Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gilles de la Tourette is fucking hilarisch
Prima dus ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe er wel een van vorig jaar. Er is tenslotte niet veel veranderd.
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
BOH DIKZAK.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
Gast wtfquote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.
Nee, is het niet. Ze hebben niet alleen maar scheldwoorden, dat is een zeldzame vertakking. Het zijn gewoon ticks, soms schelden etc.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij heeft alleen maar foto's in badpak, niet van bikinigedoe
Blokken.quote:
Ik zou je doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
Ja ik overdrijf enorm en zelf voel ik er eerlijk ook niets voor om die mensen inhumaan op te sluiten. Zij zijn net zo gewoon als de rest van ons. Maar ik blijf het een vage ziekte vindenquote:
Is het ook, maar daar kunnen ze zelf weinig aan doenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik overdrijf enorm en zelf voel ik er eerlijk ook niets voor om die mensen inhumaan op te sluiten. Zij zijn net zo gewoon als de rest van ons. Maar ik blijf het een vage ziekte vinden
Ben jij de vriend van?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze wordt al gedaan en ze wil geen trio...
Origineel, in de foto die ik heel lang in mijn fobo had, had ik ook awesome-o als hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |