En ik rijd binnenkort een tank bij die hoerengarage naar binnen waar mijn Jeep staat. Werkelijk, als ik een trailer had om hem te vervoeren haalde ik hem vandaag nog daar weg en breng ik hem naar een fatsoenlijke garage

Verkeerde onderdelen bestellen, verkeerde diagnose, geen contact opnemen over reparaties etc etc. Als ze maar niet verwachten dat ik ook maar 1 cent ga betalen daar

Ik had hem afgelopen maandag al terug kunnen hebben als ze gewoon direct in de Chrysler computer hadden gekeken, in plaats daarvan gingen ze uit van zand in de benzinetank omdat ik ermee in de duinen ben geweest. Nu ze eindelijk tot de juiste conclusie gekomen zijn bestellen ze de verkeerde onderdelen en ben ik hem sowieso nog tot maandag kwijt

Nooit ga ik daar meer heen, ik had hem daar al niet gekocht omdat ik met het salesteam niet tevreden was en nu weet ik dat ook de garage kut is. Jammer dat hij zo'n beetje RECHT voor de deur daar kapot ging en ik kon kiezen tussen gratis daarheen slepen of voor 200 dollar naar mijn eigen dealer.
* Barcaconia dacht: hoe slecht kan een merkgarage nu zijn? Wrong...Zo, dat is er uit.
[b]Op
vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]