Ik ben jaloers.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is dik gatverdamme
Klinkt als mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb t tegenovergesteld, ik vreet me een ongeluk aan alles wat ik vind en blijf een graatpakhuis met als enige opvulling wat vervlogen spieren van het season van vorig jaar met downhillen
*Wijst zichzelf wederom er op weeeeeer te gaan biken*
Doe jij ook eens zo'n foto.quote:
fapfapfapquote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is dik gatverdamme
Waarom dat dan nuquote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik schaam me nu wel even fokking dood
Geen zin om er een te maken dus ik zal eens een recente opzoeken.quote:
jaloers?quote:
Ik ben zwaarderquote:
Wtf zijn dat dan voor faalhazenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
weetje hoe vaak ik uitgescholden wordt voor dikzak.
ik heb qua lichaamsbouw niks om trots op te zijn, en volgens mij ben jij ooknog minder dik als mij
Let goed op kinders op FOK!, want dit zijn de eerste tekenen van Anorexia Nervosa!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
ik heb qua lichaamsbouw niks om trots op te zijn, en volgens mij ben jij ooknog minder dik als mij
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
quote:
Snel ook.quote:
Dan zijn ze gewoon jaloers, want dit valt niet te onderbouwen.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
Ja, valt me vies tegen.quote:
Dan combineer je ze of maak je dr eenquote:
Doe normaaaal. Ik vind mezelf niet dik maar zo dun ben ik echt niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |