abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:33:45 #226
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83996054
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En daarom zijn Samenwoners per definitie niet zelfstandig . Samen ben je wel zelfstandig . Maar er zijn genoeg samenwoners waarbij de 1 niet zonder de ander kan.

Mijn vriendin kan niet koken en steekt eens in de zoveel tijd de keuken in brand. Doet ze niet bewust, maar heb wel gezegd dat ze moet wachten tot ik thuis ben. Want straks zie ik nog een brandende kat voorbij rennen.

En kleding wassen lukt ook niet. Wasmachine is te ingewikkeld (22 jaar oude bovenlader met 2 knoppen ).

Ze haalt wel bier voor op de bank
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_83996058
Ik was met 16 net aan 17 uit huis. Moet er niet aan denken om met 20 nog bij mijn moeder te wonen.

Qua portomenee misschien wel lekker als je met 23 nog thuis woont. Maar ik zou toch een beetje aan mijn eigen gaan twijfelen.

Maar goed. Dat zal voor iedereen persoonlijk anders liggen.
Profiel opgeheven.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:34:27 #228
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83996081
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

[..]

Een warme prak om 10 uur lijkt gezond, maar is het gewoonweg niet.

Ik heb het over wetenschappelijk bewijs, niet over gelul van een website over voeding.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:34:28 #229
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_83996084
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar elke student die ik ken, daarvan wordt de studie en de huur, door pappa en mamma betaald.
Nja dan kennen wij heel andere studenten. Bij de studenten die ik ken is het eerder een uitzondering als er geld van de ouders komt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_83996094
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:31 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Al de dingen die je opnoemt doe ik gewoon zelf, maar dat terzijde.

Daarnaast doe je alsof het een gigantische opgave is om boodschappen te doen, één keer per week de was te draaien, en je keukengerei schoon te maken. Dat is het niet, dat zijn taken die geen tijd in nemen, vooral omdat het afval dat je produceert niet kan opboksen tegen een huishouden met meerdere personen.

Als je met meerdere mensen woont produceer je meer afval -- als we dan toch bezig zijn; je hebt zelfs minder dagelijkse taken, puur alleen om het feit dat je in je eentje woont.
Nee, als je de taken op deelt in een studentenhuis (dat is hoe ik het zou aanpakken. De 1 doet de was, de ander de afwas, weer de ander de boodschappen). Heb je elke dag maar 1 taak.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:35:09 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83996113
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Mijn vriendin kan niet koken en steekt eens in de zoveel tijd de keuken in brand. Doet ze niet bewust, maar heb wel gezegd dat ze moet wachten tot ik thuis ben. Want straks zie ik nog een brandende kat voorbij rennen.

En kleding wassen lukt ook niet. Wasmachine is te ingewikkeld (22 jaar oude bovenlader met 2 knoppen ).

Ze haalt wel bier voor op de bank [ afbeelding ]
zo iemand zou als ze echt alleen zou wonen niet functioneren, dus ze is niet zelfstandig .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:35:27 #232
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83996125
Mijn laatste twee exen woonden nog thuis. De een omdat hij paniekaanvallen had, de ander omdat hij net terug was van wereldreis en blut was.

Ik moet zeggen dat ik dat op de langere termijn best vervelend begon te filmen, vooral omdat we vaak bij hen blijven slapen door praktische redenen. Sex op een zolderkamertjje met je schoonmoeder onderaan de trap is niet optimaal zeg maar.

De ouders van de eerste ex waren erg aardig en dat scheelt al de helft natuurlijk, die mis ik zelfs nog wel eens. Maar die van de tweede mis ik als kiespijn.

Ik vind het prettig als een man op zichzelf woont, eigen rekeningen regelt, kan koken en wassen etc. Dat geeft deels het verschil aan tussen een tiener en een volwassene, je eigen verantwoordelijkheden nemen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:36:29 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83996161
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Inderdaad, mensen die ´op kamers´ wonen en denken dat ze ´zelfstandig wonen´ _! Studentenhuizen tellen absoluut niet mee, dat is niet meer dan verkapt stoer doen. Het heten niet voor niets officieel onzelfstandige wooneenheden.
Ligt eraan. Als iemand zelf alles bekostigd en met zijn huisgenoten het huishouden weet te regelen, dan beschouw ik dat als zelfstandig.
Resistance is futile.
pi_83996182
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar doe je dan ook je eigen boodschappen enzo?
wordt in dat 'hotel' je was gewassen en gestreken of doe je dat zelf?
Betaal je kostgeld (beetje redelijk bedrag dan) en doen je ouders moeilijk als je te laat betaald?
om enkele dingen te roepen maar
Ja, want ik ben van half 9 tot 10 uur s'avonds niet thuis. Dus wat voor boodschappen heb ik in die tijd nog nodig?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:37:13 #235
74276 saaw
pi_83996194
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, als je de taken op deelt in een studentenhuis (dat is hoe ik het zou aanpakken. De 1 doet de was, de ander de afwas, weer de ander de boodschappen). Heb je elke dag maar 1 taak.
Maar dat is dan wel een grote taak.
Ik run het grootste deel van on huishouden [mn vriend werkt 70 uur in de week] en ben misschien in totaal anderhalf uur per dag bezig met de boodschappen, koken, opruimen, schoonmaken, administratie, etc.
pi_83996217
Wtf is dat met die layout?
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:37:41 #237
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_83996219
quote:

[..]

Daarnaast doe je alsof het een gigantische opgave is om boodschappen te doen, één keer per week de was te draaien, en je keukengerei schoon te maken. Dat is het niet, dat zijn taken die geen tijd in nemen, vooral omdat het afval dat je produceert niet kan opboksen tegen een huishouden met meerdere personen.

Als je met meerdere mensen woont produceer je meer afval -- als we dan toch bezig zijn; je hebt zelfs minder dagelijkse taken, puur alleen om het feit dat je in je eentje woont.
elk dingetje apart stelt niets voor en is zo gedaan maar alles bij elkaar is het een beetje boel meer
als je met meer mensen woont maak je meer vies maar als iedereen wat zou doen is er minder werk, de een doet toilet ander badkamer etc, als je alleen bent moet je het allemaal zelf doen.
(dat in praktijk in een studenten huis de taken slecht verdeeld/ uitgevoerd worden is en ander verhaal)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:37:42 #238
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83996220
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zo iemand zou als ze echt alleen zou wonen niet functioneren, dus ze is niet zelfstandig .

Dat klopt. Ik ben het wel en heb niemand nodig. Maar goed, ze leert nu dingen en ik leer haar koken en simpele dingen doen zoals internetbetalingen en internetbankieren. Want ook dat kan ze niet itt m'm oma van 88.

En ze is verre van achterlijk, maar ze komt uit een gezin waar alles voor haar gedaan werd. Noem het lui.

En haar moeder draagt me op handen (niet dat dat lukt, want ik weeg 112 kilo ).
pi_83996257
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef saaw het volgende:

[..]

Nja dan kennen wij heel andere studenten. Bij de studenten die ik ken is het eerder een uitzondering als er geld van de ouders komt.
Ik ken dan blijkbaar ook andere dan jij. Want de studenten die ik ken kregen ook van mammie en pappie alles op een presenteer blaadje.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:38:28 #240
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_83996260
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef spermanent het volgende:
Maar nu van de andere kant!

Vinden mannen het ook zo erg als een leuke meid nog thuis woont op haar 27e??
Geen moeite mee, je vindt een vrouw toch leuk om hoe ze is en niet waar ze woont?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:39:48 #241
74276 saaw
pi_83996332
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik ken dan blijkbaar ook andere dan jij. Want de studenten die ik ken kregen ook van mammie en pappie alles op een presenteer blaadje.
Ik krijg heeeel af en toe ¤100,- oid van mn ouders en dan moet ik beloven er iets leuks van te doen en het niet uit te geven aan normale dingen zoals huur, lesgeld, huishouden, etc.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:41:11 #242
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83996397
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Geen moeite mee, je vindt een vrouw toch leuk om hoe ze is en niet waar ze woont?
Tuurlijk. Maar als je anderhalf jaar verder bent en je je schoonouders kotsbeu bent piep je wel anders
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:41:34 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83996424
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Geen moeite mee, je vind een vrouw toch leuk om hoe ze is en niet waar ze woont?
Bij vrouwen is het ook doorgaans geen indicatie van luiheid. Vrouwen die thuiswonen steunen doorgaans in het huishouden naast hun werk. Het is haast een kwaliteit, de inwonende dochter die voor haar ouders zorgt. Voor mannen geheel niet onaantrekkelijk, dacht ik zo.
Resistance is futile.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:41:35 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83996426
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Ripley het volgende:
Mijn laatste twee exen woonden nog thuis. De een omdat hij paniekaanvallen had, de ander omdat hij net terug was van wereldreis en blut was.

Ik moet zeggen dat ik dat op de langere termijn best vervelend begon te filmen, vooral omdat we vaak bij hen blijven slapen door praktische redenen. Sex op een zolderkamertjje met je schoonmoeder onderaan de trap is niet optimaal zeg maar.

De ouders van de eerste ex waren erg aardig en dat scheelt al de helft natuurlijk, die mis ik zelfs nog wel eens. Maar die van de tweede mis ik als kiespijn.

Ik vind het prettig als een man op zichzelf woont, eigen rekeningen regelt, kan koken en wassen etc. Dat geeft deels het verschil aan tussen een tiener en een volwassene, je eigen verantwoordelijkheden nemen.
Maar in die gevallen kun je de sex en het slapen toch gewoon bij jou thuis doen? Want jij woonde toen toch wel op jezelf of niet?
Overigens respect dat je een relatie nam met iemand met paniekaanvallen, ik zou dat niet aan kunnen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83996427
quote:

[..]

Daarnaast lijken het kleine dingen, maar alles bij elkaar is het een berg werk. Daar kwam ik zelf ook op terug toen ik uit huis ging. Vroeger deed mn moeder het meeste werk. Ik kwam erop terug, toen.
Lambo of Rekt
pi_83996494
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar als je anderhalf jaar verder bent en je je schoonouders kotsbeu bent piep je wel anders
Op een gegeven moment gaat dat dan toch zwaarder wegen dan die praktische redenen?
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:43:47 #247
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_83996530
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ja, want ik ben van half 9 tot 10 uur s'avonds niet thuis. Dus wat voor boodschappen heb ik in die tijd nog nodig?
dan kom je thuis en ga je je was doen enzo, je tandpasta en shampoo enzo heb je onderweg al ergens gekocht, en dan is het toch wel fijn dat paps en mams boodschappen doen en je je kont kan afvegen met wc papier, en je dan je handen met zeep uit het handpompje kan wassen, of regel je dat ook zelf?
Je stapt dan onder de douche en goddank dat pap daarvoor geregeld heeft dat het warme water weer stroomt en de ketel gefixt is.... Je kijkt nog even tv of internet (blij dat je ouders een abbo hebben) en kruipt in een fris bedje.... (zelf gewassen!?!?!?)
Smorgen maak je je boterhammetjes of een kom cornflakes ofzo met een kopje koffie (ik noem maar wat) waar komt dat vandaan? jij had niet echt boodschappen gedaan want dat is niet nodig....
Moet ik nog even doorgaan??
pi_83996545
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarnaast lijken het kleine dingen, maar alles bij elkaar is het een berg werk. Daar kwam ik zelf ook op terug toen ik uit huis ging. Vroeger deed mn moeder het meeste werk. Ik kwam erop terug, toen.
Helemaal mee eens. Je neemt een hoop dingen voor lief totdat je merkt hoe ontzettend veel moeite het kost.

Merk overigens heel veel verschil tussen mijn vriendin en mij. Zelf heb ik een hele tijd als vrijgezel op mijzelf gewoond en mijn vriendin is vanuit haar ouderlijk huis met mij komen samen te wonen.
Een hoop dingen komen gewoon niet in haar op of ik moet haar er op wijzen. Ik neem het voor lief maar ik denk dat het beter is voor iedereen als je minstens 2 jaar voor je zelf heb moeten zorgen.
Profiel opgeheven.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:46:10 #249
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83996604
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar in die gevallen kun je de sex en het slapen toch gewoon bij jou thuis doen? Want jij woonde toen toch wel op jezelf of niet?
Overigens respect dat je een relatie nam met iemand met paniekaanvallen, ik zou dat niet aan kunnen.
Mijn ene ex woonde in boxtel en tennisde beide weekenddagen omdat hij daar carriere in wilde maken en veel moest trainen.

de andere sliep door de paniekaanvallen het liefste thuis
pi_83996613
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef spermanent het volgende:
Maar nu van de andere kant!

Vinden mannen het ook zo erg als een leuke meid nog thuis woont op haar 27e??
Zou mij helemaal niets uitmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')