Ehm, dat wisselt heel ergquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver wat voor tempo hanteren jullie?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof er nu wat ruimte zit tussen twee kiezen, waar tijdens het kauwen wel eens wat blijft hangen.
quote:
quote:
het liefst op de maat van de muziek.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver wat voor tempo hanteren jullie?
Heb er net een op met een Aldiwafelquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het bij jou trouwens, wil je nog een kopje rooibosthee met koekje?
En want nou als wij dit ontspannend vinden?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Op een vrije maandagavond.. ontspan gewoon
Let it flowquote:
Dat doen we juist!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Op een vrije maandagavond.. ontspan gewoon
Dan gaan er koppen rollen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
En want nou als wij dit ontspannend vinden?
Leuke variant op bowlen, dat wel.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Scheisse na
Ich weiss es auch nichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Sorryquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef friemelaar het volgende:
wat gaan jullie hard zeg ....
@st eerst niet later wel weer hoor
@Marijke nee nog niet , gaat pas na de tewaterlating gebeuren
Whehehe, dat is herkenbaarquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf maar met mijn tong tussen die kiezen voelen nu... een variant op lucht in een gaatje in je kies blijven zuigen.
Und van's klo geruckt?quote:
Dat hobbelt toch niet lekker over zo'n bowlingbaan.quote:
Ik kan helemaal geen Duitsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |