Sandy Dane in Der Rudy lijkt me leuk. Ben samen met Broekie naar d'r CD-presentatie geweest een tijdje terug.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Sandy Dane vrijdag trouwens te gast @ Der Rudy.
C & S hebben in een hutje geslapen. Wat hebben ze het toch zwaar gehad. En koud dat het was... Pfff.
Oja, dat is waar ookquote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sandy Dane in Der Rudy lijkt me leuk. Ben samen met Broekie naar d'r CD-presentatie geweest een tijdje terug.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sandy Dane in Der Rudy lijkt me leuk. Ben samen met Broekie naar d'r CD-presentatie geweest een tijdje terug.
Heb ik ook nog over getwijfeld, maar vandaag en gister toch bezig geweest om Windows 7 op m'n thuisserver/mediacenter te zetten, vooral vanwege dat Mediacenter-aspect.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Schiet nou eens op met downloaden... Ik wil Linux nog voor volgens jaar op mijn download PC (dat is een voordeel van vakantiewerk doen bij ICT) hebben....
Welke distro wordt het?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Schiet nou eens op met downloaden... Ik wil Linux nog voor volgens jaar op mijn download PC (dat is een voordeel van vakantiewerk doen bij ICT) hebben....
doet ie bij mij niet hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer refresht de pagina zichzelf bij nieuwe reacties?
Hij deed 't net 1 keer bij mij, had de pagina openstaan terwijl ik m'n nagels aan 't vijlen was. De laatste 2 keer heb ik zelf even op f5 lopen rammen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |