Krijgt ie een stijfje.quote:
quote:
quote:
Huisgenotes?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit in de binnenstad, 1 a 2 minuten lopen van de winkelstraat, eigenlijk gewoon 1 straatje uitlopenEigen keukentje, eigen badkamertje, 20 vierkante meter en ik dacht 6 huisgenotes
En de housewarming is ergens na half augustus
quote:
Met kleren of naakt?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
gheheheh.
ik ga douchen. tot over 30 min
Was een standaardvraag.quote:
Het voelt bij mij bijna altijd als zondagquote:
Met de douchekop?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
gheheheh.
ik ga douchen. tot over 30 min
TFTIquote:Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zin
2 newbies, ik haal jullie gewoon door elkaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij stolensweetheart zijn:')
Doe het in een potje of gewoon in je broekquote:Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij stolensweetheart zijn:')
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
ik douche iig liever metjouquote:Op maandag 12 juli 2010 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij stolensweetheart zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verwacht wel foto's van het hele douchegebeuren van dromenvangertje straks.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zin![]()
![]()
Ik denk dat je voetbalkijkmattie deze reactie niet leuk gaat vinden.quote:
Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D![]()
je kan beter gewoon even langskomenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:27 schreef Haarklip het volgende:
Ik verwacht wel foto's van het hele douchegebeuren van dromenvangertje straks.
![]()
Leg dan eens in detail uit wat er gaat gebeuren..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan beter gewoon even langskomen
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:27 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ik denk dat je voetbalkijkmattie deze reactie niet leuk gaat vinden.
ik heb geen relatie met hem ;p![]()
Meh, een paar webcamfoto's is genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan beter gewoon even langskomenOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Eerst geef jij haar ¤50,- euro, dan moet je verplicht gaan douchen en wast zij jouw lul. Vervolgens bespreken jullie welke 2 standjes je wil doen, warmt zij je op (maar jij bent een puber dus deze stap kunnen we wel overslaan) en dan ga je erin en eruit en als je klaar bent kan je weer even douchen en dan moet je weer weg omdat Jotcha voor de deur staat als volgende klant.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Leg dan eens in detail uit wat er gaat gebeuren..Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe het in een potje of gewoon in je broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golden showerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee hoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, een paar webcamfoto's is genoeg.
Ik heb ineens heel erg de drang om dit plaatje te posten...
Dus feitelijk noem je haar nu gewoon een hoer?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst geef jij haar ¤50,- euro, dan moet je verplicht gaan douchen en wast zij jouw lul. Vervolgens bespreken jullie welke 2 standjes je wil doen, warmt zij je op (maar jij bent een puber dus deze stap kunnen we wel overslaan) en dan ga je erin en eruit en als je klaar bent kan je weer even douchen en dan moet je weer weg omdat Jotcha voor de deur staat als volgende klant.
Ja als je dat toch nog niet door had...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus feitelijk noem je haar nu gewoon een hoer?![]()
![]()
He, dat is de 2e al.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus feitelijk noem je haar nu gewoon een hoer?
No shit.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus feitelijk noem je haar nu gewoon een hoer?![]()
Pics van jou?quote:
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Yep. De prijs is trouwens 5 euro in plaats van 50.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus feitelijk noem je haar nu gewoon een hoer?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voulez vous chousher avec moi, ce coirquote:quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik heb zequote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Leg dan eens in detail uit wat er gaat gebeuren..
![]()
Nou eerst sleur ik je mee naar boven, laat ik je al zoenend alle hoeken van de badkamer zien, dan trek ik zo snel mogelijk alle kleren van je lijf, en blijf ik een beetje plagen met je broek.. Ik kijk je zwoel aan en ga naar je nek en dan heel langzaam met kleine tedere kusjes over je borst en buik heen terug naar je broek.. dan kanje wel raden wat er gebeurten als ik klaar ben gefe ik een kleine striptease voorje, waarna ik ondeugend in de douche stap, en je lief aankijk en vraag of je me een plezier wilt doen om ook eronder te stappen.
![]()
![]()
![]()
maar
dat gaat dus never nooit gebeuren.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: