quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
wie van jullie helpt mij even?
Ik ben op zoek naar chipjes... in een rode langwerpige verpakking... met een "tuit" bovenop die je kan vlechten en de verpakking weer in kan duwen. De chipjes zijn omhuld met chocolade. Zowel melk als wit. De witte chipjes hebben bruine streepjes over zich heen, en de melk chipjes pure streepjes.
WIE WEET HOE DIE DINGEN HETEN?!
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Aan mij heb je lekker veel. Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet de naam ook niet.
administratief werk bij een groot transportbedrijfquote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh wat leuk, wat is het voor werk en waar?
komt wel goed, ben vandaag bij paps en mams gaan etenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vermoeiend na een lange tijd thuiszitten. Duurt nog wel even, denk ik. Hier begint het nu na een maand pas leuk te worden.
jep, alles is weggewerktquote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, we nemen er eentje op. vlg. Strega was haar hulp op afstand onontbeerlijk.![]()
Alle deficiënties nu weggewerkt?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Maes het volgende:
Ik moet nog even Zwab eengeven voor behaalde resultaten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber
Wat een trouble met de diertjes dit weekend zeg. Allemaal heel veel sterkte ermee
WIj gaan woensdg met Rossi even voor overleg naar DA. Ze gaan waarschijnlijk wat bloed afnemen en verder bespreken wat we nog kunnen doen.
Goed zegquote:Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
administratief werk bij een groot transportbedrijf
[..]
Lief dat je er naar vraagtquote:
Ik ook! Bij de vomar!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt ze al gevonden Q
Lekker zijn die he? Die neem ik vaak in de bioscoop!
En ik zag die Engelse toffees van je (puntjepunte Street) ook gewoon in de supermarkt laatst
Super de Boer.
Jaaa, die pillen hebben ze tegenwoordig. Goed he!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok ik heb 'm maar even hier naar toe genomen om Maes haar topic niet te vervuilen
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Puck gaat het goed mee. Goede echo en het hartje gehoord vorige week![]()
Ik ben nog steeds erg misselijk maar heb nu pillen zodat ik niet meer de hele dag dithoef.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME. Ik baal van mezelf!
Eerst gisteren 5 euro kwijt op dat wk feest, nou godverdomme 10 euro kwijt terwijl ik ff naar de AH ga. Ik word echt zo schijtziek van mezelf.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan dan?
Of heb je die 10 euro alleen aan onzin uitgegeven bij de Appie en kon je het eigenlijk niet missen?
Hoeveel weken nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Check, hier 's ochtends nog maar verder geen risico meer op uitdroging gelukkig.
Er gaat ook echt wat makkelijker weer wat in nu.
Ja, dat. Kwijt als in, ik kan het niet uitgeven want ik weet godverdomme niet waar het is.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ze het gewoon verloren heeft
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh, KWIJT kwijt!
Waar heb je je geld altijd? Los in je broekzak ofzo dan?
Whehe! Mafkeesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook best vaak geld kwijt uit mijn portemonnee.
Tot ik me ineens kan herinneren dat ik het tóch had uitgegeven, ook al wist ik eerder zeker van niet
Ja, dat heb ik ook. Maar dat is nu echt niet het geval.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook best vaak geld kwijt uit mijn portemonnee.
Tot ik me ineens kan herinneren dat ik het tóch had uitgegeven, ook al wist ik eerder zeker van niet
Ongeveer even lang als dochter van NokManda. 10 weken en 5 dagen vandaagquote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn sig zegt 10 weken en 4 dagen
Oh echt! Wat leuk. Opa en Oma Nok dus?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ongeveer even lang als dochter van NokManda. 10 weken en 5 dagen vandaag
De tweedequote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh echt! Wat leuk. Opa en Oma Nok dus?
Nu heb ik zin om naar de bios te gaan!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt ze al gevonden Q
Lekker zijn die he? Die neem ik vaak in de bioscoop!
En ik zag die Engelse toffees van je (puntjepunte Street) ook gewoon in de supermarkt laatst
Super de Boer.
quote:
quote:
Ik wil nog naar SATC2!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey you!
Heb je het leuk gehad dit weekend?
[..]
Ja ik ook!
Ik wil nog graag naar deze en ook nog heel graag naar deze!
quote:
Volgens mij zijn ze nieuw, van LU, zag ze laatst bij de groothandel. (Ze waren lekkr)quote:
Zo, je griepie weer te boven?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Aan mij heb je lekker veel. Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet de naam ook niet.
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber
Wat een trouble met de diertjes dit weekend zeg. Allemaal heel veel sterkte ermee
WIj gaan woensdg met Rossi even voor overleg naar DA. Ze gaan waarschijnlijk wat bloed afnemen en verder bespreken wat we nog kunnen doen.
Goed zo Zwabber!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, alles is weggewerkt
moet alleen nog het officiele bewijsje binnenkrijgen en m'n pasfoto opsturen voor de administratie maar daarna kan ik beginnen
Oh D.M.L. wat fijn dat alles goed gaat!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok ik heb 'm maar even hier naar toe genomen om Maes haar topic niet te vervuilen
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Puck gaat het goed mee. Goede echo en het hartje gehoord vorige week![]()
Ik ben nog steeds erg misselijk maar heb nu pillen zodat ik niet meer de hele dag dithoef.
Je voetjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Bijgelezen, wat een drukte gisteravond, als hullie liever hebben dat ik weg blijf gewoon ff zeggen hoor, no prob
Pillen werken als een tierelier, ik kan alweer gewoon lopen zonder dat het overdreven veel pijn doet.
Binkie is nog steeds ok en ik ben echt heel trots op Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mijn collegae die met de trein komen zijn dr allemaal nog nie, trein die ze normaal hebben was komen te vervallen ivm het oranjefestijn in A'dam.
WTF???
Tis toch wel erg typisch dat werkende mensen altijd de sjaak zijn bij zoiets he
Nee ze gaat altijd zondagmiddag en dan halen we haar om 18.00 uur weer op. Logeren had ze nog gedaan in de kerstvakantie maar nu wil ze niet meer. En Fiep was mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Maesje , wat kut voor R.
Gaat ze daar nooit meer logeren dan?
Ze heeft natuurlijk al vakantie he.
Ze wil vast ook niet zonder fieps.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
Och Ing, daar moet je je niet schuldig om voelen... als hij dat niet gejat had, dan was het wel een keer iets anders geweestJe kunt voor katten nou eenmaal niet élk klein losliggend dingetje verstoppen toch? Hopen dat hij snel weer opknapt!
Oh-oh, wat klote dat dat af en toe terug komt dan na een bepaalde beweging! Maar wel écht rustig aan doen he?
Gescheurd spiertje, ontstoken spiertje. Piepklein zweepslagje in je voet. Die spiertjes daar staan al vrij strak. Als je dan hurkt kun je soms ineens zo'n branderige zwiep voelen. Kan me voorstellen dat dat is gaan ontsteken of zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee die mensen komen notabene uit de richting van Amsterdam, met een stoptrein!
NS logica is ver te zoeken.
Tja die ontsteking, ik heb het 8 jaar geleden es gehad toen ik me verstapt had toen we door het veld aan het rennen waren, gewoon pijnlijk gebleven tot het uiteindelijk helse pijn ging doen maanden later. Nu ook, het is begonnen toen ik es op mn hurken op t balkon Hans zat te voeren en Sjon me nogal onhandig omver sprong , zeurend pijntje wat niet over ging en gisteren dus ineens echt snerpend werd. Gelukkig nu dus gelijk drugs gekregen
En deze week doe ik wel wat rustiger, niet te ver wandelen en zo, gisteren al nee gezegd toen de buuf wilde wandelen.
Mss ga ik vanavond wel maar dan 2 uur ipv 4, want tis de enige avond deze week mss dat de hondjes ff lekker kunnen rennen
Sjon had wel lol gehad met die krukkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Het was denk ik echt een ontstekinkje, daarom werken die pillen zo goed.
