quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
wie van jullie helpt mij even?
Ik ben op zoek naar chipjes... in een rode langwerpige verpakking... met een "tuit" bovenop die je kan vlechten en de verpakking weer in kan duwen. De chipjes zijn omhuld met chocolade. Zowel melk als wit. De witte chipjes hebben bruine streepjes over zich heen, en de melk chipjes pure streepjes.
WIE WEET HOE DIE DINGEN HETEN?!
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Aan mij heb je lekker veel. Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet de naam ook niet.
administratief werk bij een groot transportbedrijfquote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh wat leuk, wat is het voor werk en waar?
komt wel goed, ben vandaag bij paps en mams gaan etenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vermoeiend na een lange tijd thuiszitten. Duurt nog wel even, denk ik. Hier begint het nu na een maand pas leuk te worden.
jep, alles is weggewerktquote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, we nemen er eentje op. vlg. Strega was haar hulp op afstand onontbeerlijk.![]()
Alle deficiënties nu weggewerkt?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Maes het volgende:
Ik moet nog even Zwab eengeven voor behaalde resultaten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber
Wat een trouble met de diertjes dit weekend zeg. Allemaal heel veel sterkte ermee
WIj gaan woensdg met Rossi even voor overleg naar DA. Ze gaan waarschijnlijk wat bloed afnemen en verder bespreken wat we nog kunnen doen.
Goed zegquote:Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
administratief werk bij een groot transportbedrijf
[..]
Lief dat je er naar vraagtquote:
Ik ook! Bij de vomar!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt ze al gevonden Q
Lekker zijn die he? Die neem ik vaak in de bioscoop!
En ik zag die Engelse toffees van je (puntjepunte Street) ook gewoon in de supermarkt laatst
Super de Boer.
Jaaa, die pillen hebben ze tegenwoordig. Goed he!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok ik heb 'm maar even hier naar toe genomen om Maes haar topic niet te vervuilen
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Puck gaat het goed mee. Goede echo en het hartje gehoord vorige week![]()
Ik ben nog steeds erg misselijk maar heb nu pillen zodat ik niet meer de hele dag dithoef.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME. Ik baal van mezelf!
Eerst gisteren 5 euro kwijt op dat wk feest, nou godverdomme 10 euro kwijt terwijl ik ff naar de AH ga. Ik word echt zo schijtziek van mezelf.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan dan?
Of heb je die 10 euro alleen aan onzin uitgegeven bij de Appie en kon je het eigenlijk niet missen?
Hoeveel weken nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Check, hier 's ochtends nog maar verder geen risico meer op uitdroging gelukkig.
Er gaat ook echt wat makkelijker weer wat in nu.
Ja, dat. Kwijt als in, ik kan het niet uitgeven want ik weet godverdomme niet waar het is.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ze het gewoon verloren heeft
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh, KWIJT kwijt!
Waar heb je je geld altijd? Los in je broekzak ofzo dan?
Whehe! Mafkeesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook best vaak geld kwijt uit mijn portemonnee.
Tot ik me ineens kan herinneren dat ik het tóch had uitgegeven, ook al wist ik eerder zeker van niet
Ja, dat heb ik ook. Maar dat is nu echt niet het geval.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook best vaak geld kwijt uit mijn portemonnee.
Tot ik me ineens kan herinneren dat ik het tóch had uitgegeven, ook al wist ik eerder zeker van niet
Ongeveer even lang als dochter van NokManda. 10 weken en 5 dagen vandaagquote:Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn sig zegt 10 weken en 4 dagen
Oh echt! Wat leuk. Opa en Oma Nok dus?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ongeveer even lang als dochter van NokManda. 10 weken en 5 dagen vandaag
De tweedequote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh echt! Wat leuk. Opa en Oma Nok dus?
Nu heb ik zin om naar de bios te gaan!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt ze al gevonden Q
Lekker zijn die he? Die neem ik vaak in de bioscoop!
En ik zag die Engelse toffees van je (puntjepunte Street) ook gewoon in de supermarkt laatst
Super de Boer.
quote:
quote:
Ik wil nog naar SATC2!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey you!
Heb je het leuk gehad dit weekend?
[..]
Ja ik ook!
Ik wil nog graag naar deze en ook nog heel graag naar deze!
quote:
Volgens mij zijn ze nieuw, van LU, zag ze laatst bij de groothandel. (Ze waren lekkr)quote:
Zo, je griepie weer te boven?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Aan mij heb je lekker veel. Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet de naam ook niet.
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber
Wat een trouble met de diertjes dit weekend zeg. Allemaal heel veel sterkte ermee
WIj gaan woensdg met Rossi even voor overleg naar DA. Ze gaan waarschijnlijk wat bloed afnemen en verder bespreken wat we nog kunnen doen.
Goed zo Zwabber!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, alles is weggewerkt
moet alleen nog het officiele bewijsje binnenkrijgen en m'n pasfoto opsturen voor de administratie maar daarna kan ik beginnen
Oh D.M.L. wat fijn dat alles goed gaat!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok ik heb 'm maar even hier naar toe genomen om Maes haar topic niet te vervuilen
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Puck gaat het goed mee. Goede echo en het hartje gehoord vorige week![]()
Ik ben nog steeds erg misselijk maar heb nu pillen zodat ik niet meer de hele dag dithoef.
Je voetjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Bijgelezen, wat een drukte gisteravond, als hullie liever hebben dat ik weg blijf gewoon ff zeggen hoor, no prob
Pillen werken als een tierelier, ik kan alweer gewoon lopen zonder dat het overdreven veel pijn doet.
Binkie is nog steeds ok en ik ben echt heel trots op Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mijn collegae die met de trein komen zijn dr allemaal nog nie, trein die ze normaal hebben was komen te vervallen ivm het oranjefestijn in A'dam.
WTF???
Tis toch wel erg typisch dat werkende mensen altijd de sjaak zijn bij zoiets he
Nee ze gaat altijd zondagmiddag en dan halen we haar om 18.00 uur weer op. Logeren had ze nog gedaan in de kerstvakantie maar nu wil ze niet meer. En Fiep was mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Maesje , wat kut voor R.
Gaat ze daar nooit meer logeren dan?
Ze heeft natuurlijk al vakantie he.
Ze wil vast ook niet zonder fieps.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
Och Ing, daar moet je je niet schuldig om voelen... als hij dat niet gejat had, dan was het wel een keer iets anders geweestJe kunt voor katten nou eenmaal niet élk klein losliggend dingetje verstoppen toch? Hopen dat hij snel weer opknapt!
Oh-oh, wat klote dat dat af en toe terug komt dan na een bepaalde beweging! Maar wel écht rustig aan doen he?
Gescheurd spiertje, ontstoken spiertje. Piepklein zweepslagje in je voet. Die spiertjes daar staan al vrij strak. Als je dan hurkt kun je soms ineens zo'n branderige zwiep voelen. Kan me voorstellen dat dat is gaan ontsteken of zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee die mensen komen notabene uit de richting van Amsterdam, met een stoptrein!
NS logica is ver te zoeken.
Tja die ontsteking, ik heb het 8 jaar geleden es gehad toen ik me verstapt had toen we door het veld aan het rennen waren, gewoon pijnlijk gebleven tot het uiteindelijk helse pijn ging doen maanden later. Nu ook, het is begonnen toen ik es op mn hurken op t balkon Hans zat te voeren en Sjon me nogal onhandig omver sprong , zeurend pijntje wat niet over ging en gisteren dus ineens echt snerpend werd. Gelukkig nu dus gelijk drugs gekregen
En deze week doe ik wel wat rustiger, niet te ver wandelen en zo, gisteren al nee gezegd toen de buuf wilde wandelen.
Mss ga ik vanavond wel maar dan 2 uur ipv 4, want tis de enige avond deze week mss dat de hondjes ff lekker kunnen rennen
Sjon had wel lol gehad met die krukkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Het was denk ik echt een ontstekinkje, daarom werken die pillen zo goed.
Ik mag stoppen als t over is maar ik zal dr vandaag toch maar ff drie nemen denk ik.
Ben ieg echt blij dat ik weer normaal loop.
Vorige keer redde ik het wel met 3 honden op krukken, maar nu was dat geen doen geweest...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sjon had wel lol gehad met die krukken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Gio en Bert hebben een lintje gekregen en de rest niet!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar das protocol , aanvoerder en coach, het gewone voetvolk nie.
Naja, t zijn wel mijn twee favo's!
En Robin krijgt dr ieg geen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Van Marwijk echt méér dan terecht
En Gio ookWas even vergeten dat hij de aanvoerder is
![]()
Maar bij de Olympische spelen krijgen toch ook alle zilver en brons sporters een lintje, dus op zich vreemd dat niet alle spelers dat krijgen. Hoewel, dan moet je ook al die wissels enzo weer geven. Dus goede oplossing eigenlijk wel zo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Plus dat er wel mensen bijliepen die nav die laatste wedstrijd alles behalve een lintje verdienen natuurlijk!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Die er nog even voor hebben gezorgd dat we nu in de wereldpers ter schande worden gemaakt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
Maar wel heel tof van die huldiging, dat dat alsnog groots is!
En het lintje voor Van Marwijk vind ik echt een prachtig gebaar
Willem Alexander neuriede tijdens de ceremonie Paranoid Android van Radiohead. (when i am king you will be first against the wall)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Plus dat er wel mensen bijliepen die nav die laatste wedstrijd alles behalve een lintje verdienen natuurlijk!
de jong?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, die had dus echt geen lintje mogen krijgen imo hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, straks maar weer ff de ha bellen, want ik moest slikken tot het over was, en tis nu al helemaal over eigenlijk, terwijl ik dr nog maar 3 op heb
quote:
Wat een onzin. Eerst zijn ze de held en ze delen een keer een trap uit nadat we altijd de fair play award wonnen maar er wel oh zo braaf in de kwartfinale er al uitvlogen, en dan opeens mogen ze geen lintje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, die had dus echt geen lintje mogen krijgen imo hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]stop er nou voor de grap eens een dag mee. Dan ist morgen teerug,
Heb ik welquote:
Probeer het eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou het?
Tis geen kuur zei ze met klem!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Eerst zijn ze de held en ze delen een keer een trap uit nadat we altijd de fair play award wonnen maar er wel oh zo braaf in de kwartfinale er al uitvlogen, en dan opeens mogen ze geen lintje?
Het is een team prestatie. Behandel ze dan ook als team.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Eerst zijn ze de held en ze delen een keer een trap uit nadat we altijd de fair play award wonnen maar er wel oh zo braaf in de kwartfinale er al uitvlogen, en dan opeens mogen ze geen lintje?
Het is een team prestatie. Behandel ze dan ook als team.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook alllllll die wisselspelers een lintje?Alleen de aanvoerder en Van Marwijk vind ik eigenlijk wel een prima tussenoplossing, ook al dacht ik er eerst net zo als jij over
De jong kwam extreem gevaarlijk in en is er goed vanaf gekomen met geel. Hij had rood moeten hebben, maar gelukkig heeft ie dat niet gehad. Maar dat de wereldpers nou loopt te zeiken. Kom op zeg, het is voetbal. Daar gaat het er hard aan toe, en uiteindelijk neemt de scheids de beslissing. Dan kan de pers achteraf er wel op gaan lopen zeiken, maar ik zie ze er zelf ook niet staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , ik vind van niet, ik vind dat ze m rood hadden moeten geven en dat ie flink op zn kop had moeten krijgen.
Van Persie verdient ook geen lintje, die heeft niks gedaan in geen enkele wedstrijd, ik snap niet dat die uberhaupt zo lang en vaak mee mocht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |