Dit.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, omdat onterechte klacht.
0 keer, en hoog. Waarom?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef wiebelstront het volgende:
hoe vaak crashtje windows computer? hoe hoog is de kwaliteit van je windows computer?
bij apple gaat het niet om de specs, maar om de kwalitiet
Wat ben jij voor klapmongool?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef retorbrapi het volgende:
En dan zogenaamd beter dan Windows. Man, voor die prijs heb ik 3 windows pc's die per stuk ook nog eens 3x betere specs hebben dan die overpricede rotzooi! En dan heb ook niet dat irritant gesloten OS X erbij. Wil je een programma installeren? Vraag het eerst aan ome Steve of het wel mag.Daar word je toch eng van. Hallo, het is geen noord-korea!! Je hebt betaald voor je computer dan hoef je toch geen toestemming te vragen!!
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef wiebelstront het volgende:
hoe vaak crashtje windows computer? hoe hoog is de kwaliteit van je windows computer?
bij apple gaat het niet om de specs, maar om de kwalitiet
Neuk deze draad, ik ben weg hier.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef retorbrapi het volgende:
Terechte klacht, want Apple.
Hoe mooi is je windows pc.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hoe mooi is je windows pc.
Hoe mooi is je Apple product,
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hoe mooi is je windows pc.
Hoe mooi is je Apple product,
Geciteerd voor waarheid.quote:
Helaas wel, ben na 10 minuten gillend weggerendquote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef Stickvis het volgende:
TS heeft nog nooit met mac producten gewerkt
het gaat erom, een mac zal het langer volhouden als je miezerige kut windows computer. een macbookis veul beter als een normale laptop.quote:
Neu, niet echt. Ik kan mijn 233mhz 32MB RAM laptop met Windows 2000 nu gewoon opstarten en ermee gaan FOK!en,quote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
het gaat erom, een mac zal het langer volhouden als je miezerige kut windows computer. een macbookis veul beter als een normale laptop.
Je moest eens wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
het gaat erom, een mac zal het langer volhouden als je miezerige kut windows computer. een macbookis veul beter als een normale laptop.
En hoe is het met de batterij duur?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:33 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Ik kan mijn 233mhz 32MB RAM laptop met Windows 2000 nu gewoon opstarten en ermee gaan FOK!en,
10 minutenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Helaas wel, ben na 10 minuten gillend weggerend
Een betere vergelijking zou zijn: je kan voor ¤1000 een muffin (apple) kopen, of voor ¤2 een overheerlijke taart (windows)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:36 schreef wiebelstront het volgende:
windows met apple vergelijken is als kots met een heerlijke taart vergelijken. iedereen vind de taart(apple) lekkerder maar omdat de taart zo ontieglijk duur is, kiezen de mensen voor kots(met harde stukjes!)
Geen idee, niet getest. Ik gok op zo'n 7-8 uur.quote:
Of gratis een feestzak chips (Linux)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Een betere vergelijking zou zijn: je kan voor ¤1000 een muffin (apple) kopen, of voor ¤2 een overheerlijke taart (windows)
waar slaat dit nou weer opquote:retorbrapi
Wil je een programma installeren? Vraag het eerst aan ome Steve of het wel mag. Daar word je toch eng van. Hallo, het is geen noord-korea!! Je hebt betaald voor je computer dan hoef je toch geen toestemming te vragen!!
voor de meeste programmas voor windows moet je betalen. op een apple is de meeste zoftware gratis(op linux tenminste, maar linux en OS X is op UNIX gebaseerd,blablablabla). dus als je iets uit die 2 eurowilt halen, moet je er nog 1000 euro bovenop leggen voor alle programma's.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Een betere vergelijking zou zijn: je kan voor ¤1000 een muffin (apple) kopen, of voor ¤2 een overheerlijke taart (windows)
Welke dwaas wil nou ook iets waar je niet aan kan sleutelen. Daarom ben je een man.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
op een apple is de meeste zoftware gratis(op linux tenminste, maar linux en OS X is op UNIX gebaseerd,blablablabla).
nee, dat is ongeveer hetzelfde zeggen als op windows is alle software gratis want het is een OS, net zoals linuxquote:
iPod touchquote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef Paxcon het volgende:
Wat een waardeloze argumenten van die Apple fanboys
Je kan het ook combineren. Ik heb gewoon een Windows PC, maar ook een Ipod Touch. Een pc van Apple zal ik nooit aan beginnen, want ze zijn naar mijn mening te duur voor wat de voordelen zijn.
iPod Touch is gewoon geweldig en enorm handig
Nee, daar neem je het enige sterke punt van apple weg.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef Flepke het volgende:
Verder hackintosh nogsteeds perfecte tussenweg... (mac osx op normale computer)
OSX is direct op UNIX gebaseerd (de Darwin-kernel is een combo van o.a. FreeBSD (gebaseerd op UNIX) en Mach. De Linux-kernel is echter helemaal 'from scratch' gemaakt - het had UNIX alleen als uitgangspunt. OSX en Linux zijn zeker niet binair compatibel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |