quote:Op maandag 12 juli 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij ook wel, al is dat wel eens lekker op z'n tijd
Oeh, roddelsquote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik durf hier bijna niet te posten vanwege andere users en topicvervuiling. Maar dat is mijn intentie niet mag ik hier vaker posten MPG?
Ah, je bril gevondenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef friemelaar het volgende:
's avonds samen![]()
![]()
Ik kan alles weer lezen zonder hoofdpijn te krijgen
![]()
Je bedoeld wer wer wer?quote:
Freim!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef friemelaar het volgende:
's avonds samen![]()
![]()
Ik kan alles weer lezen zonder hoofdpijn te krijgen
![]()
heb je in december een gaatje?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoeld wer wer wer?![]()
En roddelpinguinWanneer gaan wij nou koken?
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Marijkequote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Freim!![]()
Hoe staat het met het klussen? En fijn van je hoofd!
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
Zijn er nog meer mensen net zo moe als ik?
Gaat je hoofd zwemmen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
't naderd 't einde![]()
DONDERDAG is de grote dag, dan gaat ie weer zwemmen
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat blijft, als alles goed is tenminste, droog
Dank jequote:Op maandag 12 juli 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank, jij een koele nacht toegewenst
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je in december een gaatje?Ik heb altijd wel een gaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar december is prima hoor
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
't naderd 't einde![]()
DONDERDAG is de grote dag, dan gaat ie weer zwemmen
Trustenquote:
Ah, da bist du! Meinen salatmillionairquote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef Salatmillionar het volgende:
Gutenabend. Ich habe gehört Marijke sucht Mich?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef Salatmillionar het volgende:
Je Duits is kut.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef Salatmillionar het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een gaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar december is prima hoor
Ik vroeg vanochtend of de tandarts een gaatje voor me heeft deze week... volgens mij is er een stuk kies afgebroken.
Nein, ich habe jetzt gehort das das nicht der richtigen salatmillionair istquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kuk mal, wir haben ein Gewinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Dus jij bent het!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schrijven al helemaal, praten gaat nog wel
Hihihi.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vroeg vanochtend of de tandarts een gaatje voor me heeft deze week... volgens mij is er een stuk kies afgebroken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is echt kut... dat heb ik nu al 3 keer gehad met 1 kies... ik duw dan mijn kaken te hard op elkaar in mijn slaap en dan breekt dat stukje weer afquote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nein, ich habe jetzt gehort das das nicht der richtigen salatmillionair istVerdammt noch mal, schade, leider, und so weiterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Verdammt noch mal, schade, leider, und so weiter
Nienke ben je ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier wel iig. Fris windjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
en het ergste is dat ik nu ook nog vakantie heb, ik hoop op een hele koele nacht
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt kut... dat heb ik nu al 3 keer gehad met 1 kies... ik duw dan mijn kaken te hard op elkaar in mijn slaap en dan breekt dat stukje weer af
3 weken lekker niks doenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier wel iig. Fris windje
Hoe lang heb je vakantie?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Verdammt noch mal, schade, leider, und so weiter
Scheisse naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Een moordend.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver wat voor tempo hanteren jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |