abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84358774
Ik snap niks van het loonstrookje haha. Staat er nergens een uitleg of iets?

waar kan je bijv zien, "om hoeveel dagen het gaat" of hoeveel keer gelopen zoiets
pi_84360127
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Banaapies het volgende:

waar kan je bijv zien, "om hoeveel dagen het gaat" of hoeveel keer gelopen zoiets
Het loonstrookje is dan ook ongelooflijk ingewikkeld. Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik
pi_84360366
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Het loonstrookje is dan ook ongelooflijk ingewikkeld. Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik
Ik heb toen ik pas begon een kopie met uitleg gehad van mijn opleidster maar zelfs toen kwamen we er nog niet helemaal uit
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 22 juli 2010 @ 17:09:01 #204
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84362642
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik heb het ook opgegeven.
pi_84362693
Het loonstrookje is heel makkelijk hoor mensen
Noot noot.
pi_84362791
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Banaapies het volgende:

Bovenaan staat het tijdvak.
Noot noot.
pi_84372901
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef rub3n het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens klagen met mijn loonstrookje (mijn vorige zeg maar). Ik ben 8 maart 21 geworden, maar krijg sindsdien nog gewoon loon van een 20 jarige (scheelt 1 euro ofzo, die correctie kan nog wel ff wat opleveren! )
Ik ben 7 maart 22 geworden en we doen ook nog eens allebei collectie werk. Toch leuk om even te weten.

Vandaag moest ik even het busje midden op de weg parkeren (grachten in Amsterdam daar moet je heel vaak wachten). Nog voordat ik helemaal gestopt was begon de auto achter me te toeteren. Vervolgens stap ik uit en beginnen ze mijn moeder uit te schelden (wat die er mee te maken heeft?). Echt een kansloze actie, ik was binnen 30 seconden alweer weg gereden. Van een collega had ik een tijdje terug gehoord dat een andere collega knock-out was geslagen tijdens het legen van de brievenbussen, ook omdat de achterligger kennelijk geen geduld had. Leuk werk af en toe.
Tok.
pi_84377098
Haha cool! Lijkt me wel een keer grappig om in een andere stad de buslichting te bekijken enzo. Ik heb 19 jaar in Enschede gewoond, lijkt me echt leuk om daar een keer de buslichting te doen haha.

Amsterdam lijkt me wel heftig, hoe lang duurt je route?
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:14:57 #209
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84378161
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef rub3n het volgende:
Haha cool! Lijkt me wel een keer grappig om in een andere stad de buslichting te bekijken enzo. Ik heb 19 jaar in Enschede gewoond, lijkt me echt leuk om daar een keer de buslichting te doen haha.

Amsterdam lijkt me wel heftig, hoe lang duurt je route?
Ja, lijk me ook zo ontzettend vet om een keer in een andere stad te buslichten. Om te zien hoe het daar werkt enzo, lijkt me eigenlijk best wel gaaf.
Nothing is what it seems
pi_84378335
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:14 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ja, lijk me ook zo ontzettend vet om een keer in een andere stad te buslichten. Om te zien hoe het daar werkt enzo, lijkt me eigenlijk best wel gaaf.
Inderdaad, als ik in een andere stad zou kunnen buslichten zou ik het meteen doen. In m'n eigen dorp is niet te gek gaaf genoeg
pi_84379848
Haha, mij lijkt het dan ook wel wat te hebben om over boerenweggetjes te scheuren en lekker van de natuur te genieten. Mijn route duurt helaas maar 3 uur en een kwartiertje ongeveer. Ik rij dus dwars door Amsterdam en dan voornamelijk over de grachten. Daar rijden heel veel fietsers die regelmatig geen voorrang verlenen dus het is in ieder geval heel goed oppassen. En dan zwijg ik dus nog even over de mensen die door rood licht rijden/lopen op de drukke kruispunten en dat zijn er aardig wat. Maar tot nog toe geen ongelukken gemaakt, dus even afkloppen maar...

Oh, bij het buslichten moet ik altijd de barcode scannen en de dag verzetten. Het zal bij jullie vast op dezelfde manier gaan.
Tok.
pi_84391299
TVP, ben collectiemedewerker en op zadag postbode (nog wel iig..).
Net 3 weken vakantie gehad, maandag weer beginnen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:43:34 #213
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84394131
Heb vandaag vrij.
Morgen moet ik m'n vaste dienst draaien en daarnaast nog anderhalve postbezorgerswijk bezorgen in een dorpje hier in de buurt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is what it seems
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:45:03 #214
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84394185
Ik hoef na vanmiddag, dinsdag pas weer.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 13:33:20 #215
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84395880
die reclame van de Gamma vandaag

een vakantiekaart met objecten in de stijgers.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84395962
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
die reclame van de Gamma vandaag

een vakantiekaart met objecten in de stijgers.
Wij hadden er ook nog een kleine TNT kaart ofzo bij over of je postbezorger wil worden. Erg fijn
pi_84403857
Zo morgen nog een klein dienstje en dan zit de week er weer op.
Was weer eens een echte normale werkweek bij TNT

Dinsdag: autowijk moeten doen waar ik pas een keer opleiding voor gekregen had en dus nog niet geheel kende. Ik zou dinsdag nog een keer opleiding krijgen maar er was niemand voor beschikbaar. Dus toch maar de bestelling doen in de wijk waar toen ook de vierdaagse doorheen liep te banjeren. Nou dus ook geen sucses.

Woensdag; vrij

Donderdag: Toch maar weer opleiding voor de autowijk die in dinsdag ook had. Zodat ik hem verder op in de week nog vaker kon doen. Kom je terug op kantoor, krijg je te horen dat je toch maar weer van de autowiijk wordt afgehaald. Dus lekker voor Jan met de korte lul opleiding gehad, en waarschijnlijk ga ik de dienst ook verder niet doen.

Vandaag: 6.00 beginnen en gelijk was ik eigenlijk te veel. Later toch mezelf nuttig kunnen maken met het tellen van de antwoord nummers. De Rabobank had een actie en daaraan werd massaal mee gedaan. Ik had vandaag ook dik 3000 stuks. Toen samen met een collega mee op de depotrit en die dingen naar de Rabobank toe brengen. Ik kom daar aan de balie en zeg zo: Ik heb een kar vol met post voor jullie. Kerel achter de balie hoeveel is dat dan. Ik zeg ja ongeveer 7000 stuks. Hij ja rijd maar binnen. Dus wij met die kar post naar binnen. Rabomedewerker: uhm waar laat ik dat nu. Ik zeg: We laten die kar wel even hier staan en dan komen we dat volgende week wel weer ophalen. Hij ja das mooi. Mensen bij de Rabobank verwachtten niet dat er zo massaal op de actie zou worden gereageerd.

Toen nog ff twee wijken weg tikken. Die dingen van de gamma vielen wel mee in de bestelling konden mooi in de broekzak en kon ze zo pakken ideaal als je dan toch HAH moet bezorgen.
pi_84415473
Hmmm.. is de Sjopze folder met vakantie of zit ie er morgen weer 'toevallig' als HAH bij? :P

Wat betreft die Gamma kaartjes, vond hem best wel geniaal.
Zeker 10x gehad dat mensen zeiden: 'oh leuk een kaartje!' , ik lachen en doorlopen, zie ik ze even later denken van hmm... tis reclame, haha. :P Van mij mag de Gamma/Karwei elke week wel zo'n kaartje hebben met 'check de nieuwe folder op de website' :P Was HAH maar toch erg fijn om te bezorgen! :)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:07:24 #219
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_84416198
Ik vond die Gamma kaartjes ook wel grappig, iemand zo van: "Groeten uit Holland? Ik ben toch in Holland :')" Morgen alleen nog werken en dan lekker twee weken vrij.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_84416376
Ik krijg de laatste dagen vaak pakketen erbij? Bijv. van bol.com, dat soort dingen.
Alleen vaak passen deze niet in de brievenbus, wel in dat standaard ding. Maar veel mensen hebben zo'n onhandig klein ding. Ik probeer nu al 2 dagen bij 2 huizen aan te bellen zodat ik het persoonlijk kan overhandigen maar zijn niet thuis.

Wat moet ik dan doen?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:16:37 #221
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_84416650
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:11 schreef Banaapies het volgende:
Ik krijg de laatste dagen vaak pakketen erbij? Bijv. van bol.com, dat soort dingen.
Alleen vaak passen deze niet in de brievenbus, wel in dat standaard ding. Maar veel mensen hebben zo'n onhandig klein ding. Ik probeer nu al 2 dagen bij 2 huizen aan te bellen zodat ik het persoonlijk kan overhandigen maar zijn niet thuis.

Wat moet ik dan doen?

Kennisgeving door de bus doen met daarop aangegeven dat ze het de volgende dag in het dichtsbijzijnde postkantoor op kunnen halen. Dit moet je direct bij de eerste mislukte bestelpoging doen.
Nothing is what it seems
pi_84417100
Dat is met zon kaartje die in het rode boekje zit neem ik aan?

en hoe krijg ik het bij het dichtstbijzijnde postkantoor? dat is niet in mijn woonplaats.
of bij depot?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 22:27:58 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84417199
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Banaapies het volgende:

en hoe krijg ik het bij het dichtstbijzijnde postkantoor? dat is niet in mijn woonplaats.
of bij depot?

Ook geen servicepunt in de buurt?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84417355
vraagje... mijn zusje heeft een aangetekende brief verstuurd, maar nu heeft ze de verkeerde postcode erop gezet :') dus nu kijkt ze op track & trace, ziet ze dat pas... denken jullie dat die brief nog aankomt? En hoeveel vertraging loopt ie op? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84417519
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Banaapies het volgende:

of bij depot?

Bij ons op het kantoor mag je het op het depot neerleggen. Dan gaat het 's avonds met de herstelpost mee. Het wordt dan de volgende dag samen met de depêche afgegeven op het desbetreffende postagentschap.
Wel ff de sticker van de kennisgeving er op plakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')