Sandy Dane in Der Rudy lijkt me leuk. Ben samen met Broekie naar d'r CD-presentatie geweest een tijdje terug.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Sandy Dane vrijdag trouwens te gast @ Der Rudy.
C & S hebben in een hutje geslapen. Wat hebben ze het toch zwaar gehad. En koud dat het was... Pfff.
Oja, dat is waar ookquote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sandy Dane in Der Rudy lijkt me leuk. Ben samen met Broekie naar d'r CD-presentatie geweest een tijdje terug.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sandy Dane in Der Rudy lijkt me leuk. Ben samen met Broekie naar d'r CD-presentatie geweest een tijdje terug.
Heb ik ook nog over getwijfeld, maar vandaag en gister toch bezig geweest om Windows 7 op m'n thuisserver/mediacenter te zetten, vooral vanwege dat Mediacenter-aspect.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Schiet nou eens op met downloaden... Ik wil Linux nog voor volgens jaar op mijn download PC (dat is een voordeel van vakantiewerk doen bij ICT) hebben....
Welke distro wordt het?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Schiet nou eens op met downloaden... Ik wil Linux nog voor volgens jaar op mijn download PC (dat is een voordeel van vakantiewerk doen bij ICT) hebben....
doet ie bij mij niet hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer refresht de pagina zichzelf bij nieuwe reacties?
Hij deed 't net 1 keer bij mij, had de pagina openstaan terwijl ik m'n nagels aan 't vijlen was. De laatste 2 keer heb ik zelf even op f5 lopen rammen.quote:
Die ken ik eerlijk gezegd niet eensquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet eensMijn pa kwam eens aanzetten met dit nummer met de woorden dat het een hit zou worden (ook al viel dat wat tegen). Kzal nog eens die clip checken.
was toch wel een grote hit hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet eensMijn pa kwam eens aanzetten met dit nummer met de woorden dat het een hit zou worden (ook al viel dat wat tegen). Kzal nog eens die clip checken.
Ik kon natuurlijk niet anders dan gelijk kijken, en iddquote:
Niet zo groot als m'n pa verkondigde..quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kon natuurlijk niet anders dan gelijk kijken, en idd![]()
[..]
Niet zo groot als m'n pa verkondigde..Ik geloof dat ie wat te oud wordt om de hedendaagse muziek nog echt te volgen.
OpenSuse 11.2, die kwam ik als eerste tegen nadat ik op Google naar extern bureaublad + Linux had gezocht. Ik ga vooral met Windows PC's die download PC via Remote Desktop bereiken, dus dat leek mij dan het handigste.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke distro wordt het?
* Ofyles2 momenteel Fedora 13 draait...
persoonlijk vind ik smiley faces nog leuker!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
maargoed, nog steeds één van de beste soulnummers van deze tijd
oe, die is ook erg goed inderdaad, als ik het zo even bekijk hebben ze een hoop leuke nummers, toch maar es wat vaker beluisterenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik smiley faces nog leuker!
Dan ga je vermoedelijk voor de GNOME-desktop.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
OpenSuse 11.2, die kwam ik als eerste tegen nadat ik op Google naar extern bureaublad + Linux had gezocht. Ik ga vooral met Windows PC's die download PC via Remote Desktop bereiken, dus dat leek mij dan het handigste.
Nee, polsen doorsnijden doen we bij Green Dayquote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
Avril Lavigne op de zender. ik ga mijn polsen doorhakken met een roerstaafje. dat ik hier ooit nog een cd van heb gekocht zeg....mijn God!
mm, vind Green Day anders beter aan te horen. Hoewel ik het oudere werk nog wat lekkerder vind,quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, polsen doorsnijden doen we bij Green Day![]()
Ja, het oude is wel leuk, maar dat nieuwe van hunquote:Op maandag 12 juli 2010 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mm, vind Green Day anders beter aan te horen. Hoewel ik het oudere werk nog wat lekkerder vind,
Oeh! 't zou me helemaal leuk lijken dat van dichtbij mee te maken. Zou Der Rudy bankgasten accepteren?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nouja, het moet je muzieksmaak zijn, female singer/songwriters. 'k ken ook genoeg mensen die er absoluut helemaal niets aan vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ookZag dat jullie daar toen ook best enthousiast over waren. Vrijdag maar ff luisteren
)Wie niet waagt...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! 't zou me helemaal leuk lijken dat van dichtbij mee te maken. Zou Der Rudy bankgasten accepteren?
True, true. Aan de andere kant heb ik er best een hekel aan mezelf ergens uit te nodigen, 't voelt gewoon niet goed.quote:
maar je kan ook weer moeilijk verwachten dat Rudy je uitnodigtquote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, true. Aan de andere kant heb ik er best een hekel aan mezelf ergens uit te nodigen, 't voelt gewoon niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |