Het loonstrookje is dan ook ongelooflijk ingewikkeld. Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Banaapies het volgende:
Ik snap niks van het loonstrookje haha. Staat er nergens een uitleg of iets?
waar kan je bijv zien, "om hoeveel dagen het gaat" of hoeveel keer gelopen zoiets
Ik heb toen ik pas begon een kopie met uitleg gehad van mijn opleidster maar zelfs toen kwamen we er nog niet helemaal uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het loonstrookje is dan ook ongelooflijk ingewikkeld. Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik
Ik heb het ook opgegeven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het loonstrookje is dan ook ongelooflijk ingewikkeld. Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik
Bovenaan staat het tijdvak.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Banaapies het volgende:
Ik snap niks van het loonstrookje haha. Staat er nergens een uitleg of iets?
waar kan je bijv zien, "om hoeveel dagen het gaat" of hoeveel keer gelopen zoiets
Ik ben 7 maart 22 geworden en we doen ook nog eens allebei collectie werk. Toch leuk om even te weten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef rub3n het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens klagen met mijn loonstrookje (mijn vorige zeg maar). Ik ben 8 maart 21 geworden, maar krijg sindsdien nog gewoon loon van een 20 jarige (scheelt 1 euro ofzo, die correctie kan nog wel ff wat opleveren!)
Ja, lijk me ook zo ontzettend vet om een keer in een andere stad te buslichten. Om te zien hoe het daar werkt enzo, lijkt me eigenlijk best wel gaaf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef rub3n het volgende:
Haha cool! Lijkt me wel een keer grappig om in een andere stad de buslichting te bekijken enzo. Ik heb 19 jaar in Enschede gewoond, lijkt me echt leuk om daar een keer de buslichting te doen haha.
Amsterdam lijkt me wel heftig, hoe lang duurt je route?
Inderdaad, als ik in een andere stad zou kunnen buslichten zou ik het meteen doen. In m'n eigen dorp is niet te gek gaaf genoegquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja, lijk me ook zo ontzettend vet om een keer in een andere stad te buslichten. Om te zien hoe het daar werkt enzo, lijkt me eigenlijk best wel gaaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
Wij hadden er ook nog een kleine TNT kaart ofzo bij over of je postbezorger wil worden. Erg fijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
die reclame van de Gamma vandaag
een vakantiekaart met objecten in de stijgers.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:11 schreef Banaapies het volgende:
Ik krijg de laatste dagen vaak pakketen erbij? Bijv. van bol.com, dat soort dingen.
Alleen vaak passen deze niet in de brievenbus, wel in dat standaard ding. Maar veel mensen hebben zo'n onhandig klein ding. Ik probeer nu al 2 dagen bij 2 huizen aan te bellen zodat ik het persoonlijk kan overhandigen maar zijn niet thuis.
Wat moet ik dan doen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Banaapies het volgende:
Dat is met zon kaartje die in het rode boekje zit neem ik aan?
en hoe krijg ik het bij het dichtstbijzijnde postkantoor? dat is niet in mijn woonplaats.
of bij depot?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Banaapies het volgende:
Dat is met zon kaartje die in het rode boekje zit neem ik aan?
en hoe krijg ik het bij het dichtstbijzijnde postkantoor? dat is niet in mijn woonplaats.
of bij depot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |