Oh My Godquote:
Uhm, nee?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwsbericht over die dief gelezen
haha valt meequote:
OMG, hoe hoog is dat muurte/helft van een velg ongeveer? 25cm?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha valt meemaar lees dat een groot deel van Grunn zonder stroom zit. Wat een bende buiten
Zie dit dan
Zou best kunnenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG, hoe hoog is dat muurte/helft van een velg ongeveer? 25cm?
Oja, heftig iddquote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
Als je goed kijkt zie je zelfs water (t.h.v. de auto) over de rand lopen de rivier/kanaal/gracht in
gefeliciteerd, als ik het niet vergeet ga ik morgen luisteren!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef Joesse het volgende:
Jeuj 3de dag popduel gewonnen! En nog een keer jeuj: de Timur Timur show!
GEFELICITEERD !quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef Joesse het volgende:
Jeuj 3de dag popduel gewonnen! En nog een keer jeuj: de Timur Timur show!
haha nou morgen gaat misschien ook niet door omdat ze uitzenden vanaf museumplein!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
gefeliciteerd, als ik het niet vergeet ga ik morgen luisteren!
maar bij nader inzien bedenk ik me dat ik met iemand heb afgesproken, dus het zal wel weer niets worden
Raar is dat geen 538 feestje?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef Joesse het volgende:
[..]
haha nou morgen gaat misschien ook niet door omdat ze uitzenden vanaf museumplein!
Zonde van de belastingcenten zat ze daarheen gingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef alors het volgende:
wtf gaan Coen en Sander nog komen presenteren?Ze hebben net 10 uur in een vliegtuig gezeten
![]()
Daar worden ze voor betaald. Dat snoepreisje Die uren zendtijd in Afrika waren al duur genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef alors het volgende:
wtf gaan Coen en Sander nog komen presenteren?Ze hebben net 10 uur in een vliegtuig gezeten
![]()
WK finalequote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef ModernFamily het volgende:
Waar zijn Coen en Sander naar toe geweest?
Die zal wel gedacht hebben Zwatre Cross zal wel iets van hip hop ofzo zijn, hup bellen. Die gaat wat meemaken van 't weekend.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zal wel gedacht hebben Zwatre Cross zal wel iets van hip hop ofzo zijn, hup bellen. Die gaat wat meemaken van 't weekend.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:15 schreef Pino112 het volgende:
"Het ging goed met Oranje, tot Coen en Sander in Zuid-Afrika kwamen"
QFT![]()
Mis Veenstra nu al. Naja, heb vanavond toch nog wat stukken door te lezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Michiel is er deze week niet. Domien neemt over.
http://twitter.com/michielveenstra/status/18363565831
lolquote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Vette plaatHelaas kan het geluid niet zo hard, want dan hoor de deurbel dadelijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |