abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84038587
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef Scribent het volgende:

Ik hoef geen balletvoorstelling, maar ik denk wel dat je met deze selectie tot beter voetbal in staat moet zijn. Dan kun je ook op eigen kracht winnen als het met de meevallers eens wat tegenzit.

Het had best wat beter gekund in attractief opzicht, maar dan zouden we lang niet zo ver zijn gekomen. Als we helemaal op de aanval hadden gespeeld waren we tegen brazilie er al uit gegaan.
pi_84039569
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Het had best wat beter gekund in attractief opzicht, maar dan zouden we lang niet zo ver zijn gekomen.
Hoezo niet? Als je beter aanvalt creëer je meer kansen en kun je dus vaker scoren en als je zelf balbezit hebt hoef je minder vaak achter de tegenstander aan te rennen, wat energie vreet.
quote:
Als we helemaal op de aanval hadden gespeeld waren we tegen brazilie er al uit gegaan.
We deden helemaal niks tegen Brazilië, werden aan alle kanten voorbij gelopen.

Ik volg de mensen niet die doen alsof er een causaal verband bestaat tussen het matige voetbal van dit WK en het 'succes' van de finaleplaats. Als NL nou idd bewust sober en georganiseerd had gevoetbald, okee. Maar er zat helemaal geen idee achter het matige spel en de organisatie klopte van geen kant tegen de sterkere tegenstanders.
pi_84039740
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik schaam me echt voor al die negatievelingen hier. Bah.

Gelukkig is dit forum straks gesloten.
Ik schaam me eerder voor die Telegraaflezers die alle kritiek, ook de beargumenteerde, verketteren als 'on-vaderlands' en suggereren dat 'je dan maar op moet rotten naar het buitenland'.

Alsof je in hun biertje spuugt

Wat een bekrompenheid
pi_84041754
het is ook onzin, volgens mij probeerd zo'n ploeg bij elk balbezit uiteindelijk te scoren, toch? ook nederland.
en dat lukt dan niet, en dan noem je dat maar zakelijk voetbal. volgens mij gewoon slecht voetbal. als het allemaal wel zou lukken, waren we weer die aanvallende ploeg.
pi_84057689
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hem met de vlakke hand gecorrigeerd hebt ? Wat een belhamel.
Nee, als ik voetbal kijk laat ik de voeten spreken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_84057934
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, ik vond het een kut wedstrijd. Niet alleen omdat we verloren.
Lol, je raakte zeker de tel kwijt ?

Die gele en rode kaarten...

Gelukkig kan iedereen hier over voetbal meepraten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Resonancer op 14-07-2010 19:01:09 (R) ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_84060687
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lol, je raakte zeker de tel kwijt ?

Die gele en rode kaarten...

Gelukkig kan iedereen hier over voetbal meepraten.
"World Cup Final: Dive Diary "
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 19:51:47 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_84060863
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik schaam me echt voor al die negatievelingen hier. Bah.

Gelukkig is dit forum straks gesloten.
JAAAAAAAAAAAAA we hebben geschiedenis geschreven. De meeste gele kaarten ooit in een finale gekregen. Eén kans gecreëerd in 120 minuten voetbal. Een mooie rode kaart, al zeg ik hetzelf. Hoewel ik blijer was geweest met nog twee rode kaarten. Heel de buitenlandse pers kraakt dit elftal tot op het bod af.
We hebben nog jaren nodig om onze goede naam te herstellen. Het mooiste is natuurlijk al die echte voetballiefhebbers die een tweede plaats vieren alsof ze hebben gewonnen.
Maar dat zit in onze sportcultuur. In 1988 werd Stephan Rooks sportman van het jaar omdat ie tweede was geworden in de Tour.
Van Basten mocht blij zijn dat ie een paar stemmen kreeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_84061099
zeikerd
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 19:57:55 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_84061201
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Redux het volgende:
zeikerd
FF pissen.

Ik ben romanticus man. Herinner me nog geweldige WK's. Ik zeik niet snel. Ook niet over de wedstrijden tot aan de finale. Maar de finale was een totale sof.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_84061260
Get over it. Spanje was ook geen lievertje, webb floot meer in ons nadeel dan in het nadeel van spanje.
pi_84061456
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Redux het volgende:
webb floot meer in ons nadeel dan in het nadeel van spanje.
Dat is onzin, Webb floot slecht, inconsequent en de wedstrijd kapot maar niet partijdig.
pi_84061517
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

FF pissen.

Ik ben romanticus man. Herinner me nog geweldige WK's. Ik zeik niet snel. Ook niet over de wedstrijden tot aan de finale. Maar de finale was een totale sof.

ik herinner me vooral ondraaglijke uitschakelingen en jaren achtereen waarin we met ons neus op de feiten werden gedrukt dat dat oeverloze gebrei en `tikkie-terug-jaap-voetbal" genadeloos werd afgestraft door niet meevoetballende toplanden als brazilie en italie. en daarna de irritatie omdat we telkens opnieuw weer lekker naief aan een toernooi begonnen met buitenspelertjes, vroeg druk zetten, veel de bal laten gaan etc......oh wat was dat vermoeiend en vervelend om te zien. geen enkel rendement en je wist bij voorbaat al dat je op een gegeven moment het deksel op de neus kreeg door een slimme ploeg die nederland gek provoceerde en WEL voor de winst speelde!

dat is wat ik herinner aan voorgaan WK s en EKs....daarom was dit toernooi echt een verademing!!!! eindelijk eens die topmentaliteit! eindeljjk eens af van dat naieve gejammer over "mooi spel" etc.
mooi spel = winst en DUS was dit een heel erg mooi toernooi van Oranje! hopelijk gaan we op deze manier door ipv onze oren te laten hangen naar wat wereldvreemde naieve nikszeggende commentaren van betweters op een heuvel in catalonie

Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:04:53 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_84061531
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Redux het volgende:
Get over it. Spanje was ook geen lievertje, webb floot meer in ons nadeel dan in het nadeel van spanje.
Get over it is precies wat 95 % doet.

Ik als echte liefhebber kan er nog niet over getten. En spring niet van een woonboot om feest te vieren over een tweede plaats.

pi_84061547
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik als echte liefhebber kan er nog niet over getten. En spring niet van een woonboot om feest te vieren over een tweede plaats.

I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84061668
quote:

[..]

mooier voetbal preferen boven resultaat voetbal is mijn ogen net zo erg, zo niet erger dus je spreekt jezelf tegen!
pi_84061781
quote:

[..]

lol en jij noemt jezelf romanticus?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:14:07 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_84061980
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ik herinner me vooral ondraaglijke uitschakelingen en jaren achtereen waarin we met ons neus op de feiten werden gedrukt dat dat oeverloze gebrei en `tikkie-terug-jaap-voetbal" genadeloos werd afgestraft door niet meevoetballende toplanden als brazilie en italie. en daarna de irritatie omdat we telkens opnieuw weer lekker naief aan een toernooi begonnen met buitenspelertjes, vroeg druk zetten, veel de bal laten gaan etc......oh wat was dat vermoeiend en vervelend om te zien. geen enkel rendement en je wist bij voorbaat al dat je op een gegeven moment het deksel op de neus kreeg door een slimme ploeg die nederland gek provoceerde en WEL voor de winst speelde!

dat is wat ik herinner aan voorgaan WK s en EKs....daarom was dit toernooi echt een verademing!!!! eindelijk eens die topmentaliteit! eindeljjk eens af van dat naieve gejammer over "mooi spel" etc.
mooi spel = winst en DUS was dit een heel erg mooi toernooi van Oranje! hopelijk gaan we op deze manier door ipv onze oren te laten hangen naar wat wereldvreemde naieve nikszeggende commentaren van betweters op een heuvel in catalonie

Van welke planeet kom jij ?

Nederland heeft als klein land zich al 40 jaar onderscheiden door attractief aanvallend voetbal.
Vergelijkibare landen halen sporadisch een groot toernooi laat staan een goed resultaat. Als wij als Nederland gaan voetballen als Zwitserland België Schotland of Hongarije ku7nnen we ons definief bij de kleine landen zonder kans scharen. Wij hebben Bergkamp, van Hanegem, Cruijff, Van Nistelrooij, Gullit, Rijkaard, Van Persie, Robben, Sneijder etc...

En waardoor kregen die spelers een werelodstatus ? Juist door onze speelwijze.

1974 Finale
1976 halve finale
1978 finale
1988 finale
1992 halve finale
1994 kwartfinale
1996 kwartfinale
1998 halve finale
2000 halve finale
2004 halve finale
2010 verliezend finalist met on-Nederlands voetbal.

Leg eens uit waarom dit een beter resultaat was dan in het verleden ?

pi_84062163
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Van welke planeet kom jij ?

Nederland heeft als klein land zich al 40 jaar onderscheiden door attractief aanvallend voetbal.
Vergelijkibare landen halen sporadisch een groot toernooi laat staan een goed resultaat. Als wij als Nederland gaan voetballen als Zwitserland België Schotland of Hongarije ku7nnen we ons definief bij de kleine landen zonder kans scharen. Wij hebben Bergkamp, van Hanegem, Cruijff, Van Nistelrooij, Gullit, Rijkaard, Van Persie, Robben, Sneijder etc...

En waardoor kregen die spelers een werelodstatus ? Juist door onze speelwijze.

1974 Finale
1976 halve finale
1978 finale
1988 finale
1992 halve finale
1994 kwartfinale
1996 kwartfinale
1998 halve finale
2000 halve finale
2004 halve finale
2010 verliezend finalist met on-Nederlands voetbal.

Leg eens uit waarom dit een beter resultaat was dan in het verleden ?

omdat we met dat zogenaamde "mooie" (maar in mijn ogen dodelijk saaie) spel niks hebben gewonnen.
nu is er eindelijk een kentering zichtbaar en gelijk staan we in de hoogst mogelijke finale die je je maar kunt voorstellen, namelijk dat van een WK.
jij noemt gullit, rijkaard, van basten maar volgens mij vergeet jij dat we de enigste prijs die we ooit gehaald hebben, namelijk de europese titel in 88, OOK met resultaat voetbal gehaald hebben? het spel was destijds niet om aan te zien, maar dankzij een aardige organisatie en met ijzervreters als van tiggelen wouters en erwin koeman in het elftal konden we op resultaat spelen en via de individuele klasse van de Grote Drie de finale winnen. Net als nu.

Dat jarenlange heen en weer gepiel, getik en gebrei heeft geen reet opgeleverd.
pi_84062213
Kan mij het schelen wat de wereld denkt. Als ze op het EK 2012 maar gewoon puur zakelijk, hard voetballen en het winnen! Ik hoef geen mooi voetbal te zien, alleen de cup in de hand van Bertje aan het eind!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludacriss op 14-07-2010 20:34:10 ]
pi_84062257
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Ludacriss het volgende:
Kan mij het schelen wat de wereld denkt. Als ze op het EK 2012 maar gewoon puur zakelijk en hard voetballen en het winnen! Ik hoef geen mooi voetbal te zien, alleen de cup in de hand van Bertje aan het eind!
mooie. wijze en ware woorden
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:20:08 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_84062264
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:18 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

omdat we met dat zogenaamde "mooie" (maar in mijn ogen dodelijk saaie) spel niks hebben gewonnen.
nu is er eindelijk een kentering zichtbaar en gelijk staan we in de hoogst mogelijke finale die je je maar kunt voorstellen, namelijk dat van een WK.
jij noemt gullit, rijkaard, van basten maar volgens mij vergeet jij dat we de enigste prijs die we ooit gehaald hebben, namelijk de europese titel in 88, OOK met resultaat voetbal gehaald hebben? het spel was destijds niet om aan te zien, maar dankzij een aardige organisatie en met ijzervreters als van tiggelen wouters en erwin koeman in het elftal konden we op resultaat spelen en via de individuele klasse van de Grote Drie de finale winnen. Net als nu.

Dat jarenlange heen en weer gepiel, getik en gebrei heeft geen reet opgeleverd.
Verkiezing van elftal van de eeuw in 2000 door een internationaal voetbalpannel

1 Brazilië WK 70
2 Hongarije WK 54
3 Nederland WK 74

pi_84062298
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verkiezing van elftal van de eeuw in 2000 door een internationaal voetbalpannel

1 Brazilië WK 70
2 Hongarije WK 54
3 Nederland WK 74

ja, echt belangrijk man, zo'n verkiezing
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:21:00 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_84062305
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Ludacriss het volgende:
Kan mij het schelen wat de wereld denkt. Als ze op het EK 2012 maar gewoon puur zakelijk en hard voetballen en het winnen! Ik hoef geen mooi voetbal te zien, alleen de cup in de hand van Bertje aan het eind!
Dit was een uitzondering.

Met dit soort voetbal plaatsen we ons niet eens.

Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:21:24 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_84062333
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Ja zegt helemaal niks

pi_84062393
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja zegt helemaal niks

waarom is er geen rondvaart in de grachten georganiseerd dan, n.a.v. dat lijstje?
pi_84062405
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Ik vind het best wel een eer.

I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:24:44 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_84062510
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

waarom is er geen rondvaart in de grachten georganiseerd dan, n.a.v. dat lijstje?
Toen was er nog geen massa hysterie georganiseerd door commerciële omroepen.

Toen waren het nog echte voetballiefhebbers. Nu is iedereen voetbalfan als het over Oranje gaat.

Als ze maar kunnen feesten.

pi_84062544
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Toen waren het nog echte voetballiefhebbers. Nu is iedereen voetbalfan als het over Oranje gaat.

Tong80 heeft altijd gelijk jongens. Geloof het nou maar!

Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:25:44 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_84062559
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Je bent jong hè ?

Ik neem het gebrek aan historisch besef je niet eens kwalijk.

pi_84062639
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

hou toch op. ook toen hadden we al carnavalpubliek. het legioen is in de jaren na 88 een stille dood gestorven.
pi_84062700
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Tong80 heeft altijd gelijk jongens. Geloof het nou maar!

ik zie voornamelijk onzinnige niet goed onderbouwde berichten langskomen die echt nergens op slaan
pi_84062740
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit was een uitzondering.

Met dit soort voetbal plaatsen we ons niet eens.

Heb je onze tegenstanders gezien voor de kwalificatie? Zelfs met dat soort voetbal win je met 5-0. Komt wel goed!
pi_84062779
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Heb je onze tegenstanders gezien voor de kwalificatie? Zelfs met dat soort voetbal win je met 5-0. Komt wel goed!
1-0 is voldoende! en dan wisselen om spelers te sparen.....maarten ducrot zou zeggen: het nieuwe voetballen!
pi_84062829
Heerlijke bijnaam:

The Beasts of Orange
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:31:21 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_84062843
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:27 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hou toch op. ook toen hadden we al carnavalpubliek. het legioen is in de jaren na 88 een stille dood gestorven.
Toen bestond het publiek uit echte voietballiefhebbers. Nu is 80 % in het bezit van een kaartje omdat hun bedrijf Oranje sponsort.

De 20000 suporters in 74 tegen Uruquay hadden meer voetbal in hun hart dan de meeste toeschouwers de laatste jaren.

pi_84062930
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Toen bestond het publiek uit echte voietballiefhebbers. Nu is 80 % in het bezit van een kaartje omdat hun bedrijf Oranje sponsort.

De 20000 suporters in 74 tegen Uruquay hadden meer voetbal in hun hart dan de meeste toeschouwers de laatste jaren.

Commercieel is het helaas overal geworden hoor. We zijn niet het enige land waarbij het nationale team zoveel reclame uitstraalt.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:33:31 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_84062947
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ik zie voornamelijk onzinnige niet goed onderbouwde berichten langskomen die echt nergens op slaan
Ik onderbouw mijn standpunten met een gefundeerde mening en ter zaken doende statistieken.

Ik lees bij jou alleen maar onzin verblind door de finale-plaats

pi_84062977
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik onderbouw mijn standpunten met een gefundeerde mening en ter zaken doende statistieken.

Juist!!

pi_84063031
quote:

[..]

lol, jij bent geen romanticus, je bent gewoon de touch met de realiteit verloren
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:35:48 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_84063056
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:31 schreef Ludacriss het volgende:
Heerlijke bijnaam:

The Beasts of Orange
Ja veel mooier dan Oranga magica of Clock work orange.

Doet me denken aan de mensen die Vinnie Jones een held noemen.

Wees er maar trots op.

Eén van mijn mooiste dagen was toen Vinnie Jones voor het eerst aanvoerder was van Wales en met 5-0 verloor van Nederland

woensdag 14 juli 2010 @ 20:36:02 #242
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84063071
In het buitenland (vooral engeland) noemen ze het onderuitschoppen van de tegenstander als ze te goed kunnen dribbelen nu al de "Holland Tactic"
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:36:55 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_84063106
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef Redux het volgende:

[..]

lol, jij bent geen romanticus, je bent gewoon de touch met de realiteit verloren
Wat is volgens jou de realiteit ?

pi_84063141
quote:

[..]

weer een onzin post van jou. pfff, worden er wel veel op deze manier he
het is algemeen bekend dat in 74 het toernooi pas onder het grote publiek ging leven toen duidelijk werd dat nederland ver zou gaan komen. de eerste wedstrijden gingen geruisloos voorbij, daarna werd het een gekkehuis. dus toen ook al veel gloryhunters.
overigens ook een teken van frustratie natuurlijk dat jongens als hanegem, krol, zuurbier etc. de voorbije weken menigmaal aangegeven hebben dat ze met al hun ziel en zaligheid hopen dat deze selectie die Cup WEL zou gaan pakken, zodat het "trauma" en echec, zoals ze het benoemden, van 74 en 78 eindelijk afgesloten kon worden! dus als de spelers zelf al aangeven dat ze destijds liever die prijs hadden gepakt dan ipv de complimenten, wie ben jij dan wel om dat in twijfel te trekken.....??
pi_84063163
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de realiteit ?

zie wk
ik hoor jou alleen maar zemelen over vergane jaren
pi_84063199
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

moet je niet zo selectief lezen en ook kunnen toegeven wanneer je eigen argumenten onderuit worden gehaald door betere van anderen
pi_84063297
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef gniffie het volgende:
In het buitenland (vooral engeland) noemen ze het onderuitschoppen van de tegenstander als ze te goed kunnen dribbelen nu al de "Holland Tactic"
In Engeland kunnen ze beter zwijgen, zo'n beetje het lachtertje van elk WK...
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 20:40:55 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_84063303
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

weer een onzin post van jou. pfff, worden er wel veel op deze manier he
het is algemeen bekend dat in 74 het toernooi pas onder het grote publiek ging leven toen duidelijk werd dat nederland ver zou gaan komen. de eerste wedstrijden gingen geruisloos voorbij, daarna werd het een gekkehuis. dus toen ook al veel gloryhunters.

Hoe oud ben je

De stadions waren voor 80 % gevuld met Nederlanders. Ik heb Nederland nog gezien in het stadion in de voorbereiding. Ik was 12 en helemaal into voetbal.

Wie ben jij om mij een gebrek aan historisch besef toe te schrijven ?

pi_84063314
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef gniffie het volgende:
in nederland noemen wij engeland al jaren de losers met grote bekken vooraf maar die het nooit kunnen waarmaken en die inmiddels tot een leuk figurantje maar niet meer dan dat behoren op de laatste wk 's en ek's dus tja.....wie neemt de engelsen inmiddels nog serieus zou ik zeggen!
pi_84063382
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je

De stadions waren voor 80 % gevuld met Nederlanders. Ik heb Nederland nog gezien in het stadion in de voorbereiding. Ik was 12 en helemaal into voetbal.

Wie ben jij om mij een gebrek aan historisch besef toe te schrijven ?

is complete onzin wat je zegt. pas vanaf de kwartfinale ging het leven en trokken er mensen de grens over. alleen omdat het goed ging.
men ging weg zonder bombarie en poespas, niemand die erin geloofde en de eerste wedstrijden keek men het rustigjes en gelaten aan.
iedereen met een beetje voetbalkennis en historisch besef weet dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')