Ik mag stoppen als t over is maar ik zal dr vandaag toch maar ff drie nemen denk ik.
Ben ieg echt blij dat ik weer normaal loop.
Vorige keer redde ik het wel met 3 honden op krukken, maar nu was dat geen doen geweest...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sjon had wel lol gehad met die krukken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Gio en Bert hebben een lintje gekregen en de rest niet!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar das protocol , aanvoerder en coach, het gewone voetvolk nie.
Naja, t zijn wel mijn twee favo's!
En Robin krijgt dr ieg geen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Van Marwijk echt méér dan terecht
En Gio ookWas even vergeten dat hij de aanvoerder is
![]()
Maar bij de Olympische spelen krijgen toch ook alle zilver en brons sporters een lintje, dus op zich vreemd dat niet alle spelers dat krijgen. Hoewel, dan moet je ook al die wissels enzo weer geven. Dus goede oplossing eigenlijk wel zo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Plus dat er wel mensen bijliepen die nav die laatste wedstrijd alles behalve een lintje verdienen natuurlijk!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Die er nog even voor hebben gezorgd dat we nu in de wereldpers ter schande worden gemaakt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
Maar wel heel tof van die huldiging, dat dat alsnog groots is!
En het lintje voor Van Marwijk vind ik echt een prachtig gebaar
Willem Alexander neuriede tijdens de ceremonie Paranoid Android van Radiohead. (when i am king you will be first against the wall)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Plus dat er wel mensen bijliepen die nav die laatste wedstrijd alles behalve een lintje verdienen natuurlijk!
de jong?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, die had dus echt geen lintje mogen krijgen imo hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, straks maar weer ff de ha bellen, want ik moest slikken tot het over was, en tis nu al helemaal over eigenlijk, terwijl ik dr nog maar 3 op heb
quote:
Wat een onzin. Eerst zijn ze de held en ze delen een keer een trap uit nadat we altijd de fair play award wonnen maar er wel oh zo braaf in de kwartfinale er al uitvlogen, en dan opeens mogen ze geen lintje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, die had dus echt geen lintje mogen krijgen imo hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]stop er nou voor de grap eens een dag mee. Dan ist morgen teerug,
Heb ik welquote:
Probeer het eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou het?
Tis geen kuur zei ze met klem!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Eerst zijn ze de held en ze delen een keer een trap uit nadat we altijd de fair play award wonnen maar er wel oh zo braaf in de kwartfinale er al uitvlogen, en dan opeens mogen ze geen lintje?
Het is een team prestatie. Behandel ze dan ook als team.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Eerst zijn ze de held en ze delen een keer een trap uit nadat we altijd de fair play award wonnen maar er wel oh zo braaf in de kwartfinale er al uitvlogen, en dan opeens mogen ze geen lintje?
Het is een team prestatie. Behandel ze dan ook als team.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook alllllll die wisselspelers een lintje?Alleen de aanvoerder en Van Marwijk vind ik eigenlijk wel een prima tussenoplossing, ook al dacht ik er eerst net zo als jij over
De jong kwam extreem gevaarlijk in en is er goed vanaf gekomen met geel. Hij had rood moeten hebben, maar gelukkig heeft ie dat niet gehad. Maar dat de wereldpers nou loopt te zeiken. Kom op zeg, het is voetbal. Daar gaat het er hard aan toe, en uiteindelijk neemt de scheids de beslissing. Dan kan de pers achteraf er wel op gaan lopen zeiken, maar ik zie ze er zelf ook niet staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , ik vind van niet, ik vind dat ze m rood hadden moeten geven en dat ie flink op zn kop had moeten krijgen.
Van Persie verdient ook geen lintje, die heeft niks gedaan in geen enkele wedstrijd, ik snap niet dat die uberhaupt zo lang en vaak mee mocht doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het blijft makkelijk om vanaf de kant te roepen dat iemand helemaal niks gedaan heeft natuurlijk.
Maar goed, eerst klagen dat we altijd allemaal ego's hadden en dan stellen ze zich op als team en wij gaan ze weer individueel uitlichten wie wel en niet een lintje verdient
Punt is gewoon dat van persie en van de vaart ruk zijn. Van der vaart had helemaal niet in de basis gemoeten al die wedstrijden. Hoe slecht kun je spelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het blijft makkelijk om vanaf de kant te roepen dat iemand helemaal niks gedaan heeft natuurlijk.
Maar goed, eerst klagen dat we altijd allemaal ego's hadden en dan stellen ze zich op als team en wij gaan ze weer individueel uitlichten wie wel en niet een lintje verdient
BINK! HOEST MET BINKIE?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vat je het allemaal niet iets te zwaar op?
We hadden het er toch over wie er 'imo' wel of niet een lintje verdienden? Persoonlijke mening, enzo?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij zitten wel snel op 1 lijn hea?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
My god tis een spelletje hoor.
Jij hebt jouw mening, ik de mijne
Ik denk niet dat die uberhaupt snel op 1 lijn zitten, dus ik zou dr geen energie aan verspillen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat van persie en van de vaart ruk zijn. Van der vaart had helemaal niet in de basis gemoeten al die wedstrijden. Hoe slecht kun je spelen
quote:
Nah, het zal mij allemaal bommen verder hoor. Maar ik vind het gewoon apart dat de wind altijd zo snel weer een andere kant op kan waaien bij het publiekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vat je het allemaal niet iets te zwaar op?
We hadden het er toch over wie er 'imo' wel of niet een lintje verdienden? Persoonlijke mening, enzo?
quote:
Ik snap dat ook echt niet. Dan neem je een corner, en dan trap je hem gewoon aan de andere kant weer uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, waar de hype rond die twee jonkies vandaan komt is me altijd een raadsel geweest.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, het zal mij allemaal bommen verder hoor. Maar ik vind het gewoon apart dat de wind altijd zo snel weer een andere kant op kan waaien bij het publiek
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft héél goed geslapen
Lekker met het raam wijd open, veel koele frisse lucht en ze lag met haar snufferd voor het raam op het bed. Ik ben vanmiddag thuis en ik heb beloofd als het dan nog steeds wat beter gaat dat ze dan een klein blokje mag wandelen!
EEEEEEUJ! BINKIEquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker met het raam wijd open, veel koele frisse lucht en ze lag met haar snufferd voor het raam op het bed. Ik ben vanmiddag thuis en ik heb beloofd als het dan nog steeds wat beter gaat dat ze dan een klein blokje mag wandelen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, het zal mij allemaal bommen verder hoor. Maar ik vind het gewoon apart dat de wind altijd zo snel weer een andere kant op kan waaien bij het publiek
Misschien loop ik al wat meer WK's en EK's mee dan jij waar de wind wel degelijk de andere kant opwaaidequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]de wind waaide altijd al deze kant op hoor. Misschien moet je meer topics lezen
en eens in WK of VBL komen.
Ik vind de rondvaart wel bullshit. Een huldiging, prima. Maar een rondvaart hoort bij een EK/WK, niet bij een 2de plaatsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds meer dan terecht dat ze een grote huldiging krijgen hoor
En een rondvaart. Juist omdat 2e worden ook een geweldige prestatie is.
Ik vind alléén dat lintjes voor iedereen wat te ver zou zijn gegaan, dat is gewoon mijn persoonlijke mening. Ik smijt toch niet heel Oranje in een hoek? Dan zou ik de huldiging ook onterecht vinden
quote:
quote:
Voor iedereen een lintje had ik vooral wat gevonden als ze wel kampioen waren geworden overigens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds meer dan terecht dat ze een grote huldiging krijgen hoor
En een rondvaart. Juist omdat 2e worden ook een geweldige prestatie is.
Ik vind alléén dat lintjes voor iedereen wat te ver zou zijn gegaan, dat is gewoon mijn persoonlijke mening. Ik smijt toch niet heel Oranje in een hoek? Dan zou ik de huldiging ook onterecht vinden
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind de rondvaart wel bullshit. Een huldiging, prima. Maar een rondvaart hoort bij een EK/WK, niet bij een 2de plaats
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Misschien loop ik al wat meer WK's en EK's mee dan jij waar de wind wel degelijk de andere kant opwaaide![]()
Meer woorden wil ik er ook niet aan vuil maken.
Ieder zijn mening enzo weet je wel. Dit was de mijne.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind de rondvaart wel bullshit. Een huldiging, prima. Maar een rondvaart hoort bij een EK/WK, niet bij een 2de plaats
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voor iedereen een lintje had ik vooral wat gevonden als ze wel kampioen waren geworden overigens.
Lekker makkelijkquote:
Aaah jaah joh, geef heel die selectie lintjes. We weten toch niet waar we met ons belastinggeld heen moetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voor iedereen een lintje had ik vooral wat gevonden als ze wel kampioen waren geworden overigens.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk![]()
Ga je dat nu 9 maanden lang tegen me roepen?
Zoals je zelf zei, we zijn het sowieso al nooit eens.
Tuurlijk klinkt dat logisch man!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja!Ik durf steeds niet zo heel jubelend positief te doen, omdat ik dan zo bang ben dat het weer tegenvalt als ik thuis kom na een paar uurtjes, klinkt dat logisch?
Maar ik ga er wel steeds meer in geloven dat ze er doorheen komt, omdat de DA duidelijk had gezegd dat als ik binnen 3 dagen verbetering zou zien dat het dan grote kans was dat het goed ging komen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah jaah joh, geef heel die selectie lintjes. We weten toch niet waar we met ons belastinggeld heen moeten
De rondvaart is vooral om de toestroom van mensen beter te verdelen over de stad. Veiligheid is dus mee genomen in de overweging. Zowaar een redelijke beslissing denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook, dat de rondvaart onnodig was. Maar goed, ik zie het maar als 'nog één gezellige oranje dag ter afsluiting'En het is sowieso een topprestatie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Eens. Ze verdienen 'm nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, dan misschien wel ja
Maar nu voor Van Marwijk vind ik het erg terecht! En voor Gio ook, vooral omdat ie nu stopt na die enorm lange voetbalcarričre (en met een allejezus goed doelpunt dit WK)
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
En Greysje, volgens mij is Binkie er gewoon al doorheen gekomen en moet ze nu alleen nog maar een beetje aansterken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedacht me van de week nog (en ik ben écht een voetbaln00b, dus lach me niet uit...) hoe lang die Gio al meegaatSpeelde hij nou ook al mee toen die kleine met die kromme snelle beentjes (Overmars?) nog meedeed?
![]()
Ik mis Jaap Stam trouwens wel, dat was altijd mijn favo
En Van Marwijk is tof! Hoe oud istie eigenlijk? Best een aantrekkelijke kerel ook nog, op sommige momenten![]()
Baloe wil bij Bink wonen. Hij wil ook biefstukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het zó...
Ben alleen heel bang dat nét als ik denk 'zo, dit gaat goedkomen!' dat ze dan weer zo'n aanval krijgt. Maar ik ga er vanmiddag al wat meer in geloven als het kleine rondje wandelen goed gaat! En dan krijgen ze allebei biefstuk vanavond
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Van Marwijk is de schoonvader van Van Bommel dus....
En Gio deed in die tijd ook al mee ja
Ik geef jou een rimbeurt@!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezusmina Qut, zo een lintje kost geen ene reet!
Ik geef jou een lintje!
quote:
quote:
PM!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat topic over domme voetbaluitspraken ook zo meesterlijk
En ik maar wachten op antwoordquote:
Wilde jij die rijstvormpjes nog?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wilde jij die rijstvormpjes nog?
Kwam ze laatst weer tegen, volledig ingepakt
Volgens mij heb ik alletwee idd!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar al lang iemand anders blij mee gemaakt had joh!
Waren het rijstvormen of eiervormen?
Oh, ze kunnen ook wel los hoor (of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Naja als je ze echt niet los kan dan wil ik ze wel hoor, maar ik gebruik mijn eiervormen ook niet heel erg vaak eigenlijk
Had jij niet een ster?
Want die wilde ik wel heel graag
Mijn moeder haalde vroeger altijd Droplullen op de marktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net voor mijn beste vriend die morgen jarig is pepermuntjes gekocht in de vorm van piemols.
Hijs homo.
Ik vind t bijna jammer om ze op te sturen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedoel met als je ze niet los kan als je dr niet vanaf komt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die bento's maakt of vorm-eieren
Dus ik stuur ze wel op als ik ze weer vindt
Hij is leeeeeeeeeeeeeeeeeg!quote:
Morgen is het markt hierquote:
quote:
Hier staan ze vooral achter de kraampjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier verkopen ze van alles op de markt maar ik ben nog geen droplul tegengekomen!
quote:
Afwassenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Qut is aan het poepen of zo, ze is dr ff nie geloof ik
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
oh oh, wat is er ontstoken dan? Een pees of spier? Pijnlijk lijkt me...en vooral als je zoveel km's moet maken met je hondjes![]()
Hoest met Bink? Weinig tijd om terug te lezen, maar ik las iets over toevallen en bibberen enzo.
Eng![]()
Tommeltje is gistermiddag toch nog weer terug geweest naar de DA; hij wilde niets eten en drinken en bleef zoooo suf.
Dus vochtinfuusje gehad en later op de avond kwam er toch iets meer leven in.
Brokjes mag ie de komende dagen niet hebben en blikvoer in heeeele kleine porties, omdat z'n darmpje gehecht is.
Het bleek trouwens een dopje voor in de ventilator van een PC. Heeft ie bij meneer I. uit de kamer gejat wrs.
Dus we voelen ons stiekem wel een beetje schuldig
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Een leuke verrassing! Laat Nokmanda anders voor de nacht codeine aan de dokter vragen, dan slaapt hij tenminste.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gescheurd spiertje, ontstoken spiertje. Piepklein zweepslagje in je voet. Die spiertjes daar staan al vrij strak. Als je dan hurkt kun je soms ineens zo'n branderige zwiep voelen. Kan me voorstellen dat dat is gaan ontsteken of zo.
En vwb de treinen en werkende mensen die de sjaak zijn. Ja... logisch... die maken op dat tijdstip gebruik van de trein dus zijn ze altijd de sjaak met wat er dan ook aan de hand is. Maar dat de NS juist minder treinen in zet is mij ook een raadsel. Ik was trouwens ook de sjaak. 20 minuten later dan anders. Niet dat er iemand iets van zegt of vindt hier.
@Strega, griepje is wel weg bij mij, maar ben nog steeds hees en neusverkouden. NokManda hoest na een maand nog steeds en ik hoop dat ie zo verstandig is om straks naar de huisarts te gaan. Die slaapt geen nacht door met die hoest. Ik doe gewoon een oordop in en ik slaap wel.
Heb je nog meegekregen dat we van mijn moeder en haar man een tv hebben gekregen (zo'n plat ding, niet te groot, want daar heb ik een hekel aan)
Ja, hij zei het stom hequote:
Ik ga er NU heen!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Haha die pakkies waren te warm.
Jammer dat ze niet de oranje tenuetjes aan hebben nu.
En wat moeten ze nu met die bloemen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wou net roepen dat de pakken alweer uit zijn
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ah en dan met zn allen gaan zitten filmen en twitteren aan boord
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis wel poepig maar toch echt anders dan die uitzinnige gekte he.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat zo weinig mensen het woord koningin niet uit kunnen spreken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Burgemeester Bart staat dr maar een beetje verloren bij he.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, als ik agent was op die boot moest ik echt de neiging om zelf ook te gaan zwaaien onderdrukken denk ik
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
Oh nee wacht... ik begreep je verkeerd... ik dacht als agent op een bootje langs de kant, dan zou ik zwaaien als ie lui voorbij kwamen. Maar jij bedoelt zeker als agent op die boot zelf, dan zwaaien naar de mensen langs de kant
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh man, dr zal zo een bierzuiper niet bukken he...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat je net met je mobieltje de andere kant op staat te filmen en in alle herrie niet hoort dat er 'Bukkehhhhhhhhhhhh!!!' geblčrd wordt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijkbaar
Neeheeeeee, ik zag toen ook een agent langs de kant staan bij die woonboten en ik dacht dat je dat bedoelde, dat die agent dan naar de voetballers zou zwaaien. Nevermind![]()
Dat is nou echt een foto die ik eens wil gebruiken. Kun je me die doorsturen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef Pagan het volgende:
Ook oranje, net gemaakt hier in de tuin.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef Pagan het volgende:
Ook oranje, net gemaakt hier in de tuin.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Wesley pas op voor de brug!
Yeah right , as if![]()
Done!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is nou echt een foto die ik eens wil gebruiken. Kun je me die doorsturen?
Is er nou geen eentje homo, om fijn hand in hand met zijn vriend te verschijnen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ah met de kindjes en zo is ook wel heeeeeeeel schattig.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is er nou geen eentje homo, om fijn hand in hand met zijn vriend te verschijnen?
quote:
Het had wel wat platter gemogenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Naja Qut, ik denk dat ze blij is dat ze haar heeft!
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hajje maar moete leren voetballe en een vent moeten zijn!
Ik ben zo dom geweest om voor mijn ex met voetbal te stoppenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Had je t moeten doen had je dr mss nu een gehad
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:07 schreef Pagan het volgende:
De royalty's van Raggel Hazes lopen ook weer lekker vandaag.
Het mooiste van vrouwenvoetbal is het shirtjes ruilen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb gevoetbald. Jaaaaaaaaaaaaaaaaren. Had zelfs betaald gekund
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was trouwens die leuke Engelse vrouwenvoetbal film dr op, met die Indiase van ER en Kyra Nightly, Bend it Like Beckham!
En vanavond een film met Helena Bonham Carter, ik ben benieuwd.
Ik ben toch niet online vanavond hea
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens sinds vanochtend geen pilletje meer genomen en de pijn blijft helemaal weg!
Dan zie enkel de hempjes die eronder zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het mooiste van vrouwenvoetbal is het shirtjes ruilen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook zitten kijken ja, Bend it like Beckham! Was best leuk
Die van vanavond, is dat die waar al een paar keer een preview van is geweest op tv over haar bijzondere familie enzo? Met die drukke kinderen?
[..]
Wij zaten gisteren net een half uurtje in Wuthering Heights, valt de satelliet weg door noodweer. Toen 10.000BC maar opgezet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was trouwens die leuke Engelse vrouwenvoetbal film dr op, met die Indiase van ER en Kyra Nightly, Bend it Like Beckham!
En vanavond een film met Helena Bonham Carter, ik ben benieuwd.
Ik ben toch niet online vanavond hea
*snif snif*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zie enkel de hempjes die eronder zitten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij zaten gisteren net een half uurtje in Wuthering Heights, valt de satelliet weg door noodweer. Toen 10.000BC maar opgezet.
Ben je aan het overwerken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij zaten gisteren net een half uurtje in Wuthering Heights, valt de satelliet weg door noodweer. Toen 10.000BC maar opgezet.
Ben je aan het overwerken?
Ik dacht tot 17:00, van daar. Lekker stel, die hondjes van je.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk al 8 jaar elke dag tot 17.30
Ondanks dat dr niemand kijkt heb ik net lekker nog een speelfilmpje geupt:
Ze zijn echt om op te vreten saampjes
je internet dut nog steeds nie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Naar huis, tot morgen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |