Ja naaktpics van iedereen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
ahh oke.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luna vind zichzelf ook te dik, maar dat wist je al, en luna is niet dik, daar kwamen we op uit
Dus nee, je hebt niets gemist, ja, mij misschien, maar dat lijkt mij vrij onlogischEn ik ben dus rond nu weggaan
Ik heb geen mogelijkheden om dat binnen een kort tijdsbestek te doenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahh oke.
post ook ff foto dan vordat je weggaat
Wtf, ze heeft er maar 1 gepost?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef Haarklip het volgende:
Godtyfus, kan er geen Centraal Pics-van-dromenvangertje-in-bikini topic worden geopend? fack..
He jij bent dat knappe meisje van die foto in die joggingbroek.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahh oke.
post ook ff foto dan vordat je weggaat
Ja, je hebt mijn bikini foto weer gemist.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
He jij bent een vent die zich op FOK voordoet als een vrouwquote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
He jij bent dat knappe meisje van die foto in die joggingbroek.
Joah, daarom moeten er meer komen..quote:
Deze jongen heeft een harde plasser.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef Haarklip het volgende:
Godtyfus, kan er geen Centraal Pics-van-dromenvangertje-in-bikini topic worden geopend? fack..
ach wat jammer nouquote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn bikini foto weer gemist.
I'm just impressed..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze jongen heeft een harde plasser.
Doe even normaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
He jij bent een vent die zich op FOK voordoet als een vrouw
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.quote:
Alsof vrouwen elkaar niet knap kunnen vinden?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.
Andere posts meegeteld.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Alsof vrouwen elkaar niet knap kunnen vinden?
Denk eens even verder manquote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.
Oké Oké. Ik dacht gewoon ook al vanuit een aantal eerdere posts van je in andere topics dat je een man wasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Denk eens even verder manAlsof iedereen standaard hetero is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |