunt het volgende:
Hoi,
kort geleden kwam ik erachter dat de nerd van school mij leuk vind. Hij probeert mij op allerlei bizarre manieren te versieren. Een keertje bood hij zelfs een middag romantisch "xboxen" aan. Verder is hij heel saai en doet hij onder schooltijd hele vieze dingen. (ik zal niet zeggen hoe en wat want hij zit op Fok!). Om van hem af te komen vertelde ik hem dat ik al een vriend had. Maar omdat hij me maar niet met rust wilde laten heb ik een foto van 'mijn vriend' aan hem laten zien. Die foto had ik trouwens gewoon van google geplukt onder de naam "smecky boy".
Hoe zorg ik er verder voor dat hij mij met rust laat?
liefs,
steenbokje, 19 jaar.
awh,was maar een grapje hoor, kusje erop dan.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
awh,was maar een grapje hoor, kusje erop dan.![]()
In ieder geval; jij bent wel IRL dus kunt dingen met haar ondernemen. En dan bedoel ik niet dat je haar nu keihard -suprise- moet nemen. Maar dat je wel kan vragen om samen iets leuks te doen en mensen worden sneller verliefd in de vakantie. Dus ik zeg; doen.
Achhh...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
In ieder geval; jij bent wel IRL dus kunt dingen met haar ondernemen. En dan bedoel ik niet dat je haar nu keihard -suprise- moet nemen. Maar dat je wel kan vragen om samen iets leuks te doen en mensen worden sneller verliefd in de vakantie. Dus ik zeg; doen.
hahahaaha, in mijn hoofd was ze een nerd en ik dacht even dat je bedoelde dat je dr niet meer wilde omdat ze een Mac had. (=op SAFARI zat )quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Achhh...![]()
Tja, alleen jammer dat ze op safari is.
Jij denkt iets te ver door.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
hahahaaha, in mijn hoofd was ze een nerd en ik dacht even dat je bedoelde dat je dr niet meer wilde omdat ze een Mac had. (=op SAFARI zat )
ja weet ik veel, dat verhaal van internetbillenmaatje was ook al een 'huh' dat ik niet verbaasd zou zijn als mijn theorie waarheid was.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja weet ik veel, dat verhaal van internetbillenmaatje was ook al een 'huh' dat ik niet verbaasd zou zijn als mijn theorie waarheid was.
Shoooow.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef FOKkû het volgende:
Ik heb trouwens net die foto op reverse imaging gegooid, en ik kreeg 6 hits.
Slimquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef linpunt het volgende:
ooooh, als je het nasty wilt spelen:
maak een profiel aan onder een faux everything. (maar wel met vagine)
voeg haar toe op MSN.
en vertel haar dat ze jouw vriendje met rust moet laten. En dan vertel je dat je alles weet en vertel je ook echt alles wat je weet. En fotosoep dan een foto in elkaar van die dude met een superknap meisje.
Dan rent ze huilend in jouw IRL armen.
Goed plan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef linpunt het volgende:
voeg haar toe op MSN.
en vertel haar dat ze jouw vriendje met rust moet laten. En dan vertel je dat je alles weet en vertel je ook echt alles wat je weet. En fotosoep dan een foto in elkaar van die dude met een superknap meisje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef linpunt het volgende:
voeg haar toe op MSN.
Geen Hyves, gewoon een oerhollandsche Käserkopf!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed plan.
Of zoek nog meer foto's van die dude en misschien staat er wel een meisje met hem op!
Je hebt immers 6 resultaten gekregen. Staat er nergens zijn naam?
Heeft hij geen hyves trouwens? Is het een buitenlander?
Maar ze weet zijn naam dus wel?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Geen Hyves, gewoon een oerhollandsche Käserkopf!Voor zover ik weet hebben ze alleen contact via MSN.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef linpunt het volgende:
voeg haar toe op MSN.
www.wieowie.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ze weet zijn naam dus wel?
Meestal levert dat namelijk wel een aantal hits op via google. Minimaal één bij een gemiddeld persoon.
Nee, als je de OP hebt gelezen, weet je dat ze ook op FOK! rondloopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik wil nu wel een pic zien, anders daalt de geloofwaardigheid van dit verhaal nog meer !
Je kan hem toch even laten zien en morgen weer verwijderen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee, als je de OP hebt gelezen, weet je dat ze ook op FOK! rondloopt.Tegen de tijd dat ze terug is van haar vakantie (11 weken) is dit topic hopelijk gesloten.
En nee, zeg niet dat het niets uitmaakt, als het topic gesloten is, want als ze dan die foto op reverse imaging gooit, komt ze vanzelf op dit topic uit.
dan verdwijnt mijn geniale plan de campagne. Wel opschrijven en uittekenen in paint he.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Captain_Zappa het volgende:
Niet als je hem zelf weer ergens anders upload dan is het bijna niet terug te vinden.
Laten we dit topic verwijderen door een modje als het klaar is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
Thanks voor jullie hulp in ieder geval. Topic kan wel dicht nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar inderdaad, hier sluit ik me ook bij aan. Als ze smoor wordt op iemand anders (aka jou), dan zal ze die internetlover snel achter zich laten. En een real life persoon moet het toch wel kunnen winnen van iemand online waarvan ze nog niet eens de stem heeft gehoord.
Hoewel, mocht ze hem in haar hoofd heel erg geidealiseerd hebben dan kan het nog wel lastig worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |