abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 16:20:22 #1
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_83962391
Ok, niet het meest wereldschokkende onderwerp, maar ik vroeg me zojuist iets af...

We weten inmiddels wel dat vrouwen (in het algemeen) zich meer aangetrokken voelen tot mannen met geld, macht of status. Terwijl mannen wat meer het uiterlijk laten meespelen wanneer ze bepalen hoe aantrekkelijk een vrouw is.
Een man in een Opel Astra wordt minder aantrekkelijk gevonden dan diezelfde man in een dure sportwagen. En zo kennen we allemaal nog wel 10 van zulke onderzoeken denk ik.

Wat ik me afvroeg: hoe zit dit bij homo's en lesbiennes. Zit hier een verschil met hetero's, of vallen homo-mannen meer op uiterlijk, terwijl lesbiennes zich (meer) aangetrokken voelen tot rijke machtige vrouwen?
  maandag 12 juli 2010 @ 16:23:08 #2
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83962538
Geloof het of niet, maar er zijn best veel vrouwen (ook mooie en leuke) voor wie bovenstaande absoluut meespeelt, maar niet in de extreme zwart/wit termen zoals jij het nu stelt.

Verder wel een goeie vraag
Intelligent, but fucked up.
pi_83963074
Hmm...misschien dat homo's het belangrijk vinden dat een man goed gekleed is? Mode enzo.

Ik weet niet.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:39:11 #4
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_83963339
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geloof het of niet, maar er zijn best veel vrouwen (ook mooie en leuke) voor wie bovenstaande absoluut meespeelt, maar niet in de extreme zwart/wit termen zoals jij het nu stelt.

Uiteraard, maar dit is FOK!, dus vrouwen zijn op geld beluste hoeren en mannen zijn oppervlakkige wezens die alleen met hun lul denken.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:53:33 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83963943
Het interesseert me bij zowel mannen als vrouwen geen reet.
Resistance is futile.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:56:47 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83964079
En homomannen vallen op uiterlijk, ze besteden niet voor niks bovengemiddeld veel aandacht aan hun voorkomen, kleding en woning. Auto's geven ze doorgaans geen reet om.

En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo). Maar er zijn niet zoveel lesbo's dus niet moeilijk doen. Zodra je iets van een klik voelt, zelfs al is het vriendschappelijk, dan nog moet er met alle geweld een relatie uitkomen (of drama als dat eerste plan mislukt).
Resistance is futile.
pi_83964646
Homomannen zijn veel minder kieskeurig, want ze hebben minder keuze..

Is er eigenlijk weleens onderzocht of de aantrekkelijkheid/populariteit van de desbetreffende vrouwen meespeelt in de status van de man van hun keuze?
(Wat een volzin, je kunt wel merken dat het minder warm is )
pi_83964981
ik kan alleen voor mezelf spreken. ik vind het belangrijk dat hij er goed uitziet, dat hij mannelijk is, en dat ik zijn persoonlijkheid mag. in tegenstelling tot wat hierboven wordt genoemd interesseert het me geen reet hoe zijn woning eruit ziet, van mijn part woont hij in een kraakpand. en wat auto's betreft, maakt een dure wagen zeker een goede indruk.

maar ik vind mannen niet zo snel aantrekkelijk.
pi_83965035
quote:
Op maandag 12 juli 2010 @ 16:56 schreef Seven. het volgende:
En homomannen vallen op uiterlijk, ze besteden niet voor niks bovengemiddeld veel aandacht aan hun voorkomen, kleding en woning. Auto's geven ze doorgaans geen reet om.

En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo). Maar er zijn niet zoveel lesbo's dus niet moeilijk doen. Zodra je iets van een klik voelt, zelfs al is het vriendschappelijk, dan nog moet er met alle geweld een relatie uitkomen (of drama als dat eerste plan mislukt).

Dit topic kan wel dicht nu
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_83969898
nee! ik had nog 1 vraag

hebben homo's ook zoals maik de boer dat noemt ook een "gaydar", dus dat homos wel op homos vallen maar het merken als een man hetero is? of wat.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83970007
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:35 schreef Rick_dB het volgende:
nee! ik had nog 1 vraag

hebben homo's ook zoals maik de boer dat noemt ook een "gaydar", dus dat homos wel op homos vallen maar het merken als een man hetero is? of wat.
Voor zover ik weet hebben homo's wel een soort van gaydar ja.
Ook wel logisch en soms is het ook wel overduidelijk. Meisje bij ons in de klas is pas geleden uit de kast gekomen, niemand was verbaasd. Iedereen had al wel verwacht dat ze lesbisch was. Het is toch een soort gedrag of...kenmerkend iets. Niet altijd, maar soms. In haar geval was ze wat 'mannelijker' dan de meeste meisjes en ze knipte haar haar ook nog eens kort ( ja vooroordeel). Ook had ze nooit vriendjes. En gewoon een soort vibe die ze uitstraalde.
pi_83971689
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:

Amen.
pi_83972223
quote:
nee! ik had nog 1 vraag

ik niet. ik zie het, net als alle andere mensen om me heen, alleen als iemand nichterig doet. voor de rest kan ik het niet zien. maar goed, dan spreek ik weer puur voor mezelf.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:39:13 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83972746
quote:
Lekker kort door de bocht.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:07:03 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_83974141
quote:
En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo).
Dit is zo waar, dat ze het op een tegeltje zouden kunnen zetten.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_83982454
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik niet. ik zie het, net als alle andere mensen om me heen, alleen als iemand nichterig doet. voor de rest kan ik het niet zien. maar goed, dan spreek ik weer puur voor mezelf.
dat soort homos heb ik ook een hekel aan, van die rasnichten.. dat je homo bent oke, maar dan hoef je niet meteen te giechelen of girly te doen..

maatje van me is ook homo. oke ik zie het wel aan hem door zn manier van lopen, haardracht maar verder dan dat zie je het niet aan hem. kan i kook beter mee omgaan dan zo'n kwalbert verlinde, zo'n gossipgirl die bijna spritzt van de gossips.. doe normaal man
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83982848
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:54 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dat soort homos heb ik ook een hekel aan, van die rasnichten.. dat je homo bent oke, maar dan hoef je niet meteen te giechelen of girly te doen..

maatje van me is ook homo. oke ik zie het wel aan hem door zn manier van lopen, haardracht maar verder dan dat zie je het niet aan hem. kan i kook beter mee omgaan dan zo'n kwalbert verlinde, zo'n gossipgirl die bijna spritzt van de gossips.. doe normaal man
ja dat vind ik dus ook zo verschrikkelijk. ik word er geïrriteerd van als iemand zo doet. ze moeten het zelf weten, maar ik zoek dat soort mensen in elk geval niet op.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:07:25 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83982939
Ik zal wel hopeloos politiek correct zijn in dit, maar ik erger me er eigenlijk niet zo aan zolang ze niet onvriendelijk of stom doen tegen mij. True, ik zou er niet op vallen, maar ik zou ze ook niet bij voorbaat al schuwen om mee om te gaan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_83983048
quote:

Whehe.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_83983061
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:

..en mannen zijn oppervlakkige wezens die alleen met hun lul denken.
Mijn lul zegt dat ie dit maar een raar generaliserend topic vindt eigenlijk...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:18:15 #21
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_83983327
In basis de stereotypen:
Mannen vallen op mannen / vrouwen met wie ze kunnen pronken.
Vrouwen vallen op mannen/ vrouwen die op een bepaalde (soms zeer vreemde) manier zekerheid verschaffen.

Geen verschil tussen hetero's, homo's en lesbo's.
Waarom dacht je dat al die flikkers zo met hun uiterlijk bezig zijn, mooi -> pronkwaardig.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_83983400
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal wel hopeloos politiek correct zijn in dit, maar ik erger me er eigenlijk niet zo aan zolang ze niet onvriendelijk of stom doen tegen mij. True, ik zou er niet op vallen, maar ik zou ze ook niet bij voorbaat al schuwen om mee om te gaan.
het ligt er natuurlijk aan welke maten dat gedrag aanneemt. zo was er die homovriend ricardo van amanda in de gouden kooi. die flikker kon ik echt niet uitstaan. nee zo iemand kan ik echt niet om me heen verdagen!

dinsdag 13 juli 2010 @ 00:21:41 #23
94405 Tarak
pi_83983438
quote:

Wat me bij potten zo opvalt is dat ze dan iets krijgen met de ex van hun vriendin o.i.d. In ieder geval dat relaties een soort van binnen de vriendenkring blijven.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:24:15 #24
279841 Avey
Blossom!
pi_83983519
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:21 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wat me bij potten zo opvalt is dat ze dan iets krijgen met de ex van hun vriendin o.i.d. In ieder geval dat relaties een soort van binnen de vriendenkring blijven.
Klopt, dat krijg je als de datingpool niet zo groot is
And I never will
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:24:18 #25
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83983522
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef A-noniem het volgende:

[..]

het ligt er natuurlijk aan welke maten dat gedrag aanneemt. zo was er die homovriend ricardo van amanda in de gouden kooi. die flikker kon ik echt niet uitstaan. nee zo iemand kan ik echt niet om me heen verdagen!

Nou ja, dat iemand je type niet is, oké. Of dat je er niet snel mee om zou gaan. Maar ik vind het altijd nogal wat om bij voorbaat al te zeggen dat je een hekel hebt aan een bepaald type. Sowieso is dat generaliserend, maar je kent de persoon zelf ook nog eens niet.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:25:55 #26
94405 Tarak
pi_83983584
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef A-noniem het volgende:

[..]

Stoere gast.....

Nee, daar zou ik ook niet tegen kunnen. Stoere mannen, vrouwelijke vrouwen, maar niet dit.......
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:26:12 #27
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_83983596
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mijn lul zegt dat ie dit maar een raar generaliserend topic vindt eigenlijk...
Stond nog een PI bij he...

Maar dat er allerlei individuele verschillen in een groep zitten, betekent toch nog niet dat je niets kan zeggen over de groep als geheel? Ik denk dat er per sekse wel verschillende selectiecriteria bestaan waarop hetero mannen en vrouwen elkaar selecteren, en vroeg me gewoon af of geaardheid daar nog van invloed op is.

Verder niet generaliserend bedoeld ofzo hoor.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:32:26 #28
94405 Tarak
pi_83983794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Stond nog een PI bij he...

Maar dat er allerlei individuele verschillen in een groep zitten, betekent toch nog niet dat je niets kan zeggen over de groep als geheel? Ik denk dat er per sekse wel verschillende selectiecriteria bestaan waarop hetero mannen en vrouwen elkaar selecteren, en vroeg me gewoon af of geaardheid daar nog van invloed op is.

Verder niet generaliserend bedoeld ofzo hoor.
Dit hele topic is generaliserend. Niet dat het wat uitmaakt, maar ontken het svp niet.
pi_83983832
Ken iig zat homo's die wél geilen op mooie auto's .
En nee, niet op Ford Ka-achtige bakkies.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:35:02 #30
94405 Tarak
pi_83983887
Is het leuk om een lijstje Do's and Don't's van homorelaties te maken, zoals bijv:

- NOOIT naar dezelfde kapper gaan
- Draag elkaars kleding niet
- Vrouwen: Praat je relatie niet kapot met teveel relatie-ontleding.

En andere zaken die de seksuele spanning gaande moeten houden om te voorkomen dat je teveeel op elkaar gaat lijken, wat toch echt een groter gevaar voor homorelaties dan heterorelaties is.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:36:16 #31
279841 Avey
Blossom!
pi_83983930
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:35 schreef Tarak het volgende:
Is het leuk om een lijstje Do's and Don't's van homorelaties te maken, zoals bijv:

En andere zaken die de seksuele spanning gaande moeten houden om te voorkomen dat je teveeel op elkaar gaat lijken, wat toch echt een groter gevaar voor homorelaties dan heterorelaties is.
Ik weet er nog eentje, zorg dat je zo snel mogelijk de periodes op elkaar afgestemd krijgt zodat je in die tijd een weekje pauze van elkaar kunt inplannen.
And I never will
pi_83983977
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou ja, dat iemand je type niet is, oké. Of dat je er niet snel mee om zou gaan. Maar ik vind het altijd nogal wat om bij voorbaat al te zeggen dat je een hekel hebt aan een bepaald type. Sowieso is dat generaliserend, maar je kent de persoon zelf ook nog eens niet.
nou ik was echt iemand die de gouden kooi volgden, en ik kon hem los van zijn hele travo-gebeuren ook niet uitstaan.

maar ik zeg je eerlijk dat als iemand me zo voorkomt ik die persoon ook echt niet hoef te leren kennen. zo iemand is voor mij meteen afgeschreven. dat gedrag stoot me gewoon heel erg af en ik zou me ook echt ongemakkelijk voelen bij dit soort mensen.

het is zijn goed recht om zich zo te willen gedragen, maar het is ook mijn goed recht om daar een mening over te hebben denk ik dan. net zoals ik niet houd van mensen die hun neus leeg vreten, houd ik hier ook niet van.
pi_83984079
Ik dacht dat het een topic was in de trant van 'waarom vallen vrouwen op homo's?' .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:42:44 #34
94405 Tarak
pi_83984146
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik weet er nog eentje, zorg dat je zo snel mogelijk de periodes op elkaar afgestemd krijgt zodat je in die tijd een weekje pauze van elkaar kunt inplannen.

Zie 1:45
pi_83984227
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:35 schreef Tarak het volgende:

met teveel op elkaar lijken zal ik zelf in elk geval niet zitten. ik heb een tintje, dus ik zal nooit op m'n eventuele vriend lijken, aangezien ik zelf niet op kleurtjes val. het lijkt me inderdaad nogal vreemd om daadwerkelijk als een kopie van elkaar uit te zien.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:46:42 #36
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_83984259
quote:
nee! ik had nog 1 vraag

Ja. Wetenschappenlijk bewezen zelfs

http://www.nu.nl/wetensch(...)de-zintuig-----.html
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:50:51 #37
279841 Avey
Blossom!
pi_83984363
quote:

Nog eentje, nooit iemand daten met dezelfde naam als jij.
And I never will
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:54:37 #38
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83984461
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht dat het een topic was in de trant van 'waarom vallen vrouwen op homo's?' .
Dacht ik ook ja

En nou ja, soms is het niet te zien. M'n beste vriend is bijna 20 en ik twijfel nog steeds een beetje aan hem Hij heeft zat vriendinnen maar nog nooit een relatie gehad afaik. Maar hij zegt zelf wel op meisjes te vallen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:55:31 #39
94405 Tarak
pi_83984479
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:50 schreef Avey het volgende:

[..]

Nog eentje, nooit iemand daten met dezelfde naam als jij.
lol, nooit gehad, maar lijkt me inderdaad verschrikkelijk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:56:29 #40
94405 Tarak
pi_83984506
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dacht ik ook ja

En nou ja, soms is het niet te zien. M'n beste vriend is bijna 20 en ik twijfel nog steeds een beetje aan hem Hij heeft zat vriendinnen maar nog nooit een relatie gehad afaik. Maar hij zegt zelf wel op meisjes te vallen.

Zie reactie Ricky Martin
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:58:13 #41
279841 Avey
Blossom!
pi_83984546
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:55 schreef Tarak het volgende:

[..]

lol, nooit gehad, maar lijkt me inderdaad verschrikkelijk.
Ik heb ooit eens een stel ontmoet dat zowel dezelfde voornaam als achternaam had

Was best grappig. (En nee ze waren niet getrouwd)
And I never will
pi_83984716
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:56 schreef Tarak het volgende:

[..]

Zie reactie Ricky Martin
die ricky martion heeft toch kids of niet?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:06:53 #43
94405 Tarak
pi_83984807
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:03 schreef A-noniem het volgende:

[..]

die ricky martion heeft toch kids of niet?
ehhh ja, hoezo?

Dat is dacht ik een draagmoederconstructie geweest.
pi_83984956
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja. Wetenschappenlijk bewezen zelfs

http://www.nu.nl/wetensch(...)de-zintuig-----.html
aan jou dan de vraag of jij denkt dat david gandy hetero of homo is? er wordt namelijk wel eens iets gespeculeerd over hem. ik denk waarschijnlijk omdat hij redelijk ijdel is, maar ik weet ook precies waarom. hij zelf zegt dat hij hetero is, maar dat zei die ricky martin ooit ook volgens mij. dus wat zegt jouw gaydar dan aan de hand van onderstaand filmpje? of moet je iemand daarvoor irl ontmoeten?

o en deze vraag is natuurlijk niet alleen gesteld aan wonderer, maar voor iedereen die een zogenoemde gaydar heeft
pi_83984992
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

ehhh ja, hoezo?

Dat is dacht ik een draagmoederconstructie geweest.
o, ik dacht dat hij getrouwd was met de moeder van zijn kinderen, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen kennelijk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:18:08 #46
94405 Tarak
pi_83985060
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:13 schreef A-noniem het volgende:

[..]

aan jou dan de vraag of jij denkt dat david gandy hetero of homo is? er wordt namelijk wel eens iets gespeculeerd over hem. ik denk waarschijnlijk omdat hij redelijk ijdel is, maar ik weet ook precies waarom. hij zelf zegt dat hij hetero is, maar dat zei die ricky martin ooit ook volgens mij. dus wat zegt jouw gaydar dan aan de hand van onderstaand filmpje? of moet je iemand daarvoor irl ontmoeten?

o en deze vraag is natuurlijk niet alleen gesteld aan wonderer, maar voor iedereen die een zogenoemde gaydar heeft
Ik vind 'm wel redelijk homo overkomen idd.
pi_83985175
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:18 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik vind 'm wel redelijk homo overkomen idd.
en kun je uitleggen waaraan je dat denkt te zien dan?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:27:34 #48
94405 Tarak
pi_83985237
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:23 schreef A-noniem het volgende:

[..]

en kun je uitleggen waaraan je dat denkt te zien dan?
Lastig altijd, houding, uitstraling, stem, praten met handen.
Het is niet zozeer een "zien" als wel een gevoel denk ik, een analyse op basis van het totaal.

Edit: En zoals Margaret Cho uitlegt om 6:10 is er ook nog een extra reden:

[ Bericht 27% gewijzigd door Tarak op 13-07-2010 01:32:43 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:34:39 #49
71919 wonderer
pi_83985354
quote:

[..]

Ik heb een keer een enorme uitglijer gemaakt wat dit betreft, dus ik doe hier geen uitspraken meer over
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_83985394
quote:

Lijkt me gewoon hetero op basis van dit filmpje.

Maargoed, ik heb al wel geleerd dat de mate van mannelijkheid/vrouwelijkheid niet per se iets zegt over geaardheid. Ken genoeg 'verwijfde' mannen die toch echt hetero zijn, en andersom.

't Zit 'm meer in andere dingen. Interesses, de manier waarop iemand kijkt naar mannen/vrouwen. De manier waarop iemand over bepaalde onderwerpen praat of deze juist vermijdt, etc.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:37:41 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83985426
Ik vind het geen typische homo, eerder een typische biseksueel eigenlijk. Ehm, waarom dan? Tja... Ik zou het je niet kunnen vertellen. Zijn manier van doen is behoorlijk hetero in mijn ogen, hoewel er wat vrouwelijke dingetjes zijn.

Helaas zie je iemand in een interview niet in zijn natuurlijke manier van doen, kleden en praten dus wat dat betreft kun je op basis van deze beelden echt geen conclusies trekken. Maar als dit zijn natuurlijke manier van doen is, dan zou ik zeggen, biseksueel.
Resistance is futile.
pi_83985487
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Lastig altijd, houding, uitstraling, stem, praten met handen.
Het is niet zozeer een "zien" als wel een gevoel denk ik, een analyse op basis van het totaal.

hij staat wel vaker met dit meisje op de foto, maar meer dan een paar speculaties kon ik er niet over vinden of het nu daadwerkelijk zijn vriendin is. van de meeste beroemdheden is daar toch wel iets meer over bekend, maar bij hem blijft het een beetje vaag vind ik. voor die man staan genoeg vrouwen in de rij, maar hij lijkt een beetje een eeuwige vrijgezel. dat is de reden waarom ik dacht dat het misschien wel zou kunnen kloppen dan, dat hij toch niet zo hetero is
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:41:34 #53
94405 Tarak
pi_83985517
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het geen typische homo, eerder een typische biseksueel eigenlijk. Ehm, waarom dan? Tja... Ik zou het je niet kunnen vertellen. Zijn manier van doen is behoorlijk hetero in mijn ogen, hoewel er wat vrouwelijke dingetjes zijn.

Helaas zie je iemand in een interview niet in zijn natuurlijke manier van doen, kleden en praten dus wat dat betreft kun je op basis van deze beelden echt geen conclusies trekken. Maar als dit zijn natuurlijke manier van doen is, dan zou ik zeggen, biseksueel.
Wat is een typische "biseksueel" dan?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:42:40 #54
94405 Tarak
pi_83985545
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon hetero op basis van dit filmpje.

Maargoed, ik heb al wel geleerd dat de mate van mannelijkheid/vrouwelijkheid niet per se iets zegt over geaardheid. Ken genoeg 'verwijfde' mannen die toch echt hetero zijn, en andersom.

't Zit 'm meer in andere dingen. Interesses, de manier waarop iemand kijkt naar mannen/vrouwen. De manier waarop iemand over bepaalde onderwerpen praat of deze juist vermijdt, etc.
Kun je dit specifieker maken?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:47:09 #55
94405 Tarak
pi_83985620
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:40 schreef A-noniem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

hij staat wel vaker met dit meisje op de foto, maar meer dan een paar speculaties kon ik er niet over vinden of het nu daadwerkelijk zijn vriendin is. van de meeste beroemdheden is daar toch wel iets meer over bekend, maar bij hem blijft het een beetje vaag vind ik. voor die man staan genoeg vrouwen in de rij, maar hij lijkt een beetje een eeuwige vrijgezel. dat is de reden waarom ik dacht dat het misschien wel zou kunnen kloppen dan, dat hij toch niet zo hetero is

Dit is in ieder geval een hele homoseksuele foto en hij is zich daar zeer van bewust.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarak op 13-07-2010 01:56:49 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:47:28 #56
71919 wonderer
pi_83985628
Het enige waar je het echt aan kan merken, is hoe iemand naar mannen/vrouwen kijkt. De blik qua "potentiele partner alert" is wel een tell tale.

Gebaartjes en stembuigingen zegt vooral iets over met wie je veel omgaat, niet waar je op valt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:48:03 #57
71919 wonderer
pi_83985643
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:52:19 #58
94405 Tarak
pi_83985699
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
Ach, het klopt ook nooit 100%, maar de realiteit is dat generaliseren vaak wel degelijk iets zegt, ook over de combinatie "gedrag", seksuele geaardheid.

Als je niet al te verkrampt om gaat met je eigen seksualiteit kun je met mannen en vrouwen "lol" hebben in goede omstandigheden, maar die voorkeur voor mannen of vrouwen is er altijd wel.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:52:26 #59
279841 Avey
Blossom!
pi_83985701
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat het eerder andersom is.
And I never will
pi_83985716
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:47 schreef Tarak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is in ieder geval een hele homoseksuele foto en hij is zich daar zeer van bewust.
sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uit
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:53:34 #61
71919 wonderer
pi_83985722
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:52 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder andersom is.
Nou ja, mensen zien bepaald gedrag en koppelen daar (al dan niet terecht) een seksuele geaardheid aan.

Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:54:52 #62
279841 Avey
Blossom!
pi_83985746
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
Zoals je weet heb ik daar nogal wat last van
And I never will
pi_83985756
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:56:48 #64
71919 wonderer
pi_83985778
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:55 schreef A-noniem het volgende:

[..]

nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.
Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:57:30 #65
94405 Tarak
pi_83985789
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef A-noniem het volgende:

[..]

sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uit
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:57:48 #66
71919 wonderer
pi_83985794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:54 schreef Avey het volgende:

[..]

Zoals je weet heb ik daar nogal wat last van
Jah
pi_83985805
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]
dat is ook precies de reden waarom ik er geen behoefte voor voel om het te delen met ja en alleman. wat niet weet wat niet deert. ik houd er sowieso niet van als mensen stempels op je willen plakken.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:58:46 #68
71919 wonderer
pi_83985810
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:

[..]

Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.

Hee, ninja-edit
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:59:54 #69
94405 Tarak
pi_83985829
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.

Hee, ninja-edit
Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.
pi_83985845
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.
ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:04:07 #71
71919 wonderer
pi_83985900
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:00 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?
En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
pi_83985930
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:

[..]

ik weet niet of ik dat homo vind. die blik en die vinger zouden net zo goed aan een vrouw gericht kunnen zijn, misschien. maar als het homoseksueel bedoeld is heb ik daar zeker geen problemen mee
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:07:34 #73
71919 wonderer
pi_83985947
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:59 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.
Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht dat het over de foto met de vrouw ging
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:09:24 #74
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83985964
Ja zo ken ik ook een gast, stereotype homo. Kleedt zich vrouwelijk (geen jurken, maar wel een beetje vrouwenkleren), draagt veel sierraden, giechelt om alles, gaat alleen met meiden om, roddelt, weet ik het. En toch heeft hij al jaren een vriendin en is hij zelfs vader geworden op z'n 18e
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83985984
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
dat laatste lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
pi_83985991
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht dat het over de foto met de vrouw ging
ja dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de pagina vernieuwde zag ik ineens die enorme foto
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:14:22 #77
71919 wonderer
pi_83985998
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:12 schreef A-noniem het volgende:

[..]

dat laatste lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
Nee, maar ook niet onmogelijk.
pi_83986002
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, maar ook niet onmogelijk.
nee, dat blijkt wel uit de post van 08gnoT.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:17:34 #79
71919 wonderer
pi_83986021
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:15 schreef A-noniem het volgende:

[..]

nee, dat blijkt wel uit de post van 08gnoT.
En mijn eigen ervaring
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:29:38 #80
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_83986124
quote:

[..]

Ik heb een documentaire gezien waarbij ze beelden lieten zien van mensen toen ze nog kleuter waren, waarna een proefpersoon moest raden of degene (nu volwassen) homo/lesbo of hetero was. De proefpersonen hadden het meestal goed. Je kon aan een meisje zien dat ze zich op jonge leeftijd al mannelijker gedroeg. Dat betekent dus dat het gedrag van homo's en lesbo's in ieder geval deels natuur is en zeker niet 100% aangeleerd.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:47:37 #81
71919 wonderer
pi_83986250
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:29 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik heb een documentaire gezien waarbij ze beelden lieten zien van mensen toen ze nog kleuter waren, waarna een proefpersoon moest raden of degene (nu volwassen) homo/lesbo of hetero was. De proefpersonen hadden het meestal goed. Je kon aan een meisje zien dat ze zich op jonge leeftijd al mannelijker gedroeg. Dat betekent dus dat het gedrag van homo's en lesbo's in ieder geval deels natuur is en zeker niet 100% aangeleerd.
Want een kind van 5 heeft nog geen aangeleerd gedrag?

En dan nog wordt daarmee niet bewezen dat een bepaalde geaardheid bepaald gedrag tot gevolg heeft. Hooguit zullen ze dezelfde oorzaak hebben.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 06:57:08 #82
94405 Tarak
pi_83986890
quote:

[..]

Er bestaan één-eiige tweelingen waarvan de een homo is en de ander niet. De kans dat de ander ook homo is, als de ene homo is, is 50%. Dat betekent dat genen nooit voor 100% de oorzaak kunnen zijn van homoseksualiteit (als homoseksualiteit al 1 oorzaak zou hebben, wat natuurlijk ook niet hoeft). Belangrijkste kandidaat: hormoonblootstelling tijdens de baarmoeder, waarbij een blootstelling aan teveel testosteron in de baarmoeder tot homoseksualiteit zou kunnen leiden. En alles wat met omstandigheden in de baarmoeder samenhangt is toch echt nurture, en geen nature.
pi_84001769
Zeer interessant vraag. Zelf val ik op mooie vrouwelijke vrouwen. Vooral lang haar gaat boven kort haar en het liefst ook een slank (geen mager) figuur. Nu zou het natuurlijk best kunnen dat vrouwelijke homo's onderling ook verschillend zijn. Net als hetero's, hebben ook homo's niet de zelfde smaak.
quote:

[..]

Behalve dan dat ik vroeger een zwak had voor auto's, was ik helemaal niet mannelijk/jongensachtig.
signatuurloos
pi_84002254
quote:

[..]

Ik denk ook dat je bepaalde manieren van je groep waar je in bevindt toch wel invloed op je eigen karakter kunnen hebben. Aan de andere kant moet zo'n groep je wel van te voren aanspreken. Verdere zullen homo's makkelijker bevriend met vrouwen raken, omdat zij de vrouwen niet als lustobjecten zien, maar leuke vrienden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat een hetero op één van de dames in de groep verliefd wordt.
signatuurloos
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:25:38 #85
71919 wonderer
pi_84007479
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je bepaalde manieren van je groep waar je in bevindt toch wel invloed op je eigen karakter kunnen hebben. Aan de andere kant moet zo'n groep je wel van te voren aanspreken. Verdere zullen homo's makkelijker bevriend met vrouwen raken, omdat zij de vrouwen niet als lustobjecten zien, maar leuke vrienden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat een hetero op één van de dames in de groep verliefd wordt.
Yep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')