Uiteraard, maar dit is FOK!, dus vrouwen zijn op geld beluste hoeren en mannen zijn oppervlakkige wezens die alleen met hun lul denken.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geloof het of niet, maar er zijn best veel vrouwen (ook mooie en leuke) voor wie bovenstaande absoluut meespeelt, maar niet in de extreme zwart/wit termen zoals jij het nu stelt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:56 schreef Seven. het volgende:
En homomannen vallen op uiterlijk, ze besteden niet voor niks bovengemiddeld veel aandacht aan hun voorkomen, kleding en woning. Auto's geven ze doorgaans geen reet om.
En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo). Maar er zijn niet zoveel lesbo's dus niet moeilijk doen. Zodra je iets van een klik voelt, zelfs al is het vriendschappelijk, dan nog moet er met alle geweld een relatie uitkomen (of drama als dat eerste plan mislukt).
Voor zover ik weet hebben homo's wel een soort van gaydar ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:35 schreef Rick_dB het volgende:
nee! ik had nog 1 vraag
hebben homo's ook zoals maik de boer dat noemt ook een "gaydar", dus dat homos wel op homos vallen maar het merken als een man hetero is? of wat.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:
En homomannen vallen op uiterlijk, ze besteden niet voor niks bovengemiddeld veel aandacht aan hun voorkomen, kleding en woning. Auto's geven ze doorgaans geen reet om.
En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo). Maar er zijn niet zoveel lesbo's dus niet moeilijk doen. Zodra je iets van een klik voelt, zelfs al is het vriendschappelijk, dan nog moet er met alle geweld een relatie uitkomen (of drama als dat eerste plan mislukt).
ik niet. ik zie het, net als alle andere mensen om me heen, alleen als iemand nichterig doet. voor de rest kan ik het niet zien. maar goed, dan spreek ik weer puur voor mezelf.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:35 schreef Rick_dB het volgende:
nee! ik had nog 1 vraag
hebben homo's ook zoals maik de boer dat noemt ook een "gaydar", dus dat homos wel op homos vallen maar het merken als een man hetero is? of wat.
Lekker kort door de bocht.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:
Dit is zo waar, dat ze het op een tegeltje zouden kunnen zetten.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:
En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo).
dat soort homos heb ik ook een hekel aan, van die rasnichten.. dat je homo bent oke, maar dan hoef je niet meteen te giechelen of girly te doen..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik niet. ik zie het, net als alle andere mensen om me heen, alleen als iemand nichterig doet. voor de rest kan ik het niet zien. maar goed, dan spreek ik weer puur voor mezelf.
ja dat vind ik dus ook zo verschrikkelijk. ik word er geïrriteerd van als iemand zo doet. ze moeten het zelf weten, maar ik zoek dat soort mensen in elk geval niet op.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:54 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dat soort homos heb ik ook een hekel aan, van die rasnichten.. dat je homo bent oke, maar dan hoef je niet meteen te giechelen of girly te doen..
maatje van me is ook homo. oke ik zie het wel aan hem door zn manier van lopen, haardracht maar verder dan dat zie je het niet aan hem. kan i kook beter mee omgaan dan zo'n kwalbert verlinde, zo'n gossipgirl die bijna spritzt van de gossips.. doe normaal man
Whehe.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:
Mijn lul zegt dat ie dit maar een raar generaliserend topic vindt eigenlijk...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:
..en mannen zijn oppervlakkige wezens die alleen met hun lul denken.
het ligt er natuurlijk aan welke maten dat gedrag aanneemt. zo was er die homovriend ricardo van amanda in de gouden kooi. die flikker kon ik echt niet uitstaan. nee zo iemand kan ik echt niet om me heen verdagen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal wel hopeloos politiek correct zijn in dit, maar ik erger me er eigenlijk niet zo aan zolang ze niet onvriendelijk of stom doen tegen mij. True, ik zou er niet op vallen, maar ik zou ze ook niet bij voorbaat al schuwen om mee om te gaan.
Wat me bij potten zo opvalt is dat ze dan iets krijgen met de ex van hun vriendin o.i.d. In ieder geval dat relaties een soort van binnen de vriendenkring blijven.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:
Klopt, dat krijg je als de datingpool niet zo groot isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:21 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat me bij potten zo opvalt is dat ze dan iets krijgen met de ex van hun vriendin o.i.d. In ieder geval dat relaties een soort van binnen de vriendenkring blijven.
Nou ja, dat iemand je type niet is, oké. Of dat je er niet snel mee om zou gaan. Maar ik vind het altijd nogal wat om bij voorbaat al te zeggen dat je een hekel hebt aan een bepaald type. Sowieso is dat generaliserend, maar je kent de persoon zelf ook nog eens niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef A-noniem het volgende:
[..]
het ligt er natuurlijk aan welke maten dat gedrag aanneemt. zo was er die homovriend ricardo van amanda in de gouden kooi. die flikker kon ik echt niet uitstaan. nee zo iemand kan ik echt niet om me heen verdagen!![]()
Stoere gast.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef A-noniem het volgende:
[..]
het ligt er natuurlijk aan welke maten dat gedrag aanneemt. zo was er die homovriend ricardo van amanda in de gouden kooi. die flikker kon ik echt niet uitstaan. nee zo iemand kan ik echt niet om me heen verdagen!![]()
Stond nog een PI bij he...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn lul zegt dat ie dit maar een raar generaliserend topic vindt eigenlijk...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stond nog een PI bij he...
Maar dat er allerlei individuele verschillen in een groep zitten, betekent toch nog niet dat je niets kan zeggen over de groep als geheel? Ik denk dat er per sekse wel verschillende selectiecriteria bestaan waarop hetero mannen en vrouwen elkaar selecteren, en vroeg me gewoon af of geaardheid daar nog van invloed op is.
Verder niet generaliserend bedoeld ofzo hoor.
Ik weet er nog eentje, zorg dat je zo snel mogelijk de periodes op elkaar afgestemd krijgt zodat je in die tijd een weekje pauze van elkaar kunt inplannen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:35 schreef Tarak het volgende:
Is het leuk om een lijstje Do's and Don't's van homorelaties te maken, zoals bijv:
- NOOIT naar dezelfde kapper gaan
- Draag elkaars kleding niet
- Vrouwen: Praat je relatie niet kapot met teveel relatie-ontleding.
En andere zaken die de seksuele spanning gaande moeten houden om te voorkomen dat je teveeel op elkaar gaat lijken, wat toch echt een groter gevaar voor homorelaties dan heterorelaties is.
nou ik was echt iemand die de gouden kooi volgden, en ik kon hem los van zijn hele travo-gebeuren ook niet uitstaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, dat iemand je type niet is, oké. Of dat je er niet snel mee om zou gaan. Maar ik vind het altijd nogal wat om bij voorbaat al te zeggen dat je een hekel hebt aan een bepaald type. Sowieso is dat generaliserend, maar je kent de persoon zelf ook nog eens niet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik weet er nog eentje, zorg dat je zo snel mogelijk de periodes op elkaar afgestemd krijgt zodat je in die tijd een weekje pauze van elkaar kunt inplannen.
met teveel op elkaar lijken zal ik zelf in elk geval niet zitten. ik heb een tintje, dus ik zal nooit op m'n eventuele vriend lijken, aangezien ik zelf niet op kleurtjes val. het lijkt me inderdaad nogal vreemd om daadwerkelijk als een kopie van elkaar uit te zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:35 schreef Tarak het volgende:
Is het leuk om een lijstje Do's and Don't's van homorelaties te maken, zoals bijv:
- NOOIT naar dezelfde kapper gaan
- Draag elkaars kleding niet
- Vrouwen: Praat je relatie niet kapot met teveel relatie-ontleding.
En andere zaken die de seksuele spanning gaande moeten houden om te voorkomen dat je teveeel op elkaar gaat lijken, wat toch echt een groter gevaar voor homorelaties dan heterorelaties is.
Ja. Wetenschappenlijk bewezen zelfsquote:Op maandag 12 juli 2010 19:35 schreef Rick_dB het volgende:
nee! ik had nog 1 vraag
quote:
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht dat het een topic was in de trant van 'waarom vallen vrouwen op homo's?'.
lol, nooit gehad, maar lijkt me inderdaad verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Nog eentje, nooit iemand daten met dezelfde naam als jij.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja
En nou ja, soms is het niet te zien. M'n beste vriend is bijna 20 en ik twijfel nog steeds een beetje aan hemHij heeft zat vriendinnen maar nog nooit een relatie gehad afaik. Maar hij zegt zelf wel op meisjes te vallen.
Ik heb ooit eens een stel ontmoet dat zowel dezelfde voornaam als achternaam hadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:55 schreef Tarak het volgende:
[..]
lol, nooit gehad, maar lijkt me inderdaad verschrikkelijk.
die ricky martion heeft toch kids of niet?quote:
ehhh ja, hoezo?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:03 schreef A-noniem het volgende:
[..]
die ricky martion heeft toch kids of niet?
aan jou dan de vraag of jij denkt dat david gandy hetero of homo is? er wordt namelijk wel eens iets gespeculeerd over hem. ik denk waarschijnlijk omdat hij redelijk ijdel is, maar ik weet ook precies waarom. hij zelf zegt dat hij hetero is, maar dat zei die ricky martin ooit ook volgens mij. dus wat zegt jouw gaydar dan aan de hand van onderstaand filmpje? of moet je iemand daarvoor irl ontmoeten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Wetenschappenlijk bewezen zelfs
http://www.nu.nl/wetensch(...)de-zintuig-----.html
o, ik dacht dat hij getrouwd was met de moeder van zijn kinderen, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen kennelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
ehhh ja, hoezo?
Dat is dacht ik een draagmoederconstructie geweest.
Ik vind 'm wel redelijk homo overkomen idd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:13 schreef A-noniem het volgende:
[..]
aan jou dan de vraag of jij denkt dat david gandy hetero of homo is? er wordt namelijk wel eens iets gespeculeerd over hem. ik denk waarschijnlijk omdat hij redelijk ijdel is, maar ik weet ook precies waarom. hij zelf zegt dat hij hetero is, maar dat zei die ricky martin ooit ook volgens mij. dus wat zegt jouw gaydar dan aan de hand van onderstaand filmpje? of moet je iemand daarvoor irl ontmoeten?
o en deze vraag is natuurlijk niet alleen gesteld aan wonderer, maar voor iedereen die een zogenoemde gaydar heeft
en kun je uitleggen waaraan je dat denkt te zien dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:18 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel redelijk homo overkomen idd.
Lastig altijd, houding, uitstraling, stem, praten met handen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:23 schreef A-noniem het volgende:
[..]
en kun je uitleggen waaraan je dat denkt te zien dan?
Ik heb een keer een enorme uitglijer gemaakt wat dit betreft, dus ik doe hier geen uitspraken meer overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:13 schreef A-noniem het volgende:
[..]
aan jou dan de vraag of jij denkt dat david gandy hetero of homo is? er wordt namelijk wel eens iets gespeculeerd over hem. ik denk waarschijnlijk omdat hij redelijk ijdel is, maar ik weet ook precies waarom. hij zelf zegt dat hij hetero is, maar dat zei die ricky martin ooit ook volgens mij. dus wat zegt jouw gaydar dan aan de hand van onderstaand filmpje? of moet je iemand daarvoor irl ontmoeten?
o en deze vraag is natuurlijk niet alleen gesteld aan wonderer, maar voor iedereen die een zogenoemde gaydar heeft
Lijkt me gewoon hetero op basis van dit filmpje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:13 schreef A-noniem het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:27 schreef Tarak het volgende:
[..]
Lastig altijd, houding, uitstraling, stem, praten met handen.
Het is niet zozeer een "zien" als wel een gevoel denk ik, een analyse op basis van het totaal.
Wat is een typische "biseksueel" dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het geen typische homo, eerder een typische biseksueel eigenlijk. Ehm, waarom dan? Tja... Ik zou het je niet kunnen vertellen. Zijn manier van doen is behoorlijk hetero in mijn ogen, hoewel er wat vrouwelijke dingetjes zijn.
Helaas zie je iemand in een interview niet in zijn natuurlijke manier van doen, kleden en praten dus wat dat betreft kun je op basis van deze beelden echt geen conclusies trekken. Maar als dit zijn natuurlijke manier van doen is, dan zou ik zeggen, biseksueel.
Kun je dit specifieker maken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon hetero op basis van dit filmpje.
Maargoed, ik heb al wel geleerd dat de mate van mannelijkheid/vrouwelijkheid niet per se iets zegt over geaardheid. Ken genoeg 'verwijfde' mannen die toch echt hetero zijn, en andersom.
't Zit 'm meer in andere dingen. Interesses, de manier waarop iemand kijkt naar mannen/vrouwen. De manier waarop iemand over bepaalde onderwerpen praat of deze juist vermijdt, etc.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:40 schreef A-noniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij staat wel vaker met dit meisje op de foto, maar meer dan een paar speculaties kon ik er niet over vinden of het nu daadwerkelijk zijn vriendin is. van de meeste beroemdheden is daar toch wel iets meer over bekend, maar bij hem blijft het een beetje vaag vind ik. voor die man staan genoeg vrouwen in de rij, maar hij lijkt een beetje een eeuwige vrijgezel. dat is de reden waarom ik dacht dat het misschien wel zou kunnen kloppen dan, dat hij toch niet zo hetero is
Ach, het klopt ook nooit 100%, maar de realiteit is dat generaliseren vaak wel degelijk iets zegt, ook over de combinatie "gedrag", seksuele geaardheid.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
Ik denk dat het eerder andersom is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:47 schreef Tarak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is in ieder geval een hele homoseksuele foto en hij is zich daar zeer van bewust.
Nou ja, mensen zien bepaald gedrag en koppelen daar (al dan niet terecht) een seksuele geaardheid aan.quote:
Zoals je weet heb ik daar nogal wat last vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:55 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef A-noniem het volgende:
[..]
sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uit
Jahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Zoals je weet heb ik daar nogal wat last van
dat is ook precies de reden waarom ik er geen behoefte voor voel om het te delen met ja en alleman. wat niet weet wat niet deert. ik houd er sowieso niet van als mensen stempels op je willen plakken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?
Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.
Hee, ninja-edit
ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.
En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:00 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?
ik weet niet of ik dat homo vind. die blik en die vinger zouden net zo goed aan een vrouw gericht kunnen zijn, misschien. maar als het homoseksueel bedoeld is heb ik daar zeker geen problemen meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?
Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht dat het over de foto met de vrouw gingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.
dat laatste lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
ja dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de pagina vernieuwde zag ik ineens die enorme fotoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht dat het over de foto met de vrouw ging
Nee, maar ook niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:12 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
En mijn eigen ervaringquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:15 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nee, dat blijkt wel uit de post van 08gnoT.
Ik heb een documentaire gezien waarbij ze beelden lieten zien van mensen toen ze nog kleuter waren, waarna een proefpersoon moest raden of degene (nu volwassen) homo/lesbo of hetero was. De proefpersonen hadden het meestal goed. Je kon aan een meisje zien dat ze zich op jonge leeftijd al mannelijker gedroeg. Dat betekent dus dat het gedrag van homo's en lesbo's in ieder geval deels natuur is en zeker niet 100% aangeleerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
Want een kind van 5 heeft nog geen aangeleerd gedrag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik heb een documentaire gezien waarbij ze beelden lieten zien van mensen toen ze nog kleuter waren, waarna een proefpersoon moest raden of degene (nu volwassen) homo/lesbo of hetero was. De proefpersonen hadden het meestal goed. Je kon aan een meisje zien dat ze zich op jonge leeftijd al mannelijker gedroeg. Dat betekent dus dat het gedrag van homo's en lesbo's in ieder geval deels natuur is en zeker niet 100% aangeleerd.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik heb een documentaire gezien waarbij ze beelden lieten zien van mensen toen ze nog kleuter waren, waarna een proefpersoon moest raden of degene (nu volwassen) homo/lesbo of hetero was. De proefpersonen hadden het meestal goed. Je kon aan een meisje zien dat ze zich op jonge leeftijd al mannelijker gedroeg. Dat betekent dus dat het gedrag van homo's en lesbo's in ieder geval deels natuur is en zeker niet 100% aangeleerd.
Behalve dan dat ik vroeger een zwak had voor auto's, was ik helemaal niet mannelijk/jongensachtig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je bepaalde manieren van je groep waar je in bevindt toch wel invloed op je eigen karakter kunnen hebben. Aan de andere kant moet zo'n groep je wel van te voren aanspreken. Verdere zullen homo's makkelijker bevriend met vrouwen raken, omdat zij de vrouwen niet als lustobjecten zien, maar leuke vrienden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat een hetero op één van de dames in de groep verliefd wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je bepaalde manieren van je groep waar je in bevindt toch wel invloed op je eigen karakter kunnen hebben. Aan de andere kant moet zo'n groep je wel van te voren aanspreken. Verdere zullen homo's makkelijker bevriend met vrouwen raken, omdat zij de vrouwen niet als lustobjecten zien, maar leuke vrienden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat een hetero op één van de dames in de groep verliefd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